Σήμερα έκανα ένα γενικό έλεγχο και άλλαξα και βαλβολίνες μετά από 13.000 χιλιόμετρα, κάποια εκ των οποίων απαιτητικά. Προς μεγάλη μου έκπληξη κι ενώ πίστευα ότι ίσως βιάζομαι να αλλάξω, απαιτούνταν αλλαγή, αφού τα προηγούμενα είχαν πάρει να μαυρίζουν!
Παράλληλα, προέκυψαν και κάποιες ερωτήσεις - παρατηρήσεις, που μοιράζομαι εδώ κι όποιος θέλει, δίνει τα φώτα του:
1. Αρχές Ιουνίου άλλαξα λάδια. Έκτοτε έγραψα 5.000 χλμ. Κάποια στιγμή είδα ότι ήθελα συμπλήρωμα. Η στάθμη, από τη μέση του κύκλου έφτασε στην πάνω γραμμή, αλλά μόλις έκανα μια βόλτα, ξανάπεσε. Βλέποντας ότι δεν επανέρχεται, σήμερα ξανατσόνταρα λάδια να φτάσει ανάμεσα στη μέση και την πάνω γραμμή. Τι παίζει;
2. Το εσωτερικό τακάκι της πίσω δαγκάνας είναι εμφανώς πιο φαγωμένο από το εξωτερικό, που έχει τα έμβολα. Ο νους μου πήγε σε κολλημένο έμβολο. Γενικά ξέρω ότι στις πλευστές δαγκάνες τα τακάκια έχουν διαφορά, αλλά τόσο;!
3. Παρατήρησα ότι ο άξονας έχει κάνει στίγματα σκουριάς. Τζόγο δεν παρατήρησα, αλλά είχε μαζέψει μέσα νερό, ίσως από κάτι ρυάκια και λακούβες που πέρασα πρόσφατα. Ψέκασα με WD40 white grease όλο το σταυρό και γράσαρα το πολύσφηνο με Bel Ray Waterproof Grease (στο μπλε ταπεράκι). Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να προστατεύσω τον άξονα;
4. Καθώς κατέβασα το διαφορικό για ν'αδειάσουν τα λάδια, ο δίσκος ακούμπησε λίγο στο λάδι που ήταν μαζεμένο στη λεκάνη κι έχει κάποια στίγματα. Όταν την οδήγησα το πίσω φρένο το ένιωθα αδύναμο και σφύριζε. Καθάρισα με χαρτί κουζίνας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει πρόβλημα; Να προσέξω κάτι;
Αν μου έρθει κάτι άλλο, θα συνεχίσω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.