angelthing
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.673
- Μοτοσυκλέτα
- F700GS, CRF300L
- Όνομα
- Angelos
Πάντα είχα τις απορίες μου για τα εν λόγω προϊόντα. Ενδιαφέρον βίντεο:
Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο Αγγελε;Πάντα είχα τις απορίες μου για τα εν λόγω προϊόντα. Ενδιαφέρον βίντεο:
Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο Αγγελε;
Αξίζουν;
Χθες το έβλεπα το βίντεο. Δεν ψήθηκα με τα προιόντα.
Για μαkρυά αποθήκευση μηχανής προτιμώ να γεμίζω ως πάνω το ντεπόζιτο με βενζίνη και μετά από μήνες που θα είναι ακίνητη να αδειάζω το ντεπόζιτο και να βάζω φρέσκια βενζίνη.
Old school.
Νομίζω πως αυτό είναι καλό να γίνεται σε ντεπόζιτα που είναι από μέταλλο. Στα πλαστικά είναι καλύτερα να το αφήνουμε όσο πιο άδειο.
Κάνω λάθος;;
Μανώλη... όταν λες η Shell? Τι εννοείς; κάποιο άτομο της εταιρίας (με σοβαρές γνώσεις) ή κάποιος σε κάποιος υπάλληλος σε κάποιο πρατήριο της Shell;Εμένα η shell μου έχει πεί ότι μέχρι 6 μήνες δεν υπάρχει θέμα...
Εμένα η shell μου έχει πεί ότι μέχρι 6 μήνες δεν υπάρχει θέμα...
Ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, αυτός που με συμβουλεύει για τα καύσιμα στα πλοία...Μανώλη... όταν λες η Shell? Τι εννοείς; κάποιο άτομο της εταιρίας (με σοβαρές γνώσεις) ή κάποιος σε κάποιος υπάλληλος σε κάποιο πρατήριο της Shell;
Το βασικό πρόβλημα της βενζίνης είναι η ζελατινοποίηση δηλαδή ο διαχωρισμός των υδρογονανθράκων με τα υπόλοιπα συστατικά της βενζίνης, στις σύγχρονες βενζίνες γίνεται πιο δύσκολα.Και πραγματικά δεν υπάρχει.
Δεν έχετε δει "the walking dead" που για 8 σεζόν δουλευαν τα αυτοκίνητα τους κανονικά;
(Ναι...κολλάω σε κάτι τέτοια και δεν μπορώ να ευχαριστηθώ ταινία λόγω του suspension of disbelief)
Οπως και να έχει δεν έχουν πρόβλημα στην καύση, και για αρκετά παραπάνω απο 6 μήνες, αλλά...
ο συνδυασμός την βενζίνης που έχασε κάποιες απο τις ιδιότητες της με το καθισιό της και την απορρόφηση υγρασίας, και την κατακάθιση όλων των βρωμιών ακριβώς πριν την αντλία, δεν είναι ότι καλύτερο.
Θα έχετε ακούσει λόξυγγες όταν πήγατε να βάλετε μπροστά μετά απο μήνες. Ή την αντλία να πασχίζει και να ακούγεται ψιλομυστήρια.
Μετά το τρίμηνο-τετράμηνο καλό είναι ένα άδειασμα και πλήρωση με φρέσκια. Δεν είναι κανόνας και δεν είναι "πρέπει". Εγώ πάντως έτσι το κάνω.:)
Στην Βραζιλία να δείς τι γίνεται....Στην Αμερική έχει παρατηρηθεί warping στα πλαστικά ντεπόζιτα των ducati multistrada 620 λόγω της σύστασης των βενζινών. Τα στραβώνουν έντονα.
Μεξικάνικη σαπουνόπερα έγινε και αυτή η σειρά πλέον( με λίγες αναλαμπές)...Και πραγματικά δεν υπάρχει.
Δεν έχετε δει "the walking dead" που για 8 σεζόν δουλευαν τα αυτοκίνητα τους κανονικά;
(Ναι...κολλάω σε κάτι τέτοια και δεν μπορώ να ευχαριστηθώ ταινία λόγω του suspension of disbelief)
Οπως και να έχει δεν έχουν πρόβλημα στην καύση, και για αρκετά παραπάνω απο 6 μήνες, αλλά...
ο συνδυασμός την βενζίνης που έχασε κάποιες απο τις ιδιότητες της με το καθισιό της και την απορρόφηση υγρασίας, και την κατακάθιση όλων των βρωμιών ακριβώς πριν την αντλία, δεν είναι ότι καλύτερο.
Θα έχετε ακούσει λόξυγγες όταν πήγατε να βάλετε μπροστά μετά απο μήνες. Ή την αντλία να πασχίζει και να ακούγεται ψιλομυστήρια.
Μετά το τρίμηνο-τετράμηνο καλό είναι ένα άδειασμα και πλήρωση με φρέσκια. Δεν είναι κανόνας και δεν είναι "πρέπει". Εγώ πάντως έτσι το κάνω.:)
Μεξικάνικη σαπουνόπερα έγινε και αυτή η σειρά πλέον( με λίγες αναλαμπές)...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk