RaGe_RaptoR
new member
- Δημοσιεύσεις
- 333
- Ηλικία
- 44
- Μοτοσυκλέτα
- GSX-R1000 K6
- Όνομα
- Giorgio
πιο πολλά κι απ'το νέο CBR!!!!!!!!!!!!Η jordan ΔΕΝ είναι σκούτερ
Η jordan είναι SSSSSSSSSSS
* Με πολλά RRRRRRRRRRRRR
πιο πολλά κι απ'το νέο CBR!!!!!!!!!!!!Η jordan ΔΕΝ είναι σκούτερ
Η jordan είναι SSSSSSSSSSS
* Με πολλά RRRRRRRRRRRRR
"Αστο, έχω πάει εκδρομή με το TMAX Club Επίδαυρο μαζί με τον κολλητό μου που είχε ΑΚ550, δεν μπορείς να πιστέψεις πως πήγαιναν...... Eγώ τα λέω χρόνια..Πριν λίγες μέρες σε βόλτα είχαμε μαζί μας και σκουτερ Kymco Xciting 400.
Δεν μπορούσα καν να διανοηθώ πως ένα σκούτερ μπορεί να πηγαίνει τόσο τάπα σε στροφιλίκι στα κατάλληλα χέρια. Οκ, βολικά, εύχρηστα, με χώρους κλπ κλπ, αλλά στρίβουν κιόλας;
Έπαθα πλάκα. Μπορώ μονο να φανταστώ πως θα πηγαίνει ένα Tmax ή ένα AK 550 σε κατάλληλα χέρια.
Αμ και εγώ τα λέω αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω...προχθές είχαμε μαζί ένα SH 300 και πήγαινε παντού τάπα - τέζα - μπαλαντέζα."Αστο, έχω πάει εκδρομή με το TMAX Club Επίδαυρο μαζί με τον κολλητό μου που είχε ΑΚ550, δεν μπορείς να πιστέψεις πως πήγαιναν...... Eγώ τα λέω χρόνια..
View attachment 21040
Να γράψω κ εγώ την άποψη μου...
Εδώ κ έναν χρόνο περίπου οδηγώ ένα Honda NC 750 Integra.
Ουσιαστικά είναι μια αυτόματη μοτοσυκλέτα NC με κοστούμι σκούτερ.
17άρες ζάντες, αλυσίδα στη μετάδοση, με 6 ταχύτητες.
Έχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων κ φυσικά μικρότερο ύψος από το έδαφος.
Κ θέση οδήγησης λίγο πιο κάθετη.
Αυτόματο, με δύο προγράμματα.
Το D κ το S.
Έχω το μοντέλο του '16, λίγο πριν το facelift που πρόσθεσαν άλλα δύο προγράμματα στο κιβώτιο κ έβαλαν θεωρητικά καλύτερο πηρούνι μπροστά.
Από τα προγράμματα το D αφήνει τον κινητήρα να δουλεύει εντελώς κρεμασμένος σε χαμηλές στροφές.
Το S είναι πιο σπιρτόζικο, αλλά έχει το κακό να κατεβάζει ταχύτητα όταν κλείνεις το γκάζι.
Επομένως, το δουλεύω στο χειροκίνητο κ έιμαι μια χαρά!
Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από το αριστερό κ δεξί χέρι.
Χρειάζεται λίγο εξοικιωση.
Από επιδόσεις, φυσικά οι 55 ίπποι κ τα 238 κιλά δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο.
Έχει δυνατές επιταχύνσεις από στάση κ επειδή είναι χαμηλοστροφος κινητήρας-κοκκινα στις 6200 σ.α.λ έχει πολλή ροπή χαμηλά.
Οι ταχύτητες αλλάζουν ακαριαία χωρίς κλείσιμο γκαζιού.
Δεν έχω πάει πολυήμερα ταξίδια με αυτό-ακόμη, αλλά ποτέ δεν ένιωσα να μου λείπει η δύναμη.
Στην εθνική κρατάει εύκολα τα 160 χλμ κ ταξιδεύει με αυτά όλη μέρα.
Αν θέλω πάει κ με 190 χωρίς πρόβλημα.
Επειδή η 6η είναι αρκετά μακριά όμως, ανεβάζει λίγο πιο αργά.
Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι κ είναι πολύ σταθερό ακόμη κ σε πολύ υψηλές ταχύτητες.
Έχει πολύ άνετη σέλα, την έχω αλλάξει κ είναι ακόμη πιο άνετη, κ από κάτω έχει μικρό χώρο αποσκευών.
Η κατανάλωση του, μετρημένη με πρόγραμμα στο κινητό, είναι 4 λτ στα 100 km.
Το μέγιστο που έχω δει είναι 4,5 λτ.
Στην πόλη πηγαίνοντας τάπα.
Το ελάχιστο, 3,4 λτ σε περιήγηση 5 ημερών στη Χίο.
Αυτό που με χαλάει είναι οι μπροστινή ανάρτηση.
Αρκετά *****ή... πάει για αλλαγή ελατηρίων μάλλον.
Μπροστά έχει μονή δισκόπλακα.
Τα φρένα μου φαίνονται οκ, αλλά υπάρχει μια ασάφεια κ πάλι εξαιτίας της ανάρτησης.
Η αξιοπιστία του κινητήρα είναι παροιμιώδης.
Φίλος με NC 700 έχει κάνει αυτή την στιγμή 286.000 km κ συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα!
Παιδιά αυτά έχουν ξεφύγει από τα κλασσικά σκούτερ,είναι μοτοσυκλέτες με πρακτικές ευκολίες των σκούτερ (αποθηκευτικοί χώροι, αυτόματο κιβώτιο).
Έχουν τον κινητήρα στο πλαίσιο και κανονικό ψαλίδι.
Είναι υβρίδια.
Και με τον ανάλογο όγκο!Κατι σαν SUV να πουμε.
Κατι σαν SUV να πουμε.
Και με τον ανάλογο όγκο!
Μόνο για λεωφόρους και ταξίδια. Στο πήξιμο της κίνησης χάνεται η αποστολή/ ουσία τους...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και με τον ανάλογο όγκο!
Μόνο για λεωφόρους και ταξίδια. Στο πήξιμο της κίνησης χάνεται η αποστολή/ ουσία τους...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά για το πήγαινε έλα στη δουλειά έχω το πιστό κ αξιόπιστο crypton x!
ΝΑ, αυτό δεν θα το έκανα ποτέ αν έπαιρνα σκούτερ.
Οταν έδωσα το bandit μου πέρασε απο το μυαλό να τα κάνω όλα με ένα μηχανάκι. Να δώσω και τον πάπιο και να πάρω ένα σκούτερ για όλα.
Δεν υπήρχε όμως καμία περίπτωση να κρατούσα και το παπί και να έπαιρνα και ένα μεσαίο σκούτερ, επειδή θεωρώ πως το ένα θα επικάλυπτε την χρήση του άλλου.
Κάτι που δεν συμβαίνει με μια μοτοσυκλέτα κλασικής δομής, που έχουν τελείως διακριτούς ρόλους σε σχέση με το σκούτερ. Πχ το 1000 δεν το βάζω πόλη καθόλου.