ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτοι θα μας παρουν μεχρι και τα .... χεσμενα σωβρακα για αντιγραφη ....! Tooth
Εξ ου μαλλον και η V8 που παρουσιαστηκε. facepalm 2
 

Attachments

  • Morbidelli_V8_at_Barber_Motorsport_Museum.jpg
    Morbidelli_V8_at_Barber_Motorsport_Museum.jpg
    111,4 KB · Προβολές: 11

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Multistrada 60,000 km European Tour - Σκυταλοδρομία για 30 αναβάτες σε 6 χώρες​

6483dbccae19e87679e9b6df6683c0a9_XL.jpg

Ένα οδοιπορικό 60,000 χιλιομέτρων που θα διασχίσει έξι ευρωπαϊκές χώρες ξεκινά σήμερα, Παρασκευή 16 Απριλίου 2024 για 30 Ευρωπαίους αναβάτες.

Εκκινώντας από τη Γαλλία, μια Ducati Multistrada V4 Rally θα ξεκινήσει ένα μακρύ ταξίδι που θα διαρκέσει ως τον Φεβρουάριο του 2024 περνώντας από την Αγγλία, την Πολωνία, την Αυστρία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και θα τερματίσει στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην καρδιά της Ducati στο Borgo Panigale της Bologna.

Μια ομάδα 30 αναβατών θα κάνουν ο καθένας περίπου 2,000 χιλιόμετρα έκαστος με τη συγκεκριμένη Multistrada V4 Rally, καταγράφοντας το ταξίδι τους σε μια αφιερωμένη ενότητα στην ιστοσελίδα της Ducati, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής της (@ducatimultistradav4).

Η σχεδίαση της διαδρομής με μήκος 60,000 χιλιομέτρων δεν είναι τυχαία, καθώς τόσο ακριβώς είναι το διάστημα μεταξύ δύο σέρβις της τουριστικής αυτής μοτοσυκλέτας, η οποία στην πορεία θα κάνει μόνο τις προβλεπόμενες από το πρόγραμμα συντήρησής της αλλαγές λαδιών (ανά 15,000 km ή 24 μήνες).

Το ταξίδι θα ξεκινήσει από την πόλη της Νίκαιας στον νότο της Γαλλίας πριν πάει κατά σειρά στις άλλες πέντε ευρωπαϊκές χώρες που προαναφέραμε, ενώ στο τέλος θα καταλήξει σε μια έβδομη, την πατρίδα της μοτοσυκλέτας και δη το εργοστάσιο στο οποίο φτιάχτηκε όπου θα γιορταστεί δεόντως η επιστροφή της.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισπανία - Οι μοτοσυκλέτες θα κινούνται νόμιμα στη Λ.Ε.Α.​



Κατά την επικείμενη αναθεώρηση του ισπανικού Κ.Ο.Κ. θα δίκυκλα θα μπορούν να χρησιμοποιούν τη δεξιά Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης υπό προϋποθέσεις.

Η ισπανική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τις οδικές μεταφορές της χώρας, Dirección General de Tráfico (DGT), ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια μεγάλη αναθεώρηση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και μια από τις αλλαγές θα ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημα των Ισπανών μοτοσυκλετιστών.

Συγκεκριμένα, με τον νέο κανονισμό τα δίκυκλα θα μπορούν να κινηθούν πάνω στη Λ.Ε.Α. χωρίς πια να κινδυνεύουν από πρόστιμο - €200 στην Ισπανία με την τρέχουσα νομοθεσία - αλλά μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Πρώτον, η πρόσβαση στη Λ.Ε.Α. επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση έντονου μποτιλιαρίσματος. Δεύτερον, η ταχύτητα του δικύκλου στη λωρίδα αυτή δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 km/h. Τρίτον, ο αναβάτης θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα σε κάθε όχημα που έχει το νόμιμο δικαίωμα κίνησης στη Λ.Ε.Α., κάτι που στην Ισπανία περιλαμβάνει ποδήλατα και αγροτικά μηχανήματα.

Πηγή: Motociclismo.es
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρευνα – 6 στους 10 αναβάτες δεν θέλουν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, ποιοι είναι οι λόγοι​

04ba722784007f1ed1f79bfd58e35b74_XL.jpg

Η δυσπιστία προς τον νέο τρόπο μετακίνησης καλά κρατεί.

Τα δεδομένα που θα εξετάσουμε σήμερα προέρχονται από έρευνα που έγινε στην Ιαπωνία και μάλιστα όχι από... όποιον και όποιον, αλλά από την ένωση κατασκευαστών αυτοκινήτων οχημάτων – η οποία, κάθε δύο χρόνια, προχωρά σε αυτή την έρευνα για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των οδηγών στην Ιαπωνία. Η έρευνα είχε ένα δείγμα 4.415 ατόμων και πραγματοποιήθηκε μεταξύ 30 Αυγούστου και 22 Σεπτεμβρίου του 2013 και αξίζει να ρίξουμε μια ματιά σε ένα τμήμα αυτής, αυτό που αναφέρεται στα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα. Τα οποία, και στην Ιαπωνία, αντιμετωπίζουν σκεπτικισμό.

Πιο συγκεκριμένα, 8 στους 10 χρήστες δικύκλων δηλώνουν ότι «γνωρίζουν για τα ηλεκτρικά και τα χαρακτηριστικά τους», όμως ελάχιστοι έχουν εμπειρία χρήσης από ηλεκτροκίνητο, με 9 στους 10 να δηλώνουν ότι δεν έχουν οδηγήσει, καταδεικνύοντας μεταξύ άλλων και μια ανάγκη μεγαλύτερης διαθεσιμότητας test rides.

Στο «κυρίως πιάτο» της έρευνας, φαίνεται ότι περίπου 6 στους 10 αναβάτες δεν θέλουν ή δεν σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό δίκυκλο. Οι λόγοι δυσαρέσκειας του κοινού ως προς τα ηλεκτρικά αναφέρονται, μεταξύ άλλων, η υψηλή τιμή απόκτησης, η απουσία ήχου και αίσθησης κινητήρα, αλλά και η απουσία «προσωπικότητας» ως όχημα. Στον αντίποδα, όσοι δήλωσαν ότι αρέσκονται στα ηλεκτρικά οχήματα, ανέδειξαν ως ατού τους την απουσία εκπεμπόμενων ρύπων, την επαναφόρτιση χωρίς να χρειάζεται να πας σε βενζινάδικο αλλά και το χαμηλό επίπεδο θορύβου τους.

Τι θα έπρεπε να αλλάξει στα ηλεκτρικά, σύμφωνα με το δείχμα της έρευνας, ώστε να γίνουν πιο δημοφιλή; Οι ήδη κάτοχοι scooter θέλουν χαμηλότερες τιμές αγοράς, μεγαλύτερη αυτονομία και μεγαλύτερη ευκολία φόρτισης στο σπίτι. Από την άλλη, οι χρήστες «ελεύθερου χρόνου» θα περίμεναν να βγει το «κατάλληλο μοντέλο» σε σχεδίαση, επιδόσεις ή μέγεθος, που θα τους ικανοποιήσει ώστε να το αγοράσουν.
 
Top Bottom