Καλησπέρα. Καινούργιος στο forum και αρχάριος σχετικά στα ιδιαίτερα μηχανικά των δίτροχων ήθελα να παραθέσω έναν μικρό προβληματισμό μου.
Κάτοχος μιας μικρής μοτοσυκλέτας Daytona Monster 125cc. Ακολουθώ πιστά τα σέρβις. Έχει κανεί 18000 χλμ σε διάστημα 2 χρόνων. Δεν έχω κανένα παράπονο μιας και δεν έχει βγάλει τιποτά ιδιαίτερο το μηχανάκι τουλάχιστον που να μην οφείλεται σ' εμένα. Παρατήρησα πριν λίγο καιρό στο περπάτημα του ιδίως σε χαμηλά γκάζια και ταχύτητα μια αρρυθμία. Σαν να τραβάς και να αφήνεις το γκάζι. Οπότε κάθησα ένα ωραίο πρωινό και έκανα τα κλασσικά, καθάτισμα φίλτρου, έλεγχο μπουζί κλπ. Όλα καλά και πεντακάθαρα. Φτάνοντας στην αλυσίδα όμως, που ήθελε και τέντωμα, παρατήρησα όπως γυρνούσα τον τροχό με το χέρι, ότι το τάνισμά της ήταν μεταβλητό... δηλαδή όπως γυρνούσε ο τροχός μια έσφιγγε και μια χαλάρωνε... Υπέθεσα λοιπόν ότι ήρθε η ώρα για αλυσίδα και γρανάζια μετά από παρότρυνση φίλου μηχανικού. Το θέμα όμως είναι ότι τα της εταιρίας (daytona, sym κλπ) είναι πολύ ακριβά και χαλάνε γρήγορα όπως φαίνεται. Ήθελα λοιπόν αν κάποιος φίλος έχει παρόμοια εμπειρία τα φώτα του ή καθοδήγηση του τι πρέπει να μετρήσω στα γρανάζια ώστε να βρω κάποιο αντίστοιχο άλλης εταιρίας ή after market καλύτερης ποιότητας ( ενδεικτικά αναφέρω ότι το πίσω γρανάζι της εταιρίας το βρήσκω το λιγότερο 45 ευρώ συν μεταφορικά...)
Συμπληρώνω πως βρίσκομαι Σάμο και είναι περιορισμένα τα τοπικά καταστήματα ανταλλακτικών πράγμα που δυσχεραίνει την έρευνα...
Κάτοχος μιας μικρής μοτοσυκλέτας Daytona Monster 125cc. Ακολουθώ πιστά τα σέρβις. Έχει κανεί 18000 χλμ σε διάστημα 2 χρόνων. Δεν έχω κανένα παράπονο μιας και δεν έχει βγάλει τιποτά ιδιαίτερο το μηχανάκι τουλάχιστον που να μην οφείλεται σ' εμένα. Παρατήρησα πριν λίγο καιρό στο περπάτημα του ιδίως σε χαμηλά γκάζια και ταχύτητα μια αρρυθμία. Σαν να τραβάς και να αφήνεις το γκάζι. Οπότε κάθησα ένα ωραίο πρωινό και έκανα τα κλασσικά, καθάτισμα φίλτρου, έλεγχο μπουζί κλπ. Όλα καλά και πεντακάθαρα. Φτάνοντας στην αλυσίδα όμως, που ήθελε και τέντωμα, παρατήρησα όπως γυρνούσα τον τροχό με το χέρι, ότι το τάνισμά της ήταν μεταβλητό... δηλαδή όπως γυρνούσε ο τροχός μια έσφιγγε και μια χαλάρωνε... Υπέθεσα λοιπόν ότι ήρθε η ώρα για αλυσίδα και γρανάζια μετά από παρότρυνση φίλου μηχανικού. Το θέμα όμως είναι ότι τα της εταιρίας (daytona, sym κλπ) είναι πολύ ακριβά και χαλάνε γρήγορα όπως φαίνεται. Ήθελα λοιπόν αν κάποιος φίλος έχει παρόμοια εμπειρία τα φώτα του ή καθοδήγηση του τι πρέπει να μετρήσω στα γρανάζια ώστε να βρω κάποιο αντίστοιχο άλλης εταιρίας ή after market καλύτερης ποιότητας ( ενδεικτικά αναφέρω ότι το πίσω γρανάζι της εταιρίας το βρήσκω το λιγότερο 45 ευρώ συν μεταφορικά...)
Συμπληρώνω πως βρίσκομαι Σάμο και είναι περιορισμένα τα τοπικά καταστήματα ανταλλακτικών πράγμα που δυσχεραίνει την έρευνα...