Το st1100 ήταν καλύτερη μοτο, αλλά και το πενφε δεν ήταν για τα μπάζα.
Έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με αυτο, και κάποιες φορές 200ρισε με πλαϊνές βαλίτσες. Απλά είχε κράτημα 80ς vs 90s του honda. . Δηλ το ένα έστριβε και ήσουν πασάς ξεχναγες να κατέβεις απ τη σέλα.. ενώ με το άλλο έκανες το σταυρό σου...και κουραζοσουν πιο γρήγορα.. Όλα μια συνήθεια είναι..
Στα υπόλοιπα είσαι καραμέσα..ηταν η μηχανή που με συνόδευσε σε μια πολύ ωραία φάση της ζωής μου.. νιατα χρόνος κ χρημα..και το ερωτεύθηκα.. πουλήθηκε το 2007 για άλλους λόγους.
Από τότε έχω αλλάξει πολλές μοτο.. Αλλα το Κ είναι πια ιδέα. Όλα αυτά τα χρονια δε σταμάτησα να κοιταζω τις αγγελίες.
Το βρήκα πριν 2 χρόνια στο car.gr.. Ηταν όπως το άφησα αλλά φουλ στις διαρροές απ την ακινησία....Nα φανταστείς δε μπορούσα να φύγω απ το σπίτι να πάω στο ραντεβού.. Είχα πάθει κοκομπλοκο, δεν άνοιγα την πόρτα με τίποτα να φύγω..
Καλά όταν το είδα μου κόπηκαν τα
γονατα.. Κλάμα.. . Δυστυχώς ο παπους άλλαξε γνώμη και δεν μου το δώσε... Ηθελε να το βλέπει.
Ε μετά έκοψα καπίστρι.. Έδωσα το 1100lt(μηχαναρα γαμαγε) και βρήκα ένα κ100ρτ του 86... Έπεσε πολύ αγάπη και χρόνος επάνω.. Βέβαια συνειδητοποίησα πόσο πίσω είναι σε κράτημα.. Ηταν όμως μέρος του παιχνιδιού κ των αναμνήσεων. Πουλήθηκε λόγω ανωτέρας βίας και αυτό.
Τωρα έχω r1100rt, ανώτερη μηχανή σε όλα, και κάθε μερα είμαι στο car ψάχνοντας για καθαρo κ100ρτ....
fgh