Κατ' αρχάς να πούμε ότι η μέτρηση της κατανάλωσης γίνεται σε L/KM, εμείς οι απλοί χρήστες με τα μέσα που έχουμε, για να έχουμε αξιόπιστα αποτελέσματα όταν μετράμε, θα πρέπει να βάζουμε στο ίδιο βενζινάδικο, και να φουλάρουμε μέχρι το ίδιο πάντα μαρκαρισμένο σημείο, για ν' αποφύγουμε αποκλίσεις αντλιών και ποσότητας.
Κατά την άποψή μου, η οικονομική οδήγηση(οχι η ευχαρίστησης) επιτυγχάνεται με
* οδήγηση ροής με χρήση φρένων όταν είναι απαραίτητα, (κάθε επέμβαση είτε με το φρένο του κινητήρα είτε με τα φρένα, σε άκυρο σημείο έχει ώς αποτέλεσμα την απαίτηση ενέργειας για την αναπλήρωση της χαμένης ταχύτητας),
* εκμετάλλευση της φυσιολογίας του δρόμου, (εννοώ την εκμετάλλευση της ταχύτητας της κατηφόρας για την επερχόμενη ανηφόρα),
* *****ές ροοστατικές κινήσεις στο γκάζι είτε επιτάχυνσης είτε κλεισίματος
* χρησιμοποίηση των extras διάφορα ηλεκτρικά καλούδια, όταν είναι απαραίτητο
*σωστή πίεση ελαστικών
*σωστή φόρτωση κατανομή φορτίου - αεροδυναμική φόρτωσης
* οδήγηση εντός του φάσματος των ροπών του κινητήρα. Οι δυνάμεις που ασκούνται (και πρέπει να υπερνικηθούν) είναι η δύναμη της έλξης, η δύναμη της βαρύτητας, η δύναμη της τριβής, και η δύναμη της αδράνειας κατά την εκκίνηση. Ο κινητήρας μας είναι ο σύμμαχος στην υπερνίκηση αυτών των δυνάμεων, η σωστή εκμετάλλευση της δύναμής του, αποφέρει την μέγιστη οικονομία της ενέργειας που απαιτείται. Η δύναμη του κινητήρα βρίσκεται στο εντός του φάσματος της ροπής του, για να επιτευχθεί χρειάζεται ενέργεια. (πρίν την ροπή (απαραίτητη ενέργεια), μετά ροπής(ειδικά μετά = εντελώς πεταμένη ενέργεια)(*όπου ενέργεια=καύσιμο). Το στροφόμετρο είναι το καλύτερο όργανο μας, όπου στο στροφόμετρο διαβάζουμε τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα οι οποίες μεταφράζονται σε στροφές του στροφάλου/ανα λεπτό, η καλή γνώση του εύρους λειτουργίας του κινητήρα μας(πότε μπαίνει στις ροπές, και πότε τελειώνουν αυτές) με την χρησιμοποίηση της κατάλληλης ταχύτητας κάθε φορά, και εντός του φάσματος της ροπής του, ειδικότερα απο την αρχή μέχρι την μέση σε ευθύ δρόμο, και από την μέση μέχρι το τέλος της ροπής σε ανηφορικά, έχουμε μέγιστη εκμετάλλευση της δύναμης του κινητήρα χωρίς περιττό καύσιμο.
* και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ η σωστή συντήρηση(μεγάλο κεφάλαιο).
Επίσης κατά την άποψή μου η οικονομική οδήγηση δέν είναι συνυφασμένη με την οδήγηση ευχαρίστησης, αλλά και πάλι η τεχνική οδήγηση μπορεί να συμβάλει στον περιορισμό του καυσίμου ακόμα και στην οδήγηση ευχαρίστησης.