Χθες ολόκληρα 1000χλμ από την αλλαγή κυλινδροπίστονου, οπότε ήτανε ευκαιρία να κάτσω να του κάνω ένα σέρβις και να κοιτάξω και τις βαλβίδες του προληπτικά.
Είπα να βάλω και λίγο ποιότητα στο έρμο πειραματόζωο μου αυτή τη φορά:
Θες να διασκεδάσεις και να ξεριζώνεις άσφαλτο; Polini είναι για σένα, ΠΑΜ!
Εντάξει, να βάλουμε ένα σωστό μια φορά επιτέλους. Η Polini έχει δεκαετίες δραστηριότητας (από το 1946 συγκεκριμένα) στην σχεδίαση ανταλλακτικών για σκούτερ και μικρά μοτέρ. Σίγουρα, πιο ακριβό σε αντίθεση με ένα no-name κινέζικο ιμιτασιόν, αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη.
Το τσοκ είναι πιο "απαλό", δεν χρειάζεται πολύ δύναμη (όπως τα ΟΚΟ/Sudco) για να τραβηχτεί και δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ τζόγο όσο είναι ανοιχτό ή κλειστό.
Πολύ καλύτερης ποιότητας κράμα στο σώμα του καρμπυρατέρ, και το φλαντζάκι στο καπάκι του slide είναι καλύτερο.
Το έβρισκα και σε 26/28, υπάρχει και σε μεγαλύτερης διαμέτρου σε 30/32 και 34. Υπερβολικά νούμερα, το 24mm είναι μια χαρά για 125 κυβικά, παραπάνω είναι υπερβολή ειδικά σε ημιπλακέ καρμπυρατέρ. Προφανώς είναι αντιγραφή του Keihin, η Polini το αναφέρει ως "Polini D24"
Ένα ακόμα στοιχείο είναι πως δεν έχει το power jet. Και καλύτερα δηλαδή, μιας και είναι παντελώς άχρηστο σε 4Τ μοτέρ, μπουκώνει άσκοπα τον κινητήρα. Οπότε μάζεψα τα συμπράγαλα μου και κατέβηκα στο μοτόρι.
Φρέσκο λαδάκι + φίλτρο...
Λοιπόν, το μοτέρ δεν καίει ΟΥΤΕ σταγόνα λάδι! Το έβλεπα και από το παραθυράκι ότι η στάθμη κατέβηκε ελάχιστα ως καθόλου σχεδόν. Και πράγματι το μονόλιτρο μπουκαλάκι γέμισε σχεδόν όλο.
Το είχα μια έγνοια μιας και ο κύλινδρος αυτός πρόκειται...για ρεκτιφιέ!
Ουσιαστικά ο iRacing κύλινδρος, είναι από το Suzuki Smash. Ένα 115αρι μοντέλο του οποίου το μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο με το δικό μου. Η διαδρομή είναι ακριβώς η ίδια (55.2mm), ωστόσο ο κύλινδρος έχει 51mm διάμετρο και είναι 112cc, όπως φαίνεται και στην φωτό πάνω.
Αυτός τα ανοίγει σε τόρνο, τα κάνει 53.5mm και τα πακετάρει μαζί με ένα ημιμπομπέ πιστόνι. Οπότε, μέχρι στιγμής το ρεκτιφιέ δείχνει να κρατάει άριστα.
Λάδι 10W-40 (κλασσικά), μπουζί NGK, φίλτρο το γνήσιο.
Κοίταξα και τα διάκενα βαλβίδων, η εξαγωγής ήτανε λίγο off, ήθελε λίγο μικρότερο διάκενο. Το πέτυχα σωστά αυτή τη φορά, η εισαγωγής δεν ήθελε απολύτως τίποτα.
Έβγαλα και το παλιό καρμπ, τοποθέτησα το καινούριο:
Και πιο μαζεμένο σε διαστάσεις, χωράει άνετα εκεί μέσα.
Η κύλιση του slide είναι άριστη, και δεν κροταλίζει στο ρελαντί λόγο κενών που έχει όπως τα ΟΚΟ. Το ελατήριο έχει καλή σκληρότητα, ούτε *****ό να μην επαναφέρει σωστά το slide, ούτε και πολύ σκληρό είναι just όπως πρέπει.
Ευχάριστη έκπληξη πως πήρε απευθείας μπρος με μια μανιβελιά μόνο! Το άφησα λίγο να ζεσταθεί ξεκίνησαν τα όργανα...ασταθές ρελαντί, μπούκωνε λίγο στο άνοιγμα και γενικά "παρπάριζε" στις χαμηλές...οκ ζιγκλέρωμα...
Ακόμα και το λεκανάκι μαζί με την λαστιχιένα φλάντζα του είναι καλύτερης ποιότητας.
Λοιπόν, το κεντρικό ζιγκλέρ ήτανε #105 το οποίο είναι καλό.
Το pilot ήτανε #45 το οποίο είναι τεράστιο προφανώς. Το άλλαξα με ένα #32, αποδείχτηκε μικρό...δοκίμασα #38 αποδείχτηκε και αυτό μεγάλο.
Τα έχω και όλα διαθέσιμα απευθείας...
Μετά από δοκιμές το #35 φάνηκε να δουλεύει καλύτερα από όλα, με το βιδάκι αέρα στις 2 στροφές. Εντάξει, αυτού του τύπου καρμπυρατέρ (PWK γενικώς) δεν έχουν και την καλύτερη συμπεριφορά σε ρελαντί/χαμηλές αλλά χαλάλι, τουλάχιστον δεν μπουκώνει. Δεν είναι και ραπτομηχανή αλλά κρατάει ρελαντί χωρίς ιδιαίτερα θέματα.
Την βελόνα την κατέβασα μια θέση και δεν χρειάστηκε κάτι άλλο, δουλεύει καλά με αυτό το φίλτρο. Άφιλτρο δεν αποδίδει τόσο σωστά, έτσι όπως το ρύθμισα είναι ταμάμ.
Next: κεφαλή