Χαμός στο ίσωμα από απαντήσεις .......
Παιδιά το θέμα είναι αυτό ακριβώς που λένε παραπάνω ο Αποστόλης και ο Μπάμπης ένα πολύ ελαφρό μηχανάκι με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων ...... τουτέστιν το πολύ ελαφρύ dualsport που λένε και οι αμερικΛάνοι ......
Το XT 500-600 έχουν έναν πολύ πιο χρηστικό χαρακτήρα κανονικής μηχανής, ο οποίος δεν μου λείπει - άλλωστε έχω μεσαίο on-off - το θέμα είναι το πολύ πολύ ελαφρύ πρι-πρι που να του ρουφάς το αίμα, να μην το λυπάσαι και να το έχεις συχνά τσίτα γιατί τα όριά του σε απόδοση είναι χαμηλά έτσι και αλλιώς. Το χαμηλό κόστος κτήσης μετά την αγορά το θεωρώ μπόνους αλλά δεν είναι ο κύριος λόγος.
Συμφωνώ βέβαια απολύτως με τον φίλο και σύντροχο Νοτάκο πως οι τιμές αγοράς στα 200 - 250 είναι πολύ τσιμπημένες και γι αυτό και δεν έχω πάρει κάτι από τα προσφερόμενα, ακόμα τουλάχιστον.
Η ιδέα για κινεζούλα πάντως σε καινούργια έκδοση δεν είναι κακή και θα το κοιτάξω και αυτό .......
Επί τη ευκαιρία να αναφέρω πως σας ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο τόπικ για τις απόψεις, τις ιδέες και τις γνώσεις σας και ευελπιστώ να μη σας τα έχω κάνει τσουρέκια μέχρι τώρα - από την άλλη, κλεισμένοι μέσα είμαστε και είναι και αυτή μια συζήτηση για μηχανές να ξεδίνουμε λιγάκι στην τελική !!!!