Περι BMW GS Αναγνωσμα!!

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
408
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Πάντως για όποιον άρεσαν οι sport touring και όχι οι μεγάλες adventure, είναι μια καλή πρόταση...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δημητρη η μηχανή είναι γκόμενα ,τι να την κάνει την Βασιλειάδου ενώ στα ίδια πάνω κάτω μπορεί να πάρει Μόνικα Μπελούτσι;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αναλυτικότατη παρουσίαση!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το σταμάτησα όταν είπε στην αρχή ότι το 1150 ήταν 2 σκαλιά πάνω απ' το 1100.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τουλάχιστον δεν το βγάζουν καμία φωτό με τον κωλο ,έτσι όπως το βλέπω με έρχεται να το πλακωσω στ'κλωτσές
Μη μου αγριευεις Γιαννο ToothTooth
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
408
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Το σταμάτησα όταν είπε στην αρχή ότι το 1150 ήταν 2 σκαλιά πάνω απ' το 1100.
Δεν ήταν; Ρωτάω γιατί δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 και δεν έχω άποψη..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν ήταν; Ρωτάω γιατί δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 και δεν έχω άποψη..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και μόνο που είχε μια έκτη σίγουρα .
Δίνω ένα σκαλί.
Βέβαια πολλά είχαν στραβά σασμαν
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν ήταν; Ρωτάω γιατί δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 και δεν έχω άποψη..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εξαρτάται πως το βλεπεις
.
Το 1100 είχε τέλεια κλιμακωμενο 5αρι κιβωτιο και σε συνδυασμό με το μακρύτερο ψαλίδι μπορούσες να το πας πιο γρήγορα..
Είχε πιο κοντή 1η για ξεκόλλημα στο χώμα
Πιο ελαφρυ και από τελικη ίσως πιο πολύ...μιας και η πολύ μακρια 6η στο 1150 δεν γέμιζε ποτέ

Το 1150 είχε καλύτερο ανεμοθωρακα, και οverdrive 6η για ταξίδι...που όμως σε υποχρέωνε να κατεβάζεις κάθε τόσο.
Εγώ είχα μόνο το 1150 αλλά όσες φορές έτυχε να καβαλήσω 1100....ήταν πιο άλογο!
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.171
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Aπο το προσωπικό προφίλ του Νικόλα Σπανού !!!

Το νέο BMW R1300GS είναι το καλύτερο τεχνολογικά GS που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ξεχωρίζει το Dynamic Spring Stiffness που είναι τρομερά πρωτοποριακό και σίγουρα θα αποδώσει ιδιαίτερα σε πιο βαρείς αναβάτες ή σε όσους φορτώνουν πολύ τις μοτοσυκλέτες τους. Η εφαρμοσμένη προσφερόμενη τεχνολογία του νέου μοντέλου, αναβαθμίστηκε συνολικά και σημαντικά. Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν, σε On Road χρήση και για πολιτισμένους προορισμούς, το 1300 είναι σε όλα πολύ καλύτερο από το 1250.

Ότι και να λέει το press kit, όσο και να εξελιξαν την Off-Road Sport ανάρτηση με τα +20 mm διαδρομή, η μοτοσικλέτα έγινε ακόμα πιο "σκληρή", συμπαγής και σίγουρα περισσότερο ασφάλτινη σε όλους τους τομείς. Και ίσως καλά έκανε η BMW Motorrad αφού πλέον, η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών τους αποφεύγουν την χρήση εκτός δρόμου.

Μου αρέσει το νέο R1300 GS όπως όλα τα GS. Δεν θα το αγόραζα όμως για ένα πολύ βασικό (για εμένα) λόγο. Έχασε (και πάλι) ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ιδιαίτερου "Gelande" χαρακτήρα του.

Η "ομορφιά" του GS είναι οι κραδασμοί, οι εργοστασιακές ελαστικότητες, το σκληρό μέταλλο. Τι σας λέω τώρα ε;

Η εμπορική επιτυχία του θα είναι σοκαριστική στην παγκόσμια αγορά διότι κατάφερε (για ακόμη μια φορά), ο μισός πλανήτης να το βρίζει υποκειμενικά για την εικόνα και το φανάρι του (που εμένα μου αρέσει), και ο άλλος μισός να το θέλει χθες, για όλα τα πολλά και καλά που αναμφισβήτητα προσφέρει.

Αλήθεια όμως, αυτά τα led στις χούφτες γιατί τα βάλατε? Πτώση και error δηλαδή + αλλαγή χούφτα led. Τα πίσω φανάρια-φλας γιατί τα αναρτήσατε έξω και εκτεθειμένα στην βάση πινακίδας; Εδώ τα σπάγαμε σε πτώσεις στα 1250, τότε που ήταν μικρά και χωμένα στην ουρά. Τώρα; Θα αλλάζουμε φλας-φανάρι στα βουνά; Και καλά να μην έχουμε φλας στο βουνό, να μην έχουμε ούτε πίσω φως-φανάρι στο ταξίδι; Dealers να αλλάξουμε στην Αφρική ή όπου πάμε στα χαμένα, δεν υπάρχουν. Χωρίς φως;

Τα ενιαία side panels στο νέο (πολύ πιο στιβαρό) υπο πλαίσιο από μπροστά ως την ουρά, γιατι τα βάλατε; ναι για να μην λερώνουν τα παντελόνια, αλλά έτσι δεν θα γίνεται απαγωγή από τους σωλήνες και θα μπουκώνουμε στην λάσπη, ειδικά με φορεμένες τις πλαϊνές βαλίτσες. Τα panel τα ξέρατε από την Touratech που τα δίνει εδώ και 20 χρόνια, αλλά δεν τα βάζατε στα προηγούμενα μοντέλα γιατί θα "μπουκώναμε". Τώρα, τι;

Μετά γνώσεως, αφού τα Telelever-Paralever διατηρήθηκαν τελικά, την caster γιατί την αλλάξατε τόσο πολύ; Το νέο πλαίσιο είναι λίγο πιο κοντό, με το κιβώτιο πιο μέσα και κάτω από το μοτέρ. . Προφανώς βουτάει γρηγορότερα στις εισόδους των ασφάλτινων στροφών, να έχει ελαφρύτητα στην αίσθηση, και να διατηρεί ευκολότερα την τροχιά, αλλά ξενίζει με το νευρικό πάτημα στο χώμα ενω για να σουζαρει (όπως εύκολα έκανε) στην λασπολακούβα ή να κάνει άλμα, θέλει πια πολύ έμπειρο αναβάτη που ακόμα κι αυτός θα δυσκολευτεί να σηκώσει τον μπροστινό τροχό (στα πολύ αργά).

Οι καθρέπτες με τις πολύ σημαντικές ηλεκτρονικές προειδοποιήσεις για την On Road ασφάλεια αφαιρούνται χωρίς προβλήματα και καλώδια υπολογιστή; ή θα πάμε Off-Road Expedition με μαμά καθρέπτες και όχι αναδιπλούμενους όπως κάναμε έως και στα 1250;

Ξέρετε, έχετε και ένα loyal BMW GS Enduro κοινό που μάλλον το ξεχάσατε. Πότε άραγε θα δούμε ένα γυμνό GS Boxer Enduro εμεις οι "γραφικοί"; Μάλλον είμαστε πολύ λίγοι πια, και το marketing δεν ασχολείται με τους λίγους.

Όπως και να έχει οι αριθμοί θα εκτοξευθούν και πάλι, κι αυτό στο τέλος της ημέρας είναι που αναδεικνύει τους νικητές.

Ποτέ μου δεν ασχολούμαι με την ομορφιά διότι είναι υποκειμενικό θέμα. Με την ρεαλιστική ουσία στο πραγματικό Ταξιδιωτικό πεδίο όμως ασχολούμαι και θα ασχολούμαι, όσο κάνω αυτό που κάνω.

Όταν πριν 20+ χρόνια έλεγα το: "να γιατί boxer", το έλεγα διότι το GS κάποτε έφερνε 10 κωλοτούμπες και συνέχιζε απτόητο το ταξίδι του. Κωλοτούμπες λοπόν δεν έκανα και δεν θα κάνω. Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους, αλλά έχω και άποψη (που δεν φημώνεται) και χρέος έναντι του κόσμου που θέλει και περιμένει από εμένα να ακούγεται η αλήθεια και όχι σχόλια τύπου μοιάζει με το Χ άλλο μοντέλο. Μπορεί να κάνω κακό στο pr της δουλειάς μου με αυτό το post, αλλά αν ήθελα pr θα δούλευα υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και δεν θα είχα την ALL ROAD TRAINING.

Και για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία. Όλα τα παραπάνω τα γράφει άνθρωπος που το GS ήταν και παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικής και επαγγελματικής του ζωής.

ΥΓ:Όταν το οδηγήσω εκτεταμένα, θα μπορώ να πω περισσότερα. Και θα το οδηγήσω, don't worry

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Η "ομορφιά" του GS είναι οι κραδασμοί, οι εργοστασιακές ελαστικότητες, το σκληρό μέταλλο. Τι σας λέω τώρα ε;
Η ΜπεΜπε ειναι ξεκαθαρο οτι το παιρνει αλλιως.Οι λογοι που το θεωρουσα ξεχωριστο ηταν οι παραπανω.Δεν θελω καν να οδηγησω το καινουργιο παρολο που το θεωρω πιο πληρες απο οποιοδηποτε αλλο,γιατι εχασε στα ματια μου οπτικα.Οχι για το φαναρι που γκρινιαζουν μερικοι παλιογεροι,αλλα γιατι δεν βλεπω μεταλλο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
ΥΓ:Όταν το οδηγήσω εκτεταμένα, θα μπορώ να πω περισσότερα. Και θα το οδηγήσω, don't worry

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ας του πει κάποιος ότι δεν ανησυχούμε καθόλου!
Και ας του πει κάποιος ότι κι εμείς δεν θα το καβαλησουμε καθόλου .
Από ένα μπεμβεδακια να του πεις.
Και να μην ανησυχει καθόλου κι αυτός ,έτσι; μπαικ
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Εγώ το χτύπαγα άνετα αν είχα τα γκαφρά.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγώ το χτύπαγα άνετα αν είχα τα γκαφρά.
Κάποιοι θα το πάρουν ,ναι.
Αλλά αυτοί που δεν θα το πάρουν θα είναι περισσότεροι
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Η "ομορφιά" του GS είναι οι κραδασμοί, οι εργοστασιακές ελαστικότητες, το σκληρό μέταλλο. Τι σας λέω τώρα ε;
Μεγάλη αλήθεια,εδώ ήταν εμφανής η διαφορά μεταξύ αερόψυκτου και LC.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Απ οτι φαινεται παντως,ηδη ξεπουλαει.ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Καλά κάνουν ,καλό μηχανακι είναι ,αλλά δεν βλέπεται .
Για εμένα ο πιο βασικός λόγος απόρριψης .
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS - Τεχνική Οδηγία για το ρελέ της μίζας​

Αφορά κάποια, και όχι όλα, τα μοντέλα παραγωγής - Οι πληροφορίες του ΜΟΤΟ μετά από επικοινωνία με τη BMW Motorrad Hellas
BMW R 1300 GS Τεχνική Οδηγία


Καθώς στο διαδίκτυο έγινε πρόσφατα αναπαραγωγή πληροφοριών για ανάκληση του R 1300 GS, επικοινωνήσαμε με την ελληνική αντιπροσωπεία η οποία μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει καμία ανάκληση, όμως υπάρχει τεχνική οδηγία, που δεν αφορά τον κινητήρα, αλλά το ρελέ της μίζας που σε κάποια μοντέλα θα χρειαστεί αντικατάσταση.

Οι R 1300 GS έχουν ήδη ξεκινήσει να φτάνουν στη χώρα μας, με την επίσημη αντιπροσωπεία να τις ελέγχει μία-μία για να διαπιστώσει αν τα πλαίσια τους περιλαμβάνονται στην τεχνική οδηγία της εταιρείας. Και όπως μας πληροφόρησε η BMW Motorrad Hellas, μέχρι στιγμής καμία από τις μοτοσυκλέτες που έχουν εισαχθεί δεν υπάγεται στην οδηγία.

Οι ανακλήσεις και οι τεχνικές οδηγίες είναι άρρηκτο κομμάτι της σύγχρονης υπεύθυνης εταιρικής πρακτικής, και η διαφάνεια που επιδεικνύει η BMW την κάνει αρκετές φορές στόχο αρνητικών σχολίων από βιαστικούς “καλοθελητές”, όμως η στρατηγική της αποδεικνύει έμπρακτα το πόσο εκτεταμένα ασχολείται με τον έλεγχο των μοτοσυκλετών της σε πρωτόγνωρο βάθος χρόνου, πριν ακόμα αυτές αφιχθούν στους πελάτες της, μέχρι και αρκετές δεκαετίες μετά το ντεμπούτο τους.
 
Top Bottom