Χθες και σήμερα έτυχε και οδήγησα δύο διαφορετικά scooter. Ένα xciting 400 και ένα beverly 350 (που τόσο εκτιμάει ο γιατρός). Δεν θα γράψω για τελικές στριψίματα κλπ, πάρα μόνο πως όσο καλό μπορεί να είναι ένα σκούτερ για έναν, άλλο τόσο κακό μπορεί να είναι για άλλον. Τα οδήγησα και τα δύο με το ίδιο κράνος (τζετ) και για την ίδια πάνω κάτω ώρα. Θα μιλήσω μόνο για την εργονομία ως προς εμένα.
Στο Xciting καθόμουν περισσότερο μέσα και πίσω και ενώ η μικρή του ζελατίνα δεν μου ενέπνευσε και ιδιαίτερη σιγουριά, εντούτοις λόγω της πιο μακρινής θέσης από την ζελατίνα αλλά και της πιο βαθιάς, έπιασα να πηγαίνω με 100 χλμ και να μην με ενοχλεί καθόλου ο αέρας ούτε σε επίπεδο αντίστασης, αλλά ούτε και ήχου! Σε αυτά τα χλμ ήδη είχα πρόβλημα στο bandit.
Αντίθετα το beverly σε βάζει σε μια θέση με πιο ορθή γωνία στον κορμό και στα πόδια, αρκετά ψηλότερα, και πολύ πιο μπροστά προς το τιμόνι. Έχει μια παρόμοια μικρή ζελατίνα και αυτό. Με το που έπιανα τα 80 χλμ άρχιζαν οι στροβιλισμοί και τα σφυρίγματα στο κράνος, σε βαθμό να είναι εξοργιστικά ενοχλητικό. Επίσης η θέση οδήγησης του είναι αρκετά δεσμευτική μιας και σε κλειδώνει σε αυτες τις γωνίες, χωρίς να μπορείς να τεντώσεις τα πόδια όπως πχ στο xciting. Πιστεύω πράγματι όπως λέει ο γιατρός
@thanosgp πως έχει κινητήρα διαμάντι και κράτημα τρένου, αλλά τι να το κάνεις αν δεν μπορείς να το απολαύσεις; Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους.
Υ.Γ Μην αναρωτιέστε αν ψάχνω σκουτερ. Για άλλον λόγο έτυχε και τα οδήγησα.