Το ιντζεξιον ρίχνει μόνο βενζίνη η μείγμα βενζίνης και αέρα μαζί,που είναι αυτόματα ρυθμισμένο στοιχείομετρικά μέσω της ecu.?
Σκέτη βενζίνη, όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω.
Πάνω στον λαιμό εισαγωγής είναι τα μπεκ, και πριν το μπεκ βρίσκεται το σώμα ψεκασμού (throttle body). Εκεί είναι η πεταλούδα και οι αισθητήρες γκαζιού και αέρα. Ανάλογα τα δεδομένα των αισθητήρων αυτών, ο εγκέφαλος ορίζει το πόσο καύσιμο πρέπει να ψεκάσει το μπεκ. Ουσιαστικά πρώτα παίρνει τον αέρα, και στην συνέχεια, δίνει το καύσιμο.
Το πόσο καύσιμο θα δώσει, πότε θα το δώσει και για πόση "ώρα" θα το δώσει, έχει να κάνει με την χαρτογράφηση που έχει φτιάξει το εργοστάσιο. Ουσιαστικά, δοκιμάζουν τον κινητήρα σε διάφορες συνθήκες και κρατάνε τα δεδομένα της καλύτερης δυνατής ρύθμισης για κάθε συνθήκη. Στην συνέχεια, όταν οδηγάς, ο εγκέφαλος "ψάχνει" στον χάρτη τα σωστά νούμερα και φέρνει την μείγμα στην σωστή στοιχειομετρική αναλογία.
Στα καρμπυρατέρ, είναι απευθείας "όλο μαζί"....το slide, η βελόνα και από κάτω το ζιγκλέρ το οποίο δίνει ατμοποιημένη βενζίνη. Βέβαια, το καρμπυρατέρ δουλεύει "μόνο του", ενώ το injection φυσικά χρειάζεται και το σύστημα της ECU. Στο καρμπυρατέρ, ανάλογα το πως το έχεις ρυθμίσει...θέση βελόνας, βίδα μείγματος, ρελαντί κλπ...