R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.213
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Κώστα μάλλον σε μπέρδεψα...Ρε συ, που τα έκανες?
1000 κάτι χλμ έχει κάνει στα χέρια μου ...
Κώστα μάλλον σε μπέρδεψα...Ρε συ, που τα έκανες?
τα μπαγκάζια είναι παλιά οι βάσεις είναι νέες ...Καλοταξίδευτα τα νέα μπαγκαζια.
δηλ ποσο το ανεβαζει και το γεμιζει?καλοτάξιδο φίλε,
Τσέκαρε το site αυτό για αναρτήσεις και λοιπά καλούδια.
Moto Guzzi V85TT Archives - Guareschi Moto
Discover all the accessories developed for your Moto Guzzi V85TTwww.guareschimoto.it
Πριν όμως κάνεις οτιδήποτε άλλο στο μηχανάκι, αγόρασε και βάλε αυτό:
Centralina GCorse by UpMap Kit T800 Plus V85TT E4-E5 - Guareschi Moto
Rivoluzione il modo di riprogrammare la centralina originale della tua Moto Guzzi V85TT con il nostro innovativo kit UpMap T800 Pluswww.guareschimoto.it
Το μηχανάκι αποκτάει γκάζι, δουλεύει σωστά, δεν χτυπάει, δεν μπερδεύει, δεν κάνει σαν να βαράνε ντετζερεδες! Βγάλε και το Y της εξάτμισης και θα δεις άλλη μηχανή! Αυτή που έπρεπε να είναι!
καλοτάξιδο φίλε,
Τσέκαρε το site αυτό για αναρτήσεις και λοιπά καλούδια.
Moto Guzzi V85TT Archives - Guareschi Moto
Discover all the accessories developed for your Moto Guzzi V85TTwww.guareschimoto.it
Πριν όμως κάνεις οτιδήποτε άλλο στο μηχανάκι, αγόρασε και βάλε αυτό:
Centralina GCorse by UpMap Kit T800 Plus V85TT E4-E5 - Guareschi Moto
Rivoluzione il modo di riprogrammare la centralina originale della tua Moto Guzzi V85TT con il nostro innovativo kit UpMap T800 Pluswww.guareschimoto.it
Το μηχανάκι αποκτάει γκάζι, δουλεύει σωστά, δεν χτυπάει, δεν μπερδεύει, δεν κάνει σαν να βαράνε ντετζερεδες! Βγάλε και το Y της εξάτμισης και θα δεις άλλη μηχανή! Αυτή που έπρεπε να είναι!
Εάν δεις τις καμπύλες στο δυναμομετρο δεν παίρνει άλογα ιδιαίτερα. Παίρνει πολύ ροπή και φτιάχνει όλη την χαρτογράφηση. Λόγο euro5 το μηχανάκι έχει μια άθλια χαρτογράφηση από το εργοστασιο και πιστεύω πως είναι πολύ φτωχό μίγμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ακους πιρακια να χτυπάνε, να νιώθεις πως πρέπει να ανοίξεις πολύ γκάζι για να φύγει, να έχεις πολλές θερμοκρασίες στο μοτέρ και ένα άθλιο μεταλλικό ηχο. Όσο και να τρέχεις στην αντιπροσωπεία και να σου αλλάζουν χαρτογράφηση δεν θα βρεις λυση. Μάλιστα στην εξάτμιση σου θα δεις και καφέ χρώμα. Η λύση σε όλα αυτά είναι η αλλαγή χαρτογράφησης. Προφανώς έχει ένα κόστος , αλλά αξίζει κάθε ευρώ!! Το μηχανάκι μεταμορφώνεται !!δηλ ποσο το ανεβαζει και το γεμιζει?
Σαν να διαβάζω αυτά που βίωνα στο GS1150.. καθώς και την μεταμόρφωση μετά το Chip του John Gemi(Θεσσαλονίκη).Εάν δεις τις καμπύλες στο δυναμομετρο δεν παίρνει άλογα ιδιαίτερα. Παίρνει πολύ ροπή και φτιάχνει όλη την χαρτογράφηση. Λόγο euro5 το μηχανάκι έχει μια άθλια χαρτογράφηση από το εργοστασιο και πιστεύω πως είναι πολύ φτωχό μίγμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ακους πιρακια να χτυπάνε, να νιώθεις πως πρέπει να ανοίξεις πολύ γκάζι για να φύγει, να έχεις πολλές θερμοκρασίες στο μοτέρ και ένα άθλιο μεταλλικό ηχο. Όσο και να τρέχεις στην αντιπροσωπεία και να σου αλλάζουν χαρτογράφηση δεν θα βρεις λυση. Μάλιστα στην εξάτμιση σου θα δεις και καφέ χρώμα. Η λύση σε όλα αυτά είναι η αλλαγή χαρτογράφησης. Προφανώς έχει ένα κόστος , αλλά αξίζει κάθε ευρώ!! Το μηχανάκι μεταμορφώνεται !!
Επίσης να προσθέσω πως η εγκατάσταση είναι πολύ απλή (plug and play). Δεν χρειάζεται μηχανικός και όλα γίνονται μέσο bluetooth από το κινητό.
Τα παραπάνω τα γράφω από την εμπειρία μου με v85 πολύ καλού φίλου που αντιμετώπιζε όλα αυτά τα προβλήματα. Εγώ δεν έχω moto guzzi. Όμως την εγκατάσταση την κάναμε μαζί και γνωρίζω το μηχανάκι αρκετά καλά. Ιταλικές ομάδες στο FB βοήθησαν στον εντοπισμό του εργαλείου!Σαν να διαβάζω αυτά που βίωνα στο GS1150.. καθώς και την μεταμόρφωση μετά το Chip του John Gemi(Θεσσαλονίκη).
Πέραν της πρότασης θα θέλαμε,αν υπάρχει,κουβέντα και στοιχεία για το παραπάνω.Εχει γίνει κάποια αξιολόγηση από ιδιοκτήτες;Κάποιο φόρουμ που δοκίμασαν και παρουσιάστηκε το αποτέλεσμα;
Εγώ προχώρησα γιατί υπάρχει εδώ κοινότητα(BMW φόρουμ) στην οποία δήλωναν εντυπωσιασμένοι όσοι το δοκίμασαν.Επίσης πάρα πολλοί στο εξωτερικό.
Άψογα..Τα παραπάνω τα γράφω από την εμπειρία μου με v85 πολύ καλού φίλου που αντιμετώπιζε όλα αυτά τα προβλήματα. Εγώ δεν έχω moto guzzi. Όμως την εγκατάσταση την κάναμε μαζί και γνωρίζω το μηχανάκι αρκετά καλά. Ιταλικές ομάδες στο FB βοήθησαν στον εντοπισμό του εργαλείου!
στο FB η ομάδα λέγεται Moto Guzzi V85TT, μια αναζήτηση εκεί θα λύσει όλες τις απορίες για το θέμα. Θέλει λίγο κόπο με το translate για να καταλάβεις τι κάνουν οι κλεφτοκοτάδες με τα τσικάλια τους.Άψογα..
Κάνε έναν κόπο αν θέλεις και παρέθεσε τις ομάδες του FB.Φαντάζομαι θα κάνουν επίσης αναφορά εντυπώσεων.
Ας υπάρχει μαζί με την μαρτυρία σου και μια πηγή ώστε τόσο ο Πάνος όσο και πιθανοί αγοραστές να βρίσκουν πληροφορίες.
Τα παραπάνω τα γράφω από την εμπειρία μου με v85 πολύ καλού φίλου που αντιμετώπιζε όλα αυτά τα προβλήματα. Εγώ δεν έχω moto guzzi. Όμως την εγκατάσταση την κάναμε μαζί και γνωρίζω το μηχανάκι αρκετά καλά. Ιταλικές ομάδες στο FB βοήθησαν στον εντοπισμό του εργαλείου!
..ατιμη Ιταλικη ομορφια..!
πλανευτρα...