Νέο Honda Transalp:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχεται η νέα γενιά των θρυλικών Transalp;

Στις φήμες για την επιστροφή του Transalp που κυκλοφορούν εδώ και καιρό, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα στοιχείο – αυτό που θέλει την νέα μοτοσυκλέτα να παρουσιάζεται στην έκθεση του Μιλάνου, τον Νοέμβριο του 2021.

Οι φήμες είναι… φήμες και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για την αξιοπιστία και την εγκυρότητα τους, αφού δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πώς και από πού ξεκίνησαν αλλά ούτε και τα ποσοστά «σπασμένου τηλεφώνου» και δημιουργικής σάλτσας που έχουν προστεθεί κατά τη διασπορά τους.

Στην προκειμένη περίπτωση, η φήμη περί εμφάνισης του νέου Transalp ξεκίνησε πριν πολλούς μήνες από το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, το οποίο έχει ένα πολύ σεβαστό ποσοστό επιβεβαίωσης σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες που δημοσιεύει και θεωρείται αξιόπιστο.


Design: Oberdan Bezzi
Ρεαλιστικά, όμως, έχει μια θέση ένα νέο Transalp στη γκάμα της Honda; Εκ πρώτης, φαίνεται πως τα CB500X και ΝC750X γεμίζουν σε πυκνή διάταξη τους κυβισμούς στη μεσαία κατηγορία αλλά αυτό αποτελεί μια βιαστική κρίση κοιτώντας μόνο τους καταλόγους της Honda. To θέμα είναι επίσης και τι κάνουν οι «άλλοι», οι αντίπαλοι στον εμπορικό στίβο.

Βλέπετε, οι εκδόσεις της Honda Africa Twin στα 1100 cc αφήνουν ένα μεγάλο κενό προς τα κάτω και η αγορά έχει γεμίσει με Adventure μοντέλα από τα 700 έως τα 900 cc. Το NC750X δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, είναι ένα crossover μοντέλο, οπότε ουσιαστικά έχουμε CB500X και μετά Africa Twin 1100 όσον αφορά τα δίτροχα που μπορούν να κινηθούν εκτός δρόμου.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν χρειάζεται να το αναλύουμε και πολύ, αφού ουσιαστικά η έλλειψη αυτή έχει διατυπωθεί και από τον Kenji Morita, υπεύθυνο εξέλιξης των νέων Africa Twin (1000 και 1100), ο οποίος είχε δηλώσει πριν από ένα χρόνο τα εξής:
«Δεν έχουμε πλήρη γκάμα σε ό,τι αφορά τα Adventure και σκεφτόμαστε σοβαρά ένα μοντέλο μικρότερου κυβισμού (σσ. εννοεί σε σχέση με τα Africa) που θα προσελκύσει καινούριους αναβάτες στον χώρο».


Design: Oberdan Bezzi
Αυτή η σκέψη, λοιπόν, μπορεί να υλοποιηθεί με φορέα ένα όνομα που έχει γράψει τη δική του ιστορία στον χώρο των πάλαι ποτέ On–Off μοτοσυκλετών, το Transalp. Φυσικά, το ερώτημα είναι τι χωρητικότητας και τι διάταξης θα είναι ο κινητήρας του, και το πιο λογικό σενάριο είναι μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά μοτέρ των Africa.

Aν έπρεπε να κάνουμε μια μαντεψιά για τον κυβισμό, θα λέγαμε ότι τα 850 cc είναι αυτά που συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες, καθότι ένα Transalp 850 διαχωρίζεται αρκετά τόσο από το NC750Χ, όσο και από το Africa, σε θέμα κυβικών πάντα, ενώ βρίσκεται σε καλή θέση εντός του εύρους των 700 έως 900 cc του ανταγωνισμού.


Design: Oberdan Bezzi
Πολύ πιθανόν αυτή η μοτοσυκλέτα να είχε παρουσιαστεί ήδη ή να είχε προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό η εξέλιξή της, αν δεν έφερνε τα πάνω κάτω η πανδημία του κορωνοϊού.

Το ότι τώρα έχει προκύψει φήμη για παρουσίασή της τον Νοέμβριο, είναι και πάλι κάτι που ακούγεται λογικό, αφού αφενός υπάρχει μεγάλο διάστημα για να ολοκληρωθεί το project και αφετέρου η αγορά θα έχει δώσει πολύ έγκυρα και σίγουρα σημάδια για την πορεία της, μετά το σοκ της πανδημίας.

Πηγη https://motorbike.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δηλ θα αναστήσουν τον V2 καρμπυρατερατο μοτέρακι των 650 κ.ε με ένα νέο κουστούμι έτσι απλά;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
με ψεκασμο
Το μοτέρ είναι τελειωμένο.
Όχι μόνο ψεκασμό ,5 Άρι σασμάν ;
Το μηχανάκι το κάψανε αυτό και το άλλο όταν φόρεσαν το 700 .
Με τα Γιούρο τι θα γίνει αν μείνει αυτό ;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Transalp 750 2023 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Νωρίτερα από την EICMA 2022 – Πάνω από 90 άλογα και κανονικό on-off!​

Το νέο Transalp θα είναι από τα πιο δυνατά μεσαία on-off!

Η Honda ετοιμάζεται να μας δείξει από το Φθινόπωρο σιγά-σιγά με διάφορα teaser, κι από κοντά στην EICMA, ένα από τα πιο δυνατά μεσαία on-off αναβιώνοντας το όνομα Transalp και χρησιμοποιώντας έναν τελείως νέο κινητήρα που θα αποτελέσει και μία νέα κοινή πλατφόρμα για περισσότερα street μοντέλα.

Το νέο Transalp θα έχει εμπρός τροχό ΄21 ιντσών, προσιτή τιμή που θα το καθιστά ανταγωνιστικό εκεί που πλέον έχει σκαρφαλώσει ο Ιαπωνικός και Ευρωπαϊκός ανταγωνισμός και ονομαστική απόδοση στα 92 άλογα.
Πρέπει να σας θυμίσουμε εδώ πως στο ΜΟΤΟ είμασταν οι πρώτοι στον κόσμο που αποκαλύψαμε το όνομα της μεσαίας κατηγορίας μοτοσυκλέτας όταν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες και ξένοι μιλούσαν για ένα υποκυβισμένο Africa Twin! Ακόμη και τώρα άλλα εγχώρια μέσα δίνουν διαφορετική πρώτη πηγή πληροφορίας, προφανώς μην μπορώντας να καταδείξουν ως πηγή το motomag.gr. Αντίστοιχα συνεχίζουν να κάνουν λόγο για 850, όταν στην πράξη η Honda θέλει την μεσαία κατηγορία με σαφή όρια διαχωρισμού και το νέο Transalp θα είναι 750 κυβικά!

Σε κάθε περίπτωση όμως, πρόκειται για ένα μοντέλο που όλοι μας περιμένουμε να δούμε και τώρα επανερχόμαστε με τις πιο πάνω αποκλειστικές πληροφορίες, κι επεκτείνουμε:

Το νέο Transalp πέρασε από μακρά περίοδο σχεδιασμού με την Honda να παίρνει την απόφαση να δώσει στο κοινό μία κανονική on-off, παρατηρώντας την εξέλιξη του ανταγωνισμού. Για αυτό και θα έχουμε Up-Side down πιρούνι με ΄21 εμπρός τροχό.
Όπως και στην Triumph, ένα μικρό ρόλο σε αυτή την απόφαση έπαιξε και η εξέλιξη των νέων ελαστικών on-off και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης που αυτά δίνουν. Παράδειγμα εδώ τα Bridgestone Battlax Adventure Trail AT41 για την τεχνολογία των οποίων αποκλειστικά διαβάζετε στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού ΜΟΤΟ και υπάρχει περίπτωση να είναι OEM εγκατάσταση στο νέο Transalp.
Σημαντικό επίσης, για εκείνους που ακόμη δίνουν μεγάλη βάση στην προέλευση, είναι πως το νέο Transalp θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία.

Ήδη πριν από είκοσι μέρες επαναλαμβάναμε, για ακόμη μία φορά πως θα έχει τον ίδιο κινητήρα με το Hornet ή αλλιώς CB750. Αυτό σημαίνει πως η Honda επενδύει σε μία νέα πλατφόρμα κινητήρων, διαφορετική από των NC, πράγμα που έπρεπε να κάνει για να ανανεώσει την μεσαία κατηγορία με κάτι πιο δυνατό, ιδιαίτερα από την στιγμή που θα βγάλει και street-sport μοτοσυκλέτες. Αυτό δεν σημαίνει πως ο γνωστός κι αξιόπιστος κινητήρας, ο μισός Honda Jazz, των NC θα σταματήσει. Χρειαζόταν και μία πιο sport προσθήκη στην γκάμα, αντίστοιχη των υπόλοιπων κατασκευαστών.

Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά νέα για τον ανταγωνισμό στην μεσαία κατηγορία καλύπτοντας ένα κενό που υπάρχει καιρό στην γκάμα της Honda. Αυτή την στιγμή βλέπουμε πως Triumph, Aprilia και Honda ακολουθούν την ίδια αρχιτεκτονική εξέλιξης με έναν κινητήρα κοινό για τουλάχιστον τρία διαφορετικά μοντέλα, αφήνοντας έτσι περιθώριο σε αυτό το σημείο και για κάποιο τρίτο στην σειρά μελλοντικό Honda, πιο κοντά στο Tracer της Yamaha.
Η Aprilia έχει το RS660, το Tuareg 660 και ετοιμάζει κι έναν Πήγασο. H Triumph έχει το Trident, το Tiger Sport και ετοιμάζει και ένα on-off. Οπότε στο τέλος θα έχουν και οι δύο ευρωπαίοι, μοτοσυκλέτες αντίστοιχες του MT-07, Tenere 700 και Tracer 700.
Το γεγονός πως το Transalp θα ξεφύγει από την οικογένεια των NC αλλά όχι σε κυβισμό, το γράψαμε για πρώτη φορά στις 29 Νοεμβρίου 2021 και είναι αποκλειστική πληροφορία που μεταφέρθηκε στο ΜΟΤΟ απευθείας από υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda Europe στην EICMA.

Με τον βασικό λόγο που επισκεπτόμαστε κάθε φορά την Έκθεση αυτή, να είναι το κυνήγι των στελεχών αυτού του μεγέθους, την μία και μοναδική ημέρα που βρίσκονται συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο του κόσμου.
Η Honda λοιπόν θα αντιπαραβάλει στα sport street το CB750 και στα on-off με ΄21 εμπρός το νέο Transalp 750, θεωρώντας σχεδόν βέβαιο πως με διαφορά χρόνου θα ακολουθήσει κι ακόμη μία προσθήκη.
Για το μόνο στο οποίο δεν πρέπει να δίνει κανείς βάση, είναι η τελική του μορφή. Η φωτογραφία του άρθρου προέρχεται από εικόνα που έχει βγάλει παλαιότερα το YoungMachine, ένα Ιαπωνικό περιοδικό που γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει μέσα στην Honda, λίγο μέσα στην Suzuki και την Kawasaki και σχεδόν καθόλου στην Yamaha. Είναι από μία σύνθεση που είχαν κάνει την εποχή που ακόμη κι εκείνοι που υποτίθεται πως ξέρουν πολύ καλά, μιλούσαν για Honda Africa Twin 850 και πραγματοποίησαν μία σύνθεση πάνω στο CRF1000L. Η τελική μορφή του Transalp είναι αυτή την στιγμή ένα μικρό αίνιγμα.

Στον τομέα εμφάνισης και εξοπλισμού όμως, το ΜΟΤΟ λέει πως το νέο Transalp 750 θα έχει TFT οθόνη με πολλές έξτρα πληροφορίες και καθώς θα είναι και ride by wire δεν αποκλείεται να δούμε και αυξημένο πακέτο εξοπλισμού ταξιδιού με cruise control και υποστήριξη androind auto και carplay από την οθόνη του, κι όλα αυτά παραμένοντας σε προσιτή -για τα νέα δεδομένα της κατηγορίας- τιμή.
Πολυαναμενόμενο νέο HONDA TRANSALP 750 2023, θα αρχίζει να αποκαλύπτεται σταδιακά από το Φθινόπωρο!

Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Honda Transalp 750 2023 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Νωρίτερα από την EICMA 2022 – Πάνω από 90 άλογα και κανονικό on-off!​

Το νέο Transalp θα είναι από τα πιο δυνατά μεσαία on-off!

Η Honda ετοιμάζεται να μας δείξει από το Φθινόπωρο σιγά-σιγά με διάφορα teaser, κι από κοντά στην EICMA, ένα από τα πιο δυνατά μεσαία on-off αναβιώνοντας το όνομα Transalp και χρησιμοποιώντας έναν τελείως νέο κινητήρα που θα αποτελέσει και μία νέα κοινή πλατφόρμα για περισσότερα street μοντέλα.

Το νέο Transalp θα έχει εμπρός τροχό ΄21 ιντσών, προσιτή τιμή που θα το καθιστά ανταγωνιστικό εκεί που πλέον έχει σκαρφαλώσει ο Ιαπωνικός και Ευρωπαϊκός ανταγωνισμός και ονομαστική απόδοση στα 92 άλογα.
Πρέπει να σας θυμίσουμε εδώ πως στο ΜΟΤΟ είμασταν οι πρώτοι στον κόσμο που αποκαλύψαμε το όνοματης μεσαίας κατηγορίας μοτοσυκλέτας όταν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες και ξένοι μιλούσαν για ένα υποκυβισμένο Africa Twin! Ακόμη και τώρα άλλα εγχώρια μέσα δίνουν διαφορετική πρώτη πηγή πληροφορίας, προφανώς μην μπορώντας να καταδείξουν ως πηγή το motomag.gr. Αντίστοιχα συνεχίζουν να κάνουν λόγο για 850, όταν στην πράξη η Honda θέλει την μεσαία κατηγορία με σαφή όρια διαχωρισμού και το νέο Transalp θα είναι 750 κυβικά!

Σε κάθε περίπτωση όμως, πρόκειται για ένα μοντέλο που όλοι μας περιμένουμε να δούμε και τώρα επανερχόμαστε με τις πιο πάνω αποκλειστικές πληροφορίες, κι επεκτείνουμε:

Το νέο Transalp πέρασε από μακρά περίοδο σχεδιασμού με την Honda να παίρνει την απόφαση να δώσει στο κοινό μία κανονική on-off, παρατηρώντας την εξέλιξη του ανταγωνισμού. Για αυτό και θα έχουμε Up-Side down πιρούνι με ΄21 εμπρός τροχό.
Όπως και στην Triumph, ένα μικρό ρόλο σε αυτή την απόφαση έπαιξε και η εξέλιξη των νέων ελαστικών on-off και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης που αυτά δίνουν. Παράδειγμα εδώ τα Bridgestone Battlax Adventure Trail AT41 για την τεχνολογία των οποίων αποκλειστικά διαβάζετε στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού ΜΟΤΟ και υπάρχει περίπτωση να είναι OEM εγκατάσταση στο νέο Transalp.
Σημαντικό επίσης, για εκείνους που ακόμη δίνουν μεγάλη βάση στην προέλευση, είναι πως το νέο Transalp θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία.

Ήδη πριν από είκοσι μέρες επαναλαμβάναμε, για ακόμη μία φορά πως θα έχει τον ίδιο κινητήρα με το Hornet ή αλλιώς CB750. Αυτό σημαίνει πως η Honda επενδύει σε μία νέα πλατφόρμα κινητήρων, διαφορετική από των NC, πράγμα που έπρεπε να κάνει για να ανανεώσει την μεσαία κατηγορία με κάτι πιο δυνατό, ιδιαίτερα από την στιγμή που θα βγάλει και street-sport μοτοσυκλέτες. Αυτό δεν σημαίνει πως ο γνωστός κι αξιόπιστος κινητήρας, ο μισός Honda Jazz, των NC θα σταματήσει. Χρειαζόταν και μία πιο sport προσθήκη στην γκάμα, αντίστοιχη των υπόλοιπων κατασκευαστών.

Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά νέα για τον ανταγωνισμό στην μεσαία κατηγορία καλύπτοντας ένα κενό που υπάρχει καιρό στην γκάμα της Honda. Αυτή την στιγμή βλέπουμε πως Triumph, Aprilia και Honda ακολουθούν την ίδια αρχιτεκτονική εξέλιξης με έναν κινητήρα κοινό για τουλάχιστον τρία διαφορετικά μοντέλα, αφήνοντας έτσι περιθώριο σε αυτό το σημείο και για κάποιο τρίτο στην σειρά μελλοντικό Honda, πιο κοντά στο Tracer της Yamaha.
Η Aprilia έχει το RS660, το Tuareg 660 και ετοιμάζει κι έναν Πήγασο. H Triumph έχει το Trident, το Tiger Sport και ετοιμάζει και ένα on-off. Οπότε στο τέλος θα έχουν και οι δύο ευρωπαίοι, μοτοσυκλέτες αντίστοιχες του MT-07, Tenere 700 και Tracer 700.
Το γεγονός πως το Transalp θα ξεφύγει από την οικογένεια των NC αλλά όχι σε κυβισμό, το γράψαμε για πρώτη φορά στις 29 Νοεμβρίου 2021 και είναι αποκλειστική πληροφορία που μεταφέρθηκε στο ΜΟΤΟ απευθείας από υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda Europe στην EICMA.

Με τον βασικό λόγο που επισκεπτόμαστε κάθε φορά την Έκθεση αυτή, να είναι το κυνήγι των στελεχών αυτού του μεγέθους, την μία και μοναδική ημέρα που βρίσκονται συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο του κόσμου.
Η Honda λοιπόν θα αντιπαραβάλει στα sport street το CB750 και στα on-off με ΄21 εμπρός το νέο Transalp 750, θεωρώντας σχεδόν βέβαιο πως με διαφορά χρόνου θα ακολουθήσει κι ακόμη μία προσθήκη.
Για το μόνο στο οποίο δεν πρέπει να δίνει κανείς βάση, είναι η τελική του μορφή. Η φωτογραφία του άρθρου προέρχεται από εικόνα που έχει βγάλει παλαιότερα το YoungMachine, ένα Ιαπωνικό περιοδικό που γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει μέσα στην Honda, λίγο μέσα στην Suzuki και την Kawasaki και σχεδόν καθόλου στην Yamaha. Είναι από μία σύνθεση που είχαν κάνει την εποχή που ακόμη κι εκείνοι που υποτίθεται πως ξέρουν πολύ καλά, μιλούσαν για Honda Africa Twin 850 και πραγματοποίησαν μία σύνθεση πάνω στο CRF1000L. Η τελική μορφή του Transalp είναι αυτή την στιγμή ένα μικρό αίνιγμα.

Στον τομέα εμφάνισης και εξοπλισμού όμως, το ΜΟΤΟ λέει πως το νέο Transalp 750 θα έχει TFT οθόνη με πολλές έξτρα πληροφορίες και καθώς θα είναι και ride by wire δεν αποκλείεται να δούμε και αυξημένο πακέτο εξοπλισμού ταξιδιού με cruise control και υποστήριξη androind auto και carplay από την οθόνη του, κι όλα αυτά παραμένοντας σε προσιτή -για τα νέα δεδομένα της κατηγορίας- τιμή.
Πολυαναμενόμενο νέο HONDA TRANSALP 750 2023, θα αρχίζει να αποκαλύπτεται σταδιακά από το Φθινόπωρο!

Πηγη www.motomag.gr
Ήταν δεδομένο πλέον ,από τη στιγμή που στο ncx μικρυναν την διαδρομή των αναρτήσεων μετατρέποντας το σε απλό κομιούτερ .
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τρέμετε γατάκια!!!
Αργήσανε πολύ Κούλη
Άσε που θα ναι ακριβότερο κι από το 890 ,οπότε καταλαβαίνεις....
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.285
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Αργήσανε πολύ Κούλη
Άσε που θα ναι ακριβότερο κι από το 890 ,οπότε καταλαβαίνεις....
Ρε θα μιλάμε για τα επόμενα 40 χρόνια λεμεεεε
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ειδατε τι γινεται με το cb 500 δεν αργει να γινει το ιδιο ειδωμεν cdefghigi

Για καμια 70 αλογα το κοβω στο τροχο
 
N

notakos600

Guest
Μιλάς με μια γκόμενα κάτι μήνες, σου στέλνει φωτοσοπιές τη μούρη της και όταν συναντιέστε, σκάει μύτη η Βασιλειάδου...
Ε, κάτι τέτοιο.
Η Honda το έχασε το τρένο (εξαιρούνται africa και nc) εδώ και πολλά χρόνια.
 
Last edited by a moderator:
N

notakos600

Guest
750 με 92 αλογά και νέο κινητήρα ;
μωρε λες ; Για να δούμε ….. abcde

Χονταφορεβερ
Κι εγώ χοντάκιας είμαι από πατέρα Θάνο και γιαμαχάκιας από τη μάνα μου.
Αλλά κάποιος πρέπει να μπει στα σχεδιαστήρια της χόντα και να πλακώσει στις μπάτσες μερικούς από εκεί μέσα.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.702
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Κι εγώ χοντάκιας είμαι από πατέρα Θάνο και γιαμαχάκιας από τη μάνα μου.
Αλλά κάποιος πρέπει να μπει στα σχεδιαστήρια της χόντα και να πλακώσει στις μπάτσες μερικούς από εκεί μέσα.
Στα σχεδιαστήρια γιατί ρε σι ; Ακόμα δεν το έχουμε δει .
αν πάρουμε το αφρικα το 1100 πχ για εμένα απτις πιο όμορφες μοτοσυκλετες
 
N

notakos600

Guest
Στα σχεδιαστήρια γιατί ρε σι ; Ακόμα δεν το έχουμε δει .
αν πάρουμε το αφρικα το 1100 πχ για εμένα απτις πιο όμορφες μοτοσυκλετες
Αν πρόσεξες πιο πάνω εξαιρώ africa και nc.
Γενικά θέλουν πολύ ξύλο εκεί μέσα, κι αν ρωτήσουν ''γιατί με βαράς?'' να του πεις ''ξέρεις εσύ''.
 
Top Bottom