Ενωμένοι ενάντια στον ακήρυχτο πόλεμο της ασφάλτου

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.175
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ο δύο φορές πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso μας καλεί να βάλουμε τη ζώνη μας μπαίνοντας στο αυτοκίνητο, ενώ ο τρεις φορές πρωταθλητής του Moto GP, Marc Marquez μας θυμίζει να φορέσουμε το κράνος μας πριν ανέβουμε στη μοτοσικλέτα μας. Ένας ταχύτατος αθλητής του στίβου, ο Yohan Blake, παγκόσμιος πρωταθλητής στα 100 μέτρα, μας λέει να τηρούμε πάντα τα όρια ταχύτητας και ένας ακόμα διάσημος αθλητής, σε άθλημα που απαιτεί μεγάλη αντοχή – το ποδόσφαιρο, ο Antoine Griezmann μας προτείνει να κάνουμε στάση όταν νιώσουμε κουρασμένοι.

Η γνωστή ηθοποιός και πρέσβειρα καλής θέλησης του ΟΗΕ, Michelle Yeoh δείχνει πώς πρέπει να μεταφέρει κανείς με ασφάλεια, σε ειδικό κάθισμα, ένα παιδί στο αυτοκίνητο και η χρυσή παραολυμπιονίκης Vanessa Low μας καλεί να έχουμε την προσοχή μας στο δρόμο όταν οδηγούμε. Ο Niko Rosberg, πρωταθλητής της Formula 1 για το 2016 θυμίζει ότι ποτό και οδήγηση δεν συμβιβάζονται, ενώ ένας ακόμα πρωταγωνιστής της κορωνίδας των αγώνων αυτοκινήτου, ο Felipe Massa μας καλεί να είμαστε προσεκτικοί τις διασταυρώσεις. Και ο κατάλογος επωνύμων ανθρώπων και μηνυμάτων δεν σταματά εδώ...

Απλά πράγματα θα πείτε, αλλά τα απλά πράγματα ακούγονται αλλιώς όταν τα λένε προσωπικότητες, άνθρωποι γνωστοί στο ευρύ κοινό. Και πάνω σε αυτό ακριβώς το στοιχείο βασίστηκε η FIA (Federation Internationale de l’Automobile), o «άρχων» του μηχανοκίνητου αθλητισμού για να ξεδιπλώσει την καμπάνια #3500LIVES, που ήδη τρέχει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με τη βοήθεια των 243 οργανώσεων-μελών της σε όλο τον κόσμο.



Στην Ελλάδα και την Κύπρο, η καμπάνια θα τρέξει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου, με «πρεσβευτές» τον Φώτη Θωμά, μηχανολόγο μηχανικό και πρωταθλητή στα Kart, την Δήμητρα Κοροκίδα, χάλκινη παραολυμπιονίκη και παγκόσμια πρωταθλήτρια στη σφαιροβολία, την Αντριάνα Παρασκευοπούλου, δημοσιογράφο της ΕΡΤ, και τον Πασχάλη Τσαρούχα, ηθοποιό και συγγραφέα παιδικών βιβλίων.

Τέσσερις άνθρωποι που ενδεχομένως δεν θα είχαν κανένα κοινό στοιχείο μεταξύ τους προσθέτουν τη δική τους νότα σε αυτήν την καμπάνια. Ένας «εραστής» της ταχύτητας (Φ. Θωμάς), ένα τραγικό θύμα τροχαίου που προκάλεσε ασυνείδητος οδηγός (Δ. Κοροκίδα), μία γυναίκα που έζησε το σοκ ενός τροχαίου και βγήκε από αυτό αλώβητη χάρη στη ζώνη ασφαλείας (Α. Παρασκευοπούλου) και ένας λάτρης της μοτοσικλέτας που σώθηκε σε ατύχημα χάρη στο κράνος και τον ειδικό εξοπλισμό που φορούσε, ενώνουν τις δυνάμεις τους στέλνοντας το μήνυμα της λογικής, για προσοχή και σύνεση στο τιμόνι.

Φώτης Θωμάς
«Δεν αρκεί να γυρίσουμε εμείς σπίτι για τις οικογένειές μας, αλλά να είμαστε σίγουροι ότι θα προστατέψουμε και τους γύρω μας».






Σημειώνουμε ότι μπορείτε και εσείς να συμβάλλετε στην εκστρατεία της FIA, υπογράφοντας το μανιφέστο που καλεί τις κυβερνήσεις σε όλη την υφήλιο να δώσουν προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια, με την εισαγωγή αποτελεσματικότερων νόμων, την παραγωγή ασφαλέστερων οχημάτων, τη βελτίωση των υποδομών κλπ. στη διεύθυνση: https://www.fia.com/3500lives#3500lives-entityform-edit-form.


Πασχάλης Τσαρούχας
«Έχω δει τον εξοπλισμό μου κομμάτια μετά από ατύχημα, έχω δει πολλά... Γι αυτό, φόρα το κράνος σου! Μείνε μαζί μας!».


3500 ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ!

Το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στον κόσμο καταγράφηκε στις 17/6/1896 στην Αγγλία, με θύμα μία γυναίκα, ενώ 11 χρόνια αργότερα είχαμε την αντίστοιχη ελληνική πρωτιά, με θύμα επίσης μία γυναίκα, μία 25χρονη μητέρα δύο παιδιών, την οποία τραυμάτισε θανάσιμα στην Πύλη του Αδριανού ένα από τα επτά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε στην Αθήνα. Σήμερα που κυκλοφορούν πλέον 8,2 εκατομμύρια οχήματα στους ελληνικούς δρόμους, έχουμε περίπου 700 – 800 ανθρώπους να χάνουν άδικα κάθε χρόνο τη ζωή τους σε τροχαία. Παρά την αναμφισβήτητη βελτίωση που είχαμε σε σχέση με τη δεκαετία του ’90, που οι νεκροί έφταναν σχεδόν τις 2.500 το χρόνο, ο σημερινός φόρος αίματος στην άσφαλτο δεν είναι μικρός. Όπως καθόλου μικρός δεν είναι και ο αριθμός των θυμάτων των τροχών σε όλων τον κόσμο, αφού καθημερινά χάνονται εξ αιτίας των τροχαίων 3.500 ζωές. Και αν το 3.500 σας φαίνεται λίγο, σκεφτείτε ότι μεταφράζεται σε περίπου 1,3 εκατομμύρια ψυχές κάθε χρόνο! Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι το 80% των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στον ανθρώπινο παράγοντα, η FIA αποφάσισε να οργανώσει τη μεγάλη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού #3500LIVES.


Αντριάνα Παρασκευοπούλου
«Μέσα στο χάος του ατυχήματος, η ζώνη σου δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και νιώθεις ότι χάρη στη ζώνη, έχεις μία ευκαιρία να τα καταφέρεις».



Δήμητρα Κοροκίδα
«...κάποιος κύριος παραβίασε STOP, με εγκατέλειψε, και από τότε έχω μείνει παραπληγική από το στήθος και κάτω».

www.tvxs.gr
 

vasko

new member
Δημοσιεύσεις
86
Ηλικία
49
Περιοχή
Χαλκιδική
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
Βασίλης
Παράδειγμα οι γονείς..
Παράδειγμα οι γονείς..
Παράδειγμα οι γονείς..
Παράδειγμα οι γονείς..

Να συμπληρώσω???

Παράδειγμα ο καθένας από μας!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW - Έξυπνη καμπάνια οδικής ασφάλειας εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια​

There are no respawns in life!
motomag BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια


Η BMW σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Sociowash, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο ώστε να προωθήσουν την καμπάνια τους για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία, αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αναμφίβολα είναι ευρέως διαδεδομένα παγκοσμίως, και είναι λίγο δύσκολο έως και αδύνατο να μην έχει παίξει κάποιος ηλεκτρονικό παιχνίδι έστω για λίγα λεπτά στη ζωή του. Αυτό είχαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της Sociowash όταν πρότειναν στην BMW την ιδέα τους σχετικά με το πως θα έπρεπε να είναι η νέα καμπάνια της γερμανικής εταιρείας για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία.

Αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία σχετίζονται με τους αγώνες μοτοσυκλετών δημιούργησαν σε... ινδό-αγγλικά (με γραμματικά λάθη που βγάζουν μάτι) την καμπάνια με ονομασία “You Win When You Ride Safe” (κερδίζεις μόνο όταν οδηγείς με ασφάλεια). Οι εμπνευστές της συγκεκριμένης καμπάνιας δημιούργησαν τρία διάφορα μηνύματα τα οποία έχουν ως πρωταγωνιστές αναβάτες που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες της BMW, ενώ οδηγούν σε συνθήκες ηλεκτρονικού παιχνιδιού.
BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια


Στο πρώτο μήνυμα προβάλλεται η φράση “There are no respawns in life” (δεν υπάρχει αναγέννηση στη ζωή), στο δεύτερο η φράση “In life, overspeeding earns you tickets, not points” (στη ζωή η υπερβολική ταχύτητα σου δίνει κλήσεις όχι βαθμούς), ενώ στο τρίτο προβάλλεται η φράση “Getting up don’t be as easy as pressing a button” (το να σηκωθείς από το έδαφος -μετά από πτώση- δεν είναι τόσο εύκολο όπως είναι να πατήσεις ένα κουμπί -στο χειριστήριο).

Και στις τρεις περιπτώσεις το μήνυμα είναι ένα, οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης στην πραγματική ζωή, τις οποίες δεν σκεφτόμαστε τις περισσότερες φορές, οδηγώντας λες και έχουμε άπειρες ζωές και ευκαιρίες, όπως στα video-games.

Επιπρόσθετα η Sociowash δημιούργησε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της στο Instagram τα σύντομα βίντεο Instagram Reels τα οποία προβάλλουν το μήνυμα της καμπάνιας “You Win When You Ride Safe”. Ελπίζουμε πως η φρέσκια ιδέα της συγκεκριμένης καμπάνιας της BMW να κάνει έστω και ελάχιστους αναβάτες να ξανασκεφτούν τον τρόπο οδήγησης τους, αν και για να αλλάξουν τα δεδομένα στους δρόμους, οι δυο τρόποι που αποδεδειγμένα λειτουργούν είναι το χτίσιμο οδηγικής παιδείας από το σχολείο, και η αποτελεσματική και αδιάκοπη αστυνόμευση.

Πηγη www.motomag.gr
 

Viper1

new member
Δημοσιεύσεις
69
Ηλικία
49
Περιοχή
Greece
Όνομα
George
Ποιος ο λόγος αναφοράς σε στατιστικές?
Αν το ίδιο το κράτος δεν επιδοτήσει εκπαιδεύσεις ασφαλούς οδήγησης σε ιδιωτικές σχολές πριν την απόκτηση διπλώματος αλλά και κατόπιν αν δεν υπάρχει καθημερινή αστυνόμευση στους δρόμους αν δεν υπάρχει υποδομή παρακολούθησης και επιβολής προστίμων και ποινών θα διαβάζουμε για στατιστικές και λοιπές π@π@ρολογιες
 
Top Bottom