Οι εξορμήσεις μιας πάπιας - τα χρονικά ενός παπόβιου

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Όταν θες να φτάσεις πιο ψηλά απο τα σύννεφα...




Και τελικά ναι...χάθηκα μέσα στα σύννεφα...Χιονοδρομικό Πηλίου η τοποθεσία εδω.

Ωραία τα σχέδια για 250αρια, 400αρια και 500αρια...αλλά και το 125αρακι αυτό στάθηκε εντελώς άξιο ως προς την χρήση που προόριστηκε απο τον Ιάπωνα αλλά και παραπάνω απο αυτό. Όταν λοιπόν πλησιάζεις σιγά σιγά στα επόμενα βήματα όπως νέο δίπλωμα να σκέφτεσαι ποια θα είναι η πρώτη μηχανή και λοιπές σκέψεις κάνεις σιγά σιγά και τον επίλογο απο το μηχανάκι σου...

Το λοιπόν μετά απο 3μιση με 4 χρόνια πάνω στην σέλα του Address συνειδητοποιήσα τα εξής για αυτό το παπί...

Για αρχή είναι ένα 125. Και είναι παπί. Ένας ταπείνος αερόψυκτος κινητήρας με 2 βαλβίδες και ψεκασμό. Δεν ανήκει καν στα "γρήγορα" 125αρια όπως το CBR125, GSXR125, R125 κλπ. Είναι ένας κινητήρας που βγήκε με γνώμονα την απλή αρχιτεκτονική του, ροπή με έμφαση στις χαμηλομεσσαίες κυρίως και στην εύκολη συντήριση του. Όχι οτι θα σε αφήσει παραπονεμένο με το γκάζι του, αλίμονο. Εν τέλει με την εξάτμιση και το γρανάζωμα (εργοστάσιακό 14-34) στο 13-35 που του έβαλα έχει θυσιάζει μεν τελική αλλά γίνεται πιο νευρικό. Εν τέλει τι 100 τελική τι 110 το ίδιο είναι. Δεν θα σου φανεί χρήσιμη η τελική σε ένα 125αρακι...πόσο μάλιστα σε ένα παπί...

...ακόμα και σε πιεσμένη οδήγηση δεν δείχνει να γίνεται ασταθές στον δρόμο...σοβαρά έχω κατέβει κομμάτια το Πήλιο προς Βόλο λες και οδηγάω κάνα 600αρι supersport. Δεν έδειξε πουθενά αστάθεια. Άρα το στήσιμο του για παπί είναι άνω του μέσου όρου ακόμα και κοντά στην τελική του...ίσως και το οτι είναι λίγο πιο ψηλό σε σχέση με άλλα παπάκια να βοηθάει σε αυτό κατά κάποιο τρόπο, γενικά σου δείνει μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ εικόνα όσον αφορά την οδήγηση του...

...τα αμορτισέρ του απο το 2008 περίπου μέχρι σήμερα δεν έχουνε χάσει την απόδοση τους...σε λακούβες ακόμα και τώρα δεν νιώθεις λες και γίνεται σεισμός, έχουνε ακόμα καλή απόσβεση κραδασμών. Δεν είναι ρυθμιζόμενα προφανώς, είναι "κλειδωμένα" απο το εργοστάσιο

...τα φώτα του είναι πολύ δυνατά...ειδικά η μεγάλη σκάλα στολίζει κυριολεκτικά. Έχει πολύ κάτοπτρο μέσα στον προβολέα του...

...έχει ίσως μια απο τις καλύτερες ποιότητες πλαστικών σε παπί. Ακόμα και σήμερα δείχνει σαν καινούριο! Σοβαρά με ρωτάνε αρκετοί στα φανάρια τι χρονολογίας είναι και όταν ακούνε οτι είναι του 2008-2009 μένουνε μ@λ@κες...

...οικονομικό...χμμ..δεν θα το λέγα. Το Innova injection πχ καίει λιγότερο. Το Address ήτανε ανέκαθεν ένα φαγανό μηχανάκι. Ίσως φταίει οτι το Innova έχει 22αρι ψεκασμό και το Suzuki έχει 24αρι και ίσως αυτό να το κάνει να τραβάει παραπάνω βενζίνη...βέβαια δεν καίει και τα κέρατα του. Ωστόσο όσο το ανοίγεις τόσο θα πεινάσει...

...άξιζε τελικά τα λεφτά του; ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ 1€!! Δεν είπε ποτέ όχι σε καμία διαδρομή. Δεν δίστασε ακόμα και στις πιο άθλιες καιρικές συνθήκες να πάρει μπρος. Έφαγε 2 τούμπες και ένα τρακάρισμα μα παρόλα αυτά δεν έπαθε τίποτα σχεδόν. Ο κινητήρας τον είχα μισό χρόνο πέρσι να καίει λάδια, αλλά τα δικάβαλα του στο Πήλιο με την γυναίκα τα έκανε. Δεν κλάταρε ποτέ...

...αξίζει να το πάρει κάποιος; Εννοείται. Είναι ένα απόλυτα πρακτικό και χρηστικό μηχανάκι...μοναδικό μειονέκτημα είναι οι τιμές ανταλλακτικών του...υπάρχουνε αλλά ακριβά...οτι πληρώνεις παίρνεις όμως...

..εν τέλει ίσως και να μην το δώσω για να πάρω 50αρακι για εργάτη μαζί με την μηχανή...ανεξαρτήτως τι μηχανή θα πάρω για 1η, αυτό το παπί δεν ξέρω αν θα μου πάει ποτέ η καρδιά να το δώσω για να πάρω άλλο παπί σαν εργάτη...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτές είναι επισήμως οι τελευταίες φωτογραφίες του πριν το δώσω σιγά σιγά...στο ακριβώς ίδιο μέρος που το έβγαλα πρώτη φορά φωτογραφία στην 3η Λυκείου όταν το πήρα κρυφά για βόλτα. Έτσι για να κλείσει σωστά ο κύκλος.

Τέλη Απριλίου του 2016...

Και σήμερα...4 χρόνια μετά.

Το μηχανάκι αυτή τη στιγμή είναι στον μάστορα να το σουλουπώσουμε λιγάκι πριν το δώσουμε εντελώς. Βρέθηκε μεταχειρισμένη αντλία που λειτουργεί, θα αλλαχτεί η καδένα εκκεντροφόρου και θα τεντώσουμε την αλυσίδα. Στην συνέχεια σπρώξιμο....

Γιατί όμως δίνω το Address...

Καταρχάς να πως έχουνε τα πράγαματα: όντως ίσως να μην με πάρει οικονομικά να σηκώσω και μηχανή και παπί για δουλειά. Συνεπώς για τα επόμενα 2 χρονάκια, ναι, θα είμαι με παπί. Δεν με χαλάει σε τίποτα. Ίσα ίσα ας τα περάσω όσο πιο καλά γίνεται με ταξιδάκια και βόλτες. Αλλά θέλω ένα μηχανάκι με τα εξής πράγματα:
  • Αξιόπιστο
  • ΧΩΡΙΣ ψεκασμό
  • Εύκολα ανταλλακτικά
  • Λογικές τιμές ανταλλακτικών
Το Address το αγάπησα, το λάτρεψα, με ταξίδεψε πολύ σε μέρη που ούτε καν είχα φανταστεί οτι υπάρχουνε αλλά...στα έχω μαζεμένα...και είμαι αγανακτισμένος...ξεκινάμε λοιπόν...

Είσαι η Suzuki! Έχεις βγάλει ΑΠΕΙΡΑ θρυλικά μοντέλα. V-Strom, GSX-R, Hayabusa, DR-Z, Shogun, FX125, GN Series. Είσαι λοιπόν μια Ιαπωνική εταιρία που έχεις βγάλει ΠΟΛΛΑ 2τροχα αξιόπιστα και αποδοτικά. Όποιος ακούει "καβαλάω ένα Suzuki" αυτομάτως το μυαλό του θα πάει σε μια γρήγορη μηχανή με αξιοπιστία. Συνεπώς είσαι μια εταιρία με βαρύ όνομα στον κόσμο των 2 τροχών. Στο Address λοιπόν ΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΒΑ!? Έβγαλες ένα παπί με μοτέρ βασισμένο σε έναν πολύ αξιόπιστο κινητήρα, αυτόν του Shogun 110 και μπράβο σου. Γιατί πράγματι σαν κινητήρας είναι δυνατό, έχει και γκάζια και ροπή και τελικές έχει για τα δεδομένα παπιών. Δυνατό δισκόφρενο μπροστά της Nissin, ταμπούρο με δύναμη πίσω. Όλα ωραία, όλα καλά ως εδω. ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ DCP-FI ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ!?

Οκ, ήτανε το 2007, και το Euro 3 σου χτύπησε την πόρτα. Η Honda και η Yamaha βάλανε ψεκασμούς στα μοντέλα τους αλλά με ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΛΟΪΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ. Αντλία κάτω απο ντεπόζιτο, μπεκ πάνω απο το μοτέρ. Τόσο απλό, τόσο αποδοτικό. Εσυ σαν Suzuki όμως ήθελες να πρωτοτυπήσεις, και δεν είναι κακό. Αλλά ΥΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΣΩΣΤΑ. Έβαλες μπεκ, αντλία, ρυθμιστή πίεσης, ρυθμιστή μίγματος ολα σε ΕΝΑ μόνο part. Οχι μην φτιάχνει και μακαρόνια αυτό το πράμα στο τέλος αφού τα κάνει όλα. Γιατί; Για να μειώσεις τον χώρο; Μα έτσι κι αλλιώς 105 κιλά παπί είναι έχεις χώρους. Γιατί; Για να μειώσεις το κόστος; Πιο φθηνό θα ήτανε να τα βάλεις ξεχωριστό και ακόμα πιο οικονομικό για εμένα σε περίπτωση βλάβης!

Είναι ένα καλό μηχανάκι, όμορφο και δυνατό. Αλλά δυστυχώς η Suzuki ΠΟΤΕ δεν ήτανε οργανωμένη στα ανταλλακτικά εδω πέρα στην Ελλάδα τουλάχιστον. Τα ανταλλακτικά είναι μόνο τα γνήσια και είναι πανάκριβα. Μου ζητάς 300€ για τον ψεκασμό; Εγω που να τα βρω αυτά τα λεφτά; Και συν της άλλης ΠΟΛΛΑ Address βγάζανε θέματα στον ψεκασμό (για να μην αναφέρω τα σπασμένα σασμάν τους), άρα το θέμα είναι η ίδια η σχεδίαση του παπιού.

Συμπέρασμα: πολύπλοκοι σχεδιασμοί σε ένα τόσο απλοϊκό όχημα. Δεν συμβαδίζουνε αυτά τα 2. Συνεπώς ναι, με έχει κάνει να χάσω τον ύπνο μου, έχω ρίξει ΤΡΕΛΑ λεφτά στα πανάκριβα ανταλλακτικά του και ακόμα βγάζει θέματα. Ναι οκ, σίγουρα σε μεταχειρισμένο θα πάω πάλι, μα θέλω ένα παπί απλό. Απλό για εμένα είναι καρμπυρατεράκι, να έχει πουλήσει ΤΡΕΛΑ σαν μοντέλο άρα είναι σίγουρα ένα αξιόπιστο μηχανάκι και να έχει ανταλλακτικά. Πολλά και σε καλές τιμές. Οχι να πρέπει να δώσω 100€ για το μπροστά φανάρι. Απλά με αγάνακτισε αυτό το μηχανάκι και πλέον δεν το θέλω άλλο....για την ακρίβεια δεν θέλω να το βλέπω ούτε καν ζωγραφιστό...έχω ρίξει πάνω απο 600€ σε επισκευές τα οποία λεφτά μόνο εγω ξέρω τι κούραση έφαγα για να τα βγάλω. Enough is e-fcking-nough

Το υποψήφιο παπί μου θα είναι Honda Innova 125 μοντέλο με καρμπυρατέρ χρονιάς 2005 και μάλιστα σε μπλε χρωματάκι. Το πήρα μια βόλτα να το δοκιμάσω και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Όταν με το καλό φτιαχτεί το Address θα το δώσω στον έμπορο για την τράμπα. Δεν τον έχω πει κάτι οτι έχει βλάβη στον ψεκασμό προφανώς. Άντε και με το καλό με Hondaκι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όταν κάτι σε χαλάει περισσότερο απο όσο σε φτιάχνει, το δίνεις.

Με το καλο το νεό παπί!Smileys drinking beer Emoticon
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ρε συ Τάσο απο το address θα πας σε innova; Τα θέλει ο κώλος. Πάρε ρε χρυσέ μου ένα καινούργιο μηχανάκι θα σου βγεί σίγουρα φθηνότερα. Πάρε Daytona dy125rs. CBS φρενάρες, ανταλλακτικά στα περίπτερα, ο ψεκασμός όλος μαζί κάνει όσο κάνει το μικρό σέρβις στο address και απο ζημιές δεν έχει βγάλει σε κανέναν τίποτα. Μην δώσεις το παλιό και πας σε παλιότερο.
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Με το καλό, λοιπόν, στο καινούργιο και με το καλό να του πιεις το αίμα ακόμα χειρότερα. Ό,τι γλυτώσεις σε ανταλλακτικά να πάει σε βόλτες και ωραία ταξιδάκια.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Οχι οχι δεν θέλω πάλι ψεκαστό μηχανάκι. Τα ψεκαστήρια τα αφήνω για τις μηχανές. Θέλω ένα απλό παπί παιδιά...
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ρε συ Τάσο απο το address θα πας σε innova; Τα θέλει ο κώλος. Πάρε ρε χρυσέ μου ένα καινούργιο μηχανάκι θα σου βγεί σίγουρα φθηνότερα. Πάρε Daytona dy125rs. CBS φρενάρες, ανταλλακτικά στα περίπτερα, ο ψεκασμός όλος μαζί κάνει όσο κάνει το μικρό σέρβις στο address και απο ζημιές δεν έχει βγάλει σε κανέναν τίποτα. Μην δώσεις το παλιό και πας σε παλιότερο.
Yes Yes

Οχι οχι δεν θέλω πάλι ψεκαστό μηχανάκι. Τα ψεκαστήρια τα αφήνω για τις μηχανές. Θέλω ένα απλό παπί παιδιά...
πάντως σε μας, οι ντελιβεράδες προτιμούν α) crypton, β) supra, και τα γ) daytona για το innova που λές δέν λένε καλά λόγια
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
To Daytona ήταν χρόνια (δεν ξέρω αν είναι ακόμα) best seller σε πωλήσεις. Και εγώ τέτοιο έχω. Σε διπλανό φόρουμ έχουν και καμία 100στη σελίδες θέμα σχετικά με αυτό.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δεν έχω τίποτα εναντίον στα κινέζικα. Απλά δεν θέλω να μπλέξω πάλι με injection, με ΤPS, με σώματα ψεκασμού και με εγκεφάλους. Αρκετή φρίκη έφαγα με το Suzuki εδω και 1μιση χρόνο. Το μηχανάκι είναι έτοιμο, θα πάω να το πάρω και απο εβδομάδα (να περάσει το ΠΣΚ και η Δευτέρα με την δουλειά) θα το αφήσω μαζί με την άδεια του στον έμπορο για εκτίμηση και να γίνει η τράμπα. Την απόφαση μου δεν την αλλάζω, αυτό το μηχανάκι το έχω πάρει φόβο πλέον.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Τελικά η μοίρα δεν θέλει να χωρίσουμε εγω και αυτό το Suzuki. Who knows, ίσως κάποιος λόγος να υπάρχει. Αλλά για αρχή μια βόλτα στο Πήλιο μετά απο ΠΟΛΥ καιρό μόνο καλό μου έκανε. Χόρτασα στροφές, κατηφόρες και την μεγάλη τεχνική "κατεβάζω απότομα ταχύτητα σε στροφή και νομίζω οτι κάνω drift με το 125". Έπρεπε κάποια στιγμή να ξελαμπικάρω απο το σπίτι και την πόλη...επίσης θερμορασία στους 18 βαθμούς σήμερα και αυτές τις μέρες στον Βόλο!




Αλλά ας πάρω τα πράματα απο την αρχή...

Για αρχή τα 2 Innova που πουλούσε αυτός ο τσαρλατάνος, καίγανε λάδια. Αυτό απο μόνο του ήτανε απαγορευτικό. Δεύτερον ο μάστορας που το πήγαινα έκανε τα μαγικά του μάλλον βάζοντας μια αντλία "σε άριστη κατάσταση, δεν θα χαλάσει ποτέ" στο δικό μου αλλά μάλλον δεν έγινε έτσι. Η αντλία που μου έβαλε είπε πως ήτανε απο Address με οχι παραπάνω απο 6000χλμ άρα θεωρητικά ήτανε "καινούρια" σχεδόν. Ο πατέρας μου το παπί το πήρε το 2008. Το 2017 πρωτοέβγαλε θέμα, που σημαίνει οτι η εργοστασιακή αντλία άντεξε πες μια 10ετια σχεδόν που είναι μια χαρά.

Άλλαξα μάστορα, πήγα σε έναν που μου προτείνανε ένα κάρο παιδιά που ρώτησα, μου βρήκε γνήσια στο κουτί της καινούρια εντελώς στα 220€ μαζί με καινούριο φίλτρο βενζίνης. Όλη η δουλειά μαζί θα πάει 280€, εγω παράλληλα νόμιζα οτι 300€ κάνει η αντλία απο μόνη της. Κάθησα και μίλησα λίγο μαζί του. Το Address μου λέει είναι ένα καλό παπί αλλά τα πρώτα μοντέλα (κόκκινο, μπλε, ασημί) έπασχαν απο σασμάν και ψεκασμό. Απο το 2009 εως το 2011 (μπλε-ασπρο και μαύρο μοντέλο) η Suzuki τα διόρθωσε αυτά τα 2 θέματα. Δεν έχω ακούσει μου λέει ποτέ για 2ης γενιάς Address να έχει κάποιο θέμα σε αυτά τα 2 μέρη του κινητήρα του. Και ο ίδιος ο μάστορας το Address έχει σε μαύρο. "Μην το δώσεις για άλλο παπί είναι χαζομάρα και είναι και ωραίο το δικό σου, αν δεις κάτι άλλα θα θες να βγάλεις τα μάτια σου, κράτα τα λεφτά σου και πάρε μηχανή".

Παραγγείλαμε την αντλία μαζί με φίλτρο, αυτή τη φορά ούτε μεταχειρισμένα ούτε τίποτα. Χθες παράλληλα αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου, αλυσίδα και πίσω ταμπούρο, όλα γνήσια, μαζί με τα εργατικά μου πήρε 70€. Ο άλλος για κάτι τέτοιο μου τσίμπαγε ένα 100αρικο...ίσως τελικά να έφταιγε και ο μάστορας τόσο καιρό...σήμερα του άλλαξα και μόνος μου λάδια και ένα μπουζί. Το μηχανάκι χαζοζωντάνεψε λίγο, δεν αγκωμαχούσε τόσο σε ανηφόρες.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εντάξει οκ, πάνω στα νεύρα σου και στην αγανάκτιση σου όλοι μας πάνω κάτω λέμε κάτι του στυλ "ε ρε το μπ****λο το Suzuki όλο χαλάει! Θα το δώσω να πάει στον διάτανο!" και πάει λέγοντας. Αλλά στο τέλος σκέφτομαι το άλλο. Δεν γίνεται η Suzuki να έβγαλε κάτι τόσο σάπιο. Εξάλλου όπως είπα και πάνω η πρώτη αντλία κράτησε μια δεκαετία σχεδόν, πόσο παραπάνω σε παπί να κρατήσει; Τα Crypton-X μέσα σε μια δεκαετία αλλάζουνε 2-3 αντλίες, το Address μια φορά ζήτησε μόνο...αν ήξερα εξαρχής θα πήγαινα σε αυτόν να μου έβαζε την γνήσια να ξεμπέρδευα μια και καλή...εξάλλου θα είμαι λίγο ειλικρινής για αυτό το μηχανάκι: καταρχάς το θεωρώ πανέμορφο. Δεν είναι άσχημο πχ ένα Innova, ένα Daytona κλπ, αλλά το Address το θεωρώ απλά όμορφο εξωτερικά. Και εν τέλει...χαρές, λύπες, γέλια, καφρίλες, καγκουριλίκια είτε μόνος είτε με φίλους, κλάματα, νεύρα, όλα πάνω στην σέλα του τα πέρασα. Δεν μου πάει να το δώσω ακόμα αυτό το μηχανάκι...

Σε άλλα νέα περί μηχανής, ο πατέρας μου σκέφτεται να δώσει το Kymco Downtown 300 που έχει. Έχει βρει με 2500€ σε μαγαζί εμπόρου (όχι αυτός ο έξυπνος με τα Innova...) ένα Benelli BN251, και το σκέφτεται σοβαρά να το κάνει τράμπα. "Χωρίς δίπλωμα Α2, το πολύ το τετράγωνο να το πας, αν βγάλεις δίπλωμα, θα στο δίνω 1-2 φορές την εβδομάδα για καμιά βόλτα". Συνεπώς αν τύχει και το δώσει (στην δικιά του κρίση είναι βέβαια αυτό, δεν μπορώ να του επιβάλλω την γνώμη μου) τότε θα βγάλω και εγω το Α2 να το βολτάρω λιγάκι. Ωραίο φαίνεται, και έχει και γκαζάκι και φρένα και απο όλα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν θέλω να στο χαλάσω, αλλά θα σου κάνω ένα σπόιλερ. Ξέρεις πόσες φορές θα πεις για όχημα " το μπ#υρδέλο το τάδε¨;

Πολλές! Όλα κάτι θέλουν και κάπου πάσχουν. Κι αν πέσεις και σε μάστρο-λιντλ ακόμη χειρότερα.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τελικά η μοίρα δεν θέλει να χωρίσουμε εγω και αυτό το Suzuki. Who knows, ίσως κάποιος λόγος να υπάρχει. Αλλά για αρχή μια βόλτα στο Πήλιο μετά απο ΠΟΛΥ καιρό μόνο καλό μου έκανε. Χόρτασα στροφές, κατηφόρες και την μεγάλη τεχνική "κατεβάζω απότομα ταχύτητα σε στροφή και νομίζω οτι κάνω drift με το 125". Έπρεπε κάποια στιγμή να ξελαμπικάρω απο το σπίτι και την πόλη...επίσης θερμορασία στους 18 βαθμούς σήμερα και αυτές τις μέρες στον Βόλο!




Αλλά ας πάρω τα πράματα απο την αρχή...

Για αρχή τα 2 Innova που πουλούσε αυτός ο τσαρλατάνος, καίγανε λάδια. Αυτό απο μόνο του ήτανε απαγορευτικό. Δεύτερον ο μάστορας που το πήγαινα έκανε τα μαγικά του μάλλον βάζοντας μια αντλία "σε άριστη κατάσταση, δεν θα χαλάσει ποτέ" στο δικό μου αλλά μάλλον δεν έγινε έτσι. Η αντλία που μου έβαλε είπε πως ήτανε απο Address με οχι παραπάνω απο 6000χλμ άρα θεωρητικά ήτανε "καινούρια" σχεδόν. Ο πατέρας μου το παπί το πήρε το 2008. Το 2017 πρωτοέβγαλε θέμα, που σημαίνει οτι η εργοστασιακή αντλία άντεξε πες μια 10ετια σχεδόν που είναι μια χαρά.

Άλλαξα μάστορα, πήγα σε έναν που μου προτείνανε ένα κάρο παιδιά που ρώτησα, μου βρήκε γνήσια στο κουτί της καινούρια εντελώς στα 220€ μαζί με καινούριο φίλτρο βενζίνης. Όλη η δουλειά μαζί θα πάει 280€, εγω παράλληλα νόμιζα οτι 300€ κάνει η αντλία απο μόνη της. Κάθησα και μίλησα λίγο μαζί του. Το Address μου λέει είναι ένα καλό παπί αλλά τα πρώτα μοντέλα (κόκκινο, μπλε, ασημί) έπασχαν απο σασμάν και ψεκασμό. Απο το 2009 εως το 2011 (μπλε-ασπρο και μαύρο μοντέλο) η Suzuki τα διόρθωσε αυτά τα 2 θέματα. Δεν έχω ακούσει μου λέει ποτέ για 2ης γενιάς Address να έχει κάποιο θέμα σε αυτά τα 2 μέρη του κινητήρα του. Και ο ίδιος ο μάστορας το Address έχει σε μαύρο. "Μην το δώσεις για άλλο παπί είναι χαζομάρα και είναι και ωραίο το δικό σου, αν δεις κάτι άλλα θα θες να βγάλεις τα μάτια σου, κράτα τα λεφτά σου και πάρε μηχανή".

Παραγγείλαμε την αντλία μαζί με φίλτρο, αυτή τη φορά ούτε μεταχειρισμένα ούτε τίποτα. Χθες παράλληλα αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου, αλυσίδα και πίσω ταμπούρο, όλα γνήσια, μαζί με τα εργατικά μου πήρε 70€. Ο άλλος για κάτι τέτοιο μου τσίμπαγε ένα 100αρικο...ίσως τελικά να έφταιγε και ο μάστορας τόσο καιρό...σήμερα του άλλαξα και μόνος μου λάδια και ένα μπουζί. Το μηχανάκι χαζοζωντάνεψε λίγο, δεν αγκωμαχούσε τόσο σε ανηφόρες.
Αντε, επιτέλους. Έχω σιχαθεί μηχανάκια από λαθη-παραλειψεις μαστόρων (που ήταν μια χαρά κατά τ'αλλα ),όπως με ενημέρωσαν οι επόμενοι ιδιοκτήτες.
Πάντα δίνω στον αγοραστή το μηχανάκι σε κατάσταση 9/10 τουλάχιστον,γιατί δε θέλω να μαζεύω κατάρες και γιατί είναι σύντροχοι...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτός απο οτι φαίνεται μου έβαλε αντλία που σίγουρα είχε τουλάχιστον 8 χρόνια χρήσης και σίγουρα δεν ήτανε κοντά στα 6000χλμ μόνο. Στα 60.000 μάλλον ναι. Αλλά ας μου έλεγε έστω μια προειδοποιήση πχ Τάσο αυτή η αντλία είναι αρκετά χλμ φορεμένη και ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΞΑΝΑ, σίγουρα θες να την βάλουμε; Ας μου έλεγε απλά αυτό. Αν το έλεγε θα ήτανε σωστός και θα ήξερα να κάνω τα κουμάνατα μου με τα λεφτά να είχα στην άκρη σε περίπτωση που κλάταρε. Το μηχανάκι να πω οτι το έλιωσα κιόλας στα ξερόγκαζα να πω οτι εντάξει, κλάταρε...τουλάχιστον δεν σέρνεται τόσο όσο περίμενα, δικάβαλο σε Πήλιο σηκώνει άνετα. Όπως και να έχει σε αυτόν δεν παίζει να το ξαναπάω...επίσης τι πάει να πει "εεεε έτσι χαλάνε αυτά, δώστο και πάρε Crypton X το απόλυτο παπί σου λέω"....ποιος σου είπε οτι θέλω να το δώσω τόσο εύκολα και δεύτερον που να τα βρω τα 800€ να τα βάλω διαφορά για να πάω να πάρω με 2000€ ένα Crypton X που ένας Θεός ξέρει τι καγκουριλίκια έχει φάει απο τον κατά πάσα πιθανότητα 18χρονο πιτσιρικά που το οδηγούσε...

Ο άλλος μέχρι και στο διαγνωστικό το κούμπωσε να δει μήπως θέλει ο εγκέφαλος κάποιο καλιμπράρισμα ή αν είναι κάποιος αισθητήρας χαλασμένος (ο εγκέφαλος είναι εντάξει πάντως). Το έψαξε ακόμα και στην παραμικρή βίδα το μηχανάκι και τελικά καταλήξαμε σε αυτό...τέλος πάντων, απο εβδομάδα θα έχει έρθει και η αντλία Βόλο μαζί με το φιλτράκι του έδωσα και μια προκαταβολή για να είμαστε εντάξει και τα υπόλοιπα τα συμφωνήσαμε σε δόσεις, πολύ οκ άτομο σε όλα.

Δεν είναι όλοι οι μάστορες το ίδιο. Αλλά αν είσαι άνθρωπος, και με δεδομένο οτι με ξέρεις απο 16 χρονών τότε σεβάσου το γεγονός οτι τα 120€ που έδωσα για την αντλία τότε, έριξα ένα κάρο μεροκάματα για να στα δώσω. Σεβάσου αυτό έστω...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αντε, επιτέλους. Έχω σιχαθεί μηχανάκια από λαθη-παραλειψεις μαστόρων (που ήταν μια χαρά κατά τ'αλλα ),όπως με ενημέρωσαν οι επόμενοι ιδιοκτήτες.
Πάντα δίνω στον αγοραστή το μηχανάκι σε κατάσταση 9/10 τουλάχιστον,γιατί δε θέλω να μαζεύω κατάρες και γιατί είναι σύντροχοι...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+847 εγώ τα δίνω σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι τα είχα, είμαι η χαρά του επόμενου.....
 
Top Bottom