Είσαι βέβαιος ότι ήταν γνήσια η γιουσιμουρα???Σήμερα αγοράστηκε μοτοσυκλέτα που βάζει φωτιά στην ασφαστρο αλσφατρο. Το μόνο που θα πω είναι ότι φοράει ολόσωμη yoshimura γνήσια . Άντε να πω και τα υπόλοιπα βλέπε cbf 125. Για παπί κοίταζα αλλά τελικά πάλι με cbf βρέθηκα.
Μωρέ μπράβο η Skoda...Εντάξει...
+30hp στο νερό!!
Αλλάζει και η πίεση στο Turbo με το παραθυράκι...
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάντε ομαδική να σας έρθει πιο φθηνά.Μωρέ μπράβο η Skoda...
Κάντε ομαδική να σας έρθει πιο φθηνά.
Είναι κι ο @Kostas-Motolover με Σκόντα κι αυτος
Η κλίση που έχει όμως το καρμπ Τάσο νομίζω ότι είναι μεγάλη!Ρεπο σήμερα, ήθελα και βόλτα με το στρώμα...που όμως; Ολημερίς βρέχει
Δεν πειραζει, έκατσα λίγο να ασχοληθώ με το καρμπυρατέρακι. Επειδή δουλευω εκτός πολης, ήθελα να βάλω ένα φίλτρο. Ελα όμως που ΔΕΝ δουλευε....και εκεί είναι που παρατήρησα κάτι.
Λέω οκ, ζιγκλερακια έχω, θα παίξω...αφου η χοάνη κόβει αέρα, πρεπει να κόψω καυσιμο. Άρα δοκίμαζα main jets μέχρι να δω το σωστό. Αρχικά είχε #115 main.
Το παράδοξο είναι πως όσο κατέβαινα νουμερα, το μηχανάκι πηγαινε και καλυτερα! Τελικά το σωστό ήτανε #90 και για pilot jet ένα 32αρακι! Και με την χοάνη δουλευει ομαλά, και έχει και καλυτερο γκάζι!
Καλά με έλεγαν μάστορες και ο πατέρας μου ότι δεν θέλει πολυ καυσιμο. Το χρώμα στο μπουζι είναι σωστό επιτέλους. Να και κάτι που δεν ήξερα...εγω νόμιζα πως όσο μεγαλυτερο είναι το τζετακι του τόσο καλυτερα παει...τωρα έμαθα και να ζιγκλερωνω!
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
50 άλογα και αλλά 50 που είχε έφτασες στα 100 τώρα μια χαρά ΔημήτρηΕντάξει...
+50hp στο νερό!!
Αλλάζει και η πίεση στο Turbo με το παραθυράκι...
Ρε μήπως να πάρω κι ένα για το Skoda;
Νίκο άσχετα που στο μούτρο έχει επέκταση για καλύτερη κάλυψη, αν θέλεις φυσικά υπάρχουν και επιπλέον φλαπς για το απλό 1250.Τα lc έχουν από τη μάννα τους,ενσωματωμένο Τζον.
View attachment 46746
ΥΓ κάνει όντως δουλειά η ζελατίνα,ανοιχτό κράνος και δεν καταλάβαινα αέρα.
Σε όλα τα adventure είναι στον βασικό εξοπλισμό.Εμένα όλα τα φλάπς τα είχε μάνα...
θα ηθελα κι εγω ενα για το skoda μου αλλα φοβαμει μηπως η πιεση απο τα 3 bar που ειμαι τωρα μην παει 3,3 και ραγισουμε κανενα μαντεμι ναουμεΕντάξει...
+50hp στο νερό!!
Αλλάζει και η πίεση στο Turbo με το παραθυράκι...
Ρε μήπως να πάρω κι ένα για το Skoda;
Είσαι στη λισταθα ηθελα κι εγω ενα για το skoda μου αλλα φοβαμει μηπως η πιεση απο τα 3 bar που ειμαι τωρα μην παει 3,3 και ραγισουμε κανενα μαντεμι ναουμε
Μια χαρά είσαι φίλε.Χθες πήρα λάδια, φίλτρο, μπουζί, τα άλλαξα πριν λίγο εγώ εδώ στην δουλειά. Πέταξα τα παλιά λάδια σε ένα άδειο μπουκάλι λαδιών που έχουμε να δω πόσο έβγαλε/ποσο έκαψε.
Έβγαλε συνολικά 740ml, 800 λέει η Suzuki ανά αλλαγή (900 με φίλτρο). Εκανα 1700χλμ από την τελευταία αλλαγή, συνεπώς έκαψε και 60ml. Καλά είναι. Motul 10-40 πάντα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δρομισια να βάλεις ,υπηρέτρια αφού.Στην υπηρέτρια KYMCO DTX 360 τι λάστιχα να βάλω;