- Δημοσιεύσεις
- 26.466
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Συγκριτικό επί χάρτου – Honda NT 1100 vs Moto Guzzi V100 Mandello
Ατσάλινες «ραχοκοκαλιές» και το «χρυσό» πλεονέκτημα
Το πλαίσιο και για τις δύο μοτοσυκλέτες, είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες. Οι επιλογές της γεωμετρίας δείχνουν μια σαφώς πιο σπορ κατεύθυνση για το Moto Guzzi V100: Το μεταξόνιο ορίζεται στα 1.475 κυβικά, αντί για 1.535 του Honda NT 1100, ενώ το ιταλικό μοντέλο έχει γωνία κάστερ 24,7 μοίρες και ίχνος 104 mm, σε αντίθεση με τις 26,5 μοίρες και τα 108 mm ίχνους του NT. Στα χαρτιά, λοιπόν, το V100 έχει πιο σπορ συμπεριφορά, το NT 1100 λίγο πιο τουριστική, με περισσότερη έμφαση στην σταθερότητα.
Κοινές είναι οι επιλογές αναρτήσεων για την βασική έκδοση και των δύο μοντέλων: USD πιρούνι και αμορτισέρ ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση ελατηρίου, το αμορτισέρ μάλιστα με υδραυλικό ρυθμιστή. Το Moto Guzzi V100 προσθέτει την δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς, όμως εκεί που κάνει την τεράστια διαφορά, είναι στην έκδοση S, η οποία εξοπλίζεται με αναρτήσεις Ohlins εμπρός και πίσω, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και ρυθμιζόμενες. Με το… αζημίωτο, εννοείται.
Τα φρένα των δύο μοντέλων είναι παρόμοια: Με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός το Moto Guzzi προσφέρει μεγαλύτερους σε διάμετρο δίσκους (δύο 320 και έναν 280 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα), σε σχέση με το NT1100 (δύο των 310 και έναν 256 χιλιοστών αντίστοιχα), ενώ έχει δαγκάνα 2 εμβόλων πίσω (το NT1100 έχει ενός). Το V100 προσφέρει επίσης Cornering ABS και χρησιμοποιεί δαγκάνες Brembo, την στιγμή που το NT 1100 έχει δαγκάνες Nissin και «απλό» ABS.
Ηλεκτρονικών το ανάγνωσμα
Πέρα από το ABS, και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν χαρτογραφήσεις ισχύος (5 συνολικά για το NT1100, 4 για το V100 Mandello), Traction Control με δυνατότητα ρύθμισης (3 επίπεδα για το N1100 και 4 για το V100), ενώ το Honda ΝΤ1100 προσφέρει και Wheelie Control σε 3 επίπεδα.
Το ρεζουμέ επί του ταμείου – Ποιο είναι καλύτερο
Με 15.499 ευρώ ως αρχική τιμή, το Moto Guzzi V100 υπερέχει για 501 ευρώ, έναντι του NT 1100, με το μοντέλο της Honda να ξεκινάει από τα 16.000 ευρώ. Στην έκδοση DCT, το NT1100 πάει στα 17.400 ευρώ, ενώ το V100 Mandello S φτάνει στα 17.999 ευρώ, οπότε εκεί το παιχνίδι… σοβαρεύει. Ποιο είναι το καλύτερο τελικά; Moto Guzzi V100 ή Honda NT1100;
Με ελαφρώς καλύτερη τιμή, καλύτερα χαρακτηριστικά σε αναρτήσεις και φρένα και σαφές πλεονέκτημα στον κινητήρα, το V100 Mandello θέλει να γελάσει τελευταίο, ειδικά αν ο αναβάτης αρέσκεται στην πιο σπορ πλευρά του. Το NT1100 αμύνεται με ελαφρώς καλύτερο εξοπλισμό στην βασική έκδοση. Από εκεί και πάνω όμως, το πλεονέκτημα του DCT κιβωτίου για το NT 1100 δεν έχει απάντηση από το V100.
Όπως επίσης δεν έχουν απάντηση, οι αναρτήσεις Ohlins της S έκδοσης για την ιταλική μοτοσυκλέτα, η οποία όμως καθίσταται ακριβότερη από την NT1100 DCT, στα 17.999 ευρώ, έναντι των 17.400 ευρώ. Είναι σαφές ότι οι διαφορές μεταξύ των μοντέλων είναι ποιοτικά και όχι ποσοτικά χαρακτηριστικά, άρα είναι δύσκολο να μιλήσουμε για νικητή «στα χαρτιά».
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μοντέλο | Honda NT1100 | Moto Guzzi V100 Mandello |
Εισαγωγέας | Όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη | Piaggio Group Hellas |
Τιμή (€) | Από 16.000 | Από 15.499 |
ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ | ||
Τύπος | 4T, 2K, Y/Ψ, 1EEK, 4 βαλβίδες | 4Τ, V2, Y/Ψ, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Χωρητικότητα (cc) | 1.084 | 1.042 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 92 x 81,5 | 96 x 72 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ψεκασμός |
Ισχύς (hp/rpm) | 102/7.500 | 115/8.700 |
Ροπή (kg.m/rpm) | 10,6/6.250 | 10,7/6.750 |
Μετάδοση | Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, 6 σχέσεις (Επιλογή DCT ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη) | Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, 6 σχέσεις |
ΠΛΑΊΣΙΟ | ||
Τύπος | Ατσάλινο | Ατσάλινο |
Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm) | 2240 x 865 x 1360 | 2125 x 835 x (Δ.Α.) |
Μεταξόνιο (mm) | 1535 | 1475 |
Γωνία κάστερ (μοίρες) | 26,5 | 24,7 |
Ίχνος (mm) | 108 | 104 |
Ύψος σέλας (mm) | 820 | 815 |
Απόσταση από έδαφος (mm) | 175 | Δ.Α. |
Βάρος (kg) | 238 γεμάτο (248 με DCT) | 233 γεμάτο |
Ρεζερβουάρ (l) | 20,4 | 17 |
ΤΡΟΧΟΊ | ||
Εμπρός | 120/70-17 | 120/70-17 |
Πίσω | 180/55-17 | 190/55-17 |
ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ | ||
Εμπρός | USD πιρούνι 43 χλστ, ρύθμιση προφόρτισης | USD πιρούνι 41 χλστ, ρύθμιση προφόρτισης/απόσβεσης επαναφοράς (Ohlins ημιενεργητικό στην έκδοση S) |
Πίσω | Αμορτισέρ με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης | Αμορτισέρ με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης (Ohlins ημιενεργητικό στην έκδοση S) |
ΦΡΈΝΑ | ||
Εμπρός | 2 δίσκοι 310 mm, δαγκάνες Nissin 4 εμβόλων, ABS | 2 δίσκοι 320 mm, δαγκάνες Brembo 4 εμβόλων, Cornering ABS |
Πίσω | Δίσκος 256 mm, δαγκάνα 1 εμβόλου, ABS | Δίσκος 280 mm, δαγκάνα Brembo 2 εμβόλου, Cornering ABS |
Πηγη www.bikeit.gr