ΜΟΤΟ GUZZI V85

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εγώ θα πω ότι κι αυτός που δεν έχει.... Πάλι ψάχνεται.
Είναι ανθρώπινη αδυναμία ρε παιδιά..

Πάρε την ομορφότερη γυναίκα δίπλα σου.. Υπάρχει περίπτωση να μην ξεφύγει η ματιά σου;;; ;)


Smileys drinking beer Emoticon


Ε ναι ρε
Τις ίδιες τρ@πες έχουν όλες ( σε αριθμό)
Όπως τα μηχανάκια ρόδες
Η διάμετρος και η διαδρομή αλλάζει, εξ ου και τα κυβικά σε μια μότο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.671
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V85 TT / Travel 2021 – Ροπή και ηλεκτρονικά​


Η ανανέωση του V85 TT φέρνει κούρδισμα του κινητήρα, νέες ζάντες και περισσότερες επιλογές στα ηλεκτρονικά.
Στη χρονιά που η Moto Guzzi συμπληρώνει έναν αιώνα από την ίδρυσή της, προχωρά σε ένα γενικό φρεσκάρισμα της γκάμας της. Αφού άνοιξε τον χορό με το ολοκαίνουργιο V7, έρχεται τώρα η ανανέωση του V85 TT και ακολουθεί το V9.
01_V85_TT_2021__Nero-Etna.jpg
Ακολουθώντας τη συνισταμένη από τις γνώμες των πελατών της, η Moto Guzzi δούλεψε στον χρονισμό των κεφαλών του εγκάρσιου αερόψυκτου V2 της προς άγραν περισσότερης ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα. Κανένα αριθμητικό στοιχείο δεν ανακοινώνεται για την απόδοση του κινητήρα, οπότε υποθέτουμε πως η μέγιστη ισχύς του παραμένει στους 80 ίππους.

Παράλληλα, προστέθηκαν δύο νέες επιλογές στις Riding Modes, καθώς δίπλα στις Street, Rain και Off-Road ήρθαν οι χαρτογραφήσεις Sport και Custom, με τη δεύτερη ως προσωπική σύνθεση του αναβάτη.
08_V85_TT_2021_Giallo_Mojave.jpg
Τέλος, το V85 TT θα φορά νέες ακτινωτές tubeless ζάντες που γλιτώνουν περίπου 1.5 κιλό λιγότερο στη ζυγαριά μειώνοντας το γυροσκοπικό φαινόμενο και δίνοντας πιο ελαφριά αίσθηση στη μοτοσυκλέτα, αλλά πλέον μπορούν να φιλοξενήσουν tubeless ελαστικά.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το cruise control, μα όχι και το πακέτο συνδεσιμότητας Moto Guzzi MIA που παραμένει στον έξτρα εξοπλισμό.
13_V85_TT_2021_Rosso-Uluru.jpg
Το κιτ ΜΙΑ προσφέρεται ως στάνταρ στην έκδοση Travel, μαζί με ψηλότερη ζελατίνα, πλαϊνές βαλίτσες της σειράς Urban, LED επιπλέον προβολείς και θερμαινόμενα γκριπ – ενώ όλες οι αλλαγές του βασικού V85 TT έχουν περάσει φυσικά και εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.671
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2023 Moto Guzzi V85TT και V85TT Travel: Πιο γρήγορο, πιο ασφαλές και πιο άνετο​

Αλλαγές σε κινητήρα, ηλεκτρονικά και αξεσουάρ
Moto Guzzi V85 TT 2024


Με αλλαγές στον παραδοσιακό V2 αερόψυκτο κινητήρα και νέας τεχνολογίας ηλεκτρονικά, το V85TT του 2024 εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς, χωρίς να χάσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του και την γοητευτική απλότητά του.

Συγκεκριμένα ο εγκάρσιος V2 με τον διαμήκη στρόφαλο είναι πλέον Euro 5+ προδιαγραφών και ταυτόχρονα αύξησε την ροπή και την ιπποδύναμή του. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εκκεντροφόρος απέκτησε σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ώστε το βύθισμα και η διάρκεια του Overlap των βαλβίδων να μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών. Η ροπή έχει φτάσει στα 8,66kg/m στις 5.100 στροφές με το 90% της ροπής να εμφανίζεται από τις μόλις 3.000 στροφές. Ο προηγούμενος κινητήρας είχε 8,36kg/m στις 5.000 στροφές.

Αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε στους 80 ίππους στις 7.750 στροφές, από 75 ίππους στις 7.500 στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει πλέον και knock-sensor που ενημερώνει στην ECU για τις προαναφλέξεις, ρυθμίζοντας κατάλληλα την προπορεία της ανάφλεξης και την τροφοδοσία του ride by wire ψεκασμού. Η χρήση knock-sensor όχι μόνο προστατεύει τον κινητήρα από τυχόν κακής ποιότητας καύσιμα, αλλά εξασφαλίζει και την σωστή καύση του μείγματος.
V85 TT 2024

Η νέα ECU συνεργάζεται με τη νέα μονάδα IMU ώστε να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ακρίβεια τα αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Έτσι το νέο V85TT απέκτησε Cornering ABS και το Traction Control έχει μεταβλητή ευαισθησία αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας που έχει επιλέξει ο αναβάτης. Υπάρχουν τρία βασικά Riding Mode (Road, Sport, Rain) και έχει προστεθεί το Off-Road για οδήγηση σε χωματόδρομους. Η έκδοση Travel έχει επιπλέον το πρόγραμμα Custom, που επιτρέπει τον συνδυασμό διαφορετικών ρυθμίσεων για την απόκριση του ψεκασμού, την επέμβαση του ABS και του Traction Control. Διατίθεται ως έξτρα και στην βασική έκδοση του νέου V85TT.
V85 TT 2024


Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ το Cruise Control και νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5”, με νέους διακόπτες στο τιμόνι για ευκολότερο και γρηγορότερο χειρισμό των λειτουργιών της.

Το πίσω αμορτισέρ με την διαδρομή των 170mm έχει υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου για εύκολη ρύθμιση του ύψους της μοτοσυκλέτας αναλόγως το φορτίο.

Τα V85TT του 2024 έχουν νέας σχεδίασης ζελατίνα, σχεδιασμένη μετά από δεκάδες ώρες δοκιμών στην αεροσήραγγα και σε προγράμματα εξομοίωσης που προσφέρει 37% μειωμένη πίεση αέρα σε όλες τις ταχύτητες.
V85 TT 2024

Στηρίζεται σε ένα νέο μηχανισμό ρύθμισης ύψους σε πέντε διαφορετικές θέσεις, που δίνει εύρος 70mm πάνω-κάτω.

Η νέα ζελατίνα συνδυάζεται με μεγαλύτερες χούφτες στο τιμόνι και επανασχεδιασμένο κάλυμμα ρεζερβουάρ, το οποίο έχει πατεντάρει (!!!) η Moto Guzzi και υπόσχεται πως μειώνει ακόμα περισσότερο την πίεση του αέρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.671
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FRZ_7144.jpg
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.529
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Απο την σελιδα μας στο φατσοβιβλιο μεταφερω ενα κατατοπιστικοτατο σχολιασμο του
Costas Zavoudakis για το V 855tt του 2020.


Αναφορικά με το v85tt διαχωρίζω την άποψή μου σε κατηγορίες:
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ: αυστηρά προσωπική η αισθητική αλλά στα δικά μου μάτια το τοποθετώ μέσα στα 5 ωραιότερα μηχανήματα της 15ετίας.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ο παραδοσιακός αερόψυκτος της Motoguzzi με μεγάλη ευκολία συντήρησης και τώρα πια ελάχιστα περιστατικά αστοχίας. 80Hp (το μοντέλο του 20-Ε4) και περίπου 8 κιλά ροπή. Δεν είναι τεράστιες επιδόσεις αλλά σε καμμια περίπτωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. μπορεί να οδηγηθεί εξαιρετικά γρήγορα.

ΦΡΕΝΑ: είναι brembo. το μπροστινό έχει πολυ δυνατό πρώτο δάγκωμα και προτείνω 1-2 δάχτυλα μόνο. Το πίσω φρένο είναι μετριότατο σε αίσθηση και υπερβολικά ήπιο για τα δικά μου γούστα.

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: στο ύψος μου 1.86 είναι πάρα πολύ καλή και την σέλα την τοποθετώ στις κορυφαίες της μεσαίας κατηγορίας (αν όχι την κορυφαία). έχω βγάλει 1000 χιλιόμετρα σε μια μέρα και μετά πήγα για τσίπουρα χωρις πρόβλημα!

ΠΛΑΙΣΙΟ: ένα απο τα κορυφαία πλαίσια για μένα. στο στενο στροφιλικι, η μοτοσυκλέτα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και με έναν περίεργο τρόπο μάλιστα. δεν περιμένεις τέτοια σταθερότητα απο μοτοσυκλέτα 'adventure'.

ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ: καλές επιδόσεις αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. οι στροβιλισμοί είναι ένα θεματάκι και ο κάθε χρήστης πρέπει να βρεί την ζελατίνα που του ταιριάζει. είναι εξαιρετικά σταθερή όμως μέχρι τα 170 αλλά σε αυτές τις ταχύτητες ο V2 είναι μεγάλη καταπιόλα!


ΧΩΜΑ: Μέτριες επιδόσεις παρόλο που έχω περίπου 7000 χιλιόμετρα σε χώμα. 170 χιλιοστα διαδρομής και 19 ιντσες είναι ας πούμε ένα bare minimum για διελευσεις. Δεν με έχει δυσκολέψει ακομα και σε πάσα τύπου Καλιακούδα/Σαράνταινα αλλά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Τα κάνει όμως.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: είναι οικονομική μοτοσυκλέτα. μέχρι τα 110 υπολογίζουμε περίπου 4.3-4.5. Ο V2 όμως αρχίζει και καταπίνει πάνω απο τα 150 και κάπως ασύμμετρα κατα τη γνώμη μου. βέβαια να σχολιάσω εδώ οτι το μηχανάκι μου έχει βγάλει 630 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο! 23 λιτρα χωρητικότητα μαζί με συντηρητική οδήγηση, μπορούν να το επιτύχουν αυτό.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ: αρκετά απλά χωρίς ιδιαιτερότητες. τα ε4 έχουν 3 χάρτες (road-rain-offroad) και είναι υπεραρκετα για εμένα. ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: με άξονα. είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα στον κόσμο στην μεσαία κατηγόρια (μπορεί και να κάνω λάθος εδω) που έχει άξονα μετάδοσης. Αυτο μεταφράζεται σε μηδεν λάδωμα, μηδεν τεντωμα (δεν θελει τιποτα) αλλα και αρκετο κλέψιμο σε ιπποδυναμη στον τροχό.

ΘΕΜΑΤΑ ΒΛΑΒΩΝ: δεν εχουν παρατηρηθεί μαζικά θέματα απο όσο γνωρίζω. καποιες διαρροες στον άξονα μετάδοσης, ένας oil sensor που δεν δούλευε, κάποια lamda αλλά γενικώς οι χρήστες είναι απο όσο ξέρω πολυ ικανοποιημένοι. η δικιά μου V85tt: έχει 46.000 χιλιόμετρα όλα σε ταξίδια χώμα-ασφαλτο. το μόνο κωμικό που μου έχει συμβεί είναι απο την ταλάντωση του κινητήρα, να ξεβιδωθεί η προστατευτική πλάκα του κινητήρα. Το πρόλαβα όμως και την έσφιξα.

OVERALL ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: αυτο που κουβεντιάζουν οι περισσότεροι για τον χαρακτήρα της μηχανής ισχύει 100%. Είναι απολαυστική στην οδήγηση, στον ήχο του V2 και απευθύνεται σε κοινό που δίνει βάση στην εμπειρία οδήγησης και όχι τόσο στο 'refinement'. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλα μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα στο επαρχιακό δίκτυο. ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. Απολαυστική μοτοσυκλέτα.
 
Top Bottom