Σέρβις, καθόσο την ερχόμενη Παρασκευή αριβάρουμε στας Ιταλίας και δεν είχαμε άλλη μέρα κενή μέσα στη βδομάδα.
Ο εξουσιοδοτημένος έφαγε ένα τρελό άκυρο γιατί ζήτησε το μηχανάκι από Τετάρτη μέχρι Παρασκευή με την δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνει.
Τώρα πως δεν προλαβαίνει να αλλάξει λάδια, μπουζί και βαλβολίνη και θέλει 48 ώρες για κάτι που το έκανα σε μια ώρα πολύ χαλαρά, μόνο αυτός το ξέρει.
Χώρια που βρήκα φίδια, από το πρώτο και το δεύτερο σέρβις...καραγκιόζηδες, χαράμι και που να σας φορολογήσουν 700% να κλείσετε μια ώρα αρχήτερα.
Μετά σου λέει τα μηχανάκια χαλάνε...στα διάλα. Δεν έκανα τίποτα παραπάνω απ' όσα προβλέπει η περιοδική συντήρηση του γΚοργΚόλα στα 6000χλμ.
Πρώτα καθαρίστηκε το φίλτρο του αέρα και το καβούκι του. Φυσηματάκι και κομπλέ.
Επόμενο στη σειρά το μπουζί, σχετικά εύκολη η πρόσβαση, αλλά το μπουζόκλειδο που δίνουν μαζί με το μηχανάκι δεν κάνει, είναι "κοντό" και δεν χωράει
να φτάσει στο μπουζί αφού το σκούτερ έχει "περίκλειστη" κεφαλή και το μπουζί είναι βαθιά μέσα. Την λύση την έδωσε ένα παλιό μπουζόκλειδο από Τρανσάλπ που
είχα στα εργαλεία.
Το μπουζί ήταν το κινέζικο πρώτης τοποθέτησης, μέχρι και το σημάδι με μαρκαδόρο από το ροπόκλειδο είχε επάνω του. Δεν μπήκε καν στον κόπο να το αλλάξει στο πρώτο
σέρβις όπως προβλέπεται ο γύφτουλας. Τουλάχιστον είχε καλή καύση, και μπήκε το NGK το καλό (από την Παπαρήγα την καλή :p )
Σειρά είχαν τα λάδια, δεν ξέρω καν τι είχε βάλει μέσα, αυτό που ξέρω είναι πως έβγαλε την τάπα και τη σίτα που κάνει το φίλτρο την είχε ζουλήξει τόσο πολύ
για να την πιάσει που είχε στραβώσει η πλαστική πατούρα της. Θέλει ένα μυτοτσίμπιδο για να βγει εύκολα, αλλά ο γύφτος έβαλε τη χερούκλα του. Τέλος πάντων την έβαλα πάλι αφού την καθάρισα και προσπάθησα να την ισιώσω λίγο και θα πάω να πάρω καινούρια στην επόμενη αλλαγή, που να μη σώσει ο μαλάκας...
Τέλος η βαλβολίνη στο κιβώτιο. Δεν ξέρω αν ήταν η πρώτης τοποθέτησης ή αν την είχε αλλάξει κι αυτή στα 1000χλμ όπως προβλέπεται, σαν νεράκι βγήκε από μέσα
και δεν μου θύμισε καθόλου βαλβολίνη, πάντως σταμάτησε ένα μυστήριο σιγανό σφύριγμα που άκουγα από το πίσω μέρος και νόμιζα ότι είναι ο ιμάντας...
Σύριγγα 10άρα, δεν χωράει 50άρα, και 180ml 85W-140 Bel Ray, έτοιμο το μασίνι.
Καλό μου ταξίδι :D