duke200
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.310
- Ηλικία
- 44
- Όνομα
- Alex
Από καιρό διαβάζω ότι τα μικρά duke, παρά είναι "στεγνα" απο τη μάνα τους και δουλεύουν καλύτερα με πρόγραμμα γιατί λέει και μειωμένες θερμοκρασίες έχουν, λόγω περισσότερης βενζίνης και καλύτερες επιταχύνσεις στα χαμηλά φορτια. Υπάρχουν κάτι κατασκευές Τύπου fatduke, rapid bike rasy, τα οποία ουσιαστικά παρεμβάλλονται στο σημα απο τον λάμδα στον εγκέφαλο με σκοπο να τον "ξεγελάσουν" έτσι ώστε να δώσει εντολή για πιο πολυ καύσιμο.
Α. Ολίγη μεκανολογια:
Ο εγκέφαλος της μοτοσυκλέτας σας όταν κινείστε με την πεταλούδα πανω απο περίπου 50% ανοιχτή, δεν διαβάζει τι του στέλνει ο αισθητήρας λάμδα (τον έχει χεσμένο ) και κανονίζει πόσο θα ψεκάσει το μπεκ απο όλα τα υπόλοιπα (στροφές, γωνία πεταλούδας, αισθητήρας θερμοκρασίας και πίεσης αέρα, κλπ). Σε αυτή τη φάση έχουμε τη λεγόμενη λειτουργία open loop με τον εγκέφαλο να πετυχαίνει αναλογία περίπου 13 μέρη αέρα για κάθε 1 μέρος βενζίνη (air fuel ratio: 13:1). Η αναλογία αυτή είναι περίπου που πρέπει έτσι ώστε να έχουμε μέγιστη ιπποδύναμη, πράγμα που το θέλουμε με τέρμα γκάζι. Ο λάμδα μας τότε παράγει περίπου 0.85 Volt, αλλά το σημα του δεν λαμβάνεται υπ όψη.
Όταν όμως κινούμαστε με λίγο γκάζι, ο εγκέφαλος δεν έχει χεσμένο τον λάμδα μπαίνει σε closed loop και προσπαθεί συνεχώς να φέρει την αναλογία στο 14.7:1 οπότε έχουμε τη χαμηλότερη κατανάλωση. Στη φάση αυτή ο εγκέφαλος συνεχώς διορθώνει το καύσιμο, σύμφωνα με αυτά που του λέει ο λάμδα. Κατά τη φάση αυτή στο πολυμετρο μας διαβάζουμε κυμαινομενη ταση απο 0.2 σε 0.8V, ανάλογα με τη φάση διόρθωσης. Σε αυτή τη φάση έρχεται να βρει εφαρμογή ο διαιρετης τάσης. (Συνέχεια στο επόμενο)
Α. Ολίγη μεκανολογια:
Ο εγκέφαλος της μοτοσυκλέτας σας όταν κινείστε με την πεταλούδα πανω απο περίπου 50% ανοιχτή, δεν διαβάζει τι του στέλνει ο αισθητήρας λάμδα (τον έχει χεσμένο ) και κανονίζει πόσο θα ψεκάσει το μπεκ απο όλα τα υπόλοιπα (στροφές, γωνία πεταλούδας, αισθητήρας θερμοκρασίας και πίεσης αέρα, κλπ). Σε αυτή τη φάση έχουμε τη λεγόμενη λειτουργία open loop με τον εγκέφαλο να πετυχαίνει αναλογία περίπου 13 μέρη αέρα για κάθε 1 μέρος βενζίνη (air fuel ratio: 13:1). Η αναλογία αυτή είναι περίπου που πρέπει έτσι ώστε να έχουμε μέγιστη ιπποδύναμη, πράγμα που το θέλουμε με τέρμα γκάζι. Ο λάμδα μας τότε παράγει περίπου 0.85 Volt, αλλά το σημα του δεν λαμβάνεται υπ όψη.
Όταν όμως κινούμαστε με λίγο γκάζι, ο εγκέφαλος δεν έχει χεσμένο τον λάμδα μπαίνει σε closed loop και προσπαθεί συνεχώς να φέρει την αναλογία στο 14.7:1 οπότε έχουμε τη χαμηλότερη κατανάλωση. Στη φάση αυτή ο εγκέφαλος συνεχώς διορθώνει το καύσιμο, σύμφωνα με αυτά που του λέει ο λάμδα. Κατά τη φάση αυτή στο πολυμετρο μας διαβάζουμε κυμαινομενη ταση απο 0.2 σε 0.8V, ανάλογα με τη φάση διόρθωσης. Σε αυτή τη φάση έρχεται να βρει εφαρμογή ο διαιρετης τάσης. (Συνέχεια στο επόμενο)