Μπάμπη τώρα είδα τι μηχανάκι έχεις.
Αν θέλεις δώσε μας μια εικόνα,σε νέο θεμα,της καβάλας του σε σχέση με άλλα που είχες κι ότι άλλο θεωρείς θετικό η αρνητικό..
σιγα μην ανοιξω αλλο θεμα για τους δεινοσαυρους..
Λοιπον , απο κατηγορια touring ειχα K100rt, k1100lt, St1100, Fjr1300, και τωρα εχω το μποξερ r1100rt.
Ολα μηχαναρες το καθενα ειχε τη χαρη του, δε θα κατσω να τα ξεφτιλισω με θετικα κ αρνητικα..
To BOXER γαβ γαβ, τοχω 4 μηνες, ειναι το πιο αργο απ ολα, το δε σασμαν πρεπει να τους ειχε ξεμεινει απο κανα τρακτερ..σα να μην εφταναν ολα αυτα, εχει και κραδασμους , ασε που σαν αεροψυκτο δε γουσταρει ρελαντι, ασε που σαν δικυλινδρο σκορτσαρει χαμηλα..
ΟΜΩΣ το γουσταρω , εχω κουμπωσει επανω, προσωπικοτητα στο φουλ, και ο μποξερ ειναι μαγεια...αργος μεν, αλλα το ζυγισμα που δινει στη μοτο ειναι αλλη φαση. Εχει κοντο μεταξονιο και χαμηλο κεντρο βαρους(σε σχεση με τα αλλα παντα)...Επισης ολα τα μεγαλα φεριγκνατα 4κυκιλνδρα βγαζουν τρελλη ζεστη, το μποξερακι τιποτα..Το televelelelelelelerer μπροστα ηταν κι αυτο κατι νεο για μενα, πολυ μ αρεσει, το μονο μειον ειναι οτι στην οπισθεν δεν μπορεις να βυθισεις το μπροστινο να παρεις μοχλο,,,μιλαμε για βαρια μηχανακια..
Αν και το Κ1100lt ηταν η πιο ματσο μηχαναρα..μονο για πολυ αντρες..με πολλες τριχες..δυστυχως λογω της απολυτης προστασιας απο αερα ανεπνεα τα καυσαερια οταν ειχα τις βαλιτσες επανω..δηλ.παντα.Καπως τα γυριζε πισω και εγκλωβιζονταν..βρωμαγαν και τα ρουχα, μαλλια ..κατσε θα βρω βιντεακι