Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.785
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Η Suzuki σταμάτησε την εισαγωγή της Hayabusa στην Ευρώπη πριν περίπου 2 με 3 χρόνια. Ο λόγος ήτανε οτι η Suzuki δεν μπόρεσε να συμορφώσει το 1300αρι της με τα νέα πρότυπα Euro 4.
Ακούγαμε για χρόνια, για ένα νέο μοντέλο, ακόμα πιο δυνατό με τούρμπο, με, με, με. Άπειρες φήμες έκαναν τον γύρο του κόσμου για τον ανάδοχο μιας ήδη πετυχημένης μηχανής.
(Το παραπάνω design δεν είναι επίσημο αλλά ενα πολύ ρεαλιστικό concept)
Η Suzuki πλέον επιβεβαίωσε την έλευση του νέου Hayabusa για το 2021. Το νέο μοντέλο θα φέρει προδιαγραφές Euro 5 με τον κινητήρα να έχει τροποποιήσεις στην εισαγωγή και εξαγωγή όπως και στην ECU.
Μιας και ο 16βαλβιδος κινητήρας των 1340 κυβικών της είναι ήδη μια αξιόπιστη και δυνατή μονάδα παραγωγής δύναμης, η Suzuki δεν θα κάνει άλλες επεμβάσεις πάνω του.
Απο οτι φαίνεται οι κύριοι και οι κυρίες στην Suzuki πάνε με βάση την φιλοσοφία του "αν κάτι είναι καλό και αξιόπιστο δεν χρειάζεται να το πετάξουμε". Και αυτό ακριβώς γίνεται τόσα χρόνια με πολλά μοντέλα της. Και είναι θετικό, γιατί αν κάτι έχει βγει αποδεδιγμένα καλό και αξιόπιστο, με το αγοραστικό κοινό να είναι ευχαριστημένο, τότε δεν φαίνεται να υπάρχει και λόγος για να σχεδιαστεί κάτι καινούριο απο το μηδέν. Ξέρεις ήδη οτι αυτό που θα πάρεις δεν θα σε αφήσει ποτέ δηλαδή.
Το μοντέλο του 2021 θα είναι το πρώτο Hayabusa με IMU, conering ABS, αλλά και ένα πιο εξελιγμένο σύστημα traction control. Ουσιαστικά θα είναι το Hayabusa που όλοι ξέραμε αλλά σε Euro 5 έκδοση και με ανανεωμένα ηλεκτρονικά συστήματα.
https://www.motomag.gr/news/nea-mon...-meta-apo-5-hronia-othoni-kai-nea-ilektronika
Ακούγαμε για χρόνια, για ένα νέο μοντέλο, ακόμα πιο δυνατό με τούρμπο, με, με, με. Άπειρες φήμες έκαναν τον γύρο του κόσμου για τον ανάδοχο μιας ήδη πετυχημένης μηχανής.
(Το παραπάνω design δεν είναι επίσημο αλλά ενα πολύ ρεαλιστικό concept)
Η Suzuki πλέον επιβεβαίωσε την έλευση του νέου Hayabusa για το 2021. Το νέο μοντέλο θα φέρει προδιαγραφές Euro 5 με τον κινητήρα να έχει τροποποιήσεις στην εισαγωγή και εξαγωγή όπως και στην ECU.
Μιας και ο 16βαλβιδος κινητήρας των 1340 κυβικών της είναι ήδη μια αξιόπιστη και δυνατή μονάδα παραγωγής δύναμης, η Suzuki δεν θα κάνει άλλες επεμβάσεις πάνω του.
Απο οτι φαίνεται οι κύριοι και οι κυρίες στην Suzuki πάνε με βάση την φιλοσοφία του "αν κάτι είναι καλό και αξιόπιστο δεν χρειάζεται να το πετάξουμε". Και αυτό ακριβώς γίνεται τόσα χρόνια με πολλά μοντέλα της. Και είναι θετικό, γιατί αν κάτι έχει βγει αποδεδιγμένα καλό και αξιόπιστο, με το αγοραστικό κοινό να είναι ευχαριστημένο, τότε δεν φαίνεται να υπάρχει και λόγος για να σχεδιαστεί κάτι καινούριο απο το μηδέν. Ξέρεις ήδη οτι αυτό που θα πάρεις δεν θα σε αφήσει ποτέ δηλαδή.
Το μοντέλο του 2021 θα είναι το πρώτο Hayabusa με IMU, conering ABS, αλλά και ένα πιο εξελιγμένο σύστημα traction control. Ουσιαστικά θα είναι το Hayabusa που όλοι ξέραμε αλλά σε Euro 5 έκδοση και με ανανεωμένα ηλεκτρονικά συστήματα.
https://www.motomag.gr/news/nea-mon...-meta-apo-5-hronia-othoni-kai-nea-ilektronika