Γνωριμία με τον Νίκο Μανάφη και την Scooter δημιουργία του bull-e.

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Από το Youtube κανάλι του
Βασίλης Σαρημπαλίδης

O Νίκος Μανάφης είναι ένας Έλληνας designer που σχεδιάζει από ποδήλατα, σκάφη, αυτοκίνητα μέχρι και μοτοσικλέτες. Δραστηριοποιείται επαγγελματικά από το 2013 και διατηρεί δικό του γραφείο στην Αθήνα ενώ συνεργάζεται τόσο με ελληνικές όσο και με ξένες εταιρείες. Τελευταίο του δημιούργημα είναι το bull-e, ένα περιορισμένης παραγωγής ηλεκτρικό σκούτερ που απευθύνεται σε όσους μετακινούνται εντός αστικού κύκλου. Βασίζεται σε ένα ήδη υπάρχον και διαθέσιμο στην αγορά κινούμενο σασί ενώ σχεδιαστικά έχει την υπογραφή του Νίκου Μανάφη. Το σώμα του σκούτερ είναι κατασκευασμένο από υαλουφάσματα, το ένα και μοναδικό κάθισμα είναι ντυμένο με alcantara αίσθηση κάνουν οι δύο… ποτηροθήκες. Η κίνηση γίνεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει αυτονομία 50 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 45χλμ./ώρα. Η παραγωγή είναι περιορισμένη στις 250 μονάδες και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2021. Οι προπαραγγελίες γίνονται από την ιστοσελίδα www.bull-e-scooter.com, ενώ ήδη οι 30 πρώτες έχουν βρει το νέο τους ιδιοκτήτη σε διάφορα μέρη του κόσμου όπως, Ελλάδα, ΗΠΑ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αγγλία, Αυστραλία κ.ά. Η τιμή του bull_e αγγίζει τα 4.500 ευρώ.

 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Τώρα για να πούμε την αλήθεια δεν είναι και το θαύμα της επιστήμης. Από εμφάνιση δεν λέει τίποτα και νομίζω ότι πολλοί ακόμη Έλληνες θα κατάφερναν να φτιάξουν ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ και μάλιστα μπορεί πιο όμορφο. Όσο για την άλλη μοτοσυκλέτα που δείχνει στο βίντεο μου κάνει κακή μοντίφα σε κάποιο παλιό μηχανάκι παραγωγής.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Υπάρχει και ο Σπύρος Πανόπουλος με το CHAOS. Ένα ελληνικό hypercar με μόνον 3000hp.
Ξαφνικα χαθηκε Γιαννη ενω ειχε κανει πολυ ντορο cdefghigicdefghigi
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Τώρα για να πούμε την αλήθεια δεν είναι και το θαύμα της επιστήμης. Από εμφάνιση δεν λέει τίποτα και νομίζω ότι πολλοί ακόμη Έλληνες θα κατάφερναν να φτιάξουν ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ και μάλιστα μπορεί πιο όμορφο. Όσο για την άλλη μοτοσυκλέτα που δείχνει στο βίντεο μου κάνει κακή μοντίφα σε κάποιο παλιό μηχανάκι παραγωγής.
θα.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ο καθένας μπορεί να πει νομίζω την γνώμη του σε ένα θέμα. Σίγουρα Παναγιώτη δεν μπορεί να το φτιάξει ο καθένας αλλά κάποιος που έχει τις τεχνικές γνώσεις και μπορεί νομίζω ότι δεν είναι δύσκολο. Υπάρχουν βιντεάκια Ινδονησία και όχι μόνο που φτιάχνουν δικές τους κατασκευές από το μηδέν και χωρίς σχεδόν εργαλεία κοίτα το λίγο.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.544
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ξαφνικα χαθηκε Γιαννη ενω ειχε κανει πολυ ντορο cdefghigicdefghigi
Επειδή τον παρακολουθώ γενικότερα και αυτό επειδή είναι ενδιαφέρον ως άνθρωπος. Δουλεύει και δουλεύει σιωπηλά, βλέπεις Μιχάλη παίζονται πολλά $$$ από πίσω, οπότε από μια αρχή του δεν ήταν και πολύ της δημοσιότητας. Με τον Σαρημπαλίδη τα έχει καλά και εκείνος τον προωθεί διαδυκτιακά.

Βέβαια όλα αυτά χρειάζονται πολλά χρήματα για να γίνουν οπότε και οι σπόνσορες λόγω κορονοϊού έχουν κάνει λίγο κράτει.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ο καθένας μπορεί να πει νομίζω την γνώμη του σε ένα θέμα. Σίγουρα Παναγιώτη δεν μπορεί να το φτιάξει ο καθένας αλλά κάποιος που έχει τις τεχνικές γνώσεις και μπορεί νομίζω ότι δεν είναι δύσκολο. Υπάρχουν βιντεάκια Ινδονησία και όχι μόνο που φτιάχνουν δικές τους κατασκευές από το μηδέν και χωρίς σχεδόν εργαλεία κοίτα το λίγο.
Ολα αυτα που λες ειναι γνωστα και δεν αμφισβητουνται.
Ομως αλλο η θεωρια και η προθεση , και αλλο η πραξη.
Μπορει εγω να ΘΕΛΩ να σε σκοτωσω ,αλλα μονο αν το κανω θα τιμωρηθω.
Οι πραξεις κρινονται ΟΧΙ οι προθεσεις.
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.257
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Δυστιχως εδω και πολλα χρονια οι φιλοι μας οι ευρωπαιοι εχουν αναγκαση τους ελληνες προδ,,, εε πολιτικους να υπογραψουν οτι ποτε δεν θα υπαρξςι στην ελλαδα κατασκευη αυτοκινητου η μοτοσυκλετας γιαυτο και οσοι το τολμησανε ποτε δεν πηραν εγκριση κυκλοφοριας σε ελληνικους δρομους
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δυστιχως εδω και πολλα χρονια οι φιλοι μας οι ευρωπαιοι εχουν αναγκαση τους ελληνες προδ,,, εε πολιτικους να υπογραψουν οτι ποτε δεν θα υπαρξςι στην ελλαδα κατασκευη αυτοκινητου η μοτοσυκλετας γιαυτο και οσοι το τολμησανε ποτε δεν πηραν εγκριση κυκλοφοριας σε ελληνικους δρομους
Σιγουρο αυτο που λες αλλα πλεον μπορεις αμα θελεις να οργανωσεις την επιχειρηση σου σε ΣΟΒΑΡΗ χωρα της ευρωπης και να παρεις εγκριση απο εκει σε πρωτογενες σταδιο και μετα να την μεταφερεις στην ΕΛΛΑΔΑ,οπου ΔΕΝ θα μπορεσει ΚΑΝΕΙΣ να σου αρνηθει.Υπαρχουν τροποι ,επιπονοι μεν ,οχι ακατορθωτοι δε.Παρε παραδειγμα αυτον που φτιαχνει τις ρεπλικα πορσε καπου στην θεσσαλια νομιζω.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.544
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δυστιχως εδω και πολλα χρονια οι φιλοι μας οι ευρωπαιοι εχουν αναγκαση τους ελληνες προδ,,, εε πολιτικους να υπογραψουν οτι ποτε δεν θα υπαρξςι στην ελλαδα κατασκευη αυτοκινητου η μοτοσυκλετας γιαυτο και οσοι το τολμησανε ποτε δεν πηραν εγκριση κυκλοφοριας σε ελληνικους δρομους
Που το λέει αυτό, υπάρχει κάπου γραμμένο;
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.257
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Που το λέει αυτό, υπάρχει κάπου γραμμένο;
O θεσσαλονικιος που εβγαζε τα πονυ εχει δηλωση οτι τα αυτοκινητα που βγαζει δεν μπορει να παρει εγκριση στην ελλαδα και τα στελνει αιγυπτο και βορεια αφρικη που εχουν ζητηση και παιρνουν εγκριση
Επισης καπου στην βορεια ελλαδα φτιαχνουν ρεπλικες που της στελνουν στην γερμανια και παιρνουν εκει εγκριση κυκλοφοριας γιατι το ελληνικο κρατος δεν δινει για εδω το θυμαμαι που το ειχα διαβασει σε συνεντευξη που ειχε δωσει ο ιδιοκτητης της εταιρειας
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Επισης καπου στην βορεια ελλαδα φτιαχνουν ρεπλικες που της στελνουν στην γερμανια και παιρνουν εκει εγκριση κυκλοφοριας γιατι το ελληνικο κρατος δεν δινει για εδω το θυμαμαι που το ειχα διαβασει σε συνεντευξη που ειχε δωσει ο ιδιοκτητης της εταιρειας
Τωρα Δημητρη μπορει να δωσει και Ελλαδα

Πώς μπήκε μπροστά η «τρελή» ιδέα της κατασκευής ενός πολυτελούς οχήματος στην Ελλάδα και τα προβλήματα
Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε αυτό το γεμάτο μεράκι αλλά και μεγαλεπήβολο πλάνο της κατασκευής αυτοκινήτων-ρέπλικες στην Κατερίνη ήξερε ότι έπρεπε να ξεπεράσει βουνά προβλημάτων. Τα οποία όπως μας είπε ο Σωκράτης Γαγανέλης «πολλές φορές το κράτος σου δίνει την εντύπωση ότι δεν θέλει να προχωρήσεις και να κάνεις κάτι καλό εδώ». Παρόλα αυτά το έκανε το 2007 και έχει φτάσει σε ένα επίπεδο να κατασκευάζει μέχρι και 25 αυτοκίνητα το χρόνο. Και εδώ και δύο χρόνια να έχει πάρει και άδεια για πώληση στην Ελλάδα».



Παρόλα αυτά όπως μας τόνισε πολλά ξεπεράστηκαν λόγω πείσματος: «Η εταιρεία ξεκίνησε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της Ελλάδας και δυστυχώς δεν είχε καμία βοήθεια. Απλά με το τεράστιο πείσμα που χαρακτηρίζει τον πατέρα μου έμεινε εδώ και έχει καταφέρει ό,τι έχει καταφέρει. Άλλος στη θέση του θα τα είχε παρατήσει.

Στην Ελλάδα η γραφειοκρατία είναι κάτι που μας δυσκολεύει πάρα πολύ. Σε κάθε βήμα μας. Για παράδειγμα πριν από λίγο καιρό έναν αμάξι ήταν έτοιμο και έφυγε για τον πελάτη μετά από 2 μήνες λόγω χαρτιών και γραφειοκρατίας. Αναγκάστηκε ο πατέρας μου να πάει από το υπουργείο για να μάθει γιατί είχε μπλοκάρει η υπόθεση».

Και μιλώντας για προβλήματα μας είπε ότι «ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε ήταν ότι δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Τα κατάφερε πολύ γρήγορα στην Ελβετία, την Αυστρία και τη Γερμανία. Μπορεί να του πήρε και λιγότερο από ένα μήνα. Στην Ελλάδα του πήρε κοντά δέκα χρόνια. Και αν το καλοσκεφτείτε από τότε που πήραμε την άδεια έχουμε πουλήσει ελάχιστα αμάξια στην Ελλάδα. Το ζήτημα ήταν γιατί να μπορούμε να πουλάμε στο εξωτερικό με μεγάλη ευκολία και όχι εδώ;».
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.544
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Τωρα Δημητρη μπορει να δωσει και Ελλαδα

Πώς μπήκε μπροστά η «τρελή» ιδέα της κατασκευής ενός πολυτελούς οχήματος στην Ελλάδα και τα προβλήματα
Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε αυτό το γεμάτο μεράκι αλλά και μεγαλεπήβολο πλάνο της κατασκευής αυτοκινήτων-ρέπλικες στην Κατερίνη ήξερε ότι έπρεπε να ξεπεράσει βουνά προβλημάτων. Τα οποία όπως μας είπε ο Σωκράτης Γαγανέλης «πολλές φορές το κράτος σου δίνει την εντύπωση ότι δεν θέλει να προχωρήσεις και να κάνεις κάτι καλό εδώ». Παρόλα αυτά το έκανε το 2007 και έχει φτάσει σε ένα επίπεδο να κατασκευάζει μέχρι και 25 αυτοκίνητα το χρόνο. Και εδώ και δύο χρόνια να έχει πάρει και άδεια για πώληση στην Ελλάδα».



Παρόλα αυτά όπως μας τόνισε πολλά ξεπεράστηκαν λόγω πείσματος: «Η εταιρεία ξεκίνησε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της Ελλάδας και δυστυχώς δεν είχε καμία βοήθεια. Απλά με το τεράστιο πείσμα που χαρακτηρίζει τον πατέρα μου έμεινε εδώ και έχει καταφέρει ό,τι έχει καταφέρει. Άλλος στη θέση του θα τα είχε παρατήσει.

Στην Ελλάδα η γραφειοκρατία είναι κάτι που μας δυσκολεύει πάρα πολύ. Σε κάθε βήμα μας. Για παράδειγμα πριν από λίγο καιρό έναν αμάξι ήταν έτοιμο και έφυγε για τον πελάτη μετά από 2 μήνες λόγω χαρτιών και γραφειοκρατίας. Αναγκάστηκε ο πατέρας μου να πάει από το υπουργείο για να μάθει γιατί είχε μπλοκάρει η υπόθεση».

Και μιλώντας για προβλήματα μας είπε ότι «ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε ήταν ότι δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Τα κατάφερε πολύ γρήγορα στην Ελβετία, την Αυστρία και τη Γερμανία. Μπορεί να του πήρε και λιγότερο από ένα μήνα. Στην Ελλάδα του πήρε κοντά δέκα χρόνια. Και αν το καλοσκεφτείτε από τότε που πήραμε την άδεια έχουμε πουλήσει ελάχιστα αμάξια στην Ελλάδα. Το ζήτημα ήταν γιατί να μπορούμε να πουλάμε στο εξωτερικό με μεγάλη ευκολία και όχι εδώ;».
Για αυτό ρώτησα τον Δημήτρη γιατί είχα αυτό στο μυαλό μου. Δεν ήξερα τι ίσχυε παλιά
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom