Χθες πήρα από το μάστορα το Bandit 650 του κουνιάδου.Βαλαμε μπροστά Hyperpro ελατήρια με το λάδι τους και πίσω service και το ανάλογο προοδευτικό.
Το μηχανάκι μεταμορφώθηκε.. Μπροστά ίσως να έπαιζα λίγο με πιο χοντρό λάδι(15αρι δίνει η hyperpro).
Λοιπόν, ας ρίξω κι εγώ λίγο φως εδώ, μιας και έκανα 1000 χλμ με το μηχανάκι πλέον και μπορώ να έχω μια εικόνα.
Το μαμά στήσιμο σου δίνει ένα βαρύ τιμόνι. Γεγονός σε όποιο bandit και αν δοκίμασα. Μάλιστα αν η προφόρτιση είναι τέρμα χαλαρή το φαινόμενο είναι ελαφρώς πιο έντονο.
Σίγουρα με ένα σκληρότερο ελατήριο και παχύτερα λάδια θα γίνει πιο στριφτερό το μηχανάκι.
Όμως
Αν κάποιος το πάρει για ταξίδια και με σκοπό να κόβει εκατοντάδες χιλιόμετρα την ίδια μέρα (πχ 300-500 χλμ), τότε το πολύ σκληρό στήσιμο θα τον κουράσει πολύ γρήγορα. Κάθε μικρή ανωμαλία του οδοστρώματος θα περνάει στα χέρια του και λιγότερο στον κορμό του, αφιλτράριστη. Είναι προτιμότερο να θυσιάσει λίγο από την σπορ συμπεριφορά, για χατήρι της άνεσης.
Άρα
Για όποιον το έχει σαν παιχνιδομηχανή, σκληραίνει αναρτήσεις, ελαφραίνει το σύνολο με αλλαγή εξάτμισης και έχει ένα πολύ μάχιμο μηχανάκι για σπορτίβικη οδήγηση (όχι σε επίπεδα ss, αλλά γίνεται πολύ παιχνιδιάρικο)
Για όποιον το έχει σαν ταξιδευτή, αφήνει πάνω και τις αναρτήσεις με χαλαρή προφόρτιση, αλλά και την ήσυχη εξάτμιση, βάζει και μεγάλο ανεμοθώρακα και σποιλεράκι και απολαμβάνει το πολυεργαλείο.
Αρκούδος out.-