Είναι τα μεγάλα scooter μοτοσυκλέτες;

Ειναι ;

  • Ναι ,ειναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%
  • Οχι ,δεν είναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    18

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.537
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Για τα Scooter, θα συμφωνήσω!
Περισσότερο ως δίκυκλα "εξυπηρέτησης" μου κάνουν..
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Έστω ότι και οι δυο έχουν τις σωστές ρυθμίσεις.

Κρατάμε λοιπόν σαν αντικειμενικούς παράγοντες:
1. Μικρότερο μεταξόνιο
2.


Ποσό ρόλο παίζει η διάμετρος ελαστικού στην ευστάθεια; Η γωνία κάστερ που στα τσόπερ είναι διαφορετική από το σύνολο των μηχανών; Ελάτε παιδιά...πρέπει να υπάρχουν αντικειμενικοί παράγοντες που κάνουν την μια κατηγορία καλύτερη στο στρίψιμο από την άλλη, πέρα από τους υποκειμενικούς η τους συγκυριακούς.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Η διάμετρος η το πλάτος?? Και τα ποδήλατα έχουν τεράστια διάμετρο άλλε ελάχιστο πλάτος
Η διάμετρος παιζει ρόλο στις ανωμαλίες λακούβες κλπ.
Στα GP ας πούμε φόραγαν 16,5 ίντσες και πήγαν σε 16.
Για ν έχουν ποιο ψηλό σε υψος λάστιχο λογψ φθοράς.
Στην F1 οι ζάντες είναι 13/ιντσών και τα λάστιχα είναι τεράστια.
Οι πόθο μικροί τροχοί παρέχουν και μεγαλυτέραν αμεσότητα στις διάφορες εναλλαγές κατεύθυνσης και στο γκάζι ( παθών με YZ 80 με μικρούς τροχούς)
Αρα
Ποιο μικροί τροχοί με ποιο στενό λάστιχο μεγαλύτερη ευελιξία ( λίγο μπακαλοστικα αλλά κάπως έτσι είναι)
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.431
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εχω μια συζήτηση εδώ με έναν φίλο και έχουμε πιάσει τις δύο κατηγορίες μοτοσυκλετών που "δεν στρίβουν" σε σχέση με άλλες κατηγορίες.
Μέγκα σκούτερ (με διπλά αμορτισέρ) και τσόπερ (με διπλά αμορτισέρ).

Κατα την γνώμη σας, ποια απο τις δύο παραπάνω κατηγορίες στρίβει χειρότερα και γιατί;
Τολη δεν ξερω ειλικρινα .
Ουτε και θα επαιρνα ποτε κατι απο τις δυο κατηγοριες (exept x-adv).
Εχω δει παντως T max να παει γ@μνιωντας σε στροφιλικι ,τερμα ξυσιμο τις πλαστικουρες.
Οποτε κι εγω πιστευω πως ολα στριβουν ,τοσο που η οποια διαφορα εμενα μου φαινεται αμελητεα.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.501
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπαρχει απαντηση αλλα ειναι διαφορετικη για τον καθενα.Αλλοι θεωρουν οτι εχει δυο τροχους και μηχανη εσωτερικης καυσης μοτοσυκλετα και αλλοι οχι.

Αν απαντηθει το ερωτημα σχετικα με το αυγο και την κοτα,αυτο μαλλον θα ειναι το επομενο μεγαλο διλημμα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπαρχει απαντηση αλλα ειναι διαφορετικη για τον καθενα.Αλλοι θεωρουν οτι εχει δυο τροχους και μηχανη εσωτερικης καυσης μοτοσυκλετα και αλλοι οχι.

Αν απαντηθει το ερωτημα σχετικα με το αυγο και την κοτα,αυτο μαλλον θα ειναι το επομενο μεγαλο διλημμα.

Οχι ρε συ αυτό το ερώτημα. Αυτο το παλεύουμε 15 σελίδες τώρα! :p Ακρη δεν θα βγάλουμε σε αυτό.

Για το ερώτημα που έβαλα λίγο πιο πάνω.
Για το ποια απο τις δύο κατηγορίες μεταξύ τσόπερ και σκούτερ έχει καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές στα μοντέλα με τα διπλα ελατήρια πίσω, και για τις δύο κατηγορίες. Στα monoshock και τα τσόπερ και τα σκούτερ στρίβουν μια χαρά.

Με ίδιο οδηγό, καινούρια λάστιχα, σωστές πιέσεις και ρυθμισμένα σωστά στα κιλά του.
Το ερώτημα έχει να κάνει με την γεωμετρία της κάθε κατηγορίας, το πως είναι στημένα, τις προδιαγραφές του σασί, το μέγεθος των τροχών και πως όλα αυτά επηρρεάζουν την συμπεριφορά της μηχανής σε κλίση.

Πχ, είναι εύκολο να απαντηθεί αν στρίβουν στην άσφαλτο καλύτερα τα στρητ απο τα σκούτερ σαν γενικός κανόνας κατηγορίας.
Είναι εξίσου εύκολο να απαντηθεί η ίδια ερώτηση μεταξύ σκούτερ και τσόπερ;
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τα πράγματα είναι απλά από μόνα τους,άσχετα αν εμείς τα δυσκολεύουμε.
Εξετάζοντας λοιπόν μόνο τον παράγοντα 'στρίψιμο' πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις (κι αυτές βάσει των νόμων της φυσικής αυστηρά και όχι ''σου είπα-μου είπαν-το είδα στο net κλπ):
  1. Το μεταξόνιο πρέπει να κυμαίνεται σε μία τιμή επιτρεπόμενου μήκους ούτε μακρύτερο ούτε κοντύτερο γιατί πλέον γεννιούνται θέματα αστάθειας ή μη ευκινησίας.
  2. Η γωνία κάστερ ομοίως πρέπει να είναι από χ μοίρες έως ψ μοίρες όσο δηλαδή είναι το ιδανικό για μία street μοτοσυκλέτα.Αναφέρθηκαν τα τσόπερ τα οποία έχουν τεράστια κάστερ,αυτά λοιπόν είναι αδύνατον να πλησιάσουν την σωστή τεχνική του cornering εκτός και άν την μικρύνουν,αλλά αν τη μικρύνουν δεν θα είναι πλέον τσόπερ!
  3. Η διάμετρος των τροχών.Η ιδανική φυσικά είναι οι 17'' ± 1'' γιαυτό ένα ονοφφ με 21 δεν θα είναι ίδιο στην πίστα με ένα στρητ αλλά και από την άλλη ένα σκούτερ 14'' θα έχει νευρικότητα και αστάθεια κατά τη διάρκεια της στροφής ή στην έξοδο.
Όλα τα ανωτέρω αφορούν στις ιδανικές συνθήκες μιας πίστας και όχι στο δρόμο,όπου μπορούμε κάλλιστα να δούμε ένα Χάρλεϋ να ξύνει μαρσπιέδες αλλά η έξοδός του να είναι 'απλωμένη' και οι χρόνοι του να υστερούν κατά πολύ συγκρινόμενοι.Γι αυτό η πίστα είναι μεγάλο σχολείο,σε σημειωμένες στροφές κάνεις πειραματισμούς σε απόσταση φρεναρίσματος-κλίσεις-ταχύτητα εξόδου και στην επανάληψη του γύρου έχεις ακριβές συμπέρασμα αν έπιασε η τακτική σου και την προσαρμόζεις ανάλογα στον επόμενο γύρο.Στο δρόμο αυτό είναι φύσει αδύνατο γιατί καμμία στροφή δεν είναι ίδια με την προηγούμενη και ούτε επαναλαμβάνεται το τερέν!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αρα με όσα γράφετε και ο @karellen και ο @SHOOTER045 σχετικά με το μεταξόνιο και την κάστερ αντίστοιχα, καταλαβαίνει κάποιος πως στο στρίψιμο, λαμβάνοντας μόνο τα αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια, υπερέχουν τα σκούτερ έναντι των τσόπερ, λόγω και μικρότερου μεταξονίου, αλλά και μικρότερης κάστερ. Γνώμες που συμφωνούν και με τις δικές μου.

Οκ, πάω να εισπράξω το στοίχημα. Greeting
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Μάλλον δεν υπάρχει απάντηση.
Θεωρώ πως τα mega scooter θεωρούνται μοτοσυκλέτες... οι κάτοχοι τους όμως (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν έχουν καμία σχέση με τον μοτοσυκλετισμο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.317
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... τα ζουλευετε αλλά δεν πειράζει έχουν υπομονή αυτά .... όπως κάποτε τα πρωτο-αμφισβητούμενα παπιά ...!;)
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.509
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Mega scooter =Mega channelε
Αυτα είχα να ειπω και εις άλλα με υγεία, ευτυχία, Σοφία, και Μαρία. Αντε βάλτε και μια Ευλαμπια να γουστάρουμε! Rolling
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Mega scooter όχι , γιατί είναι σα πανάκριβα διαστημόπλοια με πλαστικά (και αυτοαναιρουνται μέσα στην κίνηση της πόλης). Αντίθετα μεσαια σκούτερ όπως τα beverly και καποια sym παραμένουν ευέλικτα ενώ ταξιδεύουν κιόλας.
Εγώ το bev st 350 το πήρα για εργάτη καθότι το pcx είχε μαρτυρική σέλα και αμορτισέρ,ενώ του έλειπε και το abs.
Πολλές φορές ταξιδεύω μαυτο και σε αποστάσεις 1000χλμ αιρχοντικά,και ας μην έχει τον όγκο και το πρεστίζ του tmax. Κάνει και 10κ(όσο πήρα τον τίγρη) σχεδόν λιγότερο...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Mega scooter όχι , γιατί είναι σα πανάκριβα διαστημόπλοια με πλαστικά (και αυτοαναιρουνται μέσα στην κίνηση της πόλης). Αντίθετα μεσαια σκούτερ όπως τα beverly και καποια sym παραμένουν ευέλικτα ενώ ταξιδεύουν κιόλας.
Εγώ το bev st 350 το πήρα για εργάτη καθότι το pcx είχε μαρτυρική σέλα και αμορτισέρ,ενώ του έλειπε και το abs.
Πολλές φορές ταξιδεύω μαυτο και σε αποστάσεις 1000χλμ αιρχοντικά,και ας μην έχει τον όγκο και το πρεστίζ του tmax. Κάνει και 10κ(όσο πήρα τον τίγρη) σχεδόν λιγότερο...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μια χαρά είναι τα διαστημόπλοια. Ταξιδεύουν άνετα και είναι μια καλή εναλλακτική σε τούρινγκ μηχανάκια. Μεγάλοι χώροι, τρελή άνεση, πολύ καλή προστασία.

Τώρα για την πόλη έχει να κάνει και σε ποια πόλη είσαι και τι δρομολόγια κάνεις, αλλά και πως βολεύεσαι στο μηχανάκι. Μπορεί να είναι οκ, ή εντελώς ακατάλληλα. Αλλά το ίδιο και τα μικρά ή μεσαία σκούτερ.

Το Bev 350 πάντως είναι ειδική περίπτωση λόγω και μεγέθους τροχών.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Χθες και σήμερα έτυχε και οδήγησα δύο διαφορετικά scooter. Ένα xciting 400 και ένα beverly 350 (που τόσο εκτιμάει ο γιατρός). Δεν θα γράψω για τελικές στριψίματα κλπ, πάρα μόνο πως όσο καλό μπορεί να είναι ένα σκούτερ για έναν, άλλο τόσο κακό μπορεί να είναι για άλλον. Τα οδήγησα και τα δύο με το ίδιο κράνος (τζετ) και για την ίδια πάνω κάτω ώρα. Θα μιλήσω μόνο για την εργονομία ως προς εμένα.

Στο Xciting καθόμουν περισσότερο μέσα και πίσω και ενώ η μικρή του ζελατίνα δεν μου ενέπνευσε και ιδιαίτερη σιγουριά, εντούτοις λόγω της πιο μακρινής θέσης από την ζελατίνα αλλά και της πιο βαθιάς, έπιασα να πηγαίνω με 100 χλμ και να μην με ενοχλεί καθόλου ο αέρας ούτε σε επίπεδο αντίστασης, αλλά ούτε και ήχου! Σε αυτά τα χλμ ήδη είχα πρόβλημα στο bandit.

Αντίθετα το beverly σε βάζει σε μια θέση με πιο ορθή γωνία στον κορμό και στα πόδια, αρκετά ψηλότερα, και πολύ πιο μπροστά προς το τιμόνι. Έχει μια παρόμοια μικρή ζελατίνα και αυτό. Με το που έπιανα τα 80 χλμ άρχιζαν οι στροβιλισμοί και τα σφυρίγματα στο κράνος, σε βαθμό να είναι εξοργιστικά ενοχλητικό. Επίσης η θέση οδήγησης του είναι αρκετά δεσμευτική μιας και σε κλειδώνει σε αυτες τις γωνίες, χωρίς να μπορείς να τεντώσεις τα πόδια όπως πχ στο xciting. Πιστεύω πράγματι όπως λέει ο γιατρός @thanosgp πως έχει κινητήρα διαμάντι και κράτημα τρένου, αλλά τι να το κάνεις αν δεν μπορείς να το απολαύσεις; Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους.

Υ.Γ Μην αναρωτιέστε αν ψάχνω σκουτερ. Για άλλον λόγο έτυχε και τα οδήγησα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom