Ρύθμιση μείγματος από σώμα ψεκασμού!?

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σήμερα έκατσα και ασχολήθηκα λίγο με το σώμα ψεκασμού και έχω μια απορία.

Συγκεκριμένα μιλάω για αυτήν εδώ την βίδα ρύθμισης (μέσα στο κόκκινο τετράγωνο) που είχα αναφέρει και στο παρελθόν:


Το βιδάκι αυτό ρυθμίζει την αναλογία αέρα/καύσιμου όταν το μοτέρ είναι στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές εκεί που η υποπίεση του μοτέρ κάποιες φορές δεν αρκεί για να τραβήξει παραπάνω καύσιμο.

Εγω όμως επειδή είμαι πειραχτήρι ήθελα να δοκιμάσω το εξής: με μια μικρότερη φιλτροχοάνη (όχι την μεγάλη που είχα) να μην υπερτροφοδοτεί το μοτέρ με αέρα, και αλλαγμένη εξάτμιση, το ρύθμισα αρχικά τέρμα δεξιά και περίμενα 10 λεπτά να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ.

Το γκάζι ήτανε πολύ αργό στην απόκριση του με τέρμα δεξιά την βίδα. Γυρνούσα αριστερόστροφα μέχρι το γκάζι να έχει άμεση απόκριση κάτι το οποιο και κατάφερα. Το ρελαντί ανέβαινε για λίγο και μετά απο μισό λεπτό επανερχόταν πάλι στα φυσιολογικά του επίπεδα. Το γκάζι παρέμεινε 100% άμεσο, σε σημείο που να θυμίζει καρμπυρατέρ.

Έσβησα το μηχανάκι, και πήγα βόλτα μετά απο κάνα 2ωρο να το δοκιμάσω. Το μηχανάκι ορκίζομαι πάει καλύτερα, σαν να κάνει πιο δυνατή καύση, και δεν είναι placebo λόγο του θορύβου γιατί φόρεσα ακουστικά να ελαχιστοποιήσω τον θόρυβο του μοτέρ (εξάλλου η Motorsport έχει σιγαστήρα) και πράγματι είναι πιο ζωηρό στο άνοιγμα.

Ακόμα και σε ανηφόρες ανέβαινε πιο άνετα.

Δεν έδωσε τελικές σε καμία περίπτωση αλλά στο άνοιγμα πήρε τα πάνω του το μηχανάκι σε σχέση με πριν. Και τώρα έχω την εξής απορία: αν αυτή η βίδα υποθετικά αλλάζει το μείγμα μόνο στο ρελαντί/χαμηλές στροφές τότε το μοτέρ γιατί έγινε πιο νευρικό στο άνοιγμα;

Μήπως στο συγκεκριμένο Mikuni σώμα η βίδα αυτή είναι για να ρυθμίζεις το μείγμα σε όλο το φάσμα των RPM αλλά μέχρι συγκεκριμένα όρια απο τον εγκέφαλο; Είναι το μόνο παπί που ξέρω που το έχει αυτό, στα Innova, Crypton-X κλπ δεν υπάρχει αυτή η βίδα.
 
Top Bottom