Εμένα του 2010 μου μάσαγε λάδι και βάρεσε και ένα γρανάζι της τελικής μετάδοσης αλλά δεν ήμουν και ο καλύτερος χρήστης πηγαίνοντάς το τέζα με 140+ σερί εθνική μαζί με τα θηρία οπότε δεν έχω παράπονο.
Ο φίλος που το πήρε έδωσε ένα 500άρικο το υπερκύβισε σε 330-340 (?) κυβικά και γ@μάει λέμε !
Το ίδιο έκανε και άλλος κάτοχος αλλά αυτός τόκανε στις 160.000 χλμ αν θυμάμαι καλά.
Ρώτα και ότι θες θα στο πούμε.
Ομερτά δεν υπάρχει και ούτε έχει κανείς μας μετοχές στην ηόνδα.
Αν το αξίζει το λέμε, κατά την γνώμη μας πάντα ε ?
Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε όλοι. Θάταν αν μη τι άλλο βαρετό.
Α και από τούμπα μεγατόνων δεν πήρε ούτε χιλιοστό και φτιάχτηκε με ένα 1.200άρι τζετ.
Ανταλλακτικά και πλαστικά βρωμάει ο τόπος παντού λόγο μεγάλης κυκλοφορίας του μοντέλου αλλά και από αντιπροσωπεία που πήρα αρκετά δεν ήταν απαγορευτικά εκτός από το πλαϊνό σήμα που μούκατσε και το θυμάμαι ακόμα με 35 ευρώ πούχε.