μαζι με τα αντιβαρα ειναι ανα 90 μοιρεςΠήγαν απο μόνοι τους να το κάνουν cross plane , σαν την Γιαμάχα ,αλλά δεν τους βγήκε
μαζι με τα αντιβαρα ειναι ανα 90 μοιρεςΠήγαν απο μόνοι τους να το κάνουν cross plane , σαν την Γιαμάχα ,αλλά δεν τους βγήκε
Μου αρέσει που έχουν και QC....Ρε μας δουλεύουν κανονικά.ε καλα τωρα δεν ειναι και τοσο δυσκολο αν η τρυπες για να περναει το λαδι ειναι offset και τις καλυπτεις ετσι οπως βαζεις την μπιελα γιατι ετσι σου ερχεται απο την γραμμη τροφοδοσιας και βιδωνει κανονικα το λαθος θα φανει οταν θα ''σπασει''
Αυτο ειναι λαθος!δεν εγινε σε ολα τα μοντελα οπως λεει, μιας και αυτα που εχουν εισαχθει στην Ελλαδα δεν εχουν προβλημα. κατι ειναι και αυτο.
θα ηθελα ομως να μαθω πως λυθηκε το προβλημα. φανταζομαι ανοιξαν κινητηρα και διορθωσαν οτι διορθωσαν;
οσο και να θελω να λεω οτι οι ανακλησεις ειναι γενικο φαινομενο και αφορουν προβληματα σε καινοτομιες, ερχετε μια ΒΜW και ανατρεπει τα παντα....δηλ πραγματικα ρε BMW???? λαθος τοποθετηση μπιελας????
Ρε πατε καλα???
Εναν παλιοστροφαλο εβαλε αναποδα και πεσατε να την φατε???
Θα τον γυρισει απο την αλλη και ολα καλα...
Γιατί δεν άλλαζε κυλίνδρους?? Bike
Περα απο πλακα δεν καταλαβαινω τι κανουν αυτοι οι ανθρωποι.
Μπιελα και αντλια λαδιου σε καινουργια μηχανη?Δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα.Που να αρχισουν να κανουν και χιλιομετρα.
Στα καινούρια kawasaki versys 650 έχουν θέμα στις βαλβίδες... Στα triumph μίζες και πιστόνι....μα μονο η μπε μπε βαζει λαθος μπιελες κ δεν ξερω τι αλλο;
οι αλλες μαρκες ειναι αθωες.δεν εχει παρουσιαστει ποτε κανενα μαζικο προβλημα;
Ναι είδαμε και τους Ιάπωνες,τα βερσυς καρφώνουν μια συγκεκριμένη βαλβίδα χρόνια τώρα,τα περισσότερα Suzuki δεν έχουν μπροστινό φρένο,τα φτυνει η τρόμπα ακόμα και στα gsxr και όλοι καταντησανε να θεωρούν τον αναβάτη beta tester.Αν ηταν ιάπωνες θα έπεφτε χαρακίρι.
Αυτοι το πολύ πολύ να σκάσουν στις μπύρες και τα βουρστ
Οντως το ψαχνουν και θα επρεπε να προσεχει η bmw διοτι δεν ειναι το αλογο και πίσω οι αλλοι τα καρα..Τι να κανει μωρε Μανωλη.Παει να χτυπησει την κατηγορια και τα κανει μανταρα απο την αρχη.
Σε αυτη την κατηγορια οι αγοραστες δεν ειναι σφαγμενοι Μπεμβεδακηδες,το ψαχνουν.
Εχουν χασει την μπαλα οι ανθρωποι.
Σωστη τοποθετηση..θα προσθεσω οτι η εξελιξη του tiger 800 ειναι υποδειγματικη και παραδειγμα προς μίμηση ..Και το ερώτημα είναι, γιατί να αλλάξουν το παλιό καλό και αξιόπιστο 800ρι που ειχε χαμηλώτερο βάρος και πιο ελαφριά αίσθηση λογω σκελετού και θέσης ρεζερβουάρ?
Αστο οπως ειναι, και βαλτου ρυθμιζόμενες καλές αναρτήσεις, γερές ζάντες, και κράτα τη τιμή χαμηλά.
Πολύ μεγάλη πατάτα το πρότζεκτ 850, και σε εντελώς λάθος timing, μια και σε λιγο θα αρχίσει να πουλιέται το Τ7, ξεκίνησε το 790, παίζει το άφρικα κτλ. Δύσκολο το βλέπω να κανει καριέρα αυτό το μηχανάκι ακόμα και αν το κανουν να δουλέψει κάποια στιγμή στο μέλλον.