Ο
@omega φταίει για όλα, μου πιπιλούσε το μυαλό από την πρωτοχρονιά, με πιτσικουλιές του στυλ "αυτό σου κάνει, ελαφρύ ωραίο δεν θα πονάς".
Ατέλειωτες ώρες στο τηλέφωνο και από κοντά. Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε το 500, αφού είχα το 600, και ταιριάζει και στο στυλ που
κάνω κέφι, γυμνό, χωρίς πολλά τζίτζιλι μίτζιλι, με απλό σέρβις και πολύ αραιή συντήρηση, άσπαστο μοτέρ, ήπια συμπεριφορά. Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστό
πως είμαι μερακλής και τα μηχανάκια μου τα προσέχω και τα συντηρώ μόνος μου. Απλά είχα μερικά διλλήματα, να μαζέψω τα χρήματα για να πάρω ένα
Benelli TRK ή ένα Daytona Rockstar, ή να πάρω ένα καλομεταχειρισμένο μοντέλο ( κοιτούσα για GS, Bandit, CBF 600/500) που θα μου άρεσε.
Έβλεπα κάποιες αγγελίες αλλά ήθελα πρώτα να το καβαλήσω να δω πως θα το κουλαντρίσω μη δώσω τζάμπα λεφτά. Έχω ένα συνάδελφο που έχει το 500
και τον πέτυχα στην προχθεσινή βραδινή βάρδια, τον ρώτησα αν το έχει στο πάρκινγκ να το καβαλήσω λιγάκι, μου λέει το έδωσε ανταλλαγή και πήρε ένα
Yamaha XMAX, τον ρώτησα που και πόσο το έδωσε, ήταν ευκαιρία μιας και το μηχανάκι ήταν πρώτο χέρι, αυτός το πρόσεχε δεν ήταν κάγκουρας, είχε
και μια μικρή προικούλα, και ABS. Μου είπε πως το έδωσε για 1800 ευρώ στην ανταλλαγή και μου είπε και το κατάστημα. Σήμερα το πρωί με τη βροχούλα
πήγα από το κατάστημα να το δω, αφού πρώτα πήρα τηλέφωνο να δω αν είναι εκεί το μηχανάκι.
Το μηχανάκι ήταν εκεί, μίλησα με τον καταστηματάρχη το είδα από κοντά, το έκανα και μια μικρή βόλτα, το μηχανάκι φυσούσε. Ξεκαθάρισα αμέσως
ότι το ξέρω το μηχανάκι, ξέρω τον πρώην, ξέρω πόσο το πήρε στην ανταλλαγή και τα βρήκαμε στα 2100 ευρώ συν τα έξοδα της μεταβίβασης και μια
αλλαξιά λάδια-ξύδια και καινούρια μπαταρία. Δεν θέλει αλυσογράναζα, δεν θέλει λάστιχα, θα ρολλάρει λίγο καιρό μέχρι να δω τις παιδικές του ασθένειες
θα το περιποιηθώ στο γκαράζ μου, και απλά θα λιώσει στα ταξίδια, και όταν δεν μπορεί αυτό θα με πηγαίνει το παπί...απλά πράγματα για να τη γαζώσουμε.
Πούλησε καλά το CB500S. Αυτό το μοτέρ φοράει και το CBF, απλά το ρετουσάρισε λίγο για τις προδιαγραφές Euro 2 το 2004, με άλλο καρμπ με TPS και σύστημα εμπλουτισμού καυσαερίων έχασε 3 άλογα, και το 2008 με τις Euro 3 το σταμάτησε. Το πλαίσιο παρέμεινε το ίδιο, άλλαξε το μπροστινό, τις ζάντες και τα πλαστικά με αυτά από το 600.