duke200
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.310
- Ηλικία
- 44
- Όνομα
- Alex
Πριν ξεκινήσω, θα γράψω κάποια συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι μηχανικοί και ιδιώτες στη βελτιωση. Τα περισσότερα τα ξέρετε;
1. Η βελτίωση πρέπει να είναι σε καλή σχέση τιμής αξίας. Αν έχετε διάφορες προτάσεις βελτίωσης θα διαλέγετε αυτήν με τη μεγαλύτερη αναλογία κερδισμενης ιπποδύναμης ανα ευρω που ξοδεύεται για να την αποκτήσετε. Στην αναλογία αυτή ΠΑΝΤΑ, εξετάζεται και η αγορά δυνατότερου κινητήρα ή ακόμα και οχήματος. Για παράδειγμα δεν ρίχνουμε 5.000 ευρω σε παπί για να το κάνουμε να πηγαίνει σαν ninja 300. Παίρνουμε ενα ninja 300 και ησυχάζουμε.
2. Να ξέρετε ότι πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα μας περασει, οποτε δεν μας πιάνει άγχος συνέχεια με το ποια θα είναι η επόμενη βελτίωση. Βάζουμε λοιπόν πάντα πλαφόν στο τι θέλουμε να κάνουμε. Βελτιώνουμε κάτι για να διασκεδάζουμε και όχι για να γίνουμε άρρωστοι κοντρακηδες.
3. Η ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ελάχιστα πράγματα δίνει σε απόδοση που σχεδόν δεν είναι αντιληπτά (η πιο καλοσχεδιασμένη εξάτμιση, ζήτημα να δίνει 5%). Τα φιλτροκουτια, όσο carbon πανάκριβα και hi-tech να είναι δεν δίνουν πανω απο 5% επίσης. Ενα ταπεινό DNA φίλτρο (ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΔΙ Η ΛΑΔΙ ΨΙΛΟ 10ΑΡΑΚΙ-πχ ATF) με ενα τρύπιο εργοστασιακό φιλτροκουτι που έχει όμως καλή τροφοδοσία φρέσκου αέρα έχει εφαμιλλα αποτελέσματα με ενα high-tech carbon και δε συμμαζεύεται φιλτροκουτι.
4. Δυστυχώς τα εργοσταδιακά συστήματα ψεκασμού ΔΕΝ έχουν ικανότητα να διαχειριστούν ακόμα και μικρές αλλαγές στην εισερχόμενη μάζα αέρα με αποτέλεσμα συνήθως όταν απελευθερώνουμε πολυ την εισαγωγή και εξαγωγή μονο θόρυβο παράγουμε, παρα αποδοση. Η δύναμη κρύβεται σε αλλά πράγματα στον κινητήρα.
5. ΠΑΝΤΑ πριν προβούμε σε βελτίωση κάνουμε έρευνα αγοράς σε βέλτιωτες, στο Ιντερνετ, παντού, ρωτάμε πάντα όσους έχουν χρόνια ασχοληθεί με το αντικείμενο και έχουμε δει ικανοποιημένους πελάτες τους και όχι τον κουμπάρο που "ξέρει απο αυτα". Είναι προτιμότερο να αξιοποιήσουμε την εμπειρία ατόμων που έχουν ήδη δοκιμάσει κάποια πράγματα και όχι να πάμε απο την αρχή μόνοι μας στα ψαχτα.
6. Εφόσον είμαστε άρρωστοι με τη βελτίωση, ξεκινάμε την έρευνα πριν καν αγοράσουμε οχημα, εξετάζουμε δηλαδη τα μελλοντικά οχηματα με βάση τη βελτιωσιμοτητα τους σε σχέση τιμής αξίας. Για παράδειγμα αν θέλουμε να φτιάξουμε drag μοτοσυκλέτα, θα πάρουμε κάποια που έχει εργοστασιακή τουρμπίνα ή που γίνεται χαμός στην αγορά με turbo kit. (Φυσικά καταλαβαίνετε για ποιες μιλάω).
7. Μεγάλο λάθος είναι η υπερβολή στους εκκεντροφορους, νιτρα, μεθανολες, βενζίνες με 140 οκτανια, κλπ, ενώ με την κατάλληλη επιλογή τουρμπινας έχουμε την ίδια απόδοση χωρίς όλα αυτά τα παρασανταλα. Αυτά είναι μονο για drag καταστάσεις και δεν ενδείκνυνται για οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο.
8. Όσοι θέλουν να ασχοληθούν με το επίσημο drag να ξέρουν ότι μια ζωή θα είναι με το χέρι στην τσέπη και ούτε χρηματικά έπαθλα δεν δίνονται. To drag είναι ένας χώρος που λυμενεται απο χαραμοφάηδες που εκμεταλλεύονται το μεράκι ορισμενων.
9. Η βελτίωση όπως λέει και η λέξη δεν αφορά ότι ήδη απο τον κατασκευαστή είναι καλο, ειδικά όσον αφορά εξαρτήματα του κινητήρα, δοκιμασμενης αντοχής. Πχ για μετατροπές της τάξης του +20% ενα καλο εργοστασιακό πιστονι με nicasil είναι κρίμα να αλλαχθεί, άντε το πολυ να μπούνε καινούργια ελατήρια και να γίνει κεραμική στο πιστονι και τις βαλβίδες εξαγωγής. Το ίδιο ισχύει και για μια καλή, χοντρή, εργοστασιακή μπιελα.
10. Όπου μπορεί να αποφευχθεί το ρεκτιφιε, να αποφεύγεται.
11. Δε ξεκινάμε "βαρεια" βελτίωση, πριν να έχουμε λύσει το θεμα της αλλαγής χαρτογράφησης καυσίμου και προπορειας ανάφλεξης.
Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
1. Η βελτίωση πρέπει να είναι σε καλή σχέση τιμής αξίας. Αν έχετε διάφορες προτάσεις βελτίωσης θα διαλέγετε αυτήν με τη μεγαλύτερη αναλογία κερδισμενης ιπποδύναμης ανα ευρω που ξοδεύεται για να την αποκτήσετε. Στην αναλογία αυτή ΠΑΝΤΑ, εξετάζεται και η αγορά δυνατότερου κινητήρα ή ακόμα και οχήματος. Για παράδειγμα δεν ρίχνουμε 5.000 ευρω σε παπί για να το κάνουμε να πηγαίνει σαν ninja 300. Παίρνουμε ενα ninja 300 και ησυχάζουμε.
2. Να ξέρετε ότι πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα μας περασει, οποτε δεν μας πιάνει άγχος συνέχεια με το ποια θα είναι η επόμενη βελτίωση. Βάζουμε λοιπόν πάντα πλαφόν στο τι θέλουμε να κάνουμε. Βελτιώνουμε κάτι για να διασκεδάζουμε και όχι για να γίνουμε άρρωστοι κοντρακηδες.
3. Η ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ελάχιστα πράγματα δίνει σε απόδοση που σχεδόν δεν είναι αντιληπτά (η πιο καλοσχεδιασμένη εξάτμιση, ζήτημα να δίνει 5%). Τα φιλτροκουτια, όσο carbon πανάκριβα και hi-tech να είναι δεν δίνουν πανω απο 5% επίσης. Ενα ταπεινό DNA φίλτρο (ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΔΙ Η ΛΑΔΙ ΨΙΛΟ 10ΑΡΑΚΙ-πχ ATF) με ενα τρύπιο εργοστασιακό φιλτροκουτι που έχει όμως καλή τροφοδοσία φρέσκου αέρα έχει εφαμιλλα αποτελέσματα με ενα high-tech carbon και δε συμμαζεύεται φιλτροκουτι.
4. Δυστυχώς τα εργοσταδιακά συστήματα ψεκασμού ΔΕΝ έχουν ικανότητα να διαχειριστούν ακόμα και μικρές αλλαγές στην εισερχόμενη μάζα αέρα με αποτέλεσμα συνήθως όταν απελευθερώνουμε πολυ την εισαγωγή και εξαγωγή μονο θόρυβο παράγουμε, παρα αποδοση. Η δύναμη κρύβεται σε αλλά πράγματα στον κινητήρα.
5. ΠΑΝΤΑ πριν προβούμε σε βελτίωση κάνουμε έρευνα αγοράς σε βέλτιωτες, στο Ιντερνετ, παντού, ρωτάμε πάντα όσους έχουν χρόνια ασχοληθεί με το αντικείμενο και έχουμε δει ικανοποιημένους πελάτες τους και όχι τον κουμπάρο που "ξέρει απο αυτα". Είναι προτιμότερο να αξιοποιήσουμε την εμπειρία ατόμων που έχουν ήδη δοκιμάσει κάποια πράγματα και όχι να πάμε απο την αρχή μόνοι μας στα ψαχτα.
6. Εφόσον είμαστε άρρωστοι με τη βελτίωση, ξεκινάμε την έρευνα πριν καν αγοράσουμε οχημα, εξετάζουμε δηλαδη τα μελλοντικά οχηματα με βάση τη βελτιωσιμοτητα τους σε σχέση τιμής αξίας. Για παράδειγμα αν θέλουμε να φτιάξουμε drag μοτοσυκλέτα, θα πάρουμε κάποια που έχει εργοστασιακή τουρμπίνα ή που γίνεται χαμός στην αγορά με turbo kit. (Φυσικά καταλαβαίνετε για ποιες μιλάω).
7. Μεγάλο λάθος είναι η υπερβολή στους εκκεντροφορους, νιτρα, μεθανολες, βενζίνες με 140 οκτανια, κλπ, ενώ με την κατάλληλη επιλογή τουρμπινας έχουμε την ίδια απόδοση χωρίς όλα αυτά τα παρασανταλα. Αυτά είναι μονο για drag καταστάσεις και δεν ενδείκνυνται για οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο.
8. Όσοι θέλουν να ασχοληθούν με το επίσημο drag να ξέρουν ότι μια ζωή θα είναι με το χέρι στην τσέπη και ούτε χρηματικά έπαθλα δεν δίνονται. To drag είναι ένας χώρος που λυμενεται απο χαραμοφάηδες που εκμεταλλεύονται το μεράκι ορισμενων.
9. Η βελτίωση όπως λέει και η λέξη δεν αφορά ότι ήδη απο τον κατασκευαστή είναι καλο, ειδικά όσον αφορά εξαρτήματα του κινητήρα, δοκιμασμενης αντοχής. Πχ για μετατροπές της τάξης του +20% ενα καλο εργοστασιακό πιστονι με nicasil είναι κρίμα να αλλαχθεί, άντε το πολυ να μπούνε καινούργια ελατήρια και να γίνει κεραμική στο πιστονι και τις βαλβίδες εξαγωγής. Το ίδιο ισχύει και για μια καλή, χοντρή, εργοστασιακή μπιελα.
10. Όπου μπορεί να αποφευχθεί το ρεκτιφιε, να αποφεύγεται.
11. Δε ξεκινάμε "βαρεια" βελτίωση, πριν να έχουμε λύσει το θεμα της αλλαγής χαρτογράφησης καυσίμου και προπορειας ανάφλεξης.
Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk