Είναι τα μεγάλα scooter μοτοσυκλέτες;

Ειναι ;

  • Ναι ,ειναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%
  • Οχι ,δεν είναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    18

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πριν λίγες μέρες σε βόλτα είχαμε μαζί μας και σκουτερ Kymco Xciting 400.

Δεν μπορούσα καν να διανοηθώ πως ένα σκούτερ μπορεί να πηγαίνει τόσο τάπα σε στροφιλίκι στα κατάλληλα χέρια. Οκ, βολικά, εύχρηστα, με χώρους κλπ κλπ, αλλά στρίβουν κιόλας; :eek:

Έπαθα πλάκα. Μπορώ μονο να φανταστώ πως θα πηγαίνει ένα Tmax ή ένα AK 550 σε κατάλληλα χέρια.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πριν λίγες μέρες σε βόλτα είχαμε μαζί μας και σκουτερ Kymco Xciting 400.

Δεν μπορούσα καν να διανοηθώ πως ένα σκούτερ μπορεί να πηγαίνει τόσο τάπα σε στροφιλίκι στα κατάλληλα χέρια. Οκ, βολικά, εύχρηστα, με χώρους κλπ κλπ, αλλά στρίβουν κιόλας; :eek:

Έπαθα πλάκα. Μπορώ μονο να φανταστώ πως θα πηγαίνει ένα Tmax ή ένα AK 550 σε κατάλληλα χέρια.
"Αστο, έχω πάει εκδρομή με το TMAX Club Επίδαυρο μαζί με τον κολλητό μου που είχε ΑΚ550, δεν μπορείς να πιστέψεις πως πήγαιναν...... Eγώ τα λέω χρόνια..


tmax-640.jpg
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
"Αστο, έχω πάει εκδρομή με το TMAX Club Επίδαυρο μαζί με τον κολλητό μου που είχε ΑΚ550, δεν μπορείς να πιστέψεις πως πήγαιναν...... Eγώ τα λέω χρόνια..


View attachment 21040
Αμ και εγώ τα λέω αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω...προχθές είχαμε μαζί ένα SH 300 και πήγαινε παντού τάπα - τέζα - μπαλαντέζα.
Μόνο στην εθνική το κακόμοιρο προσπαθούσε με 130-140, στιγμιαία και 150 για να μη μας καθυστερήσει.

Ορίστε νάτο χορεύοντας με τους λύκους :



Υ.Γ. Φωτό του φίλου Θάνου.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Να γράψω κ εγώ την άποψη μου...
Εδώ κ έναν χρόνο περίπου οδηγώ ένα Honda NC 750 Integra.
Ουσιαστικά είναι μια αυτόματη μοτοσυκλέτα NC με κοστούμι σκούτερ.
17άρες ζάντες, αλυσίδα στη μετάδοση, με 6 ταχύτητες.
Έχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων κ φυσικά μικρότερο ύψος από το έδαφος.
Κ θέση οδήγησης λίγο πιο κάθετη.
Αυτόματο, με δύο προγράμματα.
Το D κ το S.
Έχω το μοντέλο του '16, λίγο πριν το facelift που πρόσθεσαν άλλα δύο προγράμματα στο κιβώτιο κ έβαλαν θεωρητικά καλύτερο πηρούνι μπροστά.
Από τα προγράμματα το D αφήνει τον κινητήρα να δουλεύει εντελώς κρεμασμένος σε χαμηλές στροφές.
Το S είναι πιο σπιρτόζικο, αλλά έχει το κακό να κατεβάζει ταχύτητα όταν κλείνεις το γκάζι.
Επομένως, το δουλεύω στο χειροκίνητο κ έιμαι μια χαρά!
Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από το αριστερό κ δεξί χέρι.
Χρειάζεται λίγο εξοικιωση.
Από επιδόσεις, φυσικά οι 55 ίπποι κ τα 238 κιλά δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο.
Έχει δυνατές επιταχύνσεις από στάση κ επειδή είναι χαμηλοστροφος κινητήρας-κοκκινα στις 6200 σ.α.λ έχει πολλή ροπή χαμηλά.
Οι ταχύτητες αλλάζουν ακαριαία χωρίς κλείσιμο γκαζιού.
Δεν έχω πάει πολυήμερα ταξίδια με αυτό-ακόμη, αλλά ποτέ δεν ένιωσα να μου λείπει η δύναμη.
Στην εθνική κρατάει εύκολα τα 160 χλμ κ ταξιδεύει με αυτά όλη μέρα.
Αν θέλω πάει κ με 190 χωρίς πρόβλημα.
Επειδή η 6η είναι αρκετά μακριά όμως, ανεβάζει λίγο πιο αργά.
Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι κ είναι πολύ σταθερό ακόμη κ σε πολύ υψηλές ταχύτητες.
Έχει πολύ άνετη σέλα, την έχω αλλάξει κ είναι ακόμη πιο άνετη, κ από κάτω έχει μικρό χώρο αποσκευών.
Η κατανάλωση του, μετρημένη με πρόγραμμα στο κινητό, είναι 4 λτ στα 100 km.
Το μέγιστο που έχω δει είναι 4,5 λτ.
Στην πόλη πηγαίνοντας τάπα.
Το ελάχιστο, 3,4 λτ σε περιήγηση 5 ημερών στη Χίο.
Αυτό που με χαλάει είναι οι μπροστινή ανάρτηση.
Αρκετά *****ή... πάει για αλλαγή ελατηρίων μάλλον.
Μπροστά έχει μονή δισκόπλακα.
Τα φρένα μου φαίνονται οκ, αλλά υπάρχει μια ασάφεια κ πάλι εξαιτίας της ανάρτησης.
Η αξιοπιστία του κινητήρα είναι παροιμιώδης.
Φίλος με NC 700 έχει κάνει αυτή την στιγμή 286.000 km κ συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να γράψω κ εγώ την άποψη μου...
Εδώ κ έναν χρόνο περίπου οδηγώ ένα Honda NC 750 Integra.
Ουσιαστικά είναι μια αυτόματη μοτοσυκλέτα NC με κοστούμι σκούτερ.
17άρες ζάντες, αλυσίδα στη μετάδοση, με 6 ταχύτητες.
Έχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων κ φυσικά μικρότερο ύψος από το έδαφος.
Κ θέση οδήγησης λίγο πιο κάθετη.
Αυτόματο, με δύο προγράμματα.
Το D κ το S.
Έχω το μοντέλο του '16, λίγο πριν το facelift που πρόσθεσαν άλλα δύο προγράμματα στο κιβώτιο κ έβαλαν θεωρητικά καλύτερο πηρούνι μπροστά.
Από τα προγράμματα το D αφήνει τον κινητήρα να δουλεύει εντελώς κρεμασμένος σε χαμηλές στροφές.
Το S είναι πιο σπιρτόζικο, αλλά έχει το κακό να κατεβάζει ταχύτητα όταν κλείνεις το γκάζι.
Επομένως, το δουλεύω στο χειροκίνητο κ έιμαι μια χαρά!
Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από το αριστερό κ δεξί χέρι.
Χρειάζεται λίγο εξοικιωση.
Από επιδόσεις, φυσικά οι 55 ίπποι κ τα 238 κιλά δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο.
Έχει δυνατές επιταχύνσεις από στάση κ επειδή είναι χαμηλοστροφος κινητήρας-κοκκινα στις 6200 σ.α.λ έχει πολλή ροπή χαμηλά.
Οι ταχύτητες αλλάζουν ακαριαία χωρίς κλείσιμο γκαζιού.
Δεν έχω πάει πολυήμερα ταξίδια με αυτό-ακόμη, αλλά ποτέ δεν ένιωσα να μου λείπει η δύναμη.
Στην εθνική κρατάει εύκολα τα 160 χλμ κ ταξιδεύει με αυτά όλη μέρα.
Αν θέλω πάει κ με 190 χωρίς πρόβλημα.
Επειδή η 6η είναι αρκετά μακριά όμως, ανεβάζει λίγο πιο αργά.
Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι κ είναι πολύ σταθερό ακόμη κ σε πολύ υψηλές ταχύτητες.
Έχει πολύ άνετη σέλα, την έχω αλλάξει κ είναι ακόμη πιο άνετη, κ από κάτω έχει μικρό χώρο αποσκευών.
Η κατανάλωση του, μετρημένη με πρόγραμμα στο κινητό, είναι 4 λτ στα 100 km.
Το μέγιστο που έχω δει είναι 4,5 λτ.
Στην πόλη πηγαίνοντας τάπα.
Το ελάχιστο, 3,4 λτ σε περιήγηση 5 ημερών στη Χίο.
Αυτό που με χαλάει είναι οι μπροστινή ανάρτηση.
Αρκετά *****ή... πάει για αλλαγή ελατηρίων μάλλον.
Μπροστά έχει μονή δισκόπλακα.
Τα φρένα μου φαίνονται οκ, αλλά υπάρχει μια ασάφεια κ πάλι εξαιτίας της ανάρτησης.
Η αξιοπιστία του κινητήρα είναι παροιμιώδης.
Φίλος με NC 700 έχει κάνει αυτή την στιγμή 286.000 km κ συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα!

Μηχανάρα!Giving
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μοτοσυκλέτα σημαίνει δίκυκλο με μοτερ. Οι καιροί όμως αλλάζουν, η τεχνολογία και το μάρκετινγκ προχωρούν με νέες ιδέες κ σχήματα. Ίσως για κάποιους τα σκούτερ θεωρούνται ότι βεβηλωνουν τον όρο μοτοσυκλέτα, γιατί ξεφεύγουν σα σχήμα, και απειλουν την μάτσο φιγούρα του αναβάτη.Με αντίστοιχη λογική και η dsg (καλά το λέω?) αφρικα δεν είναι πραγματικη μοτο λόγω αυτόματου κιβωτιου, τα bmw είναι για γιατρούς και δικηγόρους, και τα γυμνά χιλιάρια για άνδρες.. Κάθε μοτο έχει το κοινό της, αλλά στο τέλος ολα 2 ροδες έχουν και γέρνουν στις στροφές. Είμαστε τυχεροί που έχουμε την πολυτέλεια της επιλογης
 
Τελευταία επεξεργασία:

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
Και εδώ το δικό μου!!!
Με τον μαμά ανεμοθωρακα και όχι αυτόν που φοράω έχω γυρίσει σχεδόν όλη την Ελλάδα δικαβαλο.
160 σταθερά και άνετα. Κοντά στα 190 και δεν κουνάει πουθενά.
Εντελώς ανετοτατα,με εξαιρετική σέλα καναπέ και για τον συνεπιβάτη.
Γενικά είσαι πολύ κοντά σε μηχανή σε αίσθηση.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Παιδιά αυτά έχουν ξεφύγει από τα κλασσικά σκούτερ,είναι μοτοσυκλέτες με πρακτικές ευκολίες των σκούτερ (αποθηκευτικοί χώροι, αυτόματο κιβώτιο).
Έχουν τον κινητήρα στο πλαίσιο και κανονικό ψαλίδι.
Είναι υβρίδια.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.488
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παιδιά αυτά έχουν ξεφύγει από τα κλασσικά σκούτερ,είναι μοτοσυκλέτες με πρακτικές ευκολίες των σκούτερ (αποθηκευτικοί χώροι, αυτόματο κιβώτιο).
Έχουν τον κινητήρα στο πλαίσιο και κανονικό ψαλίδι.
Είναι υβρίδια.

Κατι σαν SUV να πουμε.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Κατι σαν SUV να πουμε.
Και με τον ανάλογο όγκο!
Μόνο για λεωφόρους και ταξίδια. Στο πήξιμο της κίνησης χάνεται η αποστολή/ ουσία τους...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Κατι σαν SUV να πουμε.

Και με τον ανάλογο όγκο!
Μόνο για λεωφόρους και ταξίδια. Στο πήξιμο της κίνησης χάνεται η αποστολή/ ουσία τους...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Και ναι,και όχι.
Εξαρτάται πως το χρησιμοποιείς/από ποια οπτική θα τα δεις:


Μοτοσικλέτες με ανέσεις/εμφάνιση σκούτερ

Ή

Σκούτερ με δυνατότητες μοτοσικλέτας.

Στη 2η περίπτωση θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα suv των σκουτερ.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Και με τον ανάλογο όγκο!
Μόνο για λεωφόρους και ταξίδια. Στο πήξιμο της κίνησης χάνεται η αποστολή/ ουσία τους...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με το Integra μπορείς να κινείσαι μια χαρά στην πόλη.
Δεν καίει κ ο όγκος του δεν είναι άμεσα αντιληπτός.
Είναι βαρύ όμως κ το τιμόνι δεν κόβει πολύ.
Θέλει λιγάκι εκπαίδευση στις χαμηλές μανούβρες κ στους επιτόπιους ελιγμούς.
Κ το λέω εγώ με 1,80 ύψος κ 100 γυμναστηριακά κιλά!
;)
Φυσικά για το πήγαινε έλα στη δουλειά έχω το πιστό κ αξιόπιστο crypton x!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Φυσικά για το πήγαινε έλα στη δουλειά έχω το πιστό κ αξιόπιστο crypton x!

ΝΑ, αυτό δεν θα το έκανα ποτέ αν έπαιρνα σκούτερ.
Οταν έδωσα το bandit μου πέρασε απο το μυαλό να τα κάνω όλα με ένα μηχανάκι. Να δώσω και τον πάπιο και να πάρω ένα σκούτερ για όλα.
Δεν υπήρχε όμως καμία περίπτωση να κρατούσα και το παπί και να έπαιρνα και ένα μεσαίο σκούτερ, επειδή θεωρώ πως το ένα θα επικάλυπτε την χρήση του άλλου.
Κάτι που δεν συμβαίνει με μια μοτοσυκλέτα κλασικής δομής, που έχουν τελείως διακριτούς ρόλους σε σχέση με το σκούτερ. Πχ το 1000 δεν το βάζω πόλη καθόλου.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Δίκιο έχεις όπως το θέτεις.
Το παπί όμως το
ΝΑ, αυτό δεν θα το έκανα ποτέ αν έπαιρνα σκούτερ.
Οταν έδωσα το bandit μου πέρασε απο το μυαλό να τα κάνω όλα με ένα μηχανάκι. Να δώσω και τον πάπιο και να πάρω ένα σκούτερ για όλα.
Δεν υπήρχε όμως καμία περίπτωση να κρατούσα και το παπί και να έπαιρνα και ένα μεσαίο σκούτερ, επειδή θεωρώ πως το ένα θα επικάλυπτε την χρήση του άλλου.
Κάτι που δεν συμβαίνει με μια μοτοσυκλέτα κλασικής δομής, που έχουν τελείως διακριτούς ρόλους σε σχέση με το σκούτερ. Πχ το 1000 δεν το βάζω πόλη καθόλου.

Δίκιο έχεις όπως το θέτεις.
Το παπί όμως το είχα από το 2011.
Το Integra το πήρα πέρυσι για κάποιες πιο μακρινές διαδρομές.
Από τη μία σκέφτομαι να το δώσω κ στη θέση του να πάρω CRF.
Από την άλλη λέω, 22€ τέλη έχει συν 60€ ασφάλεια το χρόνο.
Δεν καίει τίποτα κ έχει παμφθηνα σέρβις.
 
Top Bottom