Να με συγχωράνε οι αντμιν για τις παρεκτροπές αλλά όταν βρίσκεις τόσο καλή παρέα με κοινές συχνότητες ξεφεύγουμε λιγάκι, παιδάκια είμαστε και εμείς...εε
Επανέρχομαι στο κράνος HJC RPHA 70 GAON / MC9SF μετά από μια πολύ μικρή δοκιμή.
1. Ηχητική δοκιμή και συγκριτικό με τυποποιημένο πρωτόκολλο προκειμένου να έχω αξιόπιστα αποτελέσματα.
Σε κλειστό δωμάτιο, σε συγκεκριμένο σημείο τοποθέτησης και με τον ίδιο τρόπο, ηχητικό κομμάτι με κίνηση δρόμου, στην ίδια ένταση και στην ίδια χρονική διάρκεια. Αεραγωγοί, ζελατίνα κλειστά.
Τα αποτελέσματα ήταν Arai Quantum = 76,9 dB και HJC RPHA70 = 76,2 dB, δηλαδή 0.7 dB διαφορά που σημαίνει περίπου 20-25% καλύτερη απόδοση σε ηχομόνωση το HJC αφού η συγκεκριμένη μονάδα μέτρησης είναι λογαριθμική και κάθε 3 dB η ισχύς διπλασιάζεται. Για να το κάνω ποιο κατανοητό, αν έχουμε κάτι που εκπέμπει με ισχύ 5W και η απόδοση είναι στα 3dB αν η απόδοση ανέβει στα 6 dB τότε τα 5W γίνονται 10W, αν πάλι τα 5W με απόδοση 9dB τότε τα 5W γίνονται 20W!! Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι αυτή η μικρή διαφορά όσο μεγαλώνει η ένταση των εξωτερικών ήχων - θόρυβος κίνησης από το κράνος τόσο μεγαλύτερη αξία έχει καθώς όλα πάνε λογαριθμικά στον ήχο αφού περιέχει συχνότητα και ένταση.
2. Εσωτερικό πάρα πολύ καλό σε αίσθηση και εφαρμογή. Στο μέγεθος μου Μ με 58 εκ. που είναι το όριο για το Μ, μου ήταν τέλειο, σφιχτό χωρίς όμως να με ταλαιπωρεί πουθενά. Το δέσιμο γίνεται με το κλασικό D ring. Διακόπτες με σαφές κλείδωμα χωρίς τζόγους. Ζελατίνα εξωτερική που κλειδώνει στο κέντρο με καλό πιάσιμο και έξτρα κλείδωμα. Είναι διάφανη και μπορεί να αλλαχτεί και με άλλους χρωματισμούς πάρα πολύ εύκολα και αξιόπιστα.
Η εσωτερική σκούρη ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει με ένα συρόμενο διακόπτη χαμηλά πλάγια κοντά στο σαγόνι, δεν έχει ενδιάμεσες θέσεις στάσεων, είναι τέρμα πάνω ή τέρμα κάτω. Δεν δοκίμασα αν παραμένει η εσωτερική σκούρη ζελατίνα σε κάποια ενδιάμεση θέση κατά την κίνηση αν και δεν βλέπω κάποιο σχετικό όφελος πάνω σε αυτό.
3. Ως προς τον θόρυβο που ανέφερα παραπάνω και σε σχέση με το άλλο κράνος, στην συνήθη κίνηση που το δοκίμασα έχει σαφέστατη διαφορά, πάντα με κλειστή ζελατίνα.
4. Ως προς τον αερισμό δεν μπορώ να πώ τίποτα αφού οι ταχύτητες ήταν χαμηλές.
5. Η ποιότητα της βαφής, των εσωτερικών υλικών, διακοπτών κλπ. γενικότερα φαίνεται πολύ καλή αλλά αυτό θα φανεί μακροπρόθεσμα.
6. Το ζύγισμα πάνω στο κεφάλι είναι άριστο και απροβλημάτιστο έως 90 χλμ που το δοκίμασα.
Αν υπάρχει κάτι που θα ήθελε κάποιος να δοκιμάσω και είναι εφικτό ας το προτείνει...
Έπεται συνέχεια......