Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Vincent: Η θρυλική βρετανική εταιρία επιστρέφει μέσω Ινδίας​

Η Bajaj και τα μεγάλα σχέδια για ακριβές μοτοσυκλέτες

Η απόκτηση παλαιότερων βρετανικών εμβληματικών ονομάτων από ινδικές εταιρίες πάει να γίνει συνήθεια, αφού το είδαμε να συμβαίνει και στην αυτοκινητοβιομηχανία και στην μοτοβιομηχανία. Αυτό έγινε και με την Vincent Motorcycles που αγοράστηκε από τη μεγάλη Bajaj, η οποία οραματίζεται να επαναφέρει το θρυλικό όνομα στο προσκήνιο με εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες.
Η εμβληματική βρετανική μάρκα Vincent Motorcycles ετοιμάζεται για τη μεγάλη αναγέννηση αφού υπάρχουν πηγές που μιλούν για κινητικότητα από πλευράς του ινδικού γίγαντα Bajaj Auto, που είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο και έχει στην κατοχή του τα δικαιώματα της Vincent από το 2016.

Να θυμηθούμε πως η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Tata έχει τα δικαιώματα των Jaguar και Land Rover, ενώ στο κομμάτι της μοτοβιομηχανίας η παλαιότερη και πρώτη βρετανική φίρμα που πέρασε στα χέρια της πρώην αποικίας της βρετανικής αυτοκρατορίας ήταν η Royal Enfield, ήδη από τη δεκαετία του ’50.


Η Vincent ήταν άλλοτε μια από τις καλύτερες και γνωστότερες εταιρίες παγκοσμίως, παρουσίασε την πρώτη μοτοσυκλέτα της το 1928 (αφού αγόρασε την HRD που είχε δημιουργήσει την V-2 1000) και σταμάτησε την παραγωγή το 1955. Όπως συνέβη και με τις περισσότερες βρετανικές μοτοβιομηχανίες, η Vincent δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στις τάσεις της αγοράς μετά τον Β’ Παγκ. Πόλεμο.

Η Vincent έβαλε λουκέτο το 1955 λόγω οικονομικών προβλημάτων, αλλά παρ’ όλα αυτά παραμένει δημοφιλής στο χώρο των δύο τροχών, της κλασικής σκηνής φυσικά και των μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων.


Σαν ακριβή, υψηλής ποιότητας και επιδόσεων φίρμα, η Vincent κατέκτησε πολλές διακρίσεις την εποχή της και πρωτοστάτησε στις καινοτομίες, προσφέροντας μοντέλα με έναν, δύο και τέσσερις κυλίνδρους από 500 μέχρι και 1000cc. Ωστόσο, το ζενίθ της εταιρίας ήταν αναμφισβήτητα η Vincent Black Shadow του 1949, η οποία, έχοντας τελική ταχύτητα 200 km/h, κατέκτησε τα εύσημα της ταχύτερης μοτοσυκλέτας στον κόσμο.

Είναι ένα μοντέλο που παραμένει εξαιρετικά περιζήτητο μέχρι τις μέρες, σε βαθμό που μια τέτοια μοτοσυκλέτα, με μηδέν χιλιόμετρα στο κοντέρ της, έπιασε σε δημοπρασία το 2018 το αδιανόητο ποσό των σχεδόν 900.000 ευρώ! Γενικά στην αγορά σήμερα, μια καλής κατάσταση Vincent πιάνει 80-110.000 ευρώ.
Πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια Vincent του 2023 που θα παρουσιαζόταν από την Bajaj; Σίγουρα θα είναι μια ποιοτική, πολυτελής και γρήγορη μοτοσυκλέτα που θα δικαιολογεί το όνομα και την κληρονομιά της, όπως έγινε και στην περίπτωση της Triumph που αναγεννήθηκε από τις στάχτες της τη δεκαετία του ’90, το 1991 για την ακρίβεια.

Η ζήτηση για σύγχρονες κλασικές μοτοσυκλέτες είναι μεγάλη ανά τον κόσμο, ενώ τα περισσότερα σημερινά μοντέλα βασίζουν τη σχεδίασή τους στις βρετανικής κατασκευής μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του ’50 και του ’60.
Φυσικά η δημοτικότητά τους στην τεράστια αγορά της Ινδίας είναι πολύ μεγάλη, κι αυτό κάνει τις ντόπιες εταιρίες – που δεν είναι καθόλου τυχαίες, αφού Hero, Bajaj και TVS βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα στις παγκόσμιες πωλήσεις και η Royal Enfield έχει σημειώσει τεράστια κέρδη διεθνώς τα τελευταία χρόνια – να ενδιαφέρονται για αυτές.

Άρα, με δεδομένη τη ζήτηση – έστω και στην ινδική αγορά – η Bajaj θα εστιάζει την προσοχή της σε ανταγωνιστικά προϊόντα της Enfield και της BSA (ιδιοκτησίας Mahindra, στην οποία ανήκει και η πρώην τσέχικη Jawa), αλλά και της “ξαναγεννημένης” Norton, αν και όποτε αυτή εμφανιστεί, όπως και της Triumph, που μάλιστα ετοιμάζει μονοκύλινδρο μεσαίου κυβισμού, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ινδία… από την Bajaj!
H Bajaj έχει ήδη σημαντικές κατασκευαστικές συμφωνίες με την KTM (παράγει όλα τα ΚΤΜ 390 και Husqvarna 400), η οποία της ανήκει κατά 49,9%, με την τεχνογνωσία της να βρίσκεται πλέον σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μην την πιείτε, οδηγήστε - Μοτοσυκλέτα που κινείται με...μπύρα!​


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 19 Μαΐου 2023, 18:43

Μην την πιείτε, οδηγήστε - Μοτοσυκλέτα που κινείται με...μπύρα!

Το 1983 βγήκε στην τηλεόραση μια από τις πιο καλτ διαφημίσεις της ελληνικής ιστορίας, με το σαμπουάν μπύρας και την εκφωνήτρια που παρακινούσε τον κόσμο να μην το πιεί αλλά να λουστεί με αυτό.

Φτάνουμε γρήγορα στη σημερινή εποχή και ένας εφευρέτης από την Μινεσότα των Η.Π.Α., ο Ky Michaelson, γνωστός ως "Τhe Rocketman" αποφάσισε να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα που κινείται με...μπύρα.

Ο Michaelson έχει συνεργαστεί με κασκαντέρ τις δεκαετίες του 70 και του 80 (Kity O'Neil, Dar Robinson) σε διάφορες...ιδιαίτερες κατασκευές, αλλά πλέον έχει επιστρέψει στην Μινεσότα και στο αγαπημένο του συνεργείο στο γκαράζ του.

Η μοτοσυκλέτα που κινείται με μπύρα είναι μια δουλειά που έχει στα σκαριά τα τελευταία χρόνια, έχοντας στο πλευρό του τον γιο του Buddy. Χρησιμοποιεί ένα βαρέλι 14 γαλονιών και ένα πηνίο θέρμανσης για να παράγει την πίεση ατμού που δίνει την κίνηση όταν η θερμοκρασία στο εσωτερικό φτάσει τους 148 βαθμούς Κελσίου.

"Η τιμή του φυσικού αερίου αυξάνεται. Δεν πίνω. Δεν είμαι πότης, οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα καλύτερο από το να το χρησιμοποιήσω για καύσιμα", είπε ο Michaelson στον τοπικό σταθμό ειδήσεων Fox 9 KMSP-TV .

Σύμφωνα με την εκτίμηση του Michaelson, αυτή η μοτοσυκλέτα θα πρέπει θεωρητικά να μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα περίπου 240 χιλιομέτρων την ώρα - αλλά δεν το έχει δοκιμάσει ακόμα. Μέχρι στιγμής, την έχει πάει σε τοπικά σόου όπου έχει κερδίσει βραβεία, και, ενώ δουλεύει όπως βλέπουμε και στο βίντεο, δεν έχει κάνει ακόμα την παρθενική της βόλτα.

Εμείς πάντως, ως λάτρεις της μπύρας, θα μείνουμε με τη συμβατική βενζίνη στα ρεζερβουάρ μας και θα κρατήσουμε τον "παλαιωμένο φυσικό χυμού κριθαριού" για τις μπάρες των αγαπημένων μας ροκόμπαρων.


Πηγη www.zougla.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta, Sardarov – Δεν θα μας απορροφήσει η KTM​

d2b5405462441e1008b7ca1dabfff34b_XL.jpg

Βροντερή διάψευση στις φήμες εξαγοράς της MV Agusta έκανε ο επικεφαλής της Timur Sardarov, κόβοντας τις… ορέξεις των Αυστριακών.
Μετά από την αγορά ενός ποσοστού 25,1% της MV Agusta από την KTM, αλλά και τις δηλώσεις του Hubert Trunkenpolz πριν λίγα 24ωρα, επικράτησε γενικότερα μια φήμη ότι η MV Agusta θα εξαγοραστεί πλήρως, από την ΚΤM και ότι αυτό είναι θέμα χρόνου. Ωστόσο, ο Ρώσος επικεφαλής της εταιρείας, Timur Sardarov, έδωσε συνέντευξη στο γερμανικό περιοδικό Motorrad, στην οποία αρνείται κατηγορηματικά τα σενάρια.

Διευκρινίζοντας τις δηλώσεις της πλευράς της KTM, ο Sardarov είπε: «Όχι (δεν θα πάρει ποσοστό πλειοψηφίας η ΚΤΜ). Έχουμε υπογράψει ένα συμβόλαιο 5ετίας και στα επόμενα 3 ή 4 χρόνια δεν θα αλλάξει τίποτα όσον αφορά τα ποσοστά, δεν θέλω να πουλήσω ολόκληρη την εταιρεία. Πρώτα από όλα, πρέπει να είμαστε σταθεροί και κερδοφόροι, μετά θα δούμε».

Σχολιάζοντας τις πολύ δημόσιες δηλώσεις της KTM και το τι σκοπεύει να κάνει με την MV Agusta, ο Sardarov είπε: «Δεν με ενοχλεί αυτό. Οι εταιρείες στις γερμανόφωνες χώρες συχνά έχουν έναν πολύ άμεσο τρόπο να αντιμετωπίζουν τα ζητήματα, έτσι λειτουργούν. Και είναι πολύ ωραίο που βλέπω τόσο ενδιαφέρον από την KTM προς την MV Agusta».

Μεταξύ άλλων, ο Sardarov ερωτήθηκε και για τα πολυθρύλητα, πλέον, Lucky Explorer μοντέλα, τα οποία μάλιστα είχε «καταδικάσει» η KTM πριν κάποιες μέρες. Ο Ρώσος businessman δεν αρνήθηκε την πιθανότητα, να «κοπεί» το μικρότερο από τα μοντέλα, Lucky Explorer 550, με το μεγαλύτερο τρικύλινδρο 950 να είναι το μόνο που θα φτάσει στην παραγωγή: «Είναι αλήθεια ότι το 550 μπορεί να είναι υπερβολικά ακριβό. Αλλά το 950 θα έρθει σίγουρα, έχει αποφασιστεί και το όνομα της σειράς του: MV Agusta LXP».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta Lucky Explorer - «Πέθανε» πριν καν το δούμε;​

f21f98b3dc2e1e54b2f042363dc6dc2c_XL.jpg

Το project του πολυτελούς Adventure της MV Agusta ίσως να οδεύει προς το χρονοντούλαπο της ιστορίας, πριν καν φτάσει στα χέρια των αγοραστών του.

Οι MV Agusta Lucky Explorer είναι -ή ήταν, ανάλογα με το πώς τελικά θα πάει το πράμα- ένα μεγαλεπήβολο project δύο τουλάχιστον Adventure μοτοσυκλετών, στα 550 και 950 κυβικά, που έσκασε σαν είδηση βόμβα στους φίλους της ιστορικής ιταλικής μάρκας. Όμως, μετά από την εξαγορά του 25,1% της MV Agusta από την KTM, είναι πιθανόν να αλλάξουν τα δεδομένα, κυρίως επειδή η KTM… δεν γουστάρει καθόλου την ιδέα των Lucky Explorer!

Όπως είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Hubert Trunkenpolz των «πορτοκαλί», διαφωνεί πλήρως με την απόφαση της MV να λανσάρει τα Lucky Explorer, ειδικά το μικρότερο μοντέλο 5.5, θεωρώντας τα μία κακή κίνηση που θα βλάψει την εικόνα της μάρκας. Αν θυμηθούμε και τις δηλώσεις του Timur Sardarov, για το μικρότερο από τα δύο μοντέλα Lucky Explorer, τότε ίσως είναι μεγαλύτερη από ποτέ η πιθανότητα «κοψίματος» του Lucky Explorer 5.5, πριν καν το δούμε...

Για το μεγάλο 9.5 μοντέλο της σειράς, μπορούμε να πούμε ότι... όλα παίζουν, μετά από τα τελευταία νέα, αν και ο Sardarov έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι το μεγάλο μοντέλο θα βγει κανονικά στην παραγωγή. Μένουμε εν αναμονή για περισσότερες πληροφορίες, όσο περνά ο καιρός και εξελίσσεται αυτή η νέα σχέση μεταξύ MV Agusta και KTM.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έτσι κλέβουν τις μοτοσυκλέτες ακόμα και με GPS Tracker – Νέες μέθοδοι​

b7a715e4247a51f47b95d4808d5c109a_XL.jpg

Δεν έχουν τον Θεό τους οι κακοποιοί σε όλη την Ευρώπη με όλο και περισσότερες «μεθόδους» να βγαίνουν στο φως…

Το πρόβλημα της κλοπής μοτοσυκλετών είναι μεγάλο, σε όλη την Ευρώπη, από ότι φαίνεται. Τελευταίες πληροφορίες έρχονται από την Ισπανία, σχετικά με το πώς οι κακοποιοί ξεπερνούν τα εμπόδια που τους βάζει η τεχνολογία των GPS Tracker – δηλαδή, των γνωστών πομπών που τοποθετούνται σε πολλές μοτοσυκλέτες.

Σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ, οι κλέφτες έχουν βρει μια μέθοδο ώστε να τσεκάρουν αν μια μοτοσυκλέτα έχει πομπό GPS ή όχι – αφού την αφαιρέσουν από τον ιδιοκτήτη της, την παρκάρουν σε ένα ανοιχτό χώρο στάθμευσης, δημόσιο μεν αλλά υπό την επιτήρηση τους, δε. Αν ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας δεν εμφανιστεί μέσα σε 2 μέρες, συμπεραίνουν ότι το δίκυκλο δεν είναι εξοπλισμένο με Tracker και το… εξαφανίζουν αναλόγως.

Ακόμα πιο επικίνδυνη για τους ανυποψίαστους, ωστόσο, είναι μια άλλη μέθοδος που χρησιμοποιούν πριν κλέψουν. Αν εντοπίσουν μια μοτοσυκλέτα που τους ενδιαφέρει, τοποθετούν αυτοί τον δικό τους GPS Tracker, έτσι ώστε να παρακολουθούν τη μοτοσυκλέτα και τον ιδιοκτήτη της διαρκώς, οργανώνοντας τελικά το έγκλημα.

Δυστυχώς, φαίνεται ότι οι κακοποιοί παραμένουν ένα βήμα μπροστά από την αστυνομία και τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών, οι οποίοι καλούνται να ασφαλίζουν τις αγαπημένες τους με ακόμα περισσότερα μέτρα ασφαλείας. Οπότε, πέρα από τα βασικά για την προστασία της μοτοσυκλέτας -τα οποία είμαστε σίγουροι ότι γνωρίζετε ήδη- μην ξεχνάτε να επιτηρείτε την μοτοσυκλέτα σας όταν είστε έξω ή, αν αυτό δεν είναι δυνατόν, να την ελέγχετε για την περίπτωση τοποθέτησης μη εξουσιοδοτημένου… κοριού! Ποτέ δεν ξέρεις, πλέον, τι συμβαίνει…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Tamburini Corse F43 Centennario – Απρόσμενος φόρος τιμής​

tamburini-f43-14.jpg

Η Tamburini Corse σχεδιάζει από τα τέλη του 2022 μια μοτοσυκλέτα-αφιέρωμα στον σπουδαίο Massimo Tamburini, αλλά το πρώτο μοντέλο είναι αφιερωμένο αλλού…

Τον περασμένο Δεκέμβρη η Tamburini Corse, εταιρεία του Andrea Tamburini, γιου του σχεδιαστή Massimo Tamburini που έβαλε την υπογραφή του σε δύο αξέχαστες Ιταλίδες, Ducati 916 και MV Agusta F4, αποκάλυψε τα σχέδιά της να παρουσιάσει μια συλλεκτική σειρά μοντέλων υπό την επωνυμία F43.

Πρόκειται για μια ευθεία αναφορά στο 1943, χρονιά στην οποία γεννήθηκε ο Massimo Tamburini (απεβίωσε το 2014), και αφορά μια superbike βασισμένη στην τετρακύλινδρη χιλιάρα MV Agusta F4.

Τον Δεκέμβριο του 2022 η μοτοσυκλέτα υπήρχε μόνο ως ψηφιακή αναπαράσταση στον υπολογιστή του Andrea Tamburini, με τα πλάνα του να αποκαλύπτουν πέντε εκδόσεις – Tamburini, Veltro, Serie Oro, Mamba και Viper – σε περιορισμένη παραγωγή, δίχως να γίνεται αναφορά σε πιο συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία ή ημερομηνίες παραγωγής.
tamburini f43 9

Έξι μήνες πέρασαν έκτοτε και τώρα ο Andrea Tamburini αποκάλυψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook την πρώτη F43 που έχει κατασκευαστεί.

Παραδόξως, δεν πρόκειται για καμιά από τις παραπάνω αναγγελθείσες εκδοχές, μα για μια έκτη παραλλαγή που ονομάζεται F43 Centennario, κατασκευασμένη σε ένα και μοναδικό αντίτυπο και αφιερωμένη στη συμπλήρωση 100 ετών της ιταλικής πολεμικής αεροπορίας.

Η μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε μπλε χρώμα και συνοδεύεται από ένα κράνος Arai RX7V Evo με custom βαφή στα χρώματα της μοτοσυκλέτας.
xxx

Όσον αφορά στην F43 Centennario, ο Tamburini δεν έχει δώσει ακόμη τεχνικά στοιχεία, έτσι μπορούμε απλώς να δούμε με το μάτι ότι μοιάζει να μοιράζεται τη βάση του τελευταίου μοντέλου F4, το 2018, με μερικές διαφορές στα ανθρακονημάτινα κουστούμια και άλλες ζάντες. Τι μπορεί να κρύβεται κάτω από τα πλαστικά ωστόσο παραμένει άγνωστο.

Η μία και μοναδική μοτοσυκλέτα αυτή θα δημοπρατηθεί και τα έσοδα θα προσφερθούν καθ’ ολοκληρία στην ιταλική ένωση έρευνας για τον καρκίνο (AIRC).

Η εμφάνιση της πρώτης ολοκληρωμένης F43 πιθανότατα σηματοδοτεί και την έναρξη παραγωγής των υπολοίπων εκδόσεων, ωστόσο παραμένει ένα ερώτημα για το οποίο δεν έχουμε απάντηση. Δεδομένου ότι η MV Agusta έχει σταματήσει την παραγωγή της F4, πάνω σε τι χτίζονται οι F43 Tamburini; Μήπως υπάρχει κάτι νέο στην τετρακύλινδρη πτέρυγα της Schiranna;
tamburini f43 7

Θυμίζουμε πως η τελευταία έκδοση F4 παρουσιάστηκε το 2019, ενώ στη συνέχεια η γκάμα της MV Agusta έχει σχεδόν εξ ολοκλήρου βασιστεί στον τρικύλινδρο κινητήρα της ιταλικής εταιρείας, ενώ ο τετρακύλινδρος εξακολουθεί να υπάρχει μόνο στις Brutale 1000 RR και 1000 RS των 208 ίππων.
Σίγουρα πάντως η Tamburini Corse δείχνει να εντείνει τις δραστηριότητες της, καθώς έχει μια νέα ιστοσελίδα υπό κατασκευή και κατά πάσα πιθανότητα θα λειτουργήσει ως κατασκευάστρια εκλεκτών σπορ μοτοσυκλετών περιορισμένης παραγωγής που θα βασίζονται στα ανάλογα μοντέλα MV Agusta με ακόμη πιο εξωτικές προδιαγραφές, αντλώντας αναγνωρισιμότητα από το πολύ βαρύ επώνυμο στην επωνυμία της.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία - Διαμαρτυρία μοτοσυκλετιστών για την ζώνη χαμηλών ρύπων του Λονδίνου​

2cef65341f3646dbb287948e2589077e_XL.jpg

Πρόκειται για ένα ακόμα λιθαράκι στην εκτόξευση του κόστους ζωής στην Αγγλία και οι μοτοσυκλετιστές, φωνάζουν ότι «δεν πάει άλλο».
Η ζώνη ULEZ – Ultra Low Emissions Zone στο Λονδίνο κατοχυρώθηκε σε μια προσπάθεια, να «καθαρίσει» ο αέρας της πόλης, όμως είναι ένα από τα πλέον αμφισβητούμενα μέτρα σε ισχύ για περιβαλλοντικούς λόγους. Ουσιαστικά, αν το όχημα σου δεν περνά συγκεκριμένες προδιαγραφές ρύπων, πρέπει να πληρώσεις για να κινηθείς εντός Λονδίνου. Για τις μοτοσυκλέτες, συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα αν το δίκυκλο είναι από Euro 3 και μετά, όμως τα παλαιότερα δίτροχα -που δεν είναι λίγα στην χώρα- επηρεάζονται.

Στις αρχές Αυγούστου, ανακοινώθηκε η επέκταση της ULEZ σε όλα τα διοικητικά διαμερίσματα του Λονδίνου, φέρνοντας χρεώσεις σε μια μεγάλη μερίδα αναβατών δικύκλων που μέχρι τώρα δεν τους αφορούσε – πιο συγκεκριμένα, ορισμένοι χρήστες μοτοσυκλέτας είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν 12,50 λίρες την ημέρα, ώστε να μπορούν να κινούνται ακόμα και για να πάνε στην εργασία τους.

Στις 20 Αυγούστου, πραγματοποιήθηκε μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας με την συμμετοχή 1.700 περίπου αναβατών, στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου, το οποίο ήδη πλήττεται έμμεσα από την εφαρμογή των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας.

Ο Phil Elliott, ο οποίος εδώ και καιρό αντιτίθεται στην εφαρμογή της ULEZ και διοργανώνει διαμαρτυρίες, δήλωσε: «Από την άποψη των μοτοσυκλετιστών, μας πλήττει όλους. Κάποιους δεν μας επηρεάζει, αλλά κάποιους άλλους, ναι. Είναι απλά ακόμα ένας τρόπος να ελέγξουν και να επιβραδύνουν την απόλαυση μας. Οπότε δεν θα το αφήσουμε να περάσει. Αυτό που έχουμε στο πλευρό μας προς το παρόν είναι το Ace Café, το οποίο λειτουργεί από το 1938, αλλά έχει γονατίσει εξαιτίας της ULEZ και πολλά άλλα μοτοσυκλετιστικά στέκια θα έχουν την ίδια μοίρα».

Δηλώσεις πραγματοποίησε και ο Tim Peregrine της Southern Region MAG: «Η ομάδα μας έχει αντιτεθεί σθεναρά στην χρέωση της ULEZ για τις μοτοσυκλέτες από την πρώτη μέρα και δείξαμε ότι ακόμα υποστηρίζουμε αυτή την αντίθεση μας, με την παρουσία μας (σ.σ. στην παραπάνω συγκέντρωση).

Οι μοτοσυκλέτες συμβάλλουν στο να μειώνονται οι ρύποι συνολικά, λόγω της μείωσης της συμφόρησης, ενώ για κάποιους είναι ο μοναδικός βιώσιμος τρόπος μετακίνησης. Ήδη έχουμε ακούσει τους τρόπους που η ULEZ θα επηρεάσει τις ζωές των ανθρώπων, όπως για παράδειγμα, την ιστορία ενός εργάτη νυχτερινής βάρδιας που φεύγει από το σπίτι του μια ημέρα, και επιστρέφει την επόμενη.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απαγόρευση οδήγησης νύχτα, όριο 90 χλμ/ώρα για νέους - ‘Έπεσε στο τραπέζι!​

a5492a32b9403dbc68ab3edf64903d55_XL.jpg

Αυτή η εξυπνάδα προτάθηκε από μια βουλευτή της Γαλλίας, φυσικά... «υπέρ της ασφάλειας».
Τελικά, όλο και κάτι νέο προκύπτει πάντα, όταν σκέφτεσαι «τι άλλη μπούρδα θα πέσει στο τραπέζι για την οδική πραγματικότητα». Η σημερινή κοτσάνα, έρχεται από την γαλλίδα βουλευτή Karima Delli, ως πρόταση για μεταβολή στην νομοθεσία των ευρωπαϊκών διπλωμάτων οδήγησης.

Η Delli πρότεινε, μεταξύ άλλων, την επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας για τους νέους κατόχους διπλώματος οδήγησης, κατά τις νυχτερινές ώρες, δηλαδή από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί. Έτσι, για λόγους ασφαλείας, υποτίθεται. Όμως οι δηλώσεις της Delli δεν σταματούν εκεί, αφού η βουλευτής πρότεινε επίσης την επιβολή ορίου ταχύτητας 90 χλμ/ώρα, σε νέους κατόχους διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτο, χωρίς όμως να αποκλείει την επέκταση του μέτρου και για μοτοσυκλέτες.

Επιπλέον, προτάθηκε και η απαγόρευση της πρόσβασης των νέων οδηγών, σε οχήματα με βάρος από 1,8 τόνους και επάνω – κάτι που αφήνει στην «απ’ έξω» πάρα πολλά SUV…

Οι αντιδράσεις φυσικά έκαναν ήδη την εμφάνιση τους, αρχικά από την Γερμανία, η οποία δεν δέχεται τις προτάσεις της Γαλλίδας, ως «πολιτική αποκλεισμών». Ε, εδώ που τα λέμε, δεν έχουν και άδικο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Απαγόρευση οδήγησης νύχτα, όριο 90 χλμ/ώρα για νέους - ‘Έπεσε στο τραπέζι!​

View attachment 53496

Αυτή η εξυπνάδα προτάθηκε από μια βουλευτή της Γαλλίας, φυσικά... «υπέρ της ασφάλειας».
Τελικά, όλο και κάτι νέο προκύπτει πάντα, όταν σκέφτεσαι «τι άλλη μπούρδα θα πέσει στο τραπέζι για την οδική πραγματικότητα». Η σημερινή κοτσάνα, έρχεται από την γαλλίδα βουλευτή Karima Delli, ως πρόταση για μεταβολή στην νομοθεσία των ευρωπαϊκών διπλωμάτων οδήγησης.

Η Delli πρότεινε, μεταξύ άλλων, την επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας για τους νέους κατόχους διπλώματος οδήγησης, κατά τις νυχτερινές ώρες, δηλαδή από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί. Έτσι, για λόγους ασφαλείας, υποτίθεται. Όμως οι δηλώσεις της Delli δεν σταματούν εκεί, αφού η βουλευτής πρότεινε επίσης την επιβολή ορίου ταχύτητας 90 χλμ/ώρα, σε νέους κατόχους διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτο, χωρίς όμως να αποκλείει την επέκταση του μέτρου και για μοτοσυκλέτες.

Επιπλέον, προτάθηκε και η απαγόρευση της πρόσβασης των νέων οδηγών, σε οχήματα με βάρος από 1,8 τόνους και επάνω – κάτι που αφήνει στην «απ’ έξω» πάρα πολλά SUV…

Οι αντιδράσεις φυσικά έκαναν ήδη την εμφάνιση τους, αρχικά από την Γερμανία, η οποία δεν δέχεται τις προτάσεις της Γαλλίδας, ως «πολιτική αποκλεισμών». Ε, εδώ που τα λέμε, δεν έχουν και άδικο.

Πηγη www.bikeit.gr
Βλέπω να τσ' πατάνε οι νταλίκες για πλακα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία - Ρεκόρ 10ετίας στα ατυχήματα από απροσεξία και ταχύτητα​

fa72f96b306c807e3177f62eac01deab_XL.jpg

Είναι φανερό ότι η ποιότητα των οδηγών, μάλλον μειώνεται, αντί να αυξάνεται και αυτό μάλλον δεν ισχύει μόνο για την Γηραιά Αλβιώνα.

Ανησυχητικά είναι τα νούμερα από τις στατιστικές τροχαίων ατυχημάτων, που δημοσιεύθηκαν όσον αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο για το 2022. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ, τα συμβάντα στα οποία εμπλέκονται αφηρημένοι, απρόσεκτοι και απερίσκεπτοι οδηγοί, αλλά και οδηγοί που παραβίασαν τα όρια ταχύτητας, είναι σε υψηλό δεκαετίας.

Πιο συγκεκριμένα, καταγράφηκαν 457 θάνατοι οδηγών, σε ατυχήματα με αιτία την απόσπαση της προσοχής ή την ακατάλληλη οδήγηση –μία αύξηση κατά 90 θύματα από το 2021. Επιπλέον, 335 θύματα συνδέονται με ατυχήματα που προήλθαν από επικίνδυνη οδήγηση, υπερβολική ταχύτητα ή την απλούστατη έννοια της… «βιασύνης». Φυσικά, όπως είναι ίσως αναμενόμενο, οι εμπλεκόμενοι και όσοι κινδυνεύουν άμεσα, είναι άνδρες, με το πιο επικίνδυνο ηλικιακό γκρουπ να είναι μεταξύ 30 και 49 ετών.

Αξίζει να σημειώσουμε επίσης, ότι τα δυστυχήματα που καταγράφηκαν από άνδρες (27.486) είναι σχεδόν διπλάσια από αυτά που συνέβησαν με εμπλοκή γυναικών (16.276). Μήπως τελικά πρέπει να λέμε, ότι το «να οδηγάς σαν γυναικούλα» είναι κομπλιμέντο;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati - Δοκίμασε το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ οχημάτων (V2V)​

c5752bd27c7db95e4f9bd18e88806dc2_XL.jpg

Η Ducati «κυνηγά» την ασφάλεια των αναβατών, εξελίσσοντας τον τρόπο με τον οποίο τα οχήματα στους δρόμους θα «επικοινωνούν» μεταξύ τους.

Το λεγόμενο σύστημα «V2V» (vehicle to vehicle) λοιπόν, βασίζεται στις μοτοσυκλέτες που επικοινωνούν ηλεκτρονικά με άλλους συμβατούς χρήστες του δρόμου, παρέχοντας προειδοποιήσεις στα όργανα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως εάν προκύψουν αόρατοι κίνδυνοι.

Τα αποκαλυπτήρια του εν λόγω συστήματος έγιναν στο Lausitzring της Γερμανίας, σε μια εκδήλωση που διοργάνωσε το «Connected Motorcycle Consortium», μια διεθνής ομάδα κατασκευαστών στην οποία η Ducati εντάχθηκε το 2016, στόχος της οποίας είναι να «συμπεριλάβει τα δίτροχα οχήματα στο μέλλον της συνδεδεμένης κινητικότητας για να βελτιώσει την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών».

Μέσω μιας επίδειξης που περιελάμβανε ένα ειδικά εξοπλισμένο Ducati Multistrada V4 και μια Lamborghini Urus, το σύστημα παρουσιάστηκε σε τρία συγκεκριμένα σενάρια επικίνδυνου δρόμου. Τόσο η Lamborghini όσο και η Ducati ανήκουν στην Audi (μέρος του ομίλου VW) πράγμα που σημαίνει ότι το σύστημα θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε μια πολύ ευρύτερη ομάδα οχημάτων. Αυτή η κοινοπραξία περιλαμβάνει επίσης τις Porsche, Bentley, Cupra, Seat, Skoda κ.α.
duclambov2v2.jpg

Τα τρία σενάρια, ή «περιπτώσεις» αν προτιμάτε, αναγνωρίστηκαν από το CMC ως τα πιο επικίνδυνα μεταξύ μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, καθώς και ως τα πιο πιθανά να ωφεληθούν από την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων.

Στο πρώτο, το «Intersection Movement Assist» («IMA») αναβοσβήνει μια προειδοποίηση στο ταμπλό ενός συμβατού αυτοκινήτου εάν πλησιάζει σε διασταύρωση δρόμου και ανιχνεύει ότι πλησιάζει μια μοτοσυκλέτα που δεν φαίνεται.

Στο δεύτερο, αναβοσβήνει μια «Προειδοποίηση Μην Περάσετε» («DNPW») στο ταμπλό της μοτοσυκλέτας, εάν ένα πιθανό αόρατο όχημα μπροστά δείχνει να στρίψει απέναντι.

Τέλος, το τρίτο σενάριο, «Left Turn Assist»/«LTA», ισχύει όταν μια μοτοσυκλέτα και ένα αυτοκίνητο πλησιάζουν σε αντίθετες κατευθύνσεις, με τον οδηγό να μπορεί να μην έχει δει τη μοτοσυκλέτα, «κόβωντας» το δρόμο. Σε αυτήν την περίπτωση, μια προειδοποίηση αναβοσβήνει στο ταμπλό της μοτοσυκλέτας.

Ο Διευθυντής Καινοτομίας Ducati, Simone Di Piazza, δήλωσε τα εξής: «Για την Ducati το θέμα της οδικής ασφάλειας είναι πραγματικά σημαντικό. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η επικοινωνία μεταξύ των οχημάτων, όταν εισαχθεί σε όλες τις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα, θα έχει θεμελιώδη ρόλο στη μείωση του αριθμού και της σοβαρότητας των ατυχημάτων που αφορούν μοτοσυκλετιστές.»


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bajaj - Προχωρά η ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας φυσικού αερίου​

8476b9432b42839b00fd93e272912100_XL.jpg

Πλέον κυκλοφορεί στα κανάλια ενημέρωσης και το πιθανό όνομα της: Platina

Πριν λίγο καιρό, είδαμε την είδηση περί ετοιμασίας μοτοσυκλέτας που κινείται με φυσικό αέριο, από την BajajΔιαβάστε το ανάλογο άρθρο με ένα κλικ εδώ. Πλέον κυκλοφορούν ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο, ενώ μαθεύτηκε και το πιθανό όνομα της: «Platina».

Η μοτοσυκλέτα θα είναι μικρού κυβισμού, συγκεκριμένα στα 110 κυβικά και, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, είναι στα τελευταία στάδια της ανάπτυξης της και θα πατήσει τους τροχούς της στο δρόμο, μέσα στους επόμενους 6 μήνες έως 1 χρόνο. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε, ότι η Bajaj σκέφτεται να μην μείνει μόνο στην προσφορά μοτοσυκλετών φυσικού αερίου, αλλά να αναπτύξει και επιλογές οχημάτων που θα καίνε υγραέριο (LPG) και μείγμα βενζίνης-αιθανόλης, για μοτοσυκλέτες αλλά και για τρίτροχα/τετράτροχα οχήματα.
Όσον αφορά στον όγκο παραγωγής αυτής της μοτοσυκλέτας, η Bajaj στοχεύει στην παραγωγή 200.000 κομματιών το χρόνο.

Η υπόθεση της μοτοσυκλέτας φυσικού αερίου έχει ενδιαφέρον και από πολιτική σκοπιά, καθώς η Bajaj, μαζί με άλλες εταιρείες αυτοκίνησης όπως η Maruti Suzuki, κάνουν lobbying στην κυβέρνηση για την μείωση της φορολόγησης των οχημάτων φυσικού αερίου, επικαλούμενες τα περιβαλλοντικά οφέλη, την καλύτερη απόδοση των κινητήρων φυσικού αερίου, αλλά και την λύση προβλημάτων με τις εισαγωγές καυσίμων.
Για την Ελλάδα; Ακόμα δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα, πάντως η εισαγωγή μιας μοτοσυκλέτας που καίει φυσικό αέριο, θα ήταν αναμφίβολα μία ριζοσπαστική κίνηση -και μάλλον απίθανη, επίσης.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Άλλο το θέμα διαχείρισης του φυσικού αερίου LNG και άλλο του πετρογκαζ LPG.
Έχουμε να δούμε .. ινδικές φωτοβολίδες ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτά είναι τα 10 δημοφιλέστερα 125άρια στην Ιαπωνία​

Σύμφωνα με την ψηφοφορία του περιοδικού Motorcycle​



H Ηonda «σαρώνει» η Suzuki με την Υamaha πλασάρονται στο top 10

Πρόκειται για ψηφοφορία στην οποία συμμετέχουν οι αναγνώστες του ιαπωνικού περιοδικού Motorcycle.
Η Honda έχει οχτώ από τα δέκα μοντέλα στα 10 δημοφιλέστερα, ενώ η Suzuki και η Yamaha έχουν από ένα.

1η θέση Honda CB125R​

honda cb 125 r 13

Το naked μέλος της οικογένειας Neo Sports Cafe Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος DOCH κινητήρας των 124 κ.εκ. αποδίδει 15 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP και οι ακτινικές δαγκάνες των φρένων μπροστά είναι τα highlight μιας εξαιρετικής μοτοσυκλέτας που στην χώρα μας κοστίζει 5.490 ευρώ (Οκτώβριος 2023).

2η θέση Honda CT125 Hunter Cub​

honda ct125 huntercub

Μιλάμε για το πιο σκληροτράχηλο «παπί» που έχει παραχθεί από την Hοnda. Ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση, με λίγο μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις από το C 125, προστατευτικές φυσούνε στο πιρούνι, μεγάλη σχάρα, προστατευτικά κάγκελα και ποδιά κινητήρα. Είναι το «παπί» που θα διασχίσει ακόμη και βατούς χωματόδρομους, αλλά δεν έρχεται στην Ευρώπη.

3η θέση Honda PCX 125​

HONDA PCX125

Αγαπημένο σε Ευρώπη και Ιαπωνία, το PCX 125 είναι το best seller scooter της Honda στην χώρα μας. Με υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 12,5 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. τα βγάζει άνετα πέρα στις καθημερινές «δυσκολίες» της πόλης. H τιμή του στην χώρα μας είναι 3.490 ευρώ (Οκτώβριος 2023).

4η θέση Honda DAX 125​

Honda ST125 Dax 2023 2wo

Ένα μοντέλο που έχει μεγαλώσει γενιές μοτοσυκλετιστών στην Ελλάδα. Μετά από πολύ μεγάλη απουσία επέστρεψε στην ευρωπαϊκή αγορά. Στους Ιάπωνες αρέσουν τα mini bikes και το DAX της Honda (το όνομά του προέρχεται από το Dachshund) προσφέρει διασκέδαση χάρη στις μικρές του διαστάσεις. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 4.420€ (Οκτώβριος 2023).

5η θέση Honda Monkey 125​

HONDA MONKEY 125

Είναι mini και κλασσικό, οπότε το λατρεύουν οι Ιάπωνες. Ένα μοντέλο θρύλος με μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 9,4 ίππους στις 6.750 σ.αλ., ίδιος με αυτόν των C 125 και DAX 125. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 4.410€ (Οκτώβριος 2023).

6η θέση Yamaha XSR 125​

2023 YAM XS125 EU FAMILY ACT 001 03 preview

Κατασκευασμένο με πολύ υψηλές προδιαγραφές, στις οποίες περιλαμβάνονται τα φώτα LED που διαθέτουν τα XSR700 και XSR900, καθώς και το ελαφρύ πλαίσιο Deltabox και το ανεστραμμένο πιρούνι που προσφέρουν σιγουριά και άνεση στην οδήγηση. Παράλληλα, το XSR125 είναι μέρος της μοναδικής συλλογής Faster Sons της Yamaha, το οποίο περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά προϊόντων ένδυσης και αξεσουάρ που θα ταιριάξει απόλυτα με τη δική σας αισθητική. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 4.650€ (Οκτώβριος 2023).

7η θέση Suzuki GSX-R 125​

Suzuki GSX Euro5 2022 4

Μπορεί να είναι μόνο 125 κ.εκ. αλλά διαθέτει το DNA των superbike της εταιρείας του Hamamatsu. Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 125cc διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, με ισχύ 15hp. Η χαμηλή σέλα (785mm), το βάρος των 134kg και το δικάναλο ΑBS της Bosch, το κάνουν ιδανικό και για καθημερινή μετακίνηση. Δεν εισάγεται στην Ευρώπη

8η θέση Honda Cross Cub 110​

Honda Cross Cub 110

Μία ακόμη παραλλαγή του «παπιού» της Honda που δεν εισάγεται στην Ευρώπη. Το Cross Cub είναι ένα «γυμνό ενισχυμένο» Super Cub με πολύ λιγότερα πλαστικά. Ένα μεταλλικό «κλουβί» περιβάλλει το περίφημο μονό φανάρι, που πλέον είναι LED. Επίσης στις μπροστινές αναρτήσεις έχουν τοποθετηθεί τα χαρακτηριστικά on-off προστατευτικά αναρτήσεων.

9η θέση Honda MSX 125​

2021 honda msx125 grom 4

Ένα ακόμη fun bike από την Honda, που μπορεί να βασίζεται στον κινητήρα των DAX, Monkey και Super Cub, αλλά σε αντίθεση με αυτά διαθέτει μοντέρνα εμφάνιση. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 4.160€ (Οκτώβριος 2023).

10η θέση Honda Super Cub 125​

Honda Super Cub 2022 3

To κλασσικό «παπί» δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα. H retro εμφάνιση συνδυάζεται άψογα με την σύγχρονη τεχνολογία. Έτσι έχουμε οθόνη LCD, LED φωτιστικά σώματα Στον τομέα των αναρτήσεων, τόσο το 26άρι τηλεσκοπικό πιρούνι όσο και τα δύο αμορτισέρ πίσω έχουν αναβαθμιστεί με νέα ελατήρια για μεγαλύτερη άνεση. Οι τροχοί 17 ιντσών έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος διαμέτρου 220 mm που συνδυάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου και ένα ταμπούρο 110 mm πίσω. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και μονοκάναλο σύστημα ABS. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 4.180€ (Οκτώβριος 2023).
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κάποια από αυτά τα Hondakia τα βρίσκω παμφθηνά για ... Ταυλανδεζικα ...!facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πωλήσεις μοτοσυκλετών – H Τουρκία… τραβά όλη την Ευρώπη προς τα πάνω!​

f5573f0e21050a8f8978831e0e09c340_XL.jpg

Για ακόμα μία φορά, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών στην Ευρώπη σημειώνουν άνοδο και μάλιστα μεγάλη… και προκαλεί εντύπωση, που η αγορά μίας και μόνο χώρας επηρεάζει τα στατιστικά!

Τα δεδομένα σχετικά με τις πωλήσεις μοτοσυκλετών στην Ευρώπη, έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Με το κλείσιμο του 9μήνου του 2023, τα στατιστικά δείχνουν μεγάλη αύξηση για μία ακόμη φορά, όμως μία συγκεκριμένη αγορά της Ευρώπης κάνει νούμερα-θαύμα, φυσικά επηρεάζοντας ανάλογα και τον μέσο όρο…

Μιλάμε για την αγορά της Τουρκίας, η οποία έχει σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 138% (!) στο 9μηνο του 2023, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα –με πωλήσεις δικύκλων που ανέρχονται στα 540.321 κομμάτια. Σε βάθος 3ου τριμήνου (Ιούλιος έως Σεπτέμβριο), η αύξηση που σημειώθηκε ήταν ακόμα μεγαλύτερη και άγγιξε το 169,2%. Φυσικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι οικονομικές ταραχές στην Τουρκία συνεχίζονται και τα περισσότερα δίκυκλα που πωλούνται στην χώρα, εισάγονται από την Κίνα και είναι μικρού κυβισμού, προφανώς αντικαθιστώντας το αυτοκίνητο για πολλούς χρήστες που επλήγησαν από την οικονομική κρίση.

Συνολικά, στην Ευρώπη, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών σημείωσαν αύξηση 24% σε βάθος 9μήνου, συμπεριλαμβανομένων και των επιδόσεων της τουρκικής αγοράς, ενώ για το 3ο τρίμηνο η αύξηση ανήλθε σε 32,6%. Αν αφαιρέσουμε από την εξίσωση του 3ου τριμήνου, την αγορά της Τουρκίας, η αύξηση ανέρχεται στο 4,9%.

Οι μάρκες που βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις στις πωλήσεις, είναι η ηγέτιδα της αγοράς Honda, με +40,1%, η Yamaha (+12,1%), η Piaggio (-1,4%) και η BMW (+7,3%).
Σε επίπεδο χωρών και με την Τουρκία στην πρώτη θέση ως η μεγαλύτερη αγορά για το 2023, ακολουθούν:
  • Ιταλία, +17,2%
  • Γαλλία, +1,9%
  • Γερμανία, +0,1%
  • Ισπανία, +12,7%
  • Ηνωμένο Βασίλειο, -2,1%
  • Ελλάδα, +14,2%
  • Ολλανδία, -28,4%
Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ταϊβάν – Απαγορεύτηκε το «πλάγιασμα» στις στροφές με πάνω από 30 μοίρες!​

a637fdedca22c8694f9e6a6b8b9722fd_XL.jpg

Άντε, να δούμε τι άλλο θα απαγορεύσουν!

Πολλοί μας λένε ότι πλέον ζούμε σε μια σεζόν... δυστοπικής σειράς, βλέπε Black Mirror και, δυστυχώς, η επικαιρότητα που διαβάζουμε από τον κόσμο, δεν αφήνει περιθώρια να πιστέψουμε κάτι διαφορετικό. Η τελευταία είδηση έρχεται από την Ταϊβάν, στην οποία, σύμφωνα με τα τελευταία νέα, απαγορεύθηκε η οδήγηση μοτοσυκλετών, με κλίσεις μεγαλύτερες από 30 μοίρες στις στροφές!

Το ρεπορτάζ αναφέρεται στην τοποθέτηση δύο ειδικών καμερών, στην επαρχιακή οδό 139, σε δύο στροφές ιδιαίτερα επικίνδυνες, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Οι στροφές αυτές, στα σημεία Li She coffee shop και στον ναό Shaolin, έχουν ονομαστεί από πολλούς «στροφές του θανάτου», καθώς εκεί σημειώνονται πολλά ατυχήματα με δίκυκλα. Οι νέες κάμερες, λοιπόν, θα «αναγνωρίζουν» ηλεκτρονικά το πόση κλίση παίρνει ο εκάστοτε αναβάτης, θα τραβά το στιγμιότυπο και θα το στέλνει για επιβεβαίωση, από ανθρώπινα μάτια.

Ακόμα πιο απιστευτο είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, δεν θα βεβαιώνεται απλά παράβαση σε περίπτωση που η κλίση ξεπερνά τις 30 μοίρες, αλλά και αν το στιγμιότυπο της κάμερας αποκαλύψει «επικίνδυνη συμπεριφορά» του αναβάτη, όπως η απομάκρυνση χεριών-ποδιών από την μοτοσυκλέτα, η υπερβολική κίνηση του σώματος κατά την στροφή, η επαφή χεριών ή ποδιών με την άσφαλτο και η... δημιουργία σπινθήρων υπό κλίση!

Εννοείται ότι η απόφαση έχει ξεσηκώσει τεράστιες αντιδράσεις από την μοτοσυκλετιστική κοινότητα της χώρας, με το κοινό να αμφισβητεί την νομιμότητα της, αλλά και να εγείρει ερωτηματικά για το πως ακριβώς οι επίμαχες κάμερες, αναγνωρίζουν με ακρίβεια μέτρησης, την γωνία κλίσης των μοτοσυκλετών. Τα ειρωνικά σχόλια προς τις αρμόδιες αρχές έχουν ήδη ξεκινήσει, με αναβάτες να ζητούν από τους αρμόδιους αναλυτικές εξηγήσεις για το «πως να οδηγείται η μοτοσυκλέτα τους», μεταξύ άλλων!

Ναι, όλα αυτά γίνονται εν έτει 2023, την εποχή με τις ασφαλέστερες μοτοσυκλέτες της ιστορίας, τα καλύτερα ελαστικά της ιστορίας και δεκάδες μοτοσυκλέτες αναψυχής διαθέσιμες παγκόσμια, φτιαγμένες για να λειτουργούν σε κλίσεις και ταχύτητες, αρκετά μεγαλύτερες από όσα επιβάλλουν... τα νόμιμα.

Φυσικά, για να αναφέρουμε και τα ζητήματα της άλλης πλευράς, δεν είανι ασυνήθιστο θέαμα οι «καμικάζι» με scooter και άλλα... ακατάλληλα για ακραία οδήγηση, δίκυκλα, σε χώρες όπως η Ταιβάν. Μια βόλτα από τα κοινωνικά δίκτυα, άλλωστε, δείχνει ξεκάθαρα την πραγματικότητα.

Να περιμένουμε ότι στην Ταϊβάν θα γίνουν διαθέσιμες... βοηθητικές ρόδες για τις μοτοσυκλέτες, που θα βοηθούν στην μη παραβίαση του ορίου από τον νέο νόμο; Άντε και σε περισσότερες απαγορεύσεις, καλέ, δεν έχουμε αρκετές!
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Ταϊβάν – Απαγορεύτηκε το «πλάγιασμα» στις στροφές με πάνω από 30 μοίρες!​

View attachment 54325

Άντε, να δούμε τι άλλο θα απαγορεύσουν!
Να πατας την μιζα Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H TVS έρχεται στην Ευρώπη​

Ανακοινώθηκε συνεργασία με μεγάλο Ευρωπαίο εισαγωγέα​




Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που έγινε στην EICMA, ο ινδικός κολοσσός θα έρθει στην Ευρώπη μέσα στο 2024
Μπορεί η TVS να μην δραστηριοποιείται στην Ευρώπη αλλά είναι ήδη γνωστή. Εκτός από τα μοντέλα που παρουσιάζει κατά καιρούς και πολλά από αυτά βλέπετε στο 2WO, είναι η εταιρεία που «έσωσε» από το κλείσιμο την Norton και που συνεργάζεται πάνω από μια δεκαετία με την BMW Motorrad στην κατασκευή τον G310GS και G310R.

Σε αυτήν την πλατφόρμα βασίζεται το supersport Apache και το εντυπωσιακό streetfighter Apache RTR 310, το οποίο έχει IMU 6 αξόνων, Cornering ABS με λειτουργία Supermoto, Cornering Traction Control, Cruise Control, Wheelie Control, Rear Lift Control και Slope Dependent Control, συμπλέκτη ολίσθησης quickshifter, πέντε προγράμματα οδήγησης και οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητα με smartphone.

Πρόσφατα παρουσίασε το ηλεκτρικό scooter Χ με premium εξοπλισμό, αυτονομία 140 χλμ και τελική 105 χλμ/ώρα, ενώ έχει στην γκάμα της και το επίσης ηλεκτρικό iQube S, τα scooter Jupiter 125, NtorQ και την street μοτοσυκλέτα Raider. Επιπλέον κατασκευάζει για λογαριασμό της BMW το ηλεκτρικό CE-02, οπότε όπως καταλαβαίνετε, διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Δεν γνωρίζουμε ποια από αυτά τα μοντέλα μπορούν να εισαχθούν στην Ευρώπη, λόγω προδιαγραφών, αυτό που ξέρουμε πως η TVS ήρθε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους ευρωπαίους εισαγωγής και μετά την Ινδία, την Νοτιανατολική Ασία και την Λατινική Αμερική, θα αρχίσει να δραστηριοποιεί στην «γηραιά ήπειρο».

Οι ανακοινώσεις, παρουσία του Ελβετού Emil Frey που θα αναλάβει την διανομή της TVS, έγιναν με κάθε επισημότητα κατά την διάρκεια της EICMA 2023. Ειπώθηκε μάλιστα πως η Γαλλία θα είναι η πρώτη η Ευρωπαϊκή χώρα που θα υποδεχθεί την TVS.

Μένει να δούμε αν θα υπάρξει ενδιαφέρον και από κάποια ελληνική εταιρεία.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom