Aντε να πω οτι εχεις δικιο.Παιρνουν ενα μηχανακι 150 κιλων και το φορτωνου αλλα 100 με υγρα και συμπραγκαλα και γινεται 250.Δεν παιρνουν ενα μηχανακι 250 κιλων να του βαλουν αλλα 100 να γινουν 350.
Και οταν μιλαμε δεν λεμε οτι να ναι.Καπου τα στηριζουμε.
KTM’s All-New 450 Rally Machine Racing in The Dakar
Published on 01.12.2018
2018 KTM 450 Rally Specifications
Engine Type: Single cylinder, 4-stroke, 449.3cc
Engine Management: Keihin EMS with electronic fuel injection
Transmission: 6 gears, final drive 14:48, wet multi-disc clutch
ing: Liquid cooled
Chassis: Chromium molybdenum trellis steel frame, self-supporting carbon subframe
Front Suspension: 52 mm WP USD forks, 11.8 in travel
Rear Suspension: WP shock absorber with linkage, 11.8 in travel
Brake Rotors: Front 300 mm, rear 240 mm Moto-Master
Exhaust Silencer: Akrapovič, titanium
Fuel Capacity: Approx. 8.2 gallons (31 liters)
Dry Weight: 304 lbs (138 kg)
πηγη:
https://www.advpulse.com/adv-bikes/closer-look-ktms-all-new-450-rally-machine-racing-in-the-dakar/
YΓ Ο ξαδελφος με τι μηχανακι ειχε σκοπο να παει στο Dakar?