Το λοιπόν η χάρα κράτησε για λίγο μιας και ξεκίνησε πάλι τα ίδια. Το πάω σε άλλον μάστορα που μου πρότεινανε άπειρα άτομα ένας απο τους καλύτερους στον Βόλο. Το κοίταξε όλο το μηχανάκι. Ντεπόζιτο μήπως κατεβάζει σκουριά τίποτα και μπουκώνει η αντλία, ρεύματα, τα πάντα όλα. Τελικά ναι, την άκουσε η αντλία πάλι. Γνήσια αντλία 300€, και μεταχειρισμένη δεν βρίσκουμε πλέον σε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ έστω κατάσταση.
Το ακραίο είναι οτι βρήκε απο Βόλο 5 αντλίες μεταχειρισμένες απο τρακαρισμένα Address, και ΚΑΜΙΑ δεν δούλευε σωστά, όλες ρετάρανε. Καμία ιδέα; Απο άλλα φόρουμ που διαβάζω βλέπω συχνά απο άτομα να λένε για τον ψεκασμό στα Address, και μάλιστα κάποια threads που γραφτήκανε το 2008 κιόλας (όταν ήτανε ακόμα νέο μοντέλο) είχανε θέματα με αντλίες βενζίνης. Και ο ίδιος ο μάστορας μου είπε οτι τα Address έχουνε συχνά βλάβες στις αντλίες τους.
Καμία λύση; Εγω οκ, να δώσω για να πάρω καινούρια κουτί εντελώς όχι used, αλλά αμα ξαναβγάλει το ίδιο θέμα; Τι κάνω; Αν είναι να το δώσω τα λεφτά μου μου φτάνουνε μόνο για 2 μηχανάκια μεταχειρισμένα: Honda Supra 100 και Innova 125 καρμπυρατέρ μοντέλο. Supra δεν τα φοβάμαι είναι σκυλιά και αυτό που βρήκα είναι απο το συνεργείο που πάω και φτιάχνω το μηχανάκι είναι πράγματι σε άριστη κατάταση. Καμία γνώμη; Το κακό που με βγάζει εκτός ορίων είναι έχω ρίξει άπειρα λεφτά σε αυτό το μηχανάκι, αυτό συνεχίζει να βγάζει βλάβες και παράλληλα τα ίδια αυτά λεφτά τα δούλεψα σκληρά για να τα βγάλω...