ΠΕΡΙ SCOOTER

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Περί σκούτερ και αφού προσπεράσουμε όσα αναφέρθηκαν πριν και εκτροχίασαν το θέμα, κοίταξα , από περιέργεια κυρίως, το κόστος ενός σημαντικού, του σημαντικότερου για την ακρίβεια, αναλώσιμου ενός σκούτερ.
Διάλεξα μάρκα την Kymco γιατί θεωρούσα πως , λόγω του made in taiwan θα έχει φθηνές τιμές.
Η πηγή είναι το car.gr.

Λοιπόν, ιμάντας μετάδοσης για Kymco Downtown 350i abs.

Μιλάμε πάντα για τον γνήσιο ιμάντα, αυτόν που θα σου βάλουν σε συμβεβλημένο συνεργείο.
173 ευρώ! Εκατό Εβδομήντα Τρία ευρώ ολογράφως!

Πάντα πίστευα, τώρα είμαι ακόμα πιο σίγουρος, πως αυτά τα πράγματα, τα σκούτερ, απευθύνονται κυρίως σε 2 κατηγορίες ανθρώπων.
α) αυτούς που δεν το έχουν με το συμπλέκτη, τις αλλαγές ταχυτήτων κλπ
β) αυτούς που έχουν ένα σχετικά υψηλό εισόδημα. Είναι αδιανόητο να βγάζει κάποιος 800-900 ευρώ και να πληρώνει κάθε 20.000 ή στην καλύτερη 25.000 χλμ, μια 350άρα στο νερό για τυπικό σέρβις και αλλαγή ιμάντα - μπίλιες!
Μιλάμε για κόστος συντήρησης υψηλότερο από αμάξι. Ή μάλλον, από αμάξι και μοτοσικλέτα 250-300 κυβικά μαζί!

Γιατί σε μια μοτοσικλέτα 250-300 ή και 400 κυβικά, ένα σετ αλυσίδα - γρανάζια θα βγάλει τα διπλάσια χιλιόμετρα κοστίζοντας πολύ λιγότερο, ούτε καν τα μισά.
Υπάρχουν άφτερμάρκετ ιμάντες και μπίλιες σε πολύ χαμηλότερες τιμες. Γιατί να βάλεις μαμά;cdefghig
Στην μοτοσυκλέτα μαμά βάζεις;
Ξέρεις πόσο έχει πχ ένα γρανάζι μαμά (στις περισσότερες μάρκες) σε αντίθεση με ένα AFAM; διπλή τιμή! Σε σχέση με ένα JT; Τριπλή τιμή!

Εχει άφτερμάρκετ και σε τιμές ίδιες με τα μαμά, αλλά είναι κάτι κέβλαρ και μυστήρια που πηγαίνουν πάνω απο 50.000 χλμ.
Στο λέω, επειδή πέρσι έψαχνα κυρίως για σκουτερ και τα έχω φρέσκα. Πληθώρα λύσεων, επειδή τα σκουτερ σε αυτά τα κυβικά έχουν πουλήσει δεκαπλάσια απο τις αντίστοιχες καλοπουλημένες μοτοσυκλέτες.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... και από κατανάλωση τ'αντερα τους εν σχέση με μια αντιστοιχων κυβικων μοτοσυκλετα. Τι θέλουν και τα παίρνουν άραγε?......! cdefghigi
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
είναι και μηχανικος στα καράβια ρε πστμ.... Tooth
Εχω φιλαρακι μηχανολογο,( και τρομερος κιθαριστας!!) ειναι στην Κατερπιλαρ πανω απο δεκαετια....
Στελνουν λαδια για αναλυση..
Εχει vstrom...οταν τον ρωτησα ποτε αλλαζει λαδια, μου ειπε ........αν δεν κανεις αναλυση, απ οτι προτεινει ο κατασκευαστης, στα μισα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εχω φιλαρακι μηχανολογο,( και τρομερος κιθαριστας!!) ειναι στην Κατερπιλαρ πανω απο δεκαετια....
Στελνουν λαδια για αναλυση..
Εχει vstrom...οταν τον ρωτησα ποτε αλλαζει λαδια, μου ειπε ........αν δεν κανεις αναλυση, απ οτι προτεινει ο κατασκευαστης, στα μισα!
Αν ήταν έτσι,για χιλιάδες μοτό θα διαβάζαμε για μπιελες, εκκεντροφόρους, κολλημένο κινητήρα....
Πόσα τέτοια διαβάζεις στα φόρουμ?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Υπάρχουν άφτερμάρκετ ιμάντες και μπίλιες σε πολύ χαμηλότερες τιμες. Γιατί να βάλεις μαμά;cdefghig
Στην μοτοσυκλέτα μαμά βάζεις;
Ξέρεις πόσο έχει πχ ένα γρανάζι μαμά (στις περισσότερες μάρκες) σε αντίθεση με ένα AFAM; διπλή τιμή! Σε σχέση με ένα JT; Τριπλή τιμή!

Εχει άφτερμάρκετ και σε τιμές ίδιες με τα μαμά, αλλά είναι κάτι κέβλαρ και μυστήρια που πηγαίνουν πάνω απο 50.000 χλμ.
Στο λέω, επειδή πέρσι έψαχνα κυρίως για σκουτερ και τα έχω φρέσκα. Πληθώρα λύσεων, επειδή τα σκουτερ σε αυτά τα κυβικά έχουν πουλήσει δεκαπλάσια απο τις αντίστοιχες καλοπουλημένες μοτοσυκλέτες.
Κολλητός φίλος έχει ένα σχετικά παλιό σκούτερ, ένα 150ρι piaggio.

Το σκουτεράκι αγορασμένο 4ο-5ο, ή 6ο χέρι, ουδείς ξέρει.
Σε καλή κατάσταση πάντως.

Ο προηγούμενος είχε αλλάξει τον ιμάντα με τον γνήσιο.

Έφτασε η ώρα που ο φίλος έπρεπε να τον αλλάξει γιατί ο γνήσιος είχε συμπληρώσει τις 15.000 που λέει ο κατασκευαστής.
Βγαίνει λοιπόν ο παλιός (και γνήσιος) και βλέπουμε ότι είναι σε άριστη κατάσταση.
Διαλέγει ο φίλος έναν ιμιτασιόν, bando συγκεκριμένα, που υποτίθεται πως είναι και ενισχυμένος.

Κόστος ιμιτασιόν κάπου 10 ευρώ λιγότερα.
Αποτέλεσμα: Μετά από 5.000 χιλιόμετρα, ο ιμάντας (ο ιμιτασιόν) διαλύθηκε στην Αχαρνών και τρέχαμε με την μπαγκαζιέρα κοτσαρισμένη στο sportage, να το φορτώσουμε...

Η πλάκα είναι η εξής. Αυτά τα Ταιβανέζικα σκούτερ μπορεί να είναι φθηνά (σκουτερόπλοια με μπόλικα μπλιμπλικια και χαμήλη τιμή) αλλά τα ανταλλακτικά τους είναι σε επίπεδο Ferrari όσον αφορά στις τιμές. Την ίδια ώρα, ένα beverly 350 (κατά τη γνώμη μου ένα από τα ποιοτικότερα σκούτερ αν όχι το πιο ποιοτικό) με δίσκους στη μετάδοση, εκκινεί σαν μοτοσικλέτα και φθείρει ελάχιστα τον ιμάντα, έχει κόστος ιμάντα στα 100 ευρώ! Και αλλάζει σε μεγαλύτερα διαστήματα σε σχέση με τα Ταιβάν.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κολλητός φίλος έχει ένα σχετικά παλιό σκούτερ, ένα 150ρι piaggio.

Το σκουτεράκι αγορασμένο 4ο-5ο, ή 6ο χέρι, ουδείς ξέρει.
Σε καλή κατάσταση πάντως.

Ο προηγούμενος είχε αλλάξει τον ιμάντα με τον γνήσιο.

Έφτασε η ώρα που ο φίλος έπρεπε να τον αλλάξει γιατί ο γνήσιος είχε συμπληρώσει τις 15.000 που λέει ο κατασκευαστής.
Βγαίνει λοιπόν ο παλιός (και γνήσιος) και βλέπουμε ότι είναι σε άριστη κατάσταση.
Διαλέγει ο φίλος έναν ιμιτασιόν, bando συγκεκριμένα, που υποτίθεται πως είναι και ενισχυμένος.

Κόστος ιμιτασιόν κάπου 10 ευρώ λιγότερα.
Αποτέλεσμα: Μετά από 5.000 χιλιόμετρα, ο ιμάντας (ο ιμιτασιόν) διαλύθηκε στην Αχαρνών και τρέχαμε με την μπαγκαζιέρα κοτσαρισμένη στο sportage, να το φορτώσουμε...

Η πλάκα είναι η εξής. Αυτά τα Ταιβανέζικα σκούτερ μπορεί να είναι φθηνά (σκουτερόπλοια με μπόλικα μπλιμπλικια και χαμήλη τιμή) αλλά τα ανταλλακτικά τους είναι σε επίπεδο Ferrari όσον αφορά στις τιμές. Την ίδια ώρα, ένα beverly 350 (κατά τη γνώμη μου ένα από τα ποιοτικότερα σκούτερ αν όχι το πιο ποιοτικό) με δίσκους στη μετάδοση, εκκινεί σαν μοτοσικλέτα και φθείρει ελάχιστα τον ιμάντα, έχει κόστος ιμάντα στα 100 ευρώ! Και αλλάζει σε μεγαλύτερα διαστήματα σε σχέση με τα Ταιβάν.
Οκ, αλλά τώρα με πήγες απο τα 350 κυβικά τελευταίας τεχνολογίας σε 150 κυβικά αρχαίας τεχνολογίας.
Επίσης στα αφτερ μάρκετ δεν πάμε σε κάποιο με κριτήριο μονο την τιμή. Ψάχνουμε να δούμε κριτικές. Υπάρχουν κάποια που κοστίζουν ίδια τιμή με το γνήσιο και είναι μάπα, αλλά υπάρχουν και κάποια που στοιχίζουν τα μισά απο το γνήσιο και είναι οκ, ή ακόμη και άλλα που είναι πιο ακριβά απο το γνήσιο αλλά πηγαίνουν διπλά χλμ.

Τώρα, σχετικά με τις τιμές δεν έχεις άδικο.
Και θεωρώ ισχύει σε όλα τα προϊόντα με ανταλλακτικά ή αναλώσιμα αυτό.

Οσο πιο φτηνό το προιόν, τόσο πιο ακριβά τα αναλώσιμα του

Εγώ το βλέπω στους εκτυπωτές πχ. Αγοράζει ο άλλος σε προσφορά εκτυπωτή στα 39 ευρώ και όταν πάει να πάρει μελάνια του βγαίνουν 35 ευρώ και χοροπηδάει, επειδή είναι και για ελάχιστες σελίδες. Αγοράζει ο άλλος εκτυπωτή με ίδιες δυνατότητες λειτουργιών στα 150 ευρώ και τα μελάνια βγαίνουν και 25 ευρώ και είναι τριπλάσια απο αυτά του εκτυπωτή των 39 ευρώ. Τέλος αγοράζει κάποιος εκτυπωτή με 500 ευρώ και τα αναλώσιμα του είναι δεκαπλάσια σε ποσότητα στις ίδιες τιμές με τα προηγούμενα.

Στις εταιρίες ή που θα τα πληρώσεις για το ίδιο το προϊόν, ή που θα τα πληρώσεις για να λειτουργεί το προϊόν που στην ουσία στην εταιρία έχασαν λεφτά με την πώληση, αλλά θα τα βγάλουν όσο το χρησιμοποιείς. Είναι δύο διαφορετικοί τρόποι marketing.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αν ήταν έτσι,για χιλιάδες μοτό θα διαβάζαμε για μπιελες, εκκεντροφόρους, κολλημένο κινητήρα....
Πόσα τέτοια διαβάζεις στα φόρουμ?
χιλιαδες μοτο???
ρε μονο εσυ και ο σαββας αλλαζεται καθε 12.000 Rolling αλλα μηπως κρατατε και καμια μοτο? αφου τα σουταρετε ...
Θα αγοραζες μοτο με 100.000χλμ με αλλαγες καθε 12Κ ??
Εγω με τιποτα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
χιλιαδες μοτο???
ρε μονο εσυ και ο σαββας αλλαζεται καθε 12.000 Rolling αλλα μηπως κρατατε και καμια μοτο? αφου τα σουταρετε ...
Θα αγοραζες μοτο με 100.000χλμ με αλλαγες καθε 12Κ ??
Εγω με τιποτα
Γιατί; Θα το ήξερες; Tooth
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
χιλιαδες μοτο???
ρε μονο εσυ και ο σαββας αλλαζεται καθε 12.000 Rolling αλλα μηπως κρατατε και καμια μοτο? αφου τα σουταρετε ...
Θα αγοραζες μοτο με 100.000χλμ με αλλαγες καθε 12Κ ??
Εγω με τιποτα
12κ full synthetic
10k semi synthetic/synthetic technolg( ντεμεκ)

τώρα με το λοκντάουν όμως επειδή άλλαξε ο χρόνος θ'αλλάξω στις 3κ το λάδι.
10κ ακόμη και το πιο φθηνό βουλγρόλαδο ημισυνθ 10/40 κρατά άνετα.Για 5/40 πχ θα το σκεφτόμουν.Για 15/40 δεν αγχώνομαι καν...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
beverly 350 με δίσκους στη μετάδοση, εκκινεί σαν μοτοσικλέτα και φθείρει ελάχιστα τον ιμάντα
Bcdefghg απίστευτη αίσθηση και αν προσέχεις (να μην κάνεις απότομα ανοίγματα), δεν φθείρεται παρά ελάχιστα.....
έχει κόστος ιμάντα στα 100 ευρώ! Και αλλάζει σε μεγαλύτερα διαστήματα σε σχέση με τα Ταιβάν.
και αξίζει κάθε σεντ....
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Bcdefghg απίστευτη αίσθηση και αν προσέχεις (να μην κάνεις απότομα ανοίγματα), δεν φθείρεται παρά ελάχιστα.....

και αξίζει κάθε σεντ....
Δε θα μπορούσα να το πω καλύτερα!
Θυμάμαι όταν γνωστός (όχι φίλος, αν ήταν φίλος δεν θα το άφηνα να πάρει Ταιβαν. Στην ανάγκη θα τον έκανα μπλε μαρέ από το ξύλο) μου έλεγε ότι πάει για ένα από αυτά τα πλοία από την Taiwan.
Του είπα με όλη την καλή διάθεση που είχα, να κοιτάξει ένα beverly 350.
Η απάντηση του φοβερή!
" Μα είσαι άσχετος! Με λιγότερα λεφτά παίρνω σκούτερ πολυθρόνα " !!!

Τελικά το πήρε. Όταν τον ξανά πέτυχα καβάλα στο Ταιβανέζικο άλογο, τον ρώτησα πως πάει.

Η απάντηση ήταν λες και την είχα πληρώσει!
" Καλό είναι αλλά με έχει ξεκ****σει στα έξοδα... Μόνο ο ιμάντας του κάνει ένα σκασμό λεφτά... Και αλλάζει και σχετικά γρήγορα ρε γμτ... Και τσιμπάει αρκετά σε κατανάλωση ".

Σε 2 χρόνια είχε ήδη πληρώσει τη διαφορά μιας και με το bev δεν θα τον είχε αλλάξει ούτε μια φορά,θα είχε και μικρότερη κατανάλωση ενώ θα είχε και ένα σκούτερ με πλαστικά που η διαφορά τους σε ποιότητα είναι η ημέρα με τη νύχτα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.181
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κολλητός φίλος έχει ένα σχετικά παλιό σκούτερ, ένα 150ρι piaggio.

Το σκουτεράκι αγορασμένο 4ο-5ο, ή 6ο χέρι, ουδείς ξέρει.
Σε καλή κατάσταση πάντως.

Ο προηγούμενος είχε αλλάξει τον ιμάντα με τον γνήσιο.

Έφτασε η ώρα που ο φίλος έπρεπε να τον αλλάξει γιατί ο γνήσιος είχε συμπληρώσει τις 15.000 που λέει ο κατασκευαστής.
Βγαίνει λοιπόν ο παλιός (και γνήσιος) και βλέπουμε ότι είναι σε άριστη κατάσταση.
Διαλέγει ο φίλος έναν ιμιτασιόν, bando συγκεκριμένα, που υποτίθεται πως είναι και ενισχυμένος.

Κόστος ιμιτασιόν κάπου 10 ευρώ λιγότερα.
Αποτέλεσμα: Μετά από 5.000 χιλιόμετρα, ο ιμάντας (ο ιμιτασιόν) διαλύθηκε στην Αχαρνών και τρέχαμε με την μπαγκαζιέρα κοτσαρισμένη στο sportage, να το φορτώσουμε...

Η πλάκα είναι η εξής. Αυτά τα Ταιβανέζικα σκούτερ μπορεί να είναι φθηνά (σκουτερόπλοια με μπόλικα μπλιμπλικια και χαμήλη τιμή) αλλά τα ανταλλακτικά τους είναι σε επίπεδο Ferrari όσον αφορά στις τιμές. Την ίδια ώρα, ένα beverly 350 (κατά τη γνώμη μου ένα από τα ποιοτικότερα σκούτερ αν όχι το πιο ποιοτικό) με δίσκους στη μετάδοση, εκκινεί σαν μοτοσικλέτα και φθείρει ελάχιστα τον ιμάντα, έχει κόστος ιμάντα στα 100 ευρώ! Και αλλάζει σε μεγαλύτερα διαστήματα σε σχέση με τα Ταιβάν.
Ούτε καν, έχω sym citycom 300i 2019 ο ιμάντας έχει 115 € ο μαμά που και αυτός είναι Bando το πιο ακριβό ανταλλακτικό του τα υπόλοιπα είναι παμφθηνα, να σου δώσω να καταλάβεις ότι όλο το μούτρο μπροστά έχει 140€ ξέρεις πόσο κάνει σε αντίστοιχο Honda?
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.493
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Δε θα μπορούσα να το πω καλύτερα!
Θυμάμαι όταν γνωστός (όχι φίλος, αν ήταν φίλος δεν θα το άφηνα να πάρει Ταιβαν. Στην ανάγκη θα τον έκανα μπλε μαρέ από το ξύλο) μου έλεγε ότι πάει για ένα από αυτά τα πλοία από την Taiwan.
Του είπα με όλη την καλή διάθεση που είχα, να κοιτάξει ένα beverly 350.
Η απάντηση του φοβερή!
" Μα είσαι άσχετος! Με λιγότερα λεφτά παίρνω σκούτερ πολυθρόνα " !!!

Τελικά το πήρε. Όταν τον ξανά πέτυχα καβάλα στο Ταιβανέζικο άλογο, τον ρώτησα πως πάει.

Η απάντηση ήταν λες και την είχα πληρώσει!
" Καλό είναι αλλά με έχει ξεκ****σει στα έξοδα... Μόνο ο ιμάντας του κάνει ένα σκασμό λεφτά... Και αλλάζει και σχετικά γρήγορα ρε γμτ... Και τσιμπάει αρκετά σε κατανάλωση ".

Σε 2 χρόνια είχε ήδη πληρώσει τη διαφορά μιας και με το bev δεν θα τον είχε αλλάξει ούτε μια φορά,θα είχε και μικρότερη κατανάλωση ενώ θα είχε και ένα σκούτερ με πλαστικά που η διαφορά τους σε ποιότητα είναι η ημέρα με τη νύχτα.
Γιατί δηλαδή τα beverly είναι άσπαστα και δεν βγάζουν ζημιές; Κοντά έχω συνεργείο για σκούτερ και τα beverly δίνουν και παίρνουν επισκέψεις. Τώρα σχετικά με συντήρηση και τιμές διαφωνώ κάθετα γιατί το καθένα σκούτερ έχει αδύνατα σημεία και εκεί χτυπούν τιμές οι αντιπροσωπείες. π.χ. βλέπε honda sh 300 πόσο δίνουν τις τροχαλίες του ιμάντα που έχουν γρήγορη φθορά. Δηλαδή το beverly 350 έχει φθηνό ιμάντα στα 85-90 ευρώ; Για ρώτα στην piaggio τιμές για πλαστικά και μετά ξανασυζητάμε για κόστη συντήρησης.
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Γιατί δηλαδή τα beverly είναι άσπαστα και δεν βγάζουν ζημιές; Κοντά έχω συνεργείο για σκούτερ και τα beverly δίνουν και παίρνουν επισκέψεις. Τώρα σχετικά με συντήρηση και τιμές διαφωνώ κάθετα γιατί το καθένα σκούτερ έχει αδύνατα σημεία και εκεί χτυπούν τιμές οι αντιπροσωπείες. π.χ. βλέπε honda sh 300 πόσο δίνουν τις τροχαλίες του ιμάντα που έχουν γρήγορη φθορά. Δηλαδή το beverly 350 έχει φθηνό ιμάντα στα 85-90 ευρώ; Για ρώτα στην piaggio τιμές για πλαστικά και μετά ξανασυζητάμε για κόστη συντήρησης.
Αγγελε, σχετικά με το bev 350.και την ποιότητα του, σαφώς και είναι μια καθαρά προσωπική άποψη.
Το bev 350 (με abs/asr) το έχω οδηγήσει σε ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, δουλειές στην Αθήνα, γενικά παντού και πολλά χιλιόμετρα. Αναφέρομαι στον τρόπο που εκκινεί που όντως λόγω δίσκων είναι μοναδικός.

Και τα 100€ που κάνει ο ιμάντας του bev δεν είναι αστείο ποσό. Μπροστά όμως στα 170 της kymco, μοιάζει με κελεπούρι!!! Ακόμα καλύτερα όταν τραβάει πολύ πιο μακριά σε αλλαγές και βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Και δεν μιλάμε απλά για 300, 500 ή 1000.

Δε ξέρω πόσο κάνουν τα πλαστικά του bev και μπορεί να έχεις δίκιο ότι είναι πανάκριβα. Όμως τα πλαστικά δεν είναι αναλώσιμα! Ο ιμάντας, οι μπίλιες κλπ είναι αναλώσιμο και θα αλλάζονται ξανά και ξανά όσο γράφει το κοντέρ. Τα πλαστικά θα αλλαχτούν σε τούμπα (χτύπα ξύλο) ή τρακάρισμα (χτύπα 2 φορές ξύλο).

***Προσωπικά, το σκούτερ είναι ένα πράγμα χωρίς λόγο ύπαρξης (είπαμε, προσωπική άποψη :) ).
-Εχουν πολύ υψηλό και "συστηματικό" κόστος συντήρησης (δεν είναι αλυσίδα για παράδειγμα που με σωστή λίπανση και μετριασμο στα καφριλικια θα βγάλει τα 2πλασια χλμ από αυτά που υπολόγιζες).
-Δεν κάνουν για ανέβα - κατέβα σε πεζοδρόμια μιας και είναι αδιανόητα εύκολο να βρουν κάτω με πρώτο θύμα τα πανάκριβα πλαστικά, κατά συνέπεια δεν κάνουν για πόλη, ο βασικό λόγος που πολλοί τα αγοράζουν.
-Ακόμα και η πιο χαζή πτώση, σημαίνει ζημιά πολλών ευρώ!
-Είναι δύσχρηστα στην κίνηση, ειδικά τα πολυθρονατα τα σκούτερ εξαιτίας του ανοικονομητου μήκους τους. Άρα - ξανά - δεν κάνουν για πόλη που πολλοί τα αγοράζουν.
-Έχουν (επίσης) υψηλό κόστος συντήρησης λόγω των πολλών πλαστικών που πρέπει να λυθούν για να έχει πρόσβαση ο μηχανικός.
-Η ύπαρξη αυτόματης μετάδοσης, σημαίνει σταθερές στροφές ο, τι και και να κανείς. Επί της ουσίας, δεν βλέπω λόγω ύπαρξης στροφόμετρου. Έτσι κι αλλιώς, δε μπορείς να ανεβάζεις μια για να ρίξεις τις στροφές ώστε να κινηθείς πιο οικονομικά.
-Το ότι δεν βρέχονται τα πόδια σου, το μοναδικό συν τους, για μένα δεν έχει νόημα. Δηλαδή, τρως κρύο, βρέχεσαι από πάνω, κινδυνεύεις όπως κινδυνεύεις με κάθε 2τροχο αλλά κρατάς τα παπούτσια σου στεγνά.
Αν είναι να μη βρέχεσαι, παιρνεις αυτοκίνητο. Μουσική, a/c, ασφάλεια, καφές στην ποτηροθηκη. Ζωαρα λέμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Ούτε καν, έχω sym citycom 300i 2019 ο ιμάντας έχει 115 € ο μαμά που και αυτός είναι Bando το πιο ακριβό ανταλλακτικό του τα υπόλοιπα είναι παμφθηνα, να σου δώσω να καταλάβεις ότι όλο το μούτρο μπροστά έχει 140€ ξέρεις πόσο κάνει σε αντίστοιχο Honda?
Αναφέρθηκα στo kymco 350. Δεν αμφισβητώ αυτό που λες.
Και παλι όμως είναι ακριβότερος από αυτόν της piaggio.
Είναι κάπως παράξενο εδώ που τα λέμε τα Ταϊβάν σκούτερ να έχουν υψηλότερο κόστος από ένα made in Europe προϊόν.
Για Honda δεν το συζητώ καν. Μακράν η χειρότερη αγορά μιας και τα Honda των τελευταίων 20 ετών ουδεμία σχέση έχουν σε ποιότητα/αντοχή με τα Honda που ξέραμε (έστω, με τα περισσότερα, πάντα και παντού υπάρχουν αστοχίες).
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αγγελε, σχετικά με το bev 350.και την ποιότητα του, σαφώς και είναι μια καθαρά προσωπική άποψη.
Το bev 350 (με abs/asr) το έχω οδηγήσει σε ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, δουλειές στην Αθήνα, γενικά παντού και πολλά χιλιόμετρα. Αναφέρομαι στον τρόπο που εκκινεί που όντως λόγω δίσκων είναι μοναδικός.

Και τα 100€ που κάνει ο ιμάντας του bev δεν είναι αστείο ποσό. Μπροστά όμως στα 170 της kymco, μοιάζει με κελεπούρι!!! Ακόμα καλύτερα όταν τραβάει πολύ πιο μακριά σε αλλαγές και βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Και δεν μιλάμε απλά για 300, 500 ή 1000.

Δε ξέρω πόσο κάνουν τα πλαστικά του bev και μπορεί να έχεις δίκιο ότι είναι πανάκριβα. Όμως τα πλαστικά δεν είναι αναλώσιμα! Ο ιμάντας, οι μπίλιες κλπ είναι αναλώσιμο και θα αλλάζονται ξανά και ξανά όσο γράφει το κοντέρ. Τα πλαστικά θα αλλαχτούν σε τούμπα (χτύπα ξύλο) ή τρακάρισμα (χτύπα 2 φορές ξύλο).

***Προσωπικά, το σκούτερ είναι ένα πράγμα χωρίς λόγο ύπαρξης (είπαμε, προσωπική άποψη :) ).
-Εχουν πολύ υψηλό και "συστηματικό" κόστος συντήρησης (δεν είναι αλυσίδα για παράδειγμα που με σωστή λίπανση και μετριασμο στα καφριλικια θα βγάλει τα 2πλασια χλμ από αυτά που υπολόγιζες).
-Δεν κάνουν για ανέβα - κατέβα σε πεζοδρόμια μιας και είναι αδιανόητα εύκολο να βρουν κάτω με πρώτο θύμα τα πανάκριβα πλαστικά, κατά συνέπεια δεν κάνουν για πόλη, ο βασικό λόγος που πολλοί τα αγοράζουν.
-Ακόμα και η πιο χαζή πτώση, σημαίνει ζημιά πολλών ευρώ!
-Είναι δύσχρηστα στην κίνηση, ειδικά τα πολυθρονατα τα σκούτερ εξαιτίας του ανοικονομητου μήκους τους. Άρα - ξανά - δεν κάνουν για πόλη που πολλοί τα αγοράζουν.
-Έχουν (επίσης) υψηλό κόστος συντήρησης λόγω των πολλών πλαστικών που πρέπει να λυθούν για να έχει πρόσβαση ο μηχανικός.
-Η ύπαρξη αυτόματης μετάδοσης, σημαίνει σταθερές στροφές ο, τι και και να κανείς. Επί της ουσίας, δεν βλέπω λόγω ύπαρξης στροφόμετρου. Έτσι κι αλλιώς, δε μπορείς να ανεβάζεις μια για να ρίξεις τις στροφές ώστε να κινηθείς πιο οικονομικά.
-Το ότι δεν βρέχονται τα πόδια σου, το μοναδικό συν τους, για μένα δεν έχει νόημα. Δηλαδή, τρως κρύο, βρέχεσαι από πάνω, κινδυνεύεις όπως κινδυνεύεις με κάθε 2τροχο αλλά κρατάς τα παπούτσια σου στεγνά.
Αν είναι να μη βρέχεσαι, παιρνεις αυτοκίνητο. Μουσική, a/c, ασφάλεια, καφές στην ποτηροθηκη. Ζωαρα λέμε.
Τα σκουτερ έχουν πάρα πολλούς οπαδούς.
Καποιοι έχουν ήδη, κάποιοι άλλοι σκέφτονται να πάρουν..

Ούτε εμένα μ αρέσουν, αλλά λόγο ύπαρξης έχουν, γι αυτό και όπου να κοιτάξεις σκούτερ θα δεις.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.493
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Αγγελε, σχετικά με το bev 350.και την ποιότητα του, σαφώς και είναι μια καθαρά προσωπική άποψη.
Το bev 350 (με abs/asr) το έχω οδηγήσει σε ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, δουλειές στην Αθήνα, γενικά παντού και πολλά χιλιόμετρα. Αναφέρομαι στον τρόπο που εκκινεί που όντως λόγω δίσκων είναι μοναδικός.

Και τα 100€ που κάνει ο ιμάντας του bev δεν είναι αστείο ποσό. Μπροστά όμως στα 170 της kymco, μοιάζει με κελεπούρι!!! Ακόμα καλύτερα όταν τραβάει πολύ πιο μακριά σε αλλαγές και βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Και δεν μιλάμε απλά για 300, 500 ή 1000.

Δε ξέρω πόσο κάνουν τα πλαστικά του bev και μπορεί να έχεις δίκιο ότι είναι πανάκριβα. Όμως τα πλαστικά δεν είναι αναλώσιμα! Ο ιμάντας, οι μπίλιες κλπ είναι αναλώσιμο και θα αλλάζονται ξανά και ξανά όσο γράφει το κοντέρ. Τα πλαστικά θα αλλαχτούν σε τούμπα (χτύπα ξύλο) ή τρακάρισμα (χτύπα 2 φορές ξύλο).

***Προσωπικά, το σκούτερ είναι ένα πράγμα χωρίς λόγο ύπαρξης (είπαμε, προσωπική άποψη :) ).
-Εχουν πολύ υψηλό και "συστηματικό" κόστος συντήρησης (δεν είναι αλυσίδα για παράδειγμα που με σωστή λίπανση και μετριασμο στα καφριλικια θα βγάλει τα 2πλασια χλμ από αυτά που υπολόγιζες).
-Δεν κάνουν για ανέβα - κατέβα σε πεζοδρόμια μιας και είναι αδιανόητα εύκολο να βρουν κάτω με πρώτο θύμα τα πανάκριβα πλαστικά, κατά συνέπεια δεν κάνουν για πόλη, ο βασικό λόγος που πολλοί τα αγοράζουν.
-Ακόμα και η πιο χαζή πτώση, σημαίνει ζημιά πολλών ευρώ!
-Είναι δύσχρηστα στην κίνηση, ειδικά τα πολυθρονατα τα σκούτερ εξαιτίας του ανοικονομητου μήκους τους. Άρα - ξανά - δεν κάνουν για πόλη που πολλοί τα αγοράζουν.
-Έχουν (επίσης) υψηλό κόστος συντήρησης λόγω των πολλών πλαστικών που πρέπει να λυθούν για να έχει πρόσβαση ο μηχανικός.
-Η ύπαρξη αυτόματης μετάδοσης, σημαίνει σταθερές στροφές ο, τι και και να κανείς. Επί της ουσίας, δεν βλέπω λόγω ύπαρξης στροφόμετρου. Έτσι κι αλλιώς, δε μπορείς να ανεβάζεις μια για να ρίξεις τις στροφές ώστε να κινηθείς πιο οικονομικά.
-Το ότι δεν βρέχονται τα πόδια σου, το μοναδικό συν τους, για μένα δεν έχει νόημα. Δηλαδή, τρως κρύο, βρέχεσαι από πάνω, κινδυνεύεις όπως κινδυνεύεις με κάθε 2τροχο αλλά κρατάς τα παπούτσια σου στεγνά.
Αν είναι να μη βρέχεσαι, παιρνεις αυτοκίνητο. Μουσική, a/c, ασφάλεια, καφές στην ποτηροθηκη. Ζωαρα λέμε.
Στο θέμα πλαστικών για τα σκούτερ τα θεωρώ αναλώσιμα γιατί λίγο το βάλε βγάλε στα ΄σέρβις τους λίγο ότι παραείναι πολλά έχουν φθορές ακόμη και χωρίς πτώση και κάποια κομμάτια θα χρειαστούν αλλαγή πιο γρήγορα από μια μοτοσυκλέτα που έχει σίγουρα πιο λίγα πλαστικά. Το είχα περιέργεια να βλέπω τα μισά σκούτερ πενταετίας και πάνω πιασμένα τα πλαστικά τους με νταιράπ και κατάλαβα ότι σπάνε για πλάκα στις βάσεις ειδικά που πιάνουν μεταξύ τους. Δεν υπάρχει για μένα σκούτερ με φθηνή συντήρηση λόγω της εργασίας για να το λύσεις. Οι ιμάντες της kymco είναι φθηνοί με μόνη εξαίρεση του x citing 500 στα 140 ευρώ.
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Τα σκουτερ έχουν πάρα πολλούς οπαδούς.
Καποιοι έχουν ήδη, κάποιοι άλλοι σκέφτονται να πάρουν..

Ούτε εμένα μ αρέσουν, αλλά λόγο ύπαρξης έχουν, γι αυτό και όπου να κοιτάξεις σκούτερ θα δεις.
Τα σκούτερ είναι τα suv των 2 τροχών.
Όπως τα suv στους 4 τροχούς, έτσι και τα scooter είναι η σύγχρονη μάστιγα των 2 τροχών.
Είναι μόδα που ήρθε και - δυστυχώς - θα μείνει.
Τα suv, για παράδειγμα, είναι ψηλά sw.
Το περίεργο εδώ στην Ελλάδα είναι το εξής.
Ο Έλληνας ανέκαθεν είχε μια μεγάλη αντιπάθεια για τα sw.
Tα suv όμως τα λάτρεψε! Κεραυνοβολος έρωτας...
Ένα suv σε σχέση με ένα sw είναι παντού χειρότερο.
Εχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια έχει χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο.
Επίσης έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα sw εξαιτίας της απόστασης από το έδαφος.
Φοράνε - αναγκαστικά - μεγαλύτερους τροχούς από τη μια για να γεμίσουν τους θόλους από την άλλη για να αποκτήσουν περιπετειωδες Λουκ.
Οι μεγαλύτεροι τροχοί σημαίνουν και ακριβότερα ελαστικά.
Οι μεγαλύτεροι και με μεγαλύτερο φάρδος τροχοί, έχουν και χειρότερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με ένα κλασικό sw, μια κλασική κούρσα, ένα κλασικό χατσμπακ.
Και καλά τα αγοράζουν και για εκτός δρόμου χρήση... Ποια εκτός δρόμου;;; Με κίνηση μόνο μπροστά στο 90% των suv που κυκλοφορουν έξω, ούτε για αστείο δεν αφήνεις την άσφαλτο...
Θυμάμαι αυτό που έλεγαν κάποιοι σε συζητήσεις.
"Φίλε, το σκούτερ τα κάνει όλα. Πάει πόλη, πάει ταξίδι, βολεύει σε όλα"
Η απάντηση μου ηταν η εξής
Αυτά που τα κάνουν και καλά όλα, στην πράξη δεν κάνουν ΤΊΠΟΤΑ σωστά.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
χιλιαδες μοτο???
ρε μονο εσυ και ο σαββας αλλαζεται καθε 12.000 Rolling αλλα μηπως κρατατε και καμια μοτο? αφου τα σουταρετε ...
Θα αγοραζες μοτο με 100.000χλμ με αλλαγες καθε 12Κ ??
Εγω με τιποτα
Ε πούσαι Μπαμπίνε τόδες το άλλο που σας έβαλα με τα πλέον των 300.000 χλμ?
Για μάντεψε κάθε πότε έκανε αλλαγές αλλά για να μην κουράζεσαι να το ξαναπώ. Όποτε προβλέπει η μανούλα του ήτοι κάθε 12.000 με ημισυνθετικό και όταν πήγε NORDCUP τέζα και ήρθε δεν άλλαξε λαδάκια στις 12.000 αλλά στις 13.000 και δεν ήταν η μόνη φορά.
Ακόμα να ανατιναχθεί το μαμημένο, ζει και βασιλεύει ακόμα και τα βουνά κυριεύει !

Την αγάπη μου και άλλαζε εσύ κάθε χίλια.abc

Και για τα σκουτεράκια έχω τις αντιρρήσεις μου μιας και τα λύνω δένω - συντηρώ μόνος μου οπότε αγοράζω αναλώσιμα και τα βάζω και απορώ με τις τιμές που αναφέρονται για ιμάντες αλλά δεν ξέρω κιόλας για Κύμκο βέβαια.

Για Χοντογιαμάχα πάντως στα μέχρι 300 κυβικά τα πράγματα είναι λογικότατα.
Στο SH 300 πούναιτο ακριβότερο στην γκάμα που ανεφέρθη παραπάνω, έτσι στα γρήγορα μιας και δεν τόχω πλέον βλέπω τον γνήσιο ιμάντα στα 79 και κάτι ψιλά ΕΔΩ.
Προσωπικά όταν τόχα έβαζα BANDO πούναι και ο μάνα και είχε πολύ παρακάτω.
Συμπλέκτης έχει όπως βλέπω πάλι με ένα γκουγκλάρισμα 66 και κάτι ψιλά ΕΔΩ ο μάνα πάντα για νάχουμε μπούσουλα ε ?
Θελει και τα μπιλάκια του βαριατόρ κανά 12άρι ευρώ και κανά 7-8άρι ευρώ οι γλύστρες στο βαριατόρ και αυτά είναι όλα.
165 ευραίοι λοιπόν όλα μάνα αν αλλαχθεί και ο συμπλέκτης στην αλλαγή ιμάντα που αυτό δεν είναι σίγουρο αλλά εξαρτάται από τον χρήστη. Έχει όριο φθοράς και μετριέται όποτε ανοίγεται μετάδοση.
Αν δεν αλλαχθεί συμπλέκτης τότε πάει το μαλλί κανά κατοστάρικο τα αναλώσιμα.

Αν θυμάμαι καλά προβλεπόταν αλλαγή ιμάντα κάθε 18.000 βάση χρονοδιαγράμματος συντηρήσεως εγχειριδίου κατόχου αλλά βάση εγχειριδίου σέρβις συνεργείου σούλεγε να τον επιθεωρήσεις - μετρήσεις και αν ήταν στο όριο σέρβις και μόνο να τον αντικαταστήσεις.
Ομοίως για τα μπιλάκια βαριατόρ.

Έτσι στα γρήγορα για να μην γράφουμε κατεβατά και σεντόνια.
Τώρα αν συμφέρουν ή όχι?
Ψάξτε βάλτε τα κάτω δείτε τι σας βολεύει και αποφασίστε παιδιά.
Δεν αναγκάζει κανείς κανένα να πάρει κάτι ε?
 
Top Bottom