Συνεχίζοντας την ενασχόληση με το μικρό, σήμερα επανέφερα ένα Keihin PC που έχω. Δυστυχώς με το Mikuni VM δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.
O κινητήρας έπαιρνε με δυσκολία μπρος ακόμα και με τσοκ. Αρκετή αδυναμία στις χαμηλές και αργόστροφο άνοιγμα, εκτός και αν έβαζες το φίλτρο. Ζιγκλεράκια στα νούμερα που έψαχνα δεν βρήκα, μιας και στο εμπόριο κυκλοφορούν κυρίως για τα μεγαλύτερα Mikuni. Το αποτέλεσμα ήτανε το μηχανάκι να σέρνεται και παράλληλα να καίει τα έντερα του χωρίς λόγο.
Ουσιαστικά έδινε αρκετά φτωχό μείγμα στις χαμηλές και αρκετά πλούσιο στις ψηλές. Χωρίς το φίλτρο πήγαινε καλά από μεσαίες και πάνω, αλλά δεν θέλω να δουλεύει άφιλτρο, θα ήτανε θέμα χρόνου μέχρι να χαλάσει το μοτέρ από τις σκόνες. Αν έβρισκα ζιγκλεράκια θα το είχα ρυθμίσει μια χαρά.
Οπότε έβγαλα από την αποθήκη τον good ol' reliable:
Είχε βρωμιά κάμποση πάνω του, πετάχτηκα μέχρι το ανταλλακτικάδικο και πήρα και ένα repair kit για το συγκεκριμένο μοντέλο. Σπρέι καθαρισμού καρμπ είχα ήδη αρκετό σπίτι
Το πριν:
Και το μετά:
Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα με αρκετό σπρέι και πανάκι. Παραπάνω δεν καθαρίζει, έγινε σαν καινούριο όμως σε σχέση με πριν. Το συγκεκριμένο είναι 19 χιλιοστών ένα μέγεθος στο οποίο σκοπεύω και να μείνω μιας και δεν τρώει πολύ. Εξάλλου εργοστασιακά σχεδόν όλα τα μικρά μοτεράκια με 18/20 βγαίνουν και περπατάν καλά.
Το κιτάκι αυτό πάντως έδινε #35 προζιγκλέρ και λίγο μεγαλύτερη οπή για το needle jet. Ταίριαξε μεν, δεν ενοχλεί αυτό ίσα ίσα θα βοηθήσει και λίγο το συγκεκριμένο.
Το μόνο που μένει είναι να τα σετάρω σωστά μέσα στην γενική "στενοσιά" που διακατέχει το Address.
Ακολουθούν περισσότερα μέσα στην μέρα.