Παρατηρήσεις
1) έχω κλίση προς YAMAHA μεριά ,οπότε οι υπόλοιπες απαγορεύονται.
2) το TDM κάπως ποιο σύγχρονο και πρακτικό, δυνατό ( σε σχέση με τα άλλα που κοιτάω) ,αλλά δύσκολα να βρεθεί κάποιο που δεν έχει φαει τόνους μπαρούτι, κανει και χωματόδρομο (/είχα το 900 κάποτε)
3)το super tenere απο μονο του έχει ιστορία, έχει και παθογένειες που τις γνωρίζω .Δεν θα μπαίνω κάθε μέρα χώμα ουτε θα παίρνω τα βουνά.Σε βόλτες στην
εθνική πήγαινε σταθερά 170/180
200αριζε και με το παραπάνω ( τουλαχιστον αυτό που είχα)
Τα περισότερα χλμ τελικής είναι μάλλον ανούσια κατα την γνώμη μου ,όσον αφορά εθνική οδό δημόσιους δρόμους.
Έχει 5 Άρι σαζμαν αλλά δεν είναι σπαστικο,έχει καλη κλιμάκωση και δεν γεμιζεις κραδασμούς στην 5η,μια πέμπτη που αν οδηγώντας παίζεις με το κενό του μοχλού ,τρως τα δισκάκια ( το χω κανει και έμαθα)
4) το μικρό δεν το ξέρω, πέρα απο μια δυο βόλτες με αυτό και το γενεαλογικό του δέντρο ( ΧΤ 600/ ΧΤ 600 tenere).
Νομίζω είναι 6αρι στο σαζμαν,έχει ποιο εύκολο μοτέρ ,είναι ποιο ελαφρύ ,αλλά και ποιο αδύναμο απο τα τρία, δεν το υπολόγισα,αλλά μπήκε και αυτό στην εξίσωση ( ξανά λέω το διπλφαναρο ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 660)
Γρίφος
Μπορεί να το παίξω και Άμπε μπα μπλομ
Ας φύγει το αμάξι την αλλη βδομάδα ( ηδη πουλήθηκε)
Να πάρω αμάξι για την φαμίλια ( αυτά που έχω τσεκαρει είναι Αθήνα, οποτε οι πρωυευουσιανοι μείνετε συντονισμένοι για μια εμφάνιση, και μονο για ενα βράδυ ,όλος δικός σας)
Και μετα κοιταω και για μότο....