ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Είναι να απορεί μετά κανείς οταν οδηγός γιαπωνέζικης τεχνολογίας ειναι ερωτευμένος με ... beetle ...!facepalm 2
Να μου πεις τώρα τα ΝSX και GTR δεν είναι για το .... κοινό.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati​

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1


Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006.

Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR.

Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.

Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”


Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati​

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1


Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006.

Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR.

Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.

Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”


Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.
Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo - Φωτογραφία με φίλο του τον φέρνει σε δύσκολη θέση​

Δεκάδες ομοφοβικά σχόλια οδηγούν τον Γάλλο να την κατεβάσει από το Twitter / X
Fabio Quarataro - Ethan Doux


Τι ήθελε ο Fabio Quartararo και ανέβαζε στην -εξαιρετικά τοξική πλέον- πλατφόρμα X (πρώην Twitter) μια φωτογραφία στην οποία ακουμπά πάνω στον φίλο του, επιχειρηματία κοσμημάτων και ρολογιών Ethan Doux; Η οφθαλμοφανής χημεία μεταξύ των δύο οδήγησε πολλούς να ερμηνεύσουν τη σχέση των Quartararo-Doux ως κάτι παραπάνω από φιλική, ανοίγοντας τον ασκό του αιόλου για επιθετικά και ομοφοβικά σχόλια, και ωθώντας τον εργοστασιακό αναβάτη της Yamaha στο MotoGP στη διαγραφή της ανάρτησης από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Στο instagram η φωτογραφία συνεχίζει να βρίσκεται αναρτημένη, με απενεργοποιημένα όμως τα σχόλια.

Στο παρελθόν ανάλογες καταστάσεις έχουν αντιμετωπίσει κι άλλα μεγάλα ονόματα του μοτό-αθλητισμού, με πιο κραυγαλέες περιπτώσεις εκείνες των Valentino Rossi και Marc Marquez, και μάλιστα χωρίς κανένα στοιχείο πέραν της φαντασίας των σχολιαστών, με τον μεν Rossi να έχει μακρόχρονη σχέση με τη Francesca Sofia Novello και να είναι και πατέρας, και με τον Marquez να έχει προσφάτως συνάψει σχέση με την Gemma Pinto.
Fabio Quarataro - Ethan Doux

Τώρα, η φωτογραφία του Fabio δίνει τροφή για σχόλια σε όλους όσους πιστεύουν πως τους αφορά, ή έχει σημασία, η σεξουαλική ταυτότητα των αγωνιζομένων μοτοσυκλέτας, μέσα σε αυτούς και του Quartararo, με τον Γάλλο μέχρι σήμερα να κρατά τις προσωπικές του σχέσεις μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Fabio Quarataro - Ethan Doux

Στην επίμαχη φωτογραφία o Fabio έχει γείρει το κεφάλι του ακουμπώντας στο κεφάλι του Ethan, ενώ η λεζάντα αναφέρει “Για τι μπορεί να συζητάμε;” Ήταν που ήταν η φωτογραφία... τρυφερή, ήρθε και η λεζάντα και την αποτελείωσε. Σίγουρα δεν βοηθά και το γεγονός πως ο Fabio είναι fashion icon, με προχωρημένες ενδυματολογικές επιλογές, τις οποίες ποστάρει τακτικά στα social media.
Fabio Quarataro - Ethan Doux

Δύσκολη η ζωή κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, και ειδικά σε ανδροκρατούμενα αθλήματα με macho χαρακτηριστικά.




Αλλα φαρμακια εχουμε τωρα ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Στο τραπέζι η πώληση της Dorna και νέες αλλαγές εν όψει​

eec6be7aee1d056345ff7d18b829e45c_XL.jpg

Παραδέχεται ότι έχουν γίνει συζητήσειθς για πώληση της Dorna, ο Carmelo Ezpeleta, ενώ προετοιμάζει τους φίλους του MotoGP για περισσότερες αλλαγές στο μέλλον.

Μετά από μερικά διαδοχικά «χρυσά» αγωνιστικά χρόνια από το 2015 μέχρι το 2019, στο MotoGP γινόμαστε μάρτυρες μεγάλων αλλαγών, από την συνεχόμενη αύξηση της σημασίας της αεροδυναμικής, μέχρι και τις φωνές αμφισβήτησης για το θέαμα και την αθλητική αξία της διοργάνωσης. Ήδη, έχουμε δει την μεγάλη αλλαγή της προσθήκης Sprint αγώνα σε κάθε αγωνιστικό Σαββστοκύριακο, σε μία προσπάθεια αύξηση του ενδιαφέροντος, μια κίνηση την οποία ο Carmelo Ezpeleta, επικεφαλής της Dorna, βλέπει ως επιτυχία.

Ο Ισπανός businessman δήλωσε συγκεκριμένα: «Αλλάξαμε την συνταγή και αυτό δούλεψε. Ο αθλητισμός μένει στο επίκεντρο του σόου μας και, σε αυτόν τον τομέα, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Στο εμπορικό και το προωθητικό κομμάτι, θα υπάρξουν ακόμα πολλές αλλαγές στις επόμενες σεζόν, πρέπει να προσαρμοστούμε στους καιρούς. Οι αλλαγές είναι καλές».

Και κλάπως έτσι, ο Ezpeleta μας προετοίμασε για ανακατατάξεις και επαναπροσδιορισμό, σε όσα ξέρουμε για τους αγώνες MotoGP στα επόμενα χρόνια. Πως θα είναι άραγε οι αγώνες; Κανείς δεν ξέρει προς το παρόν, εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους με την διοίκηση της διοργανώτριας, και αν. Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτή, η είδηση που απασχόλησε τους φίλους του αθλήματος, αφού σε παράλληλες δηλώσεις του, ο Ezpeleta επιβεβαίωσε τις συζητήσεις περί πώλησης της Dorna, της διοργανώτριας εταιρείας του MotoGP και των WSBK.

«Επιβεβαιώνω τις φήμες, υπάρχουν συζητήσεις για πώληση» είπε ο Ezpeleta για την εταιρεία που διευθύνει, η οποία ανήκει σε ποσοστό 39% στην κεφαλαιουχική εταιρεία Bridgepoint, κατά 38% σε καναδικά δημόσια κεφάλαια και κατά 20% στα χέρια των υπαλλήλων της.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Martin - Τελεσίγραφο στην Ducati για να τον κάνει εργοστασιακό αναβάτη μέχρι το 2025​

Αν δεν βρεθεί μία θέση για τον ίδιο στην εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale, τότε ο Ισπανός δηλώνει πως θα κοιτάξει αλλού
motomagJorge Martin – Απειλεί να φύγει από την Ducati το 2025


Ο Jorge Martin, που παραμένει για το 2024 στους κόλπους της δορυφορικής Prima Pramac, με δηλώσεις του στους δημοσιογράφους έστειλε τελεσίγραφο στην Ducati, αναφέροντας πως στόχος του είναι το 2025 να είναι εργοστασιακός αναβάτης. Κι αν δεν τον πάρουν οι Ιταλοί; Τότε θα ψάξει αλλού.

Με το 2024 να αποτελεί χρονιά αλλαγών στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP, καθώς για πολλούς αναβάτες η νέα χρονιά φέρνει και την λήξη των συμβολαίων τους, η silly season -όπως ονομάζεται η μεταγραφική περίοδος με τις υποθέσεις, τις στρατηγικές ανακοινώσεις, τις απειλές και τα καλοπιάσματα- αναμένεται αρκετά μεγάλη. Πρώτος άνοιξε τον χορό ο Jorge Martin, ο οποίος πριν καλά-καλά ξεκινήσει η σεζόν δήλωσε ότι σε περίπτωση που δεν βρει θέση ως εργοστασιακός αναβάτης για την Ducati το 2025, θα βρει θέση σε εργοστασιακή ομάδα άλλου κατασκευαστή.

O “martinator” τη σεζόν του 2023 κατάφερε να κερδίσει τους περισσότερους αγώνες Sprint, ενώ για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, βρέθηκε να είναι πρώτος στη γενική βαθμολογία. Στο κυνήγι του για τον τίτλο, έπαιξε σημαντικό ρόλο ο προτελευταίος αγώνας στο Κατάρ, όπου το μοιραίο εκείνο πίσω ελαστικό δεν του άφησε καμία πιθανότητα να κυνηγήσει τις πρώτες θέσεις, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς. Μπορεί να μην κέρδισε το πρωτάθλημα και κυρίως στον τελευταίο αγώνα της Valencia να μην διαχειρίστηκε σωστά την πίεση, όμως η δεύτερη θέση που τελικά πήρε, τον οδήγησε στο να πιέσει καταστάσεις για να βρεθεί στην εργοστασιακή ομάδα.

Στο συμβόλαιό του υπήρχε μία ρήτρα, σύμφωνα με την οποία αν κατακτούσε το πρωτάθλημα το 2023, τότε αυτόματα θα έπαιρνε “προαγωγή” στην εργοστασιακή ομάδα. Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη, με τον Bastianini να κρατά την θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και το 2024, παρά το ότι οι πολλαπλές ατυχίες του το 2023 δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να δικαιολογήσει την επιλογή της Ducati.
Jorge Martin – Απειλεί να φύγει από την Ducati το 2025


Τώρα μιλώντας στο Europa Press ο Martin δήλωσε: "Βλέπω τον εαυτό μου ως εργοστασιακό αναβάτη το 2025. Αν όχι στην Ducati, θα ψάξω για άλλες επιλογές."

Για την ώρα μιλάμε κατά βάση για μοχλό πίεσης απέναντι στην ιταλική εταιρεία, καθώς μένει να αποδείξει αν αξίζει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα, απέναντι στους υπόλοιπους υποψήφιους, συμπεριλαμβανομένου και του Marc Marquez, που την επόμενη σεζόν θα τρέχει και αυτός με μοτοσυκλέτα του Borgo Panigale.

Όσον αφορά τη σεζόν του 2024, ο Martin δηλώνει χαρούμενος που θα βρίσκεται στην Prima Pramac, καθώς αυτή την στιγμή θεωρεί ότι είναι μία από τις καλύτερες θέσεις για να παλέψεις για τον τίτλο. Τονίζει τέλος, ότι φέτος θα επικεντρωθεί από την αρχή στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος, σε αντίθεση με την χρονιά που μας πέρασε όταν και ξεκίνησε με στόχο την πρώτη 5άδα, πριν βρεθεί στο Misano όπου κέρδισε και τους δύο αγώνες και άρχισε να βλέπει την πιθανότητα του να στεφθεί μέχρι και Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2023.

Περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει κάποια απάντηση από την μεριά της Ducati ή αν ο Martin θα συνεχίσει στο ίδιο ύφος μέχρι και την έναρξη της μεταγραφικής περιόδου για το 2025.

Για αυτο νοτισαν τα π@παρια του Gigi Dall’Igna facepalm 2facepalm 2

Πηγη www.motomag.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές”​

O Team Manager της Ducati Lenovo Team ανέφερε πως μόνο καλό κάνει ο εσωτερικός ανταγωνισμός
motomag Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”


Ο Davide Tardozzi σε δηλώσεις του ανέφερε πως η Ducati δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό που έχει στο MotoGP και δεν θα εμποδίσει ποτέ τις δορυφορικές ομάδες από το να κερδίζουν τους εργοστασιακούς αναβάτες.
Η εταιρεία από το Borgo Panigale είδε πέρυσι τους Bagnaia, Bastianini, Bezzecchi, Di Giannantonio, Martín και Zarco να κερδίζουν τουλάχιστον έναν αγώνα στο MotoGP, ενώ λίγο έλειψε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να χάσει το πρωτάθλημα από τον Jorge Martin της Prima Pramac Racing.

Η παντοδυναμία της Ducati την χρονιά που μας πέρασε σφραγίστηκε με 17 νίκες στα 20 GP που διεξήχθησαν, κάτι που της χάρισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αρκετές φορές ειπώθηκε πως η ιταλική εταιρεία θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά τον “πρώτο” της αναβάτη ώστε να υπάρχει και “διαχωρισμός” των ρόλων στην ομάδα, ωστόσο κάτι τέτοιο απορρίφθηκε επανειλημμένα ενώ ο Team Manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi ανέφερε με δηλώσεις πως η προσέγγιση θα είναι η ίδια και το 2024.

"Είναι πολύ ξεκάθαρο. Έχουμε οκτώ αναβάτες στους οποίους συμπεριφερόμαστε με ειλικρινή τρόπο, όπως τους αξίζει και υπάρχει όρος στο συμβόλαιο τους ως προς τις παροχές που έχουν. Όλοι τους είναι σε θέση να βλέπουν τα δεδομένα όλων των υπόλοιπων αναβατών της Ducati. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα σταματήσουμε μια από τις άλλες μας ομάδες να κερδίζει την εργοστασιακή μας ομάδα.”
Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”


"Έχουν το δικαίωμα να κάνουν το καλύτερο και να έχουν όλες τις πληροφορίες για να μας νικήσουν. Είναι στο χέρι μας να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και την καλύτερη αγωνιστική απόδοση. Είναι στο χέρι της εργοστασιακής ομάδας να κερδίσει, με την εταιρεία να έχει επίσης οκτώ δυνατότητες να κερδίσει κάποιον αγώνα. Εγώ είμαι Team Manager στην Ducati Lenovo Team και έχω δύο αναβάτες για να κερδίσω κάποιον αγώνα. Οπότε, είναι στο χέρι της ομάδας μου να νικήσει τους άλλους.”

"H νοοτροπία του Gigi Dall' Igna, Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse, να έχουμε τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι η νοοτροπία της Ducati, οπότε είναι κάτι που μας ωθεί να κάνουμε όλο και κάτι καλύτερο, να παρέχουμε καλύτερα πράγματα και να δίνουμε στους αναβάτες μας τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, ο Martin δεν είχε κάποιο εξάρτημα λιγότερο από εμάς φέτος, είχε ακριβώς ό,τι είχαμε και εμείς και ακριβώς στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ποτέ δεν φέραμε ένα νέο εξάρτημα χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε το ίδιο εξάρτημα στην Pramac -είναι η ομάδα που χρησιμοποιεί την ίδια μοτοσυκλέτα με την Ducati Lenovo Team, σε αντίθεση με τις δύο άλλες ομάδες της Ducati που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτα περσινών προδιαγραφών."

"Δεν φοβόμαστε για τους αναβάτες μας και τον εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στις ομάδες της Ducati, γιατί διαφορετικά δεν θα παρείχαμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στην Pramac και νικητήριες μοτοσυκλέτες στις άλλες δύο δορυφορικές ομάδες. Αν φοβόμασταν τον εσωτερικό ανταγωνισμό δεν θα μοιράζαμε τα δεδομένα μεταξύ των αναβατών, ενώ παρέχουμε όλες τις ενημερώσεις των μοτοσυκλετών στους αναβάτες μας γιατί το αξίζουν. Αν φοβόμασταν δεν θα το κάναμε αυτό. Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πιστεύουμε ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων μας, ανεβάζει το επίπεδο στη Ducati. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτό το είδος εσωτερικού ανταγωνισμού που μας επιτρέπει να αυξάνουμε τα δεδομένα και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε οκτώ αναβάτες για να δούμε τι συμβαίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα."

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι μισθοί των αναβατών του MotoGP​

Ο Marc Marquez ο υψηλότερα αμειβόμενος​




Οι αναβατές του MotoGP αμείβονται με πολύ λιγότερα απ’ ότι άλλοι αθλητές

Ο Marc Marquez με 16 εκατομμύρια δολάρια, που έπαιρνε από την ομάδα της Repsol Honda μέχρι το 2023, είναι ο καλύτερα αμειβόμενος και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα αλλάξει με την απόφασή του να αγωνιστεί με την ομάδα της Gresini το 2024.

Αμέσως μετά ο Pecco Bagnaia, ο οποίος φαίνεται να λαμβάνει λιγότερο από το ένα τρίτο του μισθού του Ισπανού. 5 εκατομμύρια δολάρια, για τον πρωταθλητή του κορυφαίου πρωταθλήματος μοτοσυκλέτας στον κόσμο είναι «περίεργος» αριθμός. Για να δούμε αν μετά το δεύτερο σερί τίτλο αυξηθεί ο μισθός του.

Με 5 εκατομμύρια δολάρια αμείβεται και ο Fabio Quartararo από την Yamaha. Ακολουθούν οι Maverick Viñales και Johan Zarco , με 4 εκατομμύρια και οι Joan Mir, Jack Miller και Aleix Espargaro με 3 εκατομμύρια. Οι Ennea Bastanini, Alex Rins και Pol Espargaro παίρνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια και τέλος οι Franco Morbidelli, Alex Marquez και Brad Binder με 1 εκατομμύριο.

Αυτό που είναι δείχνει παράδοξο είναι πως 8 στους 22 πιλότους του grid έχουν απολαβές που δεν φτάνει το εκατομμύριο. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκουμε ακόμη και αυτό του Jorge Martin.

Με λίγα λόγια, δεδομένων των ακραίων απαιτήσεων και κυρίως του υψηλού κινδύνου που διατρέχουν οι αναβάτες κάθε φορά που ανεβαίνουν στη μοτοσυκλέτα, οι αμοιβές τους είναι χαμηλές, αν σκεφτούμε με πόσα χρήματα αμείβονται ποδοσφαιριστές, μπασκετμπολίστες, τενίστες

Σύμφωνα με το Forbes στην λίστα με τους 50 πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές που δημοσιεύθηκε τον Μάϊο του 2023 δεν περιλαμβάνεται κανένας αναβάτης μοτοσυκλέτας, ενώ μόλις δύο είναι οι πιλότοι της F1 (Lewis Hamilton 65 εκατομμύρια δολάρια, Max Verstappen 64 εκατομμύρια δολάρια). Πρώτος είναι ο Christiano Ronaldo (136 εκατομμύρια δολάρια), ενώ ο Γιάννη Αντετοκούνμπο αμείβεται με 87,6 εκατομμύρια δολάρια.

Και κάπου εδώ πρέπει να αρχίσουν οι συγκρίσεις με τον Valentino Rossi. Ο Ιταλός superstar από το 2008 έως το 2010 έπαιρνε 30 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Το 2015 ήταν ο 14ος στην λίστα με τους πιο υψηλά αμειβόμενους αθλητές με έσοδα συνολικού ύψους 275 εκατομμυρίων δολαρίων.

Άλλες εποχές αλλά η διαφορά είναι τεράστια και δείχνει πως ο Rossi ήταν ο κορυφαίος των κορυφαίων σε όλα τα επίπεδα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pertamina Enduro VR46 Racing Team - Στις επιλογές της και η KTM​

a3a9615d5a1dbee4278293d603aa6f7d_XL.jpg

Η VR46 ήρθε σε επαφή με την KTM σκεπτόμενη το μέλλον της αγωνιστικής της ομάδας, παραδέχτηκε ο Uccio Salucci, πυροδοτώντας τα σενάρια για τη σχέση τους με τη Yamaha.

Να υπενθυμίσουμε αρχικά, πως η ομάδα MotoGP του Valentino Rossi βρίσκεται στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου της ως δορυφορική ομάδα της Ducati, αν και υπάρχει επιλογή να παραμείνει για άλλα δύο χρόνια. Εντωμεταξύ, η Yamaha αναζητά διακαώς μια νέα δορυφορική ομάδα, έχοντας και προφανείς δεσμούς με τον ίδιο τον Rossi. Οι δικές του καλύτερες μέρες άλλωστε, ήταν με τον Ιάπωνα κατασκευαστή και επί του παρόντος τους εκπροσωπεί και ως Brand Ambassador.

Κάπου εδώ όμως έρχεται και η KTM να πέσει στο τραπέζι ως επιλογή, με την αυστριακή μάρκα να θέλει να αυξήσει επίσης τις μοτοσυκλέτες της στο grid του 2025. Οι δηλώσεις του Uccio, ο οποίος είναι και επικεφαλής της VR46, στο GPOne είναι ενδεικτικές της κατάστασης:
«Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι έχουμε μια επιλογή δύο ετών υπέρ μας Αν, παράλογα, αποφασίζαμε αύριο, θα ήμασταν επίσης το 2025 και το 2026 με τη Ducati. Έχω μιλήσει με όλους, δεν ντρέπομαι να το πω, με τη Ducati, με την KTM, με τη Yamaha. Τώρα όμως είναι λίγο νωρίς για το τι θα κάνουμε, ακόμα κι αν είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να πάμε πολύ μακριά αυτή την απόφαση.

Είναι μια σημαντική συζήτηση που επηρεάζει την ίδια τη χρονιά και θα ήθελα να καταλάβω τι θέλουμε να κάνουμε μετά τους πρώτους αγώνες, για να δώσουμε μια απάντηση. Ίσως στη Yamaha και την KTM να ήμασταν περισσότερο μέρος του project παρά στη Ducati. Αλλά τα πάω πολύ καλά με τον Gigi Dall'Igna και τον Claudio Domenicali. Από τους... έξω, εμείς και η Gresini είμαστε δεύτεροι μετά την Pramac, αλλά ό,τι ζήτησα μου το έδωσαν. Ξέρω τα όριά μου, αλλά μερικές φορές έχω ακόμα περισσότερα.

Τις τελευταίες μέρες μίλησα με τον Dall'Igna. Θέλουμε να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε μαζί, αλλά δεν θέλω να λέω ψεύτικα πράγματα, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί και αυτή τη στιγμή διαπραγματεύομαι με όλους».

Τέλος, κάνοντας μια περίληψη για τα τρέχοντα δεδομένα της αγωνιστικής ομάδας της VR46, ο Luca Marini έφυγε για χάρη της Repsol Honda αυτή τη σεζόν και τον αντικατέστησε ο Fabio di Giannantonio. Ο Marco Bezzecchi, ο οποίος κέρδισε στην ομάδα τον πρώτο της αγώνα στη μεγάλη κατηγορία την περασμένη σεζόν, επέλεξε να συνεχίσει με τα χρώματά του αντί να προχωρήσει σε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα και συγκεκριμένα της Pramac. Ακόμα, η ομάδα του Rossi θα είναι πλέον γνωστή ως Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team, αφού η ινδονησιακή εταιρεία πετρελαίου αντικατέστησε τη Mooney ως κεντρικό χορηγό.

Το μόνο σίγουρο είναι πως αν η Yamaha δεν απαντήσει σύντομα με ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, θα αλλάξουν πολλά.

Πηγή: crash.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo - Χρίστηκε Ιππότης του Τάγματος της Τιμής από τον Πρόεδρο της Γαλλίας Emmanuel Macron​

Για τις -αθλητικές- υπηρεσίες που έχει προσφέρει στη Γαλλία
motomag Ο Quartararo παρασημοφορήθηκε από τον Πρόεδρο της Γαλλίας Emmanuel Macron [VIDEO]


O Fabio Quartararo έγινε ο τρίτος Γάλλος αθλητής μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά τους Sebastien Loeb (WRC) και Alain Prost (F1) που λαμβάνει την τιμητική διάκριση Chevalier de la Légion D'Honneur (Τάγμα της Λεγεώνας της Τιμής), ενώ παράλληλα είναι ο πρώτος και μοναδικός αγωνιζόμενος μοτοσυκλέτας που τιμάται με τη συγκεκριμένη διάκριση.

Λίγες ημέρες πριν το τεστ των ομάδων του MotoGP στην πίστα της Sepang (1 έως 3 Φεβρουαρίου), ο Fabio Quartararo βρέθηκε στο Παρίσι και συγκεκριμένα στο Μέγαρο των Ηλυσίων, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021 να λαμβάνει το τιμητικό παράσημο στρατιωτικών και πολιτικών αξιωμάτων της Γαλλίας από τον Πρόεδρο της Γαλλίας Emmanuel Macron.
Το παράσημο Chevalier de la Légion D'Honneur (Τάγμα της Λεγεώνας της Τιμής), το οποίο προέρχεται από τον Ναπολέων Α’ Βοναπάρτη (είχε ιδρύσει το 1802 το ιπποτικό τάγμα Ordre national de la Légion d'honneur – Τάγμα της Λεγεώνας της Τιμής), απονέμεται σε στρατιωτικούς και πολίτες για τις υπηρεσίες του στη Γαλλία, ενώ πολύ συχνά το συγκεκριμένο παράσημο δίνεται και σε προσωπικότητες διεθνούς φήμης, ακόμη και σε διοικητικές περιοχές της Γαλλίας και των υπερπόντιων εδαφών της. Για να δούμε αν το παράσημο φέρει γούρι στον Quartararo το 2024.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Francesco Guidotti: “Οι πρώτοι αγώνες της σεζόν θα κρίνουν την παραμονή του Miller στην KTM”​

Όνομα αντικαταστάτη μπορεί να μην είπε ο Guidotti, αλλά όλοι καταλαβαίνουν πως ο Pedro Acosta είναι ο εκλεκτός
motomag MotoGP - Francesco Guidotti “Οι πρώτοι αγώνες της σεζόν θα κρίνουν την παραμονή του Miller στην KTM”


Ο Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Francesco Guidotti, λίγο πριν την παρουσίαση της ομάδας των πορτοκαλί για την επόμενη χρονιά του MotoGP αναφέρθηκε στον Jack Miller, κάνοντας ξεκάθαρο πως στους πρώτους αγώνες της χρονιάς θα ξεκαθαρίσει η υπόθεση παραμονής του Αυστραλού αναβάτη στην αυστριακή ομάδα.

Με τον Brad Binder να έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2026 με την Red Bull KTM Factory Racing, το ζητούμενο είναι τι θα γίνει με τον δεύτερο αναβάτη των πορτοκαλί Jack Miller, καθώς το συμβόλαιο του Αυστραλού λήγει στο τέλος του 2024. Την περσινή χρονιά ο αγαπητός στους φίλους του MotoGP, Miller ξεκίνησε πετυχαίνοντας καλά αποτελέσματα στους πρώτους επτά αγώνες της σεζόν ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθώς οι πολλές πτώσεις δημιούργησαν έναν κλίμα αβεβαιότητας γύρω από το όνομα του Miller.

Αρκετές φορές ειπώθηκε στα πηγαδάκια των paddock πως ο Pedro Acosta ο οποίος είχε ξεκαθαρίσει πως το 2024 θα βρίσκεται στη μεγάλη κατηγορία θα έπαιρνε τη θέση του Miller στην ΚΤΜ, ωστόσο ο Ισπανός κατέληξε στην ομάδα της GASGAS Factory Racing Tech3 δίνοντας έτσι ένα τέλος στις φήμες αντικατάστασης.

Ο καταλληλότερος για να μάθουμε τελικά τι θα συμβεί με το αγωνιστικό μέλλον του Miller δεν είναι άλλος από τον Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Francesco Guidotti, με τον Ιταλό να παραχωρεί στο MotoGP.com δηλώσεις σχετικά με αυτό το θέμα: "Να πω αρχικά πως είμαι πολύ χαρούμενος για τους αναβάτες μας, ξέρω ότι και οι δύο είναι χαρούμενοι που βρίσκονται εδώ μαζί μας και αυτό είναι που μετράει. Είναι πολύ σημαντικό οι αναβάτες να αισθάνονται άνετα στην ομάδα, με τη μοτοσυκλέτα και με το περιβάλλον γύρω τους. Ο Jack φέτος αλλάζει λίγο κάποια πράγματα όσον αφορά την προπόνηση του, οπότε ίσως αυτό να είναι πραγματικά χρήσιμο ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και να είμαστε πιο συνεπείς κατά τη διάρκεια της σεζόν.”
MotoGP - Francesco Guidotti “Οι πρώτοι αγώνες της σεζόν θα κρίνουν την παραμονή του Miller στην KTM”


“Όπως κάθε αναβάτης στο grid που δεν έχει συμβόλαιο για το 2025, οι πρώτοι αγώνες του 2024 θα είναι κρίσιμοι. Είναι ένα είδος πίεσης που έρχεται σε όλους πολύ νωρίς. Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις στο πρώτο μέρος της σεζόν και μερικές φορές αυτό δεν είναι το καλύτερο για τους αναβάτες αλλά και για εμάς που πρέπει να πάρουμε μια απόφαση μετά από μερικούς αγώνες. Είναι κάτι που ο καθένας θα ήθελε να αλλάξει, αλλά δεν μπορούμε γιατί υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψη για την επιλογή και όχι μόνο. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι από τον πρώτο αγώνα της σεζόν για να ξεκινήσουμε με τον καλύτερο τρόπο τη επερχόμενη σεζόν, οπότε πρέπει να είμαστε έτοιμοι σύντομα.”

"Δεν είναι το ίδιο όπως πριν από χρόνια, όταν είχαμε το μεγάλο χειμερινό διάλειμμα, όπου μπορούσαμε να ασχοληθούμε με τα πάντα και να είμαστε έτοιμοι τον Φεβρουάριο να βγούμε ξανά με τις νέες μοτοσυκλέτες και τους νέους αναβάτες. Όλα συμβαίνουν πολύ σύντομα στο τέλος της σεζόν, οπότε οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν σύντομα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σεζόν. Αυτό είναι ένα είδος πίεσης που, όπως είπα, δεν αρέσει σε κανέναν. Αλλά όλοι όσοι εργάζονται σε αυτό το περιβάλλον, σε αυτόν τον κόσμο, πρέπει να συνηθίσουν σε αυτή την καθημερινή πίεση. Είναι μέρος της δουλειάς μας.”

MotoGP - Francesco Guidotti “Οι πρώτοι αγώνες της σεζόν θα κρίνουν την παραμονή του Miller στην KTM”

"Ο Jack όπως σχεδόν όλοι οι αναβάτες του φετινού grid θα είναι διαθέσιμοι στο μεταγραφικό παζάρι -τα συμβόλαια των περισσότερων αναβατών του MotoGP λήγουν το τέλος του 2024-, για αυτόν μπορεί να είναι μια ευκαιρία. Εξαρτάται από το πώς αισθάνεται ο αναβάτης αυτή την πίεση. Δεν νομίζω ότι θέλει να κοιτάξει τριγύρω -να μετακομίσει σε κάποια άλλη ομάδα-, είναι απόλυτα αποφασισμένος να μείνει μαζί μας, του αρέσει τόσο πολύ να είναι εδώ, οπότε θέλω να πιστεύω ότι νιώθει την πίεση να δείξει σε όλους και να δείξει στον εαυτό του, τις δυνατότητες που έχει."

Κάπως έτσι ο Guidotti, λίγο πολύ έκανε ξεκάθαρο πως το αγωνιστικό μέλλον του Miller στην ΚΤΜ θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα του στους πρώτους αγώνες της χρονιάς, με τον Ιταλό να μην κάνει λόγο ωστόσο για το ποιος θα είναι ο εκλεκτός σε περίπτωση που ο Miller φύγει, αν και όλοι γνωρίζουν καλά πως ο Pedro Acosta καραδοκεί για μία θέση στη Red Bull KTM Factory Racing.
MotoGP - Francesco Guidotti “Οι πρώτοι αγώνες της σεζόν θα κρίνουν την παραμονή του Miller στην KTM”


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP και F1 στην ίδια πίστα, την ίδια ημερομηνία! - Ριζοσπαστικό σχέδιο Dorna και Liberty Media​

Οι CEO της Dorna Sports και της F1, Carmelo Ezpeleta και Stefano Domenicali καλοβλέπουν το σενάριο
motomag Dorna και Liberty Media εξετάζουν την ιδέα για αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία


Μία ιδέα που θυμίζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ίσως στο κοντινό μέλλον να γίνει πραγματικότητα, καθώς οι υπεύθυνοι για τις δυο μεγαλύτερες διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο (F1 & MotoGP) εξετάζουν το ενδεχόμενο ενός κοινού event όπου την ίδια ημερομηνία και στην ίδια πίστα θα γίνουν παράλληλα αγώνας F1 και αγώνας MotoGP!

Η ιδέα έπεσε στο τραπέζι κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς και συγκεκριμένα στο Grand Prix του Portimao. Αν θυμάστε, ο CEO της F1, Stefano Domenicali -Διευθυντής της Ferrari στην F1 από 2007 έως το 2014- είχε παρευρεθεί στον αγώνα του MotoGP, με τον Ιταλό να συνομιλεί με τον Carmelo Ezpeleta. Εκεί είχε πέσει στο τραπέζι, όπως είπε ο Ezpeleta στην ισπανική εθνική ημερήσια αθλητική εφημερίδα Marca, η σκέψη το να βρεθούν στην ίδια πίστα και στην ίδια ημερομηνία MotoGP και F1.

O Ezpeleta δήλωσε στη Marca: “Με τον Stefano Domenicali, με τον οποίο έχω μια εξαιρετική σχέση εδώ και πολλά χρόνια, το σκεφτόμαστε εδώ και πολύ καιρό. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν μπορούμε να το βγάλουμε από το μυαλό μας. Αν είναι δυνατόν, θα το κάνουμε.”
Dorna και Liberty Media εξετάζουν την ιδέα για αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία

Οι δηλώσεις του Ezpeleta όπως είναι λογικό ενθουσίασαν τους οπαδούς και των δύο μηχανοκίνητων θεσμών ωστόσο οι προκλήσεις και οι δυσκολίες που θα πρέπει να ξεπεραστούν είναι αρκετές. Δεν αναφερόμαστε στο κομμάτι συνύπαρξης των χορηγών και στα τηλεοπτικά δικαιώματα καθώς σε αυτό είμαστε σίγουροι πως θα βρεθεί λύση. Το δύσκολο είναι να βρεθεί η τοποθεσία για να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Αφενός αρκετές πίστες θα θέλουν να έχουν αυτή την παγκόσμια πρωτοπορία καθώς θα δουν τα έσοδα τους να εκτινάζονται αφετέρου όμως θα πρέπει να σκεφτούμε πως το σημαντικότερο πρόβλημα έγκειται στον τομέα της ασφάλειας καθώς οι κανονισμοί ασφαλείας των δύο θεσμών έχουν αρκετά κοινά αλλά και αρκετές διαφορές.

Δεν χρειάζεται να πούμε πως οι αγώνες της F1 που διεξάγονται σε δημόσιους δρόμους όπως το Μονακό, το Λος Άτζελες και άλλα, δεν υπάρχει πιθανότητα να φιλοξενήσουν “κοινό αγώνα” αν και οι διοργανωτές πολύ θα το ήθελαν, παρολαυτά στο βωμό του χρήματος όλα και όλοι θυσιάζονται. Παράλληλα, οι εγκαταστάσεις της πίστας που θα επιλεγεί θα πρέπει να μπορούν να φιλοξενήσουν την ίδια χρονική στιγμή όλα τα φορτηγά και motorhomes των δυο Πρωταθλημάτων, και φυσικά το προσωπικό όλων των ομάδων.

Η ιδέα του να δούμε αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία μπορεί να απέχει αρκετά από το να υλοποιηθεί ωστόσο η ιδέα και μόνο μας ιντριγκάρει πολύ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Νέο σύστημα αυτόματης προειδοποίησης πτώσεων στις μοτοσυκλέτες​

Ενεργοποιεί φώτα και στέλνει σήμα στις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες
1


Από την περσινή αγωνιστική χρονιά η Dorna και η FIM δοκιμάζουν ένα νέο σύστημα αυτόματης προειδοποίησης για τις πτώσεις, με στόχο να μειώσουν στο ελάχιστο τους κινδύνους που υπάρχουν από μια πεσμένη μοτοσυκλέτα ή αναβάτη μέσα στην πίστα, τόσο για τον ίδιο, όσο και για εκείνους που ακολουθούν. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί γυροσκοπικούς αισθητήρες και GPS για να μπορεί να αντιληφθεί πότε μια μοτοσυκλέτα έχει πέσει και σε ποιο σημείο της πίστας έχει πέσει.

Στόχος είναι να στέλνει σήμα στο κέντρο ελέγχου της πίστας, στους κριτές που είναι κοντά στο σημείο της πτώσης και ταυτόχρονα να ανάβει το πίσω LED φως που έχει ήδη για τις συνθήκες χαμηλής ορατότητας, ενώ αντίστοιχο φωτάκι προειδοποίησης θα υπάρχει στα όργανα όλων των μοτοσυκλετών και θα ανάβει όταν πλησιάζεις στο σημείο όπου έχει πέσει κάποιος αναβάτης.

Κατά την διάρκεια των δοκιμών πέρσι, οι τεχνικοί της FIM αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα νεότητας του συστήματος, όπως για παράδειγμα να στέλνει σήμα κινδύνου ακόμα και όταν μια μοτοσυκλέτα μετακινείται πάνω στο φορτηγό της οδικής βοήθειας, θεωρώντας πως… σέρνεται στην άσφαλτο!
2

Οπότε οι δοκιμές θα συνεχιστούν και φέτος μέχρι να βεβαιωθούν για την αξιοπιστία του, αλλά και για τον τρόπο σύνδεσής του με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας.

Επίσης θέλουν να βάλουν και ένα κουμπί απενεργοποίησης, το οποίο να μπορεί να πατήσει εύκολα ο αναβάτης εν κινήσει, αλλά να είναι στο ίδιο σημείο σε όλες τις μοτοσυκλέτες ώστε να μπορούν να το βρίσκουν εύκολα και οι κριτές αν χρειαστεί να το απενεργοποιήσουν εκείνοι.
Έτσι μετά τις Led πινακίδες που αντικατέστησαν ως ένα βαθμό τις κίτρινες και κόκκινες σημαίες, τώρα οι αναβάτες θα πρέπει να εξοικειωθούν και με το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης!

Μήπως να τους έβαζαν τα ραντάρ των καινούριων mega on-off που φρενάρουν μόνες τους όταν πλησιάζουν με μεγάλη ταχύτητα κάποιο άλλο όχημα και να μην παιδεύονται να ανακαλύψουν τον τροχό από την αρχή;

Πέρα από την πλάκα, σαφώς κάθε σύστημα που βελτιώνει την ασφάλεια είναι καλοδεχούμενο, όμως πριν την εφαρμογή του στην πράξη θα πρέπει να είναι βέβαιο πως δεν θα έχει δυσλειτουργίες οι οποίες θα ακυρώνουν την αποτελεσματικότητά του ή θα δημιουργούν άλλου είδους προβλήματα.
4


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παραδοχή Ezpeleta – Μείωση των αεροδυναμικών στα MotoGP το 2027​

9db3cd48c1bff79388276b03a1125fec_XL.jpg

Αφουγκράστηκε ο επικεφαλής της Dorna τις γνώμες πρακτικά όλων των εμπλεκόμενων στο MotoGP (εκτός της Ducati) για τα αεροδυναμικά; Δείτε τι είπε.

Όπως είναι γνωστό, το 2027 αναμένεται μεγάλης έκτασης αναθεώρηση των κανονισμών του MotoGP, καθώς το βιβλίο προβλέπει ακριβώς αυτό, κάθε 5 χρόνια. Η αλλαγή αυτή θα σημάνει την 6η πενταετία των MotoGP, που ξεκίνησαν ως κλάση το 2002 και ήδη έχει πέσει στο τραπέζι, η μείωση του κυβισμού των μοτοσυκλετών στα 850 κυβικά. Σύμφωνα με ρεπορτάζ ιταλικών μέσων, η επόμενη δραστική αλλαγή θα αφορά την αεροδυναμική και τον περιορισμό του ρόλου της.

Πιο συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του που αναδημοσιεύθηκαν από ιταλικά μέσα, ο Carmelo Ezpeleta παραδέχθηκε ότι θα περιοριστούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, χωρίς φυσικά να γίνει πιο συγκεκριμένος. Είπε: «Έχουμε ολοκληρώσει τον κανονισμό που θα αφορά το 2024. Σίγουρα θα υπάρχει μείωση στα αεροδυναμικά. Θα θέλαμε να καταργήσουμε και το σύστημα μείωσης ύψους στις μοτοσυκλέτες (σ.σ. κατά τις εκκινήσεις). Θα δούμε τι θα γίνει, αλλά σίγουρα θα είναι πολύ μικρότερα».

Παράλληλα, ο Ezpeleta τόνισε την σημασία της ύπαρξης αναβατών με εφεδρικό ρόλο, στις ομάδες, φέρνοντας για παράδειγμα τον Pol Espargaro και τον Dani Pedrosa στην KTM, που μπορούν να μπουν στην δράση οποιαδήποτε στιγμή, σε περίπτωση τραυματισμού άλλου αθλητή: «Αν ήμουν εργοστάσιο, θα είχα εφεδρικούς αναβάτες. Προς το παρόν οι μόνοι που το κάνουν σε ένα επίπεδο, είναι οι άνθρωποι της KTM».

Τέλος, ο Ισπανός απάντησε για το αν ανησυχεί, σε ερώτηση για τυχόν δημιουργία σωματείου από τους αναβάτες του MotoGP: «Μου φαίνεται πολύ καλό και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι οι αναβάτες χρειάζονται έναν άνθρωπο που θα μιλάει για όλους τους. Κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, τρέχουν από εδώ και απο εκεί... Ωστόσο, πιστεύω ότι κανένα άθλημα δεν έχει την σχέση που έχουμε εμείς με τους αθλητές μας.

Κανένα άλλο άθλημα, εν τω μέσω Σαββατοκύριακου, δεν κάνει συναντήσεις με όλους τους αθλητές για να ακούσει τι έχουν να πουν. Στην αρχή ήταν για λόγους ασφάλειας, τώρα είναι για πολλά πράγματα»

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα Bagger εισβάλλουν στο MotoGP!​

Ως υποστηρικτική κατηγορία στο GP της COTA
Baggers invade MotoGP


Η απίθανη κατηγορία των Baggers, την οποία έχουμε γνωρίσει από το Πρωτάθλημα MotoAmerica έρχεται και στο MotoGP, ως υποστηρικτική κατηγορία στο Red Bull Grand Prix of The Americas 2024!

Οι αμερικάνικες μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson και Indian, κομπλέ με τις βαλίτσες και τα τεράστια Bat-wing φαίρινγκ τους, χαρίζουν εδώ και κάποια χρόνια χορταστικό θέαμα στους Αμερικανούς που παρακολουθούν το Εθνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας των Η.Π.Α.

(MotoAmerica). Γιατί είναι άλλο πράγμα να βλέπεις στην πίστα μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για αυτό τον σκοπό, και άλλο να χαζεύεις τουριστικά μεγαθήρια να ξύνουν βαλίτσες και να σηκώνονται σούζα στις εξόδους από φουρκέτες. Ακριβώς επειδή είναι “αταίριαστες” στον χώρο, είναι που ιντριγκάρουν και περισσότερο.

Τώρα, η κατηγορία των Baggers θα κάνει το ντεμπούτο της και στο MotoGP, στις 12-14 Απριλίου του 2024. Τα μεγαθήρια με τα V2 θα συμμετέχουν σε δύο αγώνες στον αμερικάνικο γύρο του MotoGP, την Παρασκευή και το Σάββατο. Ελαφρώς ως “freak show”, που παρόλα αυτά μας αρέσει πολύ, και δίνει και πάτημα στις αμερικάνικες εταιρείες και σε διεθνές κοινό μέσω των τηλεοπτικών μεταδόσεων.




Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν είχαν γεμάτες τις βαλίτσες και την συμβία επάνω θα κέρδιζαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον ... πιστεύω..! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Aprilia παραδέχεται μετά το τεστ στο Sepang ότι δεν είναι ακόμη έτοιμη να ανταγωνιστεί με την Ducati​


Ο Massimo Rivola, Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia, είναι πολύ ξεκάθαρος για την ανωτερότητα της Ducati μετά το Test στο Sepang και πιστεύει ότι η Aprilia δεν είναι ακόμη έτοιμη να παλέψει για τον τίτλο.

Τις δύο τελευταίες σεζόν, ο ενθουσιασμός ήταν η κυρίαρχη διάθεση στην Aprilia . Ήταν τέτοια η πρόοδος που τόσο οι οδηγοί, όσο και οι μάνατζερ, έχουν συνηθίσει να πανηγυρίζουν την πρόοδο που σημειώθηκε και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν στην πορεία, ειδικά τις πρώτες νίκες.
Αλλά ο Massimo Rivola, επικεφαλής της ομάδας του Noale, σχολιάζοντας με ρεαλισμό, έσπευσε να επισημάνει μετά το Sepang Test ότι οι μοτοσυκλέτες του δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τη Ducati , η οποία για άλλη μια φορά ήταν στην κορυφή στη Μαλαισία, με τέσσερις αναβάτες να κάνουν γύρο στο 1:56.

«Αν είμαστε ρεαλιστές, η πρόοδος της Ducati είναι εντυπωσιακή. Μπορείτε να δείτε ότι όλοι είναι πιο γρήγοροι. Το καλό είναι ότι το θέαμα θα είναι πολύ όμορφο για παρακολούθηση, στην τηλεόραση και στην πίστα. Αλλά δεν νομίζω είμαστε ακόμα προετοιμασμένοι για αγώνα ενάντια στην Ducati.», προειδοποίησε ο CEO της Aprilia στην επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP.
Ο Aleix Espargaro , πέμπτος του τεστ και τέσσερα δέκατα από τον καλύτερο χρόνο , συμμερίζεται αυτή την άποψη: «Έχει δίκιο. Για άλλη μια φορά, όλες οι Ducati είναι μπροστά και ήμουν ο μόνος που ανακατεύτηκα μαζί τους.» Ωστόσο, ο Ισπανός αναβάτης είναι πιο συγκρατημένος από το αφεντικό του, καθώς εκφράζει επίσης μεγάλο ενθουσιασμό για τη νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας του.

«Προφανώς έχουμε κάνει πολύ πρόοδο, η μοτοσυκλέτα είναι σαφώς καλύτερη από την περασμένη σεζόν, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είμαστε σε θέση να παλέψουμε για τον τίτλο αυτή τη στιγμή. Έχουμε ακόμα χρόνο, είναι μόνο η πρώτη δοκιμή της σεζόν, αλλά ο Massimo έχει δίκιο. Η Ducati έχει ακόμα τη μοτοσυκλέτα για να νικήσει και έχει πολλούς δυνατούς αναβάτες, οπότε δεν είναι εύκολο.», εξήγησε ο Aleix Espargaro.

Σε κάθε περίπτωση, ο Ισπανός είναι χαρούμενος που βρήκε ένα πιο σταθερό RS-GP, το οποίο του επιτρέπει να επιδεικνύει εξαιρετική ταχύτητα στις στροφές . Θεωρεί ότι αυτό το πρωτότυπο βελτιώθηκε σε σχέση με το 2023 και είναι πολλά υποσχόμενο για το μέλλον, γεγονός που τροφοδοτεί τα θετικά σχόλια από την πλευρά του, παρά την υπεροχή αυτών της Ducati.

«Συνολικά, είμαι πολύ χαρούμενος. Μου άρεσε πολύ αυτή η πρώτη δοκιμή. Νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά σήμερα. Θα έλεγα ότι στο Sepang ολοκληρώσαμε το καλύτερο πρόγραμμα δοκιμών μας από τότε που είμαι με την Aprilia . Έτσι είμαι πολύ ευχαριστημένος με η δουλειά που έχουν κάνει αυτόν τον χειμώνα στο Noale. Η μοτοσυκλέτα του 2024 φαίνεται πολλά υποσχόμενη.»

Η προσομοίωση του αγώνα σπριντ την τελευταία ημέρα έδειξε αυτή την πρόοδο, καθώς το #41 ήταν πολύ πιο γρήγορο από το περσινό Grand Prix . «Σήμερα [την Πέμπτη, την τελευταία μέρα] κάναμε καλή δουλειά. Όπως μου είπε η Michelin, ήμασταν οι μόνοι που κάναμε ένα δοκιμαστικό σπριντ με μεταχειρισμένα ελαστικά , γιατί δεν μου είχαν μείνει καινούργια ελαστικά . Ακόμα κι έτσι, ήμουν αρκετά γρήγορα και κατάφερα να κρατήσω το χρόνο μου στο 1:58,4, που είναι ουσιαστικά ο χρόνος των προκριματικών μας για το 2023. Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδό μας.»

Ωστόσο, ο Espargaro βλέπει σαφείς τομείς που χρειάζονται βελτίωση, ειδικά την απόδοση του κινητήρα, ο οποίος ελπίζει ότι θα συνεχίσει να κάνει βήματα προς τα εμπρός. «Χρειαζόμαστε ροπή στη μέση ταχύτητα, αυτό είναι ξεκάθαρο. Μετά από οποιαδήποτε αλλαγή ταχύτητας, χρειάζεστε λίγη περισσότερη ροπή, λίγη περισσότερη ισχύ. Η μοτοσυκλέτα του 2024 είναι σαφώς πολύ καλύτερη, αλλά το αδύνατο σημείο μας εξακολουθεί να είναι ο κινητήρας. Αν θέλουμε να ανταγωνιστούμε τους μεγάλους, πρέπει να αυξήσουμε την δύναμη.»

«Στη συνάντηση με τα παιδιά της αεροδυναμικής, απλώς με ρώτησαν: «Πώς πιστεύεις ότι μπορείς να οδηγήσεις αυτή την μοτοσυκλέτα σε μια ομάδα, να την σταματήσεις και να αλλάξεις κατεύθυνση;» Είναι μια πολύ καλή ερώτηση, αλλά δεν έχω ακόμα την απάντηση. Λατρεύω αυτή την μοτοσυκλέτα, ο χαρακτήρας της είναι απίστευτος. Μπορώ πραγματικά να οδηγήσω [κερδίζοντας ταχύτητα] στη μέση, που είναι το στυλ οδήγησης μου, αλλά νομίζω ότι δεν θα είναι εύκολο για αλλαγές κατεύθυνσης.»

«Έχω μεγάλη σταθερότητα, κάτι που είναι καλό. Αν θέλετε να προσπαθήσετε να προσπεράσετε ή να ρισκάρετε σε μια στροφή, είναι καλό να έχετε αυτή την επιπλέον σταθερότητα. Αλλά η μοτοσυκλέτα είναι πολύ βαριά . Το RS-GP δεν είναι εύκολη μοτοσυκλέτα γιατί έχουμε πολλή κάθετη δύναμη και αυτό κάνει τη ζωή δύσκολη, για τη μετακίνηση της μοτοσυκλέτας και την κατανόηση πού είναι το όριο. Δεν είναι εύκολο, αλλά ξεκάθαρα αισθάνομαι ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πιο ανταγωνιστική από το 2023.»

Όσον αφορά την αεροδυναμική, ο Espargaro ήταν αποφασισμένος: «Έχω ήδη επιλέξει το πακέτο μου. Ζήτησα από τους μηχανικούς να αναπτύξουν ένα νέο φτερό που σκεφτόμουν για το πίσω μέρος του καθίσματος και νομίζω ότι θα είναι έτοιμο για τη δοκιμή του Κατάρ. », κατέληξε.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν χρειάζεται ηττοπάθεια , υπομονή και επιμονή ... γμτ το desmo τους μεσα ...! Rolling
 
Top Bottom