Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα παιδιά
Σήμερα πρωί έλυσα το μηχανάκι, για να το καθαρίσω μετά το πλύσιμο, μιας και θέλω μέχρι και το σώμα ψεκασμού εξωτερικά να είναι καθαρό και όπως ορίζει ένας άγραφος νόμος το μηχανάκι αν το έχεις τέρμα καθαρό παίρνει παραπάνω άλογα...να ναι καλά το placebo effect όχι τίποτα άλλο :p
Κοίταξα απο περιέργεια με φακό, πίσω απο το σώμα ψεκασμού (με τέρμα ανοιχτή την πεταλούδα) και είδα οτι ο λαιμός εισαγωγής είναι τίγκα στην βρώμα. Το σώμα ψεκασμού είναι εντάξει, αλλά ο λαιμός δεν έχει καθαριστεί ποτέ τα τελευταία 12 χρόνια. Έχει πιάσει μαυρίλα απο μέσα σαν μάκα κάπως.
Υποθέτω πως για να το λύσω πρέπει να λύσω πλαστικά και να βγάλω φιλτροκούτι προφανώς, αλλά πρέπει να βγει και το throttle body. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω πως να το βγάλω, και μέσα στο service manual γράφει οτι θέλει πολύ πολύ μεγάλη προσοχή με την βαλβίδα ρελαντί γιατί είναι τέρμα ευαίσθητο εξάρτημα.
Τους αισθητήρες αν τους αποσυνδέσω και τους συνδέσω μετά ξανά πάλι θα υπάρξει πρόβλημα;
Επίσης πρέπει να αλλάξω τα φλατζάκια που υπάρχουν στον λαιμό και στο σώμα και να στεγανοποιήσω την εισαγωγή που είναι πάνω στην κεφαλή (μετά τον λαιμό)?
Για καθαριστικό πήρε ο πατέρας μου WD40 για να έχουμε άρα πιστεύω θα είναι εντάξει.
Κυρίως φοβάμαι μην κάνω χαζομάρα με τους αισθητήρες....στο 72αρι το να καθαρίσω το καρμπυρατέρ δεν το φοβόμουν τόσο πολύ...
Σήμερα πρωί έλυσα το μηχανάκι, για να το καθαρίσω μετά το πλύσιμο, μιας και θέλω μέχρι και το σώμα ψεκασμού εξωτερικά να είναι καθαρό και όπως ορίζει ένας άγραφος νόμος το μηχανάκι αν το έχεις τέρμα καθαρό παίρνει παραπάνω άλογα...να ναι καλά το placebo effect όχι τίποτα άλλο :p
Κοίταξα απο περιέργεια με φακό, πίσω απο το σώμα ψεκασμού (με τέρμα ανοιχτή την πεταλούδα) και είδα οτι ο λαιμός εισαγωγής είναι τίγκα στην βρώμα. Το σώμα ψεκασμού είναι εντάξει, αλλά ο λαιμός δεν έχει καθαριστεί ποτέ τα τελευταία 12 χρόνια. Έχει πιάσει μαυρίλα απο μέσα σαν μάκα κάπως.
Υποθέτω πως για να το λύσω πρέπει να λύσω πλαστικά και να βγάλω φιλτροκούτι προφανώς, αλλά πρέπει να βγει και το throttle body. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω πως να το βγάλω, και μέσα στο service manual γράφει οτι θέλει πολύ πολύ μεγάλη προσοχή με την βαλβίδα ρελαντί γιατί είναι τέρμα ευαίσθητο εξάρτημα.
Τους αισθητήρες αν τους αποσυνδέσω και τους συνδέσω μετά ξανά πάλι θα υπάρξει πρόβλημα;
Επίσης πρέπει να αλλάξω τα φλατζάκια που υπάρχουν στον λαιμό και στο σώμα και να στεγανοποιήσω την εισαγωγή που είναι πάνω στην κεφαλή (μετά τον λαιμό)?
Για καθαριστικό πήρε ο πατέρας μου WD40 για να έχουμε άρα πιστεύω θα είναι εντάξει.
Κυρίως φοβάμαι μην κάνω χαζομάρα με τους αισθητήρες....στο 72αρι το να καθαρίσω το καρμπυρατέρ δεν το φοβόμουν τόσο πολύ...