ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λίγο παραπισω είναι και ο ντοκος που δένουν τα γκαζαδικα πλοία αλλά δεν φαίνεται λόγω της βραχώδους περιοχής ενδιαμεσα. Γνωστός τρόφιμος εκεί .... κι εγω ....!abcde
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Νέο κρανάκι, νέα μπαταρία και ένα σπρέι για την αλυσίδα της Repsol!


Η μπαταρία μια απλή της MP PowerTec. Στα πλάγια πάντως γράφει οτι είναι κατασκευασμένη με βάση JIS δηλαδή Japanese Industrial Standards. Το μηχανάκι πάντως σπίρτο με την μίζα, με ένα στιγμιαίο πάτημα βάζει μπρος.

Το κράνος είναι το MT Thunder 3 SV Kingdom. Σε κόκκινες μπλε αποχρώσεις να ταιριάζει και με το μηχανάκι και με την σημαία της Αγγλίας και το έμβληλα με τον θυρεό πάνω του.

Το έκανα παραγγελία την Παρασκευή απο ένα μαγαζί κάτω στον Βόλο μιας και το είχε σε medium ενώ κανονικά φοράω small κάτι που δεν το ήξερα. Στο μαγαζί που πήγα και πήρα το LS2 ούτε καν μπήκανε στον κόπο να μετρήσουνε με μεζούρα την διάμετρο απο το κεφάλι για να βρούμε σωστό κράνος. Αυτό δεν έχει ούτε καν τζόγο, τέρμα μαγνήτης πάνω στο κεφάλι χωρίς να προκαλεί ημικρανίες απο το LS2. Επίσης έχει και γυαλιά μέσα. Φυσικά και φέρει πιστοποιήση DOT.


Είχε το ίδιο σε small σε desert στρατιωτικό χρώμα αλλά αυτό εδω όταν το είδα το ερωτεύτηκα. Λοιπόν, αχρείαστο να είναι!

Για το LS2, μετά απο χαζή πτώση του (το άφησα πάνω στην σέλα με δυνατό αέρα και έπεσε) έσπασαν οι βάσεις της ζελατίνας και οι μηχανισμοί της. Αυτός ο έξυπνος που μου το πούλησε όταν τον ρώτησα αν έχει ανταλλακτικά μου είπε ναι ναι τα πάντα όλα. Πήγα πριν 1μιση μήνα να ψάξω για ανταλλακτικά, ακόμα με παίρνει τηλέφωνο ο μάγκας για να με ειδοποιήσει.
 

ANGELO

member
Δημοσιεύσεις
1.137
Ηλικία
51
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Μοτοσυκλέτα
YAMAHA MT07
Όνομα
ΑΓΓΕΛΟΣ
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Νέο κρανάκι, νέα μπαταρία και ένα σπρέι για την αλυσίδα της Repsol!


Η μπαταρία μια απλή της MP PowerTec. Στα πλάγια πάντως γράφει οτι είναι κατασκευασμένη με βάση JIS δηλαδή Japanese Industrial Standards. Το μηχανάκι πάντως σπίρτο με την μίζα, με ένα στιγμιαίο πάτημα βάζει μπρος.

Το κράνος είναι το MT Thunder 3 SV Kingdom. Σε κόκκινες μπλε αποχρώσεις να ταιριάζει και με το μηχανάκι και με την σημαία της Αγγλίας και το έμβληλα με τον θυρεό πάνω του.

Το έκανα παραγγελία την Παρασκευή απο ένα μαγαζί κάτω στον Βόλο μιας και το είχε σε medium ενώ κανονικά φοράω small κάτι που δεν το ήξερα. Στο μαγαζί που πήγα και πήρα το LS2 ούτε καν μπήκανε στον κόπο να μετρήσουνε με μεζούρα την διάμετρο απο το κεφάλι για να βρούμε σωστό κράνος. Αυτό δεν έχει ούτε καν τζόγο, τέρμα μαγνήτης πάνω στο κεφάλι χωρίς να προκαλεί ημικρανίες απο το LS2. Επίσης έχει και γυαλιά μέσα. Φυσικά και φέρει πιστοποιήση DOT.


Είχε το ίδιο σε small σε desert στρατιωτικό χρώμα αλλά αυτό εδω όταν το είδα το ερωτεύτηκα. Λοιπόν, αχρείαστο να είναι!

Για το LS2, μετά απο χαζή πτώση του (το άφησα πάνω στην σέλα με δυνατό αέρα και έπεσε) έσπασαν οι βάσεις της ζελατίνας και οι μηχανισμοί της. Αυτός ο έξυπνος που μου το πούλησε όταν τον ρώτησα αν έχει ανταλλακτικά μου είπε ναι ναι τα πάντα όλα. Πήγα πριν 1μιση μήνα να ψάξω για ανταλλακτικά, ακόμα με παίρνει τηλέφωνο ο μάγκας για να με ειδοποιήσει.
Καλορίζικα φίλε όλα! Γράψε εντυπώσεις θορύβου αέρα από το MT κράνος. :)
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@ANGELO Σε ευχαριστώ Άγγελε! Δεν το έχω πάει βόλτα ακόμα το μηχανάκι, σε καμία ωρίτσα που θα βγω, θα γράψω εντυπώσεις :D
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Σήμερα το πρόγραμμα είχε εκμάθηση του μεγάλου, σε ανοιχτό πεδίο και δρόμο.

Είχαν προηγηθεί στατικά μαθήματα,θεωρία, θέση οδήγησης ,στάση σώματος χειριστήρια.
Και ολίγη βίντεο παιδεία


Τον Νοέμβριο κλείνουμε τα 16 και πάμε ολοταχώς για το πρώτο μας δίπλωμα.
Καλύτερα να μαθει απο μένα ,και όχι απο φίλους και γνωστούς.
Καλύτερα να χάνω ελεύθερο χρόνο πηγαίνοντας μαζί τού, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου αύριο ....
Υπ όψιν ο μικρός έγραψε 80+ χλμ σήμερα.


View attachment 19347


View attachment 19348


View attachment 19349


View attachment 19350
Κουκλάκι σαν το μπαμπά!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Νέο κρανάκι, νέα μπαταρία και ένα σπρέι για την αλυσίδα της Repsol!


Η μπαταρία μια απλή της MP PowerTec. Στα πλάγια πάντως γράφει οτι είναι κατασκευασμένη με βάση JIS δηλαδή Japanese Industrial Standards. Το μηχανάκι πάντως σπίρτο με την μίζα, με ένα στιγμιαίο πάτημα βάζει μπρος.

Το κράνος είναι το MT Thunder 3 SV Kingdom. Σε κόκκινες μπλε αποχρώσεις να ταιριάζει και με το μηχανάκι και με την σημαία της Αγγλίας και το έμβληλα με τον θυρεό πάνω του.

Το έκανα παραγγελία την Παρασκευή απο ένα μαγαζί κάτω στον Βόλο μιας και το είχε σε medium ενώ κανονικά φοράω small κάτι που δεν το ήξερα. Στο μαγαζί που πήγα και πήρα το LS2 ούτε καν μπήκανε στον κόπο να μετρήσουνε με μεζούρα την διάμετρο απο το κεφάλι για να βρούμε σωστό κράνος. Αυτό δεν έχει ούτε καν τζόγο, τέρμα μαγνήτης πάνω στο κεφάλι χωρίς να προκαλεί ημικρανίες απο το LS2. Επίσης έχει και γυαλιά μέσα. Φυσικά και φέρει πιστοποιήση DOT.


Είχε το ίδιο σε small σε desert στρατιωτικό χρώμα αλλά αυτό εδω όταν το είδα το ερωτεύτηκα. Λοιπόν, αχρείαστο να είναι!

Για το LS2, μετά απο χαζή πτώση του (το άφησα πάνω στην σέλα με δυνατό αέρα και έπεσε) έσπασαν οι βάσεις της ζελατίνας και οι μηχανισμοί της. Αυτός ο έξυπνος που μου το πούλησε όταν τον ρώτησα αν έχει ανταλλακτικά μου είπε ναι ναι τα πάντα όλα. Πήγα πριν 1μιση μήνα να ψάξω για ανταλλακτικά, ακόμα με παίρνει τηλέφωνο ο μάγκας για να με ειδοποιήσει.
Πανέμορφο Τασούλη το mt, αγρατζουνιστο!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@SHOOTER045 Οτι έκανε και ο father Αλέξης με εμένα πριν χρόνια. Αφού έμαθε οτι πήρα κρυφά το GLX του ξάδερφου, πηγαίναμε τα ΣΚ στο Πανθεσσαλικό πάνω με το Address και μου μάθαινε οδήγηση. Σωστές αλλαγές ταχυτήτων, πως να κάθομαι σωστά στην σέλα κλπ. Χίλιες φορές απο τον πατέρα στο παιδί, παρά απο τον Νικολάκη απο το δίπλα ΕΠΑΛ με το Crypton-X. Με το καλό το ΑΜ δίπλωμα ο μικρός! Πάω στοίχημα θα τον εκπαιδεύσεις σωστά Smileys drinking beer Emoticon

@thanosgp Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Νέο κρανάκι, νέα μπαταρία και ένα σπρέι για την αλυσίδα της Repsol!
Όλα όμορφα Τάσο!!!
Καλοφόρετο,βολικό και να μην χρειαστεί να κάνει την "άσχημη" δουλειά του..
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά!

Πρώτες εντυπώσεις απο την βραδινή έξοδο πριν.

Ας ξεκινήσω με την εργονομία του. Καταρχάς το LS2 Stream Evo που είχα, όταν το αγόρασα απο τα πρώτα 20 λεπτά βόλτας μέχρι και για καμιά 10αρια μέρες μου προκαλούσε πονοκέφαλο άσχημο, λες και έπεσα για ύπνο ιδρωμένος κάτω απο air condition ένα πράμα. Αυτό εδω και ένα νούμερο μικρότερο που είναι, δεν έχει την παραμικρή ενόχληση πάνω σου. Κρόταφοι, κεφάλι όλα είναι μια χαρά, χωρίς να σε πιέζει πολύ. Μόνο στα μάγουλα λίγο πίεση παραπάνω αλλά αυτά με τον καιρό *****ώνουν.

Έχει 3 αεραγωγούς, έναν μπροστά, έναν πάνω απο το κεφάλι και έναν πίσω που ανοίγουν πανεύκολα εν κινήσει. Καλό το οτι κάτω απο το πιγούνι έχει ύφασμα διάτρητο, άρα τον χειμώνα ναι μεν μπαίνει καθαρός αέρας, αλλά δεν σου παγώνει και την μούρη. Χρήσιμο και αυτό...το LS2 είχε επίσης τέτοιο ύφασμα αλλά τέρμα *****ό και μετά απο 2 μήνες μπήκε μέσα σχεδόν. Τα γυαλιά του, το απόγευμα που τα δοκίμασα, δεν είναι σαν του LS2 αλλά φιλτράρουν ακτίνες του ηλίου ή την αντάνακλαση τους πάνω στον δρόμο, έχουν πιο ελαφρύ φιμέ δηλαδή. Το βράδυ πχ με κατεβασμένα γυαλιά στο LS2 (μην με ρωτάτε γιατί το δοκιμάζω αυτό), δεν έβλεπες την τύφλα σου, με αυτό μια χαρά βλέπεις και πάλι.

Απο ήχο...με ανεβασμένο το τζαμάκι υπάρχει σφύριγμα αέρα και μάλιστα απο τα 80 και μετά αρκετό. Βέβαια απο τα 80 και μετά το τζαμάκι το κλείνω πάντα, αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σε σχεδόν όλα τα κράνη απο οτι φαίνεται. Με κατεβασμένο τζαμάκι όσο και να πηγαίνεις υπάρχει ένα ελαφρύ βουητό μόνο, και τα υπόλοιπα οι ήχοι απο το μοτέρ.

Είναι και ζεστό κιόλας. Λογικά το υλικό που έχει μέσα, κρατάει το κεφάλι ζεστό, άρα τον χειμώνα θα είναι οτι πρέπει.

Επίσης, είναι και όμορφο ρε πανάθεμα το! Τραβάει και λίγο βλέμματα δεν κάνω πλάκα. Δοκιμασμένο, σήμερα σε χαλαρή μπύρα στην Αγριά...φορτώνεις και κοράσια με το Thunder 3! abcdefghgkabcdefghgk
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Σήμερα έκανα ένα γενικό έλεγχο και άλλαξα και βαλβολίνες μετά από 13.000 χιλιόμετρα, κάποια εκ των οποίων απαιτητικά. Προς μεγάλη μου έκπληξη κι ενώ πίστευα ότι ίσως βιάζομαι να αλλάξω, απαιτούνταν αλλαγή, αφού τα προηγούμενα είχαν πάρει να μαυρίζουν!


Παράλληλα, προέκυψαν και κάποιες ερωτήσεις - παρατηρήσεις, που μοιράζομαι εδώ κι όποιος θέλει, δίνει τα φώτα του:


1. Αρχές Ιουνίου άλλαξα λάδια. Έκτοτε έγραψα 5.000 χλμ. Κάποια στιγμή είδα ότι ήθελα συμπλήρωμα. Η στάθμη, από τη μέση του κύκλου έφτασε στην πάνω γραμμή, αλλά μόλις έκανα μια βόλτα, ξανάπεσε. Βλέποντας ότι δεν επανέρχεται, σήμερα ξανατσόνταρα λάδια να φτάσει ανάμεσα στη μέση και την πάνω γραμμή. Τι παίζει;


2. Το εσωτερικό τακάκι της πίσω δαγκάνας είναι εμφανώς πιο φαγωμένο από το εξωτερικό, που έχει τα έμβολα. Ο νους μου πήγε σε κολλημένο έμβολο. Γενικά ξέρω ότι στις πλευστές δαγκάνες τα τακάκια έχουν διαφορά, αλλά τόσο;!




3. Παρατήρησα ότι ο άξονας έχει κάνει στίγματα σκουριάς. Τζόγο δεν παρατήρησα, αλλά είχε μαζέψει μέσα νερό, ίσως από κάτι ρυάκια και λακούβες που πέρασα πρόσφατα. Ψέκασα με WD40 white grease όλο το σταυρό και γράσαρα το πολύσφηνο με Bel Ray Waterproof Grease (στο μπλε ταπεράκι). Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να προστατεύσω τον άξονα;




4. Καθώς κατέβασα το διαφορικό για ν'αδειάσουν τα λάδια, ο δίσκος ακούμπησε λίγο στο λάδι που ήταν μαζεμένο στη λεκάνη κι έχει κάποια στίγματα. Όταν την οδήγησα το πίσω φρένο το ένιωθα αδύναμο και σφύριζε. Καθάρισα με χαρτί κουζίνας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει πρόβλημα; Να προσέξω κάτι;


Αν μου έρθει κάτι άλλο, θα συνεχίσω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.541
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σήμερα μετα απο αρκετά χλμ τις τελευταίες μέρες και πολλή σκέψη, την έβγαλα στο νυφοπάζαρο.
Καλό, τίμιο, αξιόπιστο, αλλά πρέπει να βολεύομαι κιόλας εργονομικά.

Χωρίς πίεση χρόνου και όταν κάτσει με το καλό, πάμε για το επόμενο.Smileys drinking beer Emoticon
Άντε.. Εύχομαι να το Καλό-πωλήσεις!!

Σε αναμονή του επόμενου Japan!!!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
1) τα λάδια μετρώνται μετα απο σύντομη βόλτα και αφού κάτσουν κανένα 5λεπτο.
2)πιθανόν λύσιμο και καθάρισμα εμβόλων, ίσως με ψεκασμα με καθαριστικό σπρέι φρένων ,άνοιγμα με κατσαβίδι και ξανά απ την αρχή να στρώσει.
3)κανονικά εκεί δεν πρέπει να περνάει νερό, έχει ενα λάστιχο που τον στεγανόποιεί ,κοιτά για σκισιμο ή κάτι τέτοιο
4)όσο καλά και να καθάρισες τον δίσκο, στις τρύπες θα έμεινε μια μικρό ποσότητα λαδιού.
Με τον καιρό θα φύγει ,δεν νομιζω να είναι κάτι ανησυχητικό
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
1. Αρχές Ιουνίου άλλαξα λάδια. Έκτοτε έγραψα 5.000 χλμ. Κάποια στιγμή είδα ότι ήθελα συμπλήρωμα. Η στάθμη, από τη μέση του κύκλου έφτασε στην πάνω γραμμή, αλλά μόλις έκανα μια βόλτα, ξανάπεσε. Βλέποντας ότι δεν επανέρχεται, σήμερα ξανατσόνταρα λάδια να φτάσει ανάμεσα στη μέση και την πάνω γραμμή. Τι παίζει;
Βαγγέλη νομίζω το αν είναι ανοιχτη η γραμμή του ψυγείου λαδιού επηρεάζει την ένδειξη.
Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω να σου ζητήσει πάνω από 500ml ανα 5.000χλμ.
Εκτός αν βάζεις ορυκτέλαιο που πιστεύω λόγω θερμοκρασιών "σπάει" γρηγορότερα από ένα καλό υμισυνθετικό ή full synthetic λάδι.

2. Το εσωτερικό τακάκι της πίσω δαγκάνας είναι εμφανώς πιο φαγωμένο από το εξωτερικό, που έχει τα έμβολα. Ο νους μου πήγε σε κολλημένο έμβολο. Γενικά ξέρω ότι στις πλευστές δαγκάνες τα τακάκια έχουν διαφορά, αλλά τόσο;!

Μην ξεχνάμε ότι ναι μεν η δύναμη ασκείται από την πλευρά των εμβόλων,όμως με το αφημα του φρένου η πλευρά των εμβόλων υποχωρεί εύκολα ενώ η απέναντι συνεχίζει να έχει(έστω κι ελάχιστη) επαφή και κατ'επεκταση τριβή.
Να έχουμε όσο μπορούμε πέραν των εμβόλων καθαρή και τη βάση στήριξης της πλευστης δαγκάνας..

Πώς τα λέω.. :p:D abcdefghgk
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Όσον αφορά το λάδι, όντως, συνολικά τσόνταρα 500 ml στα 5.000 klm και το τσεκάρω κάνοντας μια βόλτα ή αφήνοντάς τη να δουλέψει περίπου 15 λεπτά και μετά 5 λεπτά να ηρεμήσει. Απλά με μπέρδρεψε αυτή τη φορά. Έχω υπ'όψιν το ψυγείο λαδιού, αλλά συνήθως αυτό κρατάει λάδια με αποτέλεσμα η στάθμη να φαίνεται πιο χαμηλή. Εδώ έγινε τ'ανάποδο: φαινόταν αρχικά περισσότερα λάδια απ'ό,τι μετά.

Είχα σκεφτεί να βάλω γράσο σιλικόνης στο κούμπωμα της φούσκας για στεγανοποίηση, αλλά από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δε χρειάζεται.

Για τη δαγκάνα θα πέσει μελέτη, αλλά με ανησύχησε αυτό που είδα.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Για τη δαγκάνα θα πέσει μελέτη, αλλά με ανησύχησε αυτό που είδα.
Προσπάθησε να μην έχει μάκα η βάση στήριξης ώστε να μπορεί να χαλαρώνει με το άφημα του φρένου.
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Προσπάθησε να μην έχει μάκα η βάση στήριξης ώστε να μπορεί να χαλαρώνει με το άφημα του φρένου.

Θα το δω και θα κοιτάξω να καθαρίσω και τα αξονάκια.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έγινε αλλαγή στα ρουλεμάν τιμονιού και σφύξαμε το τιμόνι στον μάστορα. Είχε εδω και καμιά εβδομάδα που απο δεξιά έστριβε γραμμικά το μηχανάκι αλλά απο αριστερά τέρμα κοφτά σε επικύνδινο σημείο ώρες ώρες.

Για σχεδόν 80.000χλμ και πολύ άντεξαν. Βάλαμε τα γνήσια της Suzuki. Κόστος 20€ μου κράτησε ο τύπος.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.404
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Σήμερα έκανα ένα γενικό έλεγχο και άλλαξα και βαλβολίνες μετά από 13.000 χιλιόμετρα, κάποια εκ των οποίων απαιτητικά. Προς μεγάλη μου έκπληξη κι ενώ πίστευα ότι ίσως βιάζομαι να αλλάξω, απαιτούνταν αλλαγή, αφού τα προηγούμενα είχαν πάρει να μαυρίζουν!


Παράλληλα, προέκυψαν και κάποιες ερωτήσεις - παρατηρήσεις, που μοιράζομαι εδώ κι όποιος θέλει, δίνει τα φώτα του:


1. Αρχές Ιουνίου άλλαξα λάδια. Έκτοτε έγραψα 5.000 χλμ. Κάποια στιγμή είδα ότι ήθελα συμπλήρωμα. Η στάθμη, από τη μέση του κύκλου έφτασε στην πάνω γραμμή, αλλά μόλις έκανα μια βόλτα, ξανάπεσε. Βλέποντας ότι δεν επανέρχεται, σήμερα ξανατσόνταρα λάδια να φτάσει ανάμεσα στη μέση και την πάνω γραμμή. Τι παίζει;


2. Το εσωτερικό τακάκι της πίσω δαγκάνας είναι εμφανώς πιο φαγωμένο από το εξωτερικό, που έχει τα έμβολα. Ο νους μου πήγε σε κολλημένο έμβολο. Γενικά ξέρω ότι στις πλευστές δαγκάνες τα τακάκια έχουν διαφορά, αλλά τόσο;!




3. Παρατήρησα ότι ο άξονας έχει κάνει στίγματα σκουριάς. Τζόγο δεν παρατήρησα, αλλά είχε μαζέψει μέσα νερό, ίσως από κάτι ρυάκια και λακούβες που πέρασα πρόσφατα. Ψέκασα με WD40 white grease όλο το σταυρό και γράσαρα το πολύσφηνο με Bel Ray Waterproof Grease (στο μπλε ταπεράκι). Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να προστατεύσω τον άξονα;




4. Καθώς κατέβασα το διαφορικό για ν'αδειάσουν τα λάδια, ο δίσκος ακούμπησε λίγο στο λάδι που ήταν μαζεμένο στη λεκάνη κι έχει κάποια στίγματα. Όταν την οδήγησα το πίσω φρένο το ένιωθα αδύναμο και σφύριζε. Καθάρισα με χαρτί κουζίνας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει πρόβλημα; Να προσέξω κάτι;


Αν μου έρθει κάτι άλλο, θα συνεχίσω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Στο 1.
Ανά χίλια βαζω-συμπληρωνω 75με 100ml απλα λαδακια 20W50.
Έχω 78 χ.χιλιομετρα στο καντράν .
Υποθέτω ότι δεν έβαλες πάνω από 300ml έτσι όπως το περιγράφεις ,οπότε δεν θα έχεις θέμα.
Όταν σβήνεις να ξες κρατάει τα λάδια πάνω στο ψυγείο γιαυτο δεν βγάζεις άκρη με το τζάμακι.
Ένας καλός τρόπος να δεις τι λάδι έχει μέσα είναι να το βάλεις στο διπλό Σταν και να το αφήσεις να δουλέψει ρελαντί κάνα διλεπτο ,τριλεπτο και να σβήσεις .
2. Το πίσω όταν το άλλαξα και εγώ είδα ότι το τρώει κάπως έτσι.
Καθαρισα δαγκάνα και το κοιτάω όταν θυμάμαι.
Δεν είναι ανησυχητικό .
3 .δεν μπορείς να κανεις κάτι άλλο ,πέραν του να τον ανοίγεις μια φορά τον χρόνο και να τον κοιτάς.
Σωστή η όλη διαδικασία λίπανσης ,οπότε προχωράς.
4.καλα ήταν να τον σαπουνιζες με υγρό πιάτων αφού μπήκε καταλάθος στο λάδι.
Αν θες καλό είναι να τον πλύνεις και να ξύσεις τα τακάκια με ένα γυαλοχαρτο
 
Top Bottom