EvangeloSKG
member
Μετά από συζήτηση σε διπλανό φόρουμ, αλλά και από αρκετό προβληματισμό, εκθέτω κι εδώ τις σκέψεις μου και περιμένω γνώμες.
Α) Η μοτοσυκλέτα μου R1200GS mod 2004, μου βγάζει περίπου 300 χιλιόμετρα στο ρεζερβουάρ (20 lt). Εκτός πόλης δεν τρέχω πολύ: η μέση μου ταχύτητα είναι κοντά στα 120. Εντός πόλης, πλέον δεν κινείται πολύ.
Β) Από την άλλη, το σκούτερ Honda SH 300 του 2008, με ρεζερβουάρ 9,1 lt μου βγάζει περίπου 170 χιλιόμετρα πόλης. Όταν το πήρα είχε ένα θέμα με τον αισθητήρα λ. Αλλάχτηκε και μου δίνει αυτή την κατανάλωση, που μου φαίνεται κάπως 'τσιμπημένη'.
Διαβάζοντας διάφορες απόψεις, άρχισα ν'ανησυχώ. Αν χρειαστεί ν'αλλάξω δύο αισθητήρες σε δύο μηχανάκια, θα πρέπει μάλλον να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη. Από την άλλη τι είδους διάγνωση μπορεί να γίνει για κάτι τέτοιο και τι θεραπεία σηκώνει;
Α) Η μοτοσυκλέτα μου R1200GS mod 2004, μου βγάζει περίπου 300 χιλιόμετρα στο ρεζερβουάρ (20 lt). Εκτός πόλης δεν τρέχω πολύ: η μέση μου ταχύτητα είναι κοντά στα 120. Εντός πόλης, πλέον δεν κινείται πολύ.
Β) Από την άλλη, το σκούτερ Honda SH 300 του 2008, με ρεζερβουάρ 9,1 lt μου βγάζει περίπου 170 χιλιόμετρα πόλης. Όταν το πήρα είχε ένα θέμα με τον αισθητήρα λ. Αλλάχτηκε και μου δίνει αυτή την κατανάλωση, που μου φαίνεται κάπως 'τσιμπημένη'.
Διαβάζοντας διάφορες απόψεις, άρχισα ν'ανησυχώ. Αν χρειαστεί ν'αλλάξω δύο αισθητήρες σε δύο μηχανάκια, θα πρέπει μάλλον να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη. Από την άλλη τι είδους διάγνωση μπορεί να γίνει για κάτι τέτοιο και τι θεραπεία σηκώνει;