Συμφωνώ απόλυτα. Κοιτάμε προδιαγραφές και να μην είναι "βαρελίσιο" απο μάρκα που την ακούμε για πρώτη φορά και αν ανταποκρίνονται οι προδιαγραφές στην μοτοσυκλέτα μας, το λαδάκι είναι μια χαρά.Υπαρχει μια διαχυτη διαστρεβλωμενη αποψη γενικα οτι "αν δεν κοπαναει το σασμαν, το λαδι ειναι καλο" ..... ειναι ενα λανθασμενο κριτηριο βεβαια λες και μιλαμε για "βαλβολινες" (χοντρα λαδια). Μονο ενα εξειδικευμενο τεστ μπορει να αποδειξει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα ενος λαδιου , πριν και μετα την χρηση του, οπως και ο αντιστοιχος ελεγχος φθορων του κινητηρα ...... πραγμα δυσκολο βεβαια που ακομα και να γινει τα επωνυμα λαδια ανταποκρινονται στις μεσες απαιτησεις.
Εμπειρικα πιστευω οτι η συχνη αλλαγη ειναι η καλυτερη λυση ισως και για φθηνοτερο επωνυμο λαδι που εχει βεβαια τις απαιτουμενες προδιαγραφες. Bye
Ακριβώς. Ειδικά στο φόρουμ των ,μvstrom φαγωνονται χρόνια να βρουν το μαγικό λάδι, που θα δώσει βούτυρενια αίσθηση στο κιβώτιο και στο δουλεμα του μοτέρ. Ε,δε γίνεται γιατί κάθε μηχανή έχει και διαφορετική λειτουργία.Υπαρχει μια διαχυτη διαστρεβλωμενη αποψη γενικα οτι "αν δεν κοπαναει το σασμαν, το λαδι ειναι καλο" ..... ειναι ενα λανθασμενο κριτηριο βεβαια λες και μιλαμε για "βαλβολινες" (χοντρα λαδια). Μονο ενα εξειδικευμενο τεστ μπορει να αποδειξει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα ενος λαδιου , πριν και μετα την χρηση του, οπως και ο αντιστοιχος ελεγχος φθορων του κινητηρα ...... πραγμα δυσκολο βεβαια που ακομα και να γινει τα επωνυμα λαδια ανταποκρινονται στις μεσες απαιτησεις.
Εμπειρικα πιστευω οτι η συχνη αλλαγη ειναι η καλυτερη λυση ισως και για φθηνοτερο επωνυμο λαδι που εχει βεβαια τις απαιτουμενες προδιαγραφες. Bye
Συμφωνώ απόλυτα.........Απλά κάποια αρχίζουν να "σπάνε" στα 5000 χλμ και άλλα σε παραπάνω χλμ. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς εν μέρει και απο την λειτουργία του κιβωτίου στις αλλαγές, αλλά και στον συμπλέκτη που μπορεί να αρχίσει να ολισθαίνει...............
Αμελητέα και στις λεπτομέρειες η όποια διαφωνία. Στην ουσία το ίδιο πράγμα λέμε.:)Μα ..... διαφωνουμε συμφωνωντας ....αλλα δεν πειραζει , εμπειριες αλλαζουμε........!:D
Αν βάλεις αυτά που ρωτάς στην αρχή του νήματος ναι. Έχει και κάποια πιο ακριβά που πάνε και 7500 χλμ. Ομως ο γενικός μπούσουλας που ακολουθούμε πολλοί είναι: Οικονομικό λάδι με σωστές προδιαγραφές κάθε 4-5κ χλμΌποτε παιδιά με βάση τα παραπάνω που διαβάζω ιδανική αλλαγή είναι ανάμεσα στα 4000 με 5000 χλμ;!
Επειδή εδώ λέμε για τα castrol συγκεκριμένα, μήπως να ανοιγες ένα γενικό θέμα για λάδια; Ή να έψαχνες αν υπάρχει κάποιο ήδη σχετικό;Τι λιπαντικά χρησιμοποιείτε τι μάρκα και τι ιξώδες για πειτε ρε παλικάρια κουβέντα να γίνεται!
Τι λιπαντικά χρησιμοποιείτε τι μάρκα και τι ιξώδες για πειτε ρε παλικάρια κουβέντα να γίνεται!
Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.Όποτε παιδιά με βάση τα παραπάνω που διαβάζω ιδανική αλλαγή είναι ανάμεσα στα 4000 με 5000 χλμ;!
Εγω το χα ξαναγραψει ,είμαι κατά των αλλαγών ανά 10χ.χιλιομετρων στα μηχανάκια.Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το αεροελαιοψυκτο που έχω γράφει στο manual "20W50 engine oil"και αλλαγή ανά 5.Αν ένα λάδι "δουλεύει" στο μηχανάκι δεν νομίζω ότι αξίζει να αλλαχθεί σαν μάρκα για κέρδος 5-10€ ανά αλλαγή..
Αποφεύγω δε να παίρνω μονολιτρα.
Επίσης θα αναφέρω κάτι που μου έχει τύχει τόσο σε μοτοσυκλέτες όσο και σε αυτοκίνητα.Υπάρχει κόσμος που "δέν το έχει" με τις αλλαγές ταχυτήτων.Δεν υπάρχει αρμονία μεταξύ εγκεφάλου με το χέρι στον συμπλέκτη και το πόδι στον λεβιέ..
Νευρικές αλλαγές/κινήσεις που οδηγούν κόσμο σε συμπεράσματα που δεν ευσταθούν.
Καβαλάς ή οδηγείς εσύ μετά και δουλεύουν ρολόϊ.
Αυτά..
Καλώς ήρθες φίλε στην παρέα...
Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk