Περι BMW GS Αναγνωσμα!!

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Ελπίζω το rs που λογικά θα βγει του χρόνου να μην το κάνουν αγνώριστο και να διατηρήσουν τη φιλοσοφία του 1250.
Αυτό ναι, θα είναι ωραίο. r1300rs.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.709
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Παιδιά το μηχανάκι θα πουλήσει ούτως ή άλλως για διαφορετικούς λόγους. Το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικο σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Αλλά ολα με τον καιρό συνηθιζονται και το μάτι προσαρμοζεται. Για μένα καθαρά υποκειμενικά το εν λόγω μοντέλο σε σύγκριση με αυτό που έχω τώρα αλλά και τα προηγούμενα δεν μου έκανε κλικ. Πιστεύω και το έχω ξαναγράψει ότι το μηχανάκι πρωτίστως είναι συναίσθημα. Να το βλέπεις και να σκιρτιζεις. Αν δεν σου κάνει έστω και λιγο κλικ πάντα θα σε τρώει και απλά θα συμβιβάστεις.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ ότι είναι συνήθειο , σε λίγο καιρό θα το βλέπουμε και θα μας αρέσει !

Εμένα προσωπικά αν και το ξανά έγραψα είναι το πρώτο GS που μαρεσει !

δεν θεωρώ λάθος την αλλαγή σχεδίασης , το ´´παλιό´´ GS είναι σχεδόν το ίδιο εδώ και 20 χρόνια . Προχωράει η σχεδίαση και ανανεώνεται.
Για έμενα σωστά έκανε και το άλλαξε σε μεγάλο βαθμό !
Εξάλλου το gs χαρακτηρίζεται για τον boxer και το telelever , ενασ Απτούς σημαντικούς λόγους να το επιλέξει κάποιος και όχι από το φανάρι του και μόνο. .
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τεχνική Ανάλυση κινητήρα BMW R1300GS 2024: Πιο σπορ από ποτέ!​

Περισσότερα κυβικά, αλλά πιο εύστροφος και πιο ελαφρύς
1


Ο νέος Boxer κινητήρας της νέας BMW R1300GS έχει σχεδιαστεί με σπορ φιλοσοφία και υπόσχεται πως η εμπειρία οδήγησης θα είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η γερμανική εταιρεία πλησιάζουν πάρα πολύ σε εκείνα των αντίστοιχου κυβισμού V2 κινητήρων της Ducati (Multistrada 1260) και της KTM (1290 Adventure), οι οποίοι είχαν αρχικά σχεδιαστεί για μοτοσυκλέτες Superbike, αφού ο βασικός τους σχεδιασμός προέρχεται από τα 1199 και 1190RC αντίστοιχα. Οι αριθμοί μπορεί να μην λένε πάντα την αλήθεια, όμως αποτελούν μια σταθερή βάση για να καταλάβουμε την φιλοσοφία σχεδιασμού ενός κινητήρα και τί θέλουν να πετύχουν οι σχεδιαστές τους.
2

Σπορ “εσωτερικές’ διαστάσεις
Οι αριθμοί που καθορίζουν την Διάμετρο Χ Διαδρομή ενός θαλάμου καύσης είναι καθοριστικοί για τον χαρακτήρα απόδοσης ενός κινητήρα. Η σύγχρονη τεχνολογία των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης ενός κινητήρα βοηθάει τους μηχανολόγους να προσαρμόσουν τα χαρακτηριστικά λειτουργείας ως ένα βαθμό και δεν είμαστε πλέον στην εποχή των καρμπυρατέρ και των συμβατικών ψεκασμών όπου ο αρχικός σχεδιασμός του θάλαμου καύσης ήταν απόλυτα δεσμευτικός, όμως οι θεμελιώδεις αρχές σχεδίασης συνεχίζουν να παίζουν μεγάλο ρόλο.

Σύμφωνα λοιπόν με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της BMW, η αύξηση του κυβισμού στα 1.300 κυβικά από 1.254, έγινε με την αύξηση της διαμέτρου του εμβόλου στα 106,5mm από 102,5mm, ενώ ταυτόχρονα μείωσαν την διαδρομή στα 73mm από 76mm που είχε ο μικρότερος σε κυβισμό κινητήρας του προηγούμενου μοντέλου.

Όλοι γνωρίζουμε πλέον, πως οι σπορ κινητήρες υψηλής απόδοσης έχουν μεγάλη διάμετρο εμβόλου και μικρή διαδρομή, διότι αυτό μειώνει την γραμμική ταχύτητα εμβόλου και επιτρέπει την επίτευξη υψηλών στροφών με μικρότερη καταπόνηση των μηχανικών μερών. Ταυτόχρονα, όσο μεγαλύτερη είναι η διάμετρος, τόσο μεγαλύτερες βαλβίδες μπορείς να τοποθετήσεις, βελτιώνοντας τη ροή του αέρα προς και από τον θάλαμο καύσης. Πράγματι, ο νέος κινητήρας της BMW έχει μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής στα 44mm από 40mm και αντίστοιχα μεγαλύτερες εξαγωγής στα 35,6mm από 34mm.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, ο κινητήρας της KTM με τα 1.301 κυβικά έχει διάμετρο εμβόλου στα 108mm και διαδρομή 71mm, ενώ της Ducati με τα 1262 κυβικά έχει διάμετρο 106mm και διαδρομή 71,5mm.

Βλέπουμε δηλαδή πως ο νέος Boxer κινητήρας έχει περίπου ίδια διάμετρο εμβόλου με τον V2 κινητήρα της Ducati και μεγαλύτερη διαδρομή τόσο από τον ιταλικό κινητήρα, όσο και από τον αυστριακό της KTM. Ταυτόχρονα, η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει στο 13,3:1 από 12,5:1 (το KTM έχει 13,1:1) κάτι απαραίτητο για τη σωστή διασπορά του σπινθήρα του μπουζί έως την άκρη του μεγαλύτερης διαμέτρου εμβόλου, όμως ο κινητήρας της BMW έχει σύστημα που μεταβάλει το overlap των βαλβίδων, οπότε η πραγματική συμπίεση μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών.
3


Αυτά τα βασικά “δομικά’ χαρακτηριστικά του νέου Boxer κινητήρα μας υπόσχονται πως θα έχει υψηλότερη ιπποδύναμη από τον προηγούμενο, σε υψηλότερες στροφές, πλησιάζοντας εκείνη του KTM, ενώ την ίδια στιγμή θα έχει περίπου την ίδια ροπή (αυξήθηκαν τα κυβικά αλλά μειώθηκε η διαδρομή), επίσης σε υψηλότερες στροφές, τόσο σε σχέση με τον προηγούμενο, όσο και σε σχέση με τον κινητήρα της ΚΤΜ.

Στα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η BMW λέει πως η κορύφωση της ιπποδύναμης των 145 ίππων (από 135 του προηγούμενου μοντέλου) παραμένει στις 7.750 στροφές και μόνο η ροπή εμφανίζεται υψηλότερα στις 6.500 στροφές αντί για τις 6.250 του R1250GS, αλλά είναι αυξημένη στα 15,2kg/m (149Nm) από 14,5kg/m. Οπότε δεν θα είναι έκπληξη για εμάς αν στο δυναμόμετρο ο νέος κινητήρας έχει ίδιες καμπύλες απόδοσης με τον παλιό έως τις 6.000 στροφές και από εκεί και πάνω αρχίζει να κάνει αισθητή διαφορά.

Η BMW δίνει ένα διάγραμμα δυναμομέτρησης του νέου κινητήρα, το οποίο δεν είναι συγκριτικό με τον παλιό κινητήρα και δεν επιτρέπει ασφαλή συμπεράσματα. Το μόνο που μας δείχνει είναι το σημείο που επεμβαίνει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής (Shift-cam) μετά τις 4.500 στροφές, όπου αλλάζει τόσο το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής, όσο και το overlap που έχουν σε σχέση με τις βαλβίδες εξαγωγής, εμφανίζοντας μια μικρή κοιλιά πριν αρχίσει η απότομη άνοδος.
4

Όλα αυτά μπορεί να μην γίνονται άμεσα αντιληπτά από τον αναβάτη, καθώς ο ride by wire ψεκασμός μπορεί να διορθώνει διαρκώς την τροφοδοσίας αναλόγως του φορτίου που δέχεται ο κινητήρας την δεδομένη στιγμή. Μην ξεχνάτε πως αυτά τα διαγράμματα δυναμομέτρησης δείχνουν ΜΟΝΟ την συμπεριφορά του κινητήρα όταν χουφτώνεις τέρμα το γκάζι από τις 1500 στροφές.

Εκείνο που θα γίνει άμεσα αντιληπτό από τον αναβάτη του νέου R1300GS είναι η ταχύτερη άνοδος των στροφών λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου και η ευκολότερη αλλαγή πορείας της μοτοσυκλέτας στις στροφές λόγω της μείωσης της στροφορμής του στροφάλου καθώς η μικρότερη διαδρομή μειώνει και την απόσταση των κομβίων του στροφάλου από το κέντρο περιστροφής του.

Όχι μόνο χάρη στη μείωση της διαδρομής του εμβόλου, ο νέος στρόφαλος είναι ελαφρύτερος και παράγει λιγότερη στροφορμή (άρα και μικρότερη αδράνεια), αλλά επιπλέον είναι πιο ψηλά τοποθετημένος και πιο κοντά στο σώμα του αναβάτη, επιτρέποντας στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν του κιβώτιο ταχυτήτων από κάτω του.

Η τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων κάτω από τον στρόφαλο μπορεί να μειώσει ακόμα περισσότερο τις επιπτώσεις από την στροφορμή του στροφάλου, αν οι άξονές του περιστρέφονται αντίστροφα εξουδετερώνοντας ως ένα βαθμό τις δυνάμεις που δημιουργεί η μεταβολή των στροφών του στροφάλου. Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για διαμήκη στρόφαλο, όπου η μεταβολή του ρυθμού περιστροφής του όταν ανεβάζει και κατεβάζει στροφές επηρεάζουν την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας όταν πλαγιάζει.

Όλα αυτά τα στοιχεία του νέου κινητήρα, μας υπόσχονται μια πολύ διαφορετική εμπειρία οδήγησης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Το νέο R1300GS δεν είναι μόνο 10 κιλά ελαφρύτερο, αλλά έχει και έναν σπορ κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές και να κάνει την μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη και πιο ελαφριά σε αίσθηση.

Πηγη www.motomag.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παιδιά το μηχανάκι θα πουλήσει ούτως ή άλλως για διαφορετικούς λόγους. Το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικο σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Αλλά ολα με τον καιρό συνηθιζονται και το μάτι προσαρμοζεται. Για μένα καθαρά υποκειμενικά το εν λόγω μοντέλο σε σύγκριση με αυτό που έχω τώρα αλλά και τα προηγούμενα δεν μου έκανε κλικ. Πιστεύω και το έχω ξαναγράψει ότι το μηχανάκι πρωτίστως είναι συναίσθημα. Να το βλέπεις και να σκιρτιζεις. Αν δεν σου κάνει έστω και λιγο κλικ πάντα θα σε τρώει και απλά θα συμβιβάστεις.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αυτο που εγραψα στην σελιδα μας στο fb το μεταφερω και εδω...στην αρχη δεν ηθελα ουτε να το δω,στην συνεχεια αρχισε να μου κανει κλικ και βλεποντας ενα βιντεακι που ανεβασε ο Στελιος αρχισα να βρισκω κομματια του που μου αρεσαν αρκετα.Σε μοτοκουβεντα που ειχαμε σημερα ειδα οτι και αλλοι λειτουργησαν σαν και εμενα.

Δεν ξερω αν αυτοι που το σχεδιασαν εβλεπαν μακρια αλλα σε συνδιασμο με τις οποιες αναβαθμισεις εχει σε σχεση με τα προηγουμενα θα παει τρενο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το έχω πει ,η μηχανή είναι γκόμενα .
Εγώ πάντως να δώσω 25 χιλιάρικα για αυτό ούτε με σφαίρες .
Δεν παίρνω καλύτερα ένα τρανσαλπ 700 στρογγυλοφάναρο να το πλακωνω στ'κλωτσες;
Πχιο φθηνό θα με'ρθει .
abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αυτο που εγραψα στην σελιδα μας στο fb το μεταφερω και εδω...στην αρχη δεν ηθελα ουτε να το δω,στην συνεχεια αρχισε να μου κανει κλικ και βλεποντας ενα βιντεακι που ανεβασε ο Στελιος αρχισα να βρισκω κομματια του που μου αρεσαν αρκετα.Σε μοτοκουβεντα που ειχαμε σημερα ειδα οτι και αλλοι λειτουργησαν σαν και εμενα.

Δεν ξερω αν αυτοι που το σχεδιασαν εβλεπαν μακρια αλλα σε συνδιασμο με τις οποιες αναβαθμισεις εχει σε σχεση με τα προηγουμενα θα παει τρενο.
Και μην ξεχνάμε ότι από κοντά μια μοτοσυκλέτα δείχνει εντελώς διαφορετική.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παιδιά το μηχανάκι θα πουλήσει ούτως ή άλλως για διαφορετικούς λόγους. Το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικο σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Αλλά ολα με τον καιρό συνηθιζονται και το μάτι προσαρμοζεται. Για μένα καθαρά υποκειμενικά το εν λόγω μοντέλο σε σύγκριση με αυτό που έχω τώρα αλλά και τα προηγούμενα δεν μου έκανε κλικ. Πιστεύω και το έχω ξαναγράψει ότι το μηχανάκι πρωτίστως είναι συναίσθημα. Να το βλέπεις και να σκιρτιζεις. Αν δεν σου κάνει έστω και λιγο κλικ πάντα θα σε τρώει και απλά θα συμβιβάστεις.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
O λογος που δεν σου εκανε κλικ , μαλλον ειναι γιατι απευθυνεται σε πιο νεαρους αναβατες, η πιο ανησυχους ωριμους..
Μεχρι τωρα τα Gs , και περισσοτερο τα adv, ειχαν τον ογκο.Τον ογκο που τους εδωσε το ονομα γελαδια, αλλα και τουριστικες δυνατοτητες ..
Αυτο ειναι πιο playbike..

Δεν νομιζω να πουλησει οπως το προηγουμενο μοντελο εδω στο ελλαντα, διοτι οι τσιεσεδες δεν ειναι μονο ειναι λατρεις του boxer k του telelever, αλλα και του ογκου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συμφωνώ ότι είναι συνήθειο , σε λίγο καιρό θα το βλέπουμε και θα μας αρέσει !

Εμένα προσωπικά αν και το ξανά έγραψα είναι το πρώτο GS που μαρεσει !

δεν θεωρώ λάθος την αλλαγή σχεδίασης , το ´´παλιό´´ GS είναι σχεδόν το ίδιο εδώ και 20 χρόνια . Προχωράει η σχεδίαση και ανανεώνεται.
Για έμενα σωστά έκανε και το άλλαξε σε μεγάλο βαθμό !
Επιβεβαιωνεις Θανο το πιο πανω ποστ! Δεν εισαι πουρογερος!!!!! για αυτο σ αρεσει
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
απευθυνεται σε πιο α

O λογος που δεν σου εκανε κλικ , μαλλον ειναι γιατι απευθυνεται σε πιο νεαρους αναβατες, η πιο ανησυχους ωριμους..
Μεχρι τωρα τα Gs , και περισσοτερο τα adv, ειχαν τον ογκο.Τον ογκο που τους εδωσε το ονομα γελαδια, αλλα και τουριστικες δυνατοτητες ..
Αυτο ειναι πιο playbike..

Δεν νομιζω να πουλησει οπως το προηγουμενο μοντελο εδω στο ελλαντα, διοτι οι τσιεσεδες δεν ειναι μονο ειναι λατρεις του boxer k του telelever, αλλα και του ογκου!
Φυσικα και απευθυνεται σε πιο νεους.Ο εξηνταρης ας πουμε εκανε τον κυκλο του και θα αρχισει να κατεβαινει σε κυβικα και ογκο για να τα διαχειριζεται καλυτερα

Οσο για τον ογκο ειμαι σιγουρος οτι θα υπαρξει η αναλογη εκδοση.
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.517
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
O λογος που δεν σου εκανε κλικ , μαλλον ειναι γιατι απευθυνεται σε πιο νεαρους αναβατες, η πιο ανησυχους ωριμους..
Μεχρι τωρα τα Gs , και περισσοτερο τα adv, ειχαν τον ογκο.Τον ογκο που τους εδωσε το ονομα γελαδια, αλλα και τουριστικες δυνατοτητες ..
Αυτο ειναι πιο playbike..

Δεν νομιζω να πουλησει οπως το προηγουμενο μοντελο εδω στο ελλαντα, διοτι οι τσιεσεδες δεν ειναι μονο ειναι λατρεις του boxer k του telelever, αλλα και του ογκου!
Φίλε είμαι 1.90 και 105 κιλά αν σου δείξω φώτο που καβαλάω tracer 700 το μηχανάκι δεν φαίνεται είναι λες και καβαλάω μπομπο. Θέλω το μηχανάκι να έχει όγκο να φαίνεται όχι να δείχνει μικρό με εμένα πάνω.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.709
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Φίλε είμαι 1.90 και 105 κιλά αν σου δείξω φώτο που καβαλάω tracer 700 το μηχανάκι δεν φαίνεται είναι λες και καβαλάω μπομπο. Θέλω το μηχανάκι να έχει όγκο να φαίνεται όχι να δείχνει μικρό με εμένα πάνω.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισχύει , εδώ στο τρεισερ δεν χωραγα εγώ καλά
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Φίλε είμαι 1.90 και 105 κιλά αν σου δείξω φώτο που καβαλάω tracer 700 το μηχανάκι δεν φαίνεται είναι λες και καβαλάω μπομπο. Θέλω το μηχανάκι να έχει όγκο να φαίνεται όχι να δείχνει μικρό με εμένα πάνω.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια απ τα ίδια , θέλω όγκο και βάρος...οι ελαφρές μηχανές ποτέ δεν μου έκαναν κλικ
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.171
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η σχεδίαση είναι μεγάλο πράγμα.....

BMW R1250GS
Μήκος 2.207 mm
Ύψος 1.430 mm
Πλάτος 952,5 mm

BMW R1300GS
Μήκος 2.212 mm
Ύψος 1.406 mm (με τη χαμηλή ζελατίνα)
Πλάτος 1.000 mm (κάτι που δε με ενθουσιάζει)

Οπότε όχι δε μίκρυνε, να το κλείσουμε αυτό;
Αντιθέτως μεγάλωσε και έχουν κάνει έξυπνα τρυκ για να κρύψουν τον όγκο.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.837
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Εγώ πιστεύω πως αν δεν είχε το φανάρι μπροστά που σε ξενίζει στην πρώτη όψη δεν θα υπήρχαν αυτές οι αντιδράσεις!

Επίσης είναι και το adv που πρέπει να μπει στον κατάλογο… αν το δείτε με άλλο φανάρι θα ξέρετε γιατί…!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εγώ πιστεύω πως αν δεν είχε το φανάρι μπροστά που σε ξενίζει στην πρώτη όψη δεν θα υπήρχαν αυτές οι αντιδράσεις!

Επίσης είναι και το adv που πρέπει να μπει στον κατάλογο… αν το δείτε με άλλο φανάρι θα ξέρετε γιατί…!
Μα ολη ιστορια γι αυτο γινεται.Σκεψου τον Τσε ξυρισμενο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγώ πιστεύω πως αν δεν είχε το φανάρι μπροστά που σε ξενίζει στην πρώτη όψη δεν θα υπήρχαν αυτές οι αντιδράσεις!

Επίσης είναι και το adv που πρέπει να μπει στον κατάλογο… αν το δείτε με άλλο φανάρι θα ξέρετε γιατί…!
Σίγουρα θα έχει άλλο φανάρι ,λογικά με ενσωματωμένο γυαλί προστασίας
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το πολύ πολύ να κάνετε μόντα το παλιό φανάρι.
Δεν γίνεται .
Από πάνω είναι το ραντάρ και μέσα στο φτερό αποκλείεται να χωράει
 
Top Bottom