ακόμη και το nc πάνω από τα 140χλμ/ώρα ρούφαγε 5+ λίτρα/100χλμ,στον αγύριστο!!!!!!!
Εγώ αυτό θέλω να το συζητήσουμε και το μεταφέρω στο θέμα με τις καταναλώσεις.
Θασου πω τι έχω καταλάβει.
Μέχρι τα 100-120 όλα σχεδόν τα μεσαία θα κάψουν γύρω στα 4,5-5,5
Όλα τα μεγάλα γύρω στα 5,5 - 6,5
ρε δεν πας να βαράς τον πωπό σου κάτω, δεν πέφτει η κατανάλωση άλλο. Ακόμη και στα πιο οικονομικά
Αλλά απο 160 και πάνω, οι διαφορές εκμηδενίζονται σχεδόν σε όλα.
Ελάχιστα είναι τα μοντέλα που καίνε λίγο σε όλες τις συνθήκες.
Αρα και βαραντέρο να έχεις και να το πας με 100, λίγα θα κάψεις. Αλλά σου δίνει την δυνατότητα να το πας και με 180 αν γουστάρεις.
Προχτές το διαπίστωσα που έβγαλα όλα τα excelοφυλλα καταναλώσεων όλων σχεδόν των μηχανών που είχα και κάθε μια είχε απο 10- 20 γεμίσματα όσες κράτησα λίγο μέχρι τριψήφια όσες είχα πολύ καιρό.
Ενδεικτικά για τα πιο γνωστά και επίκαιρα:
Μέσες κατανάλωσεις μικτής χρήσης εθνική οδός/επαρχιακός (όλα χωρίς πόλη)
Τρανσαλπ 400 - 5,96 λ/100
Τρανσαλπ 600- 6,65λ/100
Fazer 600 injection 1 γεν- 6,18λ/100
Bandit 650 - 6,06l/100
Caponord 1 Gen (πρόγραμμα φτωχό μίγμα) - 5,9 λ/100
Caponord 2 Gen (χωρίς πρόγραμμα) - 6,72λ/100
συνήθως ταχύτητες 120-140 με όσο άνοιγμα μπορούσε να επιτύχει η κάθε μια. Προφανώς στο ΤΑ400 μόνιμα λίγο πριν τις τελικές
Άρα κλάιν μάιν οι καταναλώσεις για τον τρόπο οδήγησης μου. Απο το ασθενικό ΤΑ400 στα πιο δυνατά 650άρια και 1000άρια η διαφορά είναι στο 1,5 λίτρο αν δεν επέμβω στο πρόγραμμα.
Υ.Γ Εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης για το Bandit, μισό λίτρο κάτω απο ΤΑ 600 και σε αρκετά υψηλότερες μέσες ταχύτητες μόνιμα! Μηχανάρα ρε γαμώτο! Ακόμη χαλιέμαι που δεν χωρούσα!