ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 53 x 56,5 |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 124,7 cc |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI CONTINENTAL |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΙΣΧΥΣ | 12.3ps /7.500rpm |
ΡΟΠΗ | 11.5Nm /7.000rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.6 L / 100 km(WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 15 L |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 153kg |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 1980 x 780 x 1225 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 810 mm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 260 mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 233mm |
ABS | Δικάναλο CONTINENTAL |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΤηλεσκοπικόΠιρούνι - 90mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Monoshock |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-13 59P KENDA |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 130/70-1363PKENDA |
Όμορφο πολύ είναι.
Η φωτό στην παραλία είναι λίγο πριν την πτωσηSYM ADX 125 2023 - Όλες οι πληροφορίες και η τιμή του
Το επίσημο δελτίο τύπου από την Γκοργκόλης Α.Ε.
ADέΧει στα δύσκολα!
H κατηγορία urban adventure αποτελεί ήδη μια αυτόνομη οντότητα στην κατηγορία των scooters, η οποία πλέον απέκτησε και το νέο σημείο αναφοράς στα 125 κυβικά εκατοστά. Το SYM ADX 125 είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα και δε συμβιβάζεται με τίποτε λιγότερο…
Επιθετική Σχεδίαση – Ακαταμάχητη Εμφάνιση
Η σχεδίαση του ADX αποπνέει ένα γοητευτικό δυναμισμό, με επιφάνειες γεμάτες γωνίες και ένα επιθετικό "βλέμμα", χάρη στους δίδυμους LED προβολείς και τα LED φώτα ημέρας (DRL).Το ιδιαίτερο σχήμα της ουράς, τονίζεται και από το LED πίσω φωτιστικό σώμα, που δίνει μια μοναδική όψη στο μικρό urban adventure scooter της SYM. Ο έξυπνος και πρακτικός σχεδιασμός του, έδωσε τη δυνατότητα και για ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που παρά τις συνολικές μικρές διαστάσεις του scooter μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.
Εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρακτική είναι η TFT οθόνη του ADX, η οποία διαθέτει τρία εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Εκτός των χρήσιμων και ευανάγνωστων πληροφοριών που προβάλλει, διαθέτει και τη δυνατότητα αυτόματης μεταβολής του φόντου, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος. Το ρεζερβουάρ του ADX είναι τοποθετημένο χαμηλά, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών και τη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους, ενώ παράλληλα γίνεται εύκολα και ο ανεφοδιασμός, χωρίς να απαιτείται να κατέβει ο αναβάτης από τη σέλα. Η χωρητικότητά του είναι στα 15 λίτρα και σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 2,6L/100km (WMTC3) η αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα!
Υψηλού Επιπέδου Εξοπλισμός
Το ADX 125 διαθέτει ένα από τα πλουσιότερα πακέτα εξοπλισμού της κατηγορίας, με το σύστημα traction control να εκμηδενίζει την πιθανότητα γλιστρήματος του πίσω τροχού λόγω μειωμένης πρόσφυσης και το ABSνα εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε κάθε φρενάρισμα ανεξαρτήτως συνθηκών του οδοστρώματος. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του ADX 125 συμπεριλαμβάνεται το σύστημα keyless για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά της κλοπής, ενώ δίπλα στον κεντρικό διακόπτη είναι τοποθετημένη η θύρα USB για τη φόρτιση του τηλεφώνου του αναβάτη.
Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του ADX αποδίδει 12,3 ίππους και 11,5 Nm ροπής. Ο ψεκασμός της Continental φροντίζει για τη σωστή αναλογία μείγματος ανά πάσα στιγμή, επιτυγχάνοντας επιδόσεις και οικονομία, ενώ σε ό,τι αφορά το ρόλο του στα δομικά χαρακτηριστικά του ADX, το σύστημα A.L.E.H.αποτελεί μια τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί η SYM. Πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη μέθοδο στήριξης του κινητήρα, η οποία εκμηδενίζει το φαινόμενο ανύψωσης στις απότομες επιταχύνσεις. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις στις εκκινήσεις και αυξάνει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια ελιγμών με πιο υψηλές ταχύτητες.Το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του, ενώ είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να προσφέρει άνεση και ταυτόχρονα σωστές αποσβέσεις, προσδίδοντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Τη φιλοσοφία urban adventure ακολουθεί και η χάραξη των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης της Kenda, που τονίζουν τον adventure χαρακτήρα του ADX. Με μελετημένες αυλακώσεις για την απομάκρυνση του νερού, προσφέρουν τη δυνατότητα για οδήγηση και σε χωματόδρομους.
Η τιμή του SYM ADX 125 έχει καθοριστεί στα 3.595 € και θα διατίθεται από το δίκτυο συνεργατών SYM της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος ΨΥΞΗ Υγρόψυκτος ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 / 4 ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 53 x 56,5 ΚΥΒΙΣΜΟΣ 124,7 cc ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI CONTINENTAL ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα ΙΣΧΥΣ 12.3ps /7.500rpm ΡΟΠΗ 11.5Nm /7.000rpm ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.6 L / 100 km(WMTC3) ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15 L ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 153kg ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 1980 x 780 x 1225 ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 810 mm ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 260 mm ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 233mm ABS Δικάναλο CONTINENTAL ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤηλεσκοπικόΠιρούνι - 90mm ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ Monoshock ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 120/70-13 59P KENDA ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/70-1363PKENDA
Πηγη www.bikeit.gr
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | SUZUKI AVENIS 125 | ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |||
Τύπος | Τετράχρονος, Αερόψυκτος, SOHC | ||
Κυβισμός / Διάμετρος x Διαδρομή (Ισχύς) | 124cc / 52,5x57,4 (8,7PS) | ||
Σχέση Συμπίεσης | 10,3:1 | ||
Κύλινδροι / Βαλβίδες ανά κυλ.. | 1 / 2 | ||
Σύστημα Κίνησης | Ιμάντας τύπου V | ||
Συμπλέκτης Κιβώτιο Ταχυτήτων / Μετάδοση | CVT | ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | |||
Εμπρός Ανάρτηση | Τηλεσκοπικό πιρούνι απόσβεση λαδιού, ελικοειδές ελατήριο | ||
Σύστημα Ανάρτησης / Πίσω | Ψαλίδι, απόσβεση λαδιού, ελικοειδές ελατήριο | ||
Εμπρός Φρένα | Δίσκος | ||
Πίσω Φρένα | Ταμπούρο | ||
Διαστάσεις Εμπρός Τροχού | 80/90-12, χωρίς σαμπρέλα | ||
Διαστάσεις Πίσω Τροχού | 90/100-10, χωρίς σαμπρέλα | ||
ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |||
Διαστάσεις (Μ/ Π /Υ) | 1.895 mm / 710 mm / 1.175 mm | ||
Μεταξόνιο | 1.265 mm | ||
Ύψος Καθίσματος | 780 mm | ||
Βάρος | 107 kg | ||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 5,2 L |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
ΤΥΠΟΣ | Υγρόψυκτος, 1ΕΕΚ 4-βάλβιδος, μονοκύλινδρος | |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 400 cc | |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 84 X 72 mm | |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ | 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm | |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 38,1 Nm στος 5.400 rpm | |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | 3,8 L / 100 km | |
ΠΛΑΙΣΙΟ | ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | Ατσάλινο σωληνωτό | |
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | USD Ø 41 mm, ανεστραμμένο πιρούνι (Kayaba) | |
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Τύπου "Arch", μονό αμορτισέρ με μοχλικό | |
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ | Διπλός δίσκος Ø 295 mm, ακτινικές δαγκάνες | |
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ | Μονός δίσκος Ø 240 mm | |
ΖΑΝΤΕΣ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) | 17"/15" | |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) | 110/70 - 160/60 | |
ΜΑΡΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ | Pirelli STR Rally | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | 2 190 X 1 190 X 870 mm (Μ x Υ x Π) | |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1 545 mm | |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 815 mm | |
ΒΑΡΟΣ – ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ | 231 kg | |
ΔΟΧΕΙΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | 13.5 L |
Πολύ ωραίο και φαίνεται ποιοτικό, πιστεύω πως είναι ακριβό,όχι για αυτά που κάνει η για την ποιότητα, αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πανέμορφο και είναι και ο Σαρακάκης από πίσω με τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται.XP400 ALLURE
Το XP400 Allure είναι η ασφάλτινη εκδοχή του XP400, διατηρώντας όμως τον high-end χαρακτήρα του. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το XP400 Allure έχει σπορ σιλουέτα, αιχμηρές γωνίες και υιοθετεί την υπογραφή των φώτων της Peugeot με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ λιονταριού πίσω. Η έκδοση ξεχωρίζει επίσης χάρη στα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, με μία διάφανη ζελατίνα και τις πανέμορφες χυτές ζάντες.
Η έκδοση XP400 Allure διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.500€
Χρωματισμοί: Aurora Satin Green, Sideral Mat Black
XP400 GT
Με έντονο off road χαρακτήρα, το XP400 GT αποτελεί μία μοναδική σχεδιαστικά έκδοση. Με φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, το XP400 GT ενσαρκώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι τόσο περιζήτητα σε αυτή την κατηγορία. Και σε αυτή την έκδοση τα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.
Η έκδοση XP400 GT διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.850€
XP400 - Αξεσουάρ
Για τους λάτρεις της καθημερινής περιπέτειας, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τα μοντέλα XP400 Allure και GT. Προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ χρωματισμό που αγκαλιάζουν το μαρσπιέ και το μπροστινό μέρος του fairing, παρέχοντας μέγιστη προστασία από φθορές σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής προβολέων ομίχλης. Τέλος, για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, η Peugeot Motocycles προσφέρει ένα top box και την ειδική σχάρα αποσκευών. Για περισσότερη άνεση διατίθεται επίσης ένα κάλυμμα ποδιών αναβάτη.
Με 12.000 παίρνω 790 adventure που καίει λιγότερο έχει τα διπλά άλογα και πάει και παντού από Σέρρες μέχρι πίστα εντουρο. Βάζω και τριβαλιτσο και πάει και το μοναδικό ατού της μπανιέρας.Test Ride - Kymco AK550 Premium – Premium με τα όλα του
Τα test rides της Kymco σε όλη την Ελλάδα συνεχίζονται, επιτρέποντας μας ένα «αποκαλυπτικό» τεστάκι-σφηνάκι του AK 550 Premium στο Ηράκλειο.
Αρχικά οφείλω να παραδεχτώ πως είμαι αρνητικά προκατειλημμένος με τα scooter όντας προσκείμενος σε άλλες κατηγορίες μοτοσυκλετών. Ωστόσο η σύντομη ευκαιρία συνύπαρξης με το AK 550 μπορώ να πω πως με προβλημάτισε αρκετά, καθώς μέσα σε μια μέρα κατάφερε να μου αλλάξει –εν μέρει- γνώμη.
Αρχικά στο μάτι, το AK 550 Premium χαρακτηρίζεται από μεγάλους όγκους με καμπυλωμένες επιφάνειες που καταλήγουν σε επιθετικές γραμμές και γωνίες. Ένας συνδυασμός που στο μαύρο χρώμα της δοκιμής συνέθετε ένα όμορφο σύνολο, οπωσδήποτε πιο σπορ από το αναμενόμενο. Αξιοσημείωτα καλό και το φινίρισμα, στα gloss και matte υλικά που εναλλάσσονται σε όλο το σώμα του scooter της Kymco.
Ακόμα, τα led φώτα βάζουν και αυτά το λιθαράκι τους σε ένα λανθάνον «supersport» μοτίβο που υποβόσκει παρά το scooter της εικόνας. Στην όλη αισθητική συμβάλλει μέχρι και η σέλα, με τις ραφές και την αίσθηση να δίνουν και εκεί premium νότες.
Ανεβαίνοντας πάνω στην προαναφερθείσα σέλα και από τη σκοπιά πια του αναβάτη και όχι του περαστικού, η αίσθηση της καλής ποιότητας συνεχίζεται από την ευανάγνωστη τριπλή οθόνη του πολυοργάνου, το καλοσχεδιασμένο τιμόνι αλλά και τους αρκετά ποιοτικούς –και μπόλικους- διακόπτες εκατέρωθεν του. Μικρή «ποιοτική» παραφωνία ο πλαστικός «μεντεσές» για το ντουλαπάκι στην ποδιά, που μάλλον στο όνομα του design έχασε λίγη στιβαρότητα. Θα πείτε, τι πιο σύνηθες να συμβεί;
Βάζοντας μπροστά με το keyless σύστημα, η τριπλή TFT έρχεται στη ζωή δίχως να σε κουράζει με «πολλή» πληροφορία, ενώ ένα ελαφρώς μπάσο γουργούρισμα του κινητήρα αρχίζει να δίνει το παρών. Το άνοιγμα του γκαζιού δίνει ένα ξεκίνημα δυναμικό και γραμμικό, απόλυτα ελεγχόμενο που μπορεί να δώσει αξιοπρεπέστατες ταχύτητες σε τριψήφια νούμερα, άνετα και για δύο άτομα. Μην ξεχνάμε πως η απόδοση των 51 ίππων δεν είναι αμελητέα, αποτελώντας ένα δυνατό –κυριολεκτικά- χαρτί στο σύνολο.
Μέσα στη μέρα που το είχα, σε πόλη, εθνική και επαρχιακούς δρόμους, μπήκα στον πειρασμό της δοκιμασίας α λα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, στο πλαίσιο της αρνητικής προκατάληψης που λέγαμε πριν. Και όμως. Το AK550 με έβγαλε ψεύτη, όσο και αν προσπάθησα να δω την ένδειξη του TCS να παρεμβαίνει στους γλυστερούς, ξανά λασποβρεγμένους δρόμους του Ηρακλείου, ή το ABS να «κλωτσάει» άτσαλα σε απότομες στάσεις. Τίποτα από τα δυο δεν συνέβη. Όχι άτσαλα έστω, με μόνη παρέμβαση εκείνη του ABS, διακριτική και ουσιαστική.
Οδηγικά, οι χαμηλά συγκεντρωμένες μάζες του, τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Dunlop, οι «μοτοσυκλετίστικες» αναρτήσεις και οι φρενάρες –με cornering ABS παρακαλώ- της Brembo, ήταν εκεί να δίνουν άψογη ποιότητα κύλισης και πολύ καλή αίσθηση που μου απέτασε τις σχετικές… sooteroφοβίες. Το AK550 Premium επιτάχυνε, φρέναρε, έστριβε σαν.. ηλεκτρικό, διατηρώντας και άνεση… πολυθρόνας. Σε όλο το πλαίσιο ταλαιπωρίας των κρητικών δρόμων, φανερώθηκε και η ποιότητα συναρμογής, που παρά τα «πολλά» πλαστικά, τίποτα δεν έτριξε ανεξαρτήτως λακκούβας, στρέψης, πίεσης κτλ.
Η πρακτικότητα και η ευκολία του εν λόγω scooter είναι το τελευταίο που μου έκανε θετική εντύπωση, με το χώρο κάτω από τη σέλα να χωράει αρκετά από τα πράγματα της μέρας, κρατώντας τα… αγρατζούνιστα, μιας και εκεί υπάρχει μοκέτα. Το τιμόνι «έκοβε» απρόσμενα πολύ, βοηθώντας στις μανούβρες εντός κίνησης, ενώ μέσα στη φούρια της καθημερινότητας και το Noodoe ήταν εκεί να επικοινωνεί πολυμέσα, μηνύματα κ.α. Εύκολα ανεβαίνει μέχρι και στο διπλό κεντρικό stand, που πολλές φορές.. φοβίζει.
Στον επίλογο, το Kymco AK 550 Premium σε κάποια προηγούμενη ζωή του ήταν σίγουρα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, με στήσιμο που θα ζήλευαν πολλές δίτροχες κυρίες. Η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και ο εξοπλισμός, με το αν αντέχει στην ταλαιπωρία να αποδεικνύεται και από το γεγονός ό,τι επρόκειτο για scooter test ride που έχει γυρίσει αβασάνιστα την Ελλάδα. Τα παραπάνω όμως, έχουν και το τίμημα τους, με την τιμή του να είναι στα 11.990 ευρώ.
Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά του εδώ, ενώ ένα «ευχαριστώ» χρωστάμε και στην ΗΚ ΑΕΒΕ στο Ηράκλειο για την παραχώρηση του scooter, εκεί που μέχρι τις 10/6 μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς τα οχήματα της Kymco.
Πηγη www.bikeit.gr