Βίδες rebound damping τέλος ....... γμτ

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Είχα χτες τη φαϊνή ιδέα, να παίξω με τις αναρτήσεις του CB1000R με τον σκοπό να τις επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετά να αρχίσω να τις προσαρμόζω στα δικά μου δεδομένα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν προφανώς ολίγον ...... καθώς όλα ήταν ρυθμισμένα στις πολύ σκληρές ρυθμίσεις).

Αντιγράφω τις οδηγίες από το owners manual - εικόνα 1

IMG_1294_s.jpg

Και ξεκινώ με την προφόρτιση του μπροστινού - όλα καλά

(απολογούμαι για τις αγγλικούρες αλλά δεν ξέρω τις ονομασίες στα ελληνικά)
Compression damping - όλα καλά
Rebound damping ....... γμτ

Πολύ δύσκολη η κίνηση της εκάστοτε βίδας μέχρι το όριο του σκληρού, όπως έλεγαν οι οδηγίες. Από την αριστερή πλευρά στο όριο αυτό βυθίζεται η βίδα (όπως περιέγραφε το manual) από τη δεξιά όχι αλλά βρίσκεται στο όριο περιστροφής της. Ήδη έχουν αρχίσει να ταλαιπωρούνται οι κεφαλές των βιδών ρύθμισης και με ζώνουν τα φίδια .....
Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ μπόρεσα να τις μετακινήσω προς τη ρύθμιση για το στάνταρ του εργοστασίου και έχει παραμείνει το rebound damping στο εντελώς σκληρό. Στην προσπάθεια μου και ουσιαστικά κατέστρεψα τις κεφαλές τους και παρατήρησα ότι πλέον κινούνται μαζί με το 19mm παξιμάδι της προφόρτισης ......

Έχουτε καμιά ιδέα παλικάρια τι κάνω σε αυτή τη φάση ? Η μηχανή οδηγείται χωρίς πρόβλημα και σε μια μικρή βόλτα που πήγα χτες μετά την καφρίλα μου δεν ένιωσα κάτι περίεργο (σχεδόν εντελώς τσίτα την είχε ο προηγούμενος είπαμε) αλλά και η ιδέα μόνο ......

Είδα πως η τάπα από τα μπροστινά πάει σετάκι με διάφορα ακόμα μέρη από τη Honda με τιμούλα στα 110 Ευρώ έκαστο από Αγγλία (+περαστικά προφανώς). Περαστικά μου δηλαδής, αλλά αν θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να το αποφύγω ......

Και ιδού και η κατάσταση των βιδών:

IMG_1292_s.jpg

IMG_1293_s.jpg
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Άγγελε, να υποθέσω πως η μοτοσυκλέτα βρισκόταν σε δύο stands ανύψωσης τροχών όταν έκανες την απόπειρα ρύθμισης?

Όχι φίλε, δεν ανέφερε κάτι ανάλογο στο εγχειρίδιο .....
Να υποθέσω ότι έτσι πρέπει ?
 
N

notakos600

Guest
Όχι φίλε, δεν ανέφερε κάτι ανάλογο στο εγχειρίδιο .....
Να υποθέσω ότι έτσι πρέπει ?
Οι τροχοί πρέπει να είναι στον αέρα και οι αναρτήσεις αποσυμπιεσμένες για να κάνεις την όποια ρύθμιση.
Λίγη η ζημιά βέβαια, αλλάζεις τα βιδάκια και τέλος.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Οι τροχοί πρέπει να είναι στον αέρα και οι αναρτήσεις αποσυμπιεσμένες για να κάνεις την όποια ρύθμιση.
Λίγη η ζημιά βέβαια, αλλάζεις τα βιδάκια και τέλος.

Ουφ, πες το Χρυσόστομε ότι αλλάζουν και μόνο τα βιδάκια γιατί είμαι να σκάσω από χτες ......
Είδες τελικά αν έχεις συνηθίσει με τις ESA των BMW ...... δεν σε απασχολούν τέτοια !!!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οι τροχοί πρέπει να είναι στον αέρα και οι αναρτήσεις αποσυμπιεσμένες για να κάνεις την όποια ρύθμιση.
Λίγη η ζημιά βέβαια, αλλάζεις τα βιδάκια και τέλος.


Αυτό δεν το γνώριζα.
Και ήμουν έτοιμος να κατεβάσω λίγα χιλιοστά μπουκάλες στο Capo να το κάνω λίγο πιο σφιχτό, προσανατολισμένο σε στρητ οδήγηση και καθόλου χώμα.

Πρέπει οπωσδήποτε να είναι σε σταντ ανύψωσης, ή αν το βάλω στο κεντρικό σταντ και με βάρος πίσω σηκώσω τον μπροστά τροχό θα έχω ίδιο αποτέλεσμα αποφόρτισης των αναρτήσεων;
 
N

notakos600

Guest
Ουφ, πες το Χρυσόστομε ότι αλλάζουν και μόνο τα βιδάκια γιατί είμαι να σκάσω από χτες ......
Είδες τελικά αν έχεις συνηθίσει με τις ESA των BMW ...... δεν σε απασχολούν τέτοια !!!!
Λογικά αλλάζουν μόνο αυτά, δεν ξέρω πως τα δίνουν βέβαια αυτοί.

 
N

notakos600

Guest
Αυτό δεν το γνώριζα.
Και ήμουν έτοιμος να κατεβάσω λίγα χιλιοστά μπουκάλες στο Capo να το κάνω λίγο πιο σφιχτό, προσανατολισμένο σε στρητ οδήγηση και καθόλου χώμα.

Πρέπει οπωσδήποτε να είναι σε σταντ ανύψωσης, ή αν το βάλω στο κεντρικό σταντ και με βάρος πίσω σηκώσω τον μπροστά τροχό θα έχω ίδιο αποτέλεσμα αποφόρτισης των αναρτήσεων;
Μήπως χαλαρώσεις τα παξιμάδια της γέφυρας και ανέβουν με τη μια οι μπουκάλες στο θεό λόγω βάρους?
Δεν θα το τολμούσα προσωπικά χωρίς stand και αποφόρτιση των αναρτήσεων.
Βάλε κάτι κάτω από την ποδιά τουλάχιστον για να είναι υποτυπωδώς στον αέρα Απόστολε.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μήπως χαλαρώσεις τα παξιμάδια της γέφυρας και ανέβουν με τη μια οι μπουκάλες στο θεό λόγω βάρους?
Δεν θα το τολμούσα προσωπικά χωρίς stand και αποφόρτιση των αναρτήσεων.
Βάλε κάτι κάτω από την ποδιά τουλάχιστον για να είναι υποτυπωδώς στον αέρα Απόστολε.

Δεν έχω κάτι που να υποστηρίζει τέτοιο βάρος, οπότε δεν θα το τολμήσω μόνος.
Θα μπει στο πρόγραμμα για κάποιο επόμενο σέρβις στο συνεργείο, με τα υπόλοιπα.

Υ.Γ Δεν έχει θέμα. Το είχα κάνει και στο προηγούμενο Capo. Στην ουσία είχα ανεβάσει αν θυμάμαι καλά 3 ή 4 χιλιοστά τις μπουκάλες πάνω απο το εργοστασιακό σημείο που ήταν στην τιμονόπλακα. Είχα βάλει και 12,5 ιξώδες στα ελατήρια (μίξη 10άρι και 15άρι) και μου ήρθε κουτί. Τώρα που έχασα και κάποια αρκετά κιλά μπορεί και με 10αράκι λάδι στις μπουκάλες να είμαι οκ. Με αυτό το στήσιμο το Capo αποκτά πολύ πιο στιβαρή απόδοση σε στροφές. Όχι πως δεν είναι ήδη το πιο στιβαρό της κατηγορίας, αλλά αφού γίνεται βέλτιστο για δρόμο (χάνοντας όμως μέρος απο τις όποιες "χωμάτινες" δυνατότητες), γιατί όχι;
 
N

notakos600

Guest
Δεν έχω κάτι που να υποστηρίζει τέτοιο βάρος, οπότε δεν θα το τολμήσω μόνος.
Θα μπει στο πρόγραμμα για κάποιο επόμενο σέρβις στο συνεργείο, με τα υπόλοιπα.
Να σου πω να κάνεις το υποφερτό αλλά αναγκαίο έξοδο για δυο stands εμπρός και πίσω, αν φυσικά η μοτοσυκλέτα δεν διαθέτει κεντρικό stand?
Το κεντρικό stand σου λύνει τα χέρια για τα πάντα, αλλά σε μοτοσυκλέτες όπως το CB1000R του Άγγελου και του δικού μου CBR δεν μπαίνει απλά...
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Λογικά αλλάζουν μόνο αυτά, δεν ξέρω πως τα δίνουν βέβαια αυτοί.


Το επίσημο της Honda είναι έτσι: (ο αριθμός 12 είναι το σχετικό) ....... χμμμμμ cdefghigiβλέπω να χρειάζεται πατέντα γιατί δεν δίνει το εσωτερικό μόνο του όπως το έχεις μαρκάρει

Capture.JPG
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να σου πω να κάνεις το υποφερτό αλλά αναγκαίο έξοδο για δυο stands εμπρός και πίσω, αν φυσικά η μοτοσυκλέτα δεν διαθέτει κεντρικό stand?
Το κεντρικό stand σου λύνει τα χέρια για τα πάντα, αλλά σε μοτοσυκλέτες όπως το CB1000R του Άγγελου και του δικού μου CBR δεν μπαίνει απλά...

Να σου πω...χμμμ...κάποια εποχή θα το έκανα το έξοδο. Αλλά πλέον μου είναι αχρείαστο για μια φορά στα 2-3 χρόνια που τυχόν θα χρειαστεί.
Δεν μπαίνω πλέον σε έξοδα που δεν κάνουν απόσβεση της αξίας τους.;)
 
N

notakos600

Guest
Το επίσημο της Honda είναι έτσι: (ο αριθμός 12 είναι το σχετικό) ....... χμμμμμ cdefghigiβλέπω να χρειάζεται πατέντα γιατί δεν δίνει το εσωτερικό μόνο του όπως το έχεις μαρκάρει

View attachment 20816
Κάπως έτσι δουλεύω εγώ Άγγελε.



Φίλε για το ανταλλακτικό όπως σου έγραψα δεν ξέρω πως το σετάρουν αυτοί σαν κωδικό και τι περιέχει η συσκευασία.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Κάπως έτσι δουλεύω εγώ Άγγελε.



Φίλε για το ανταλλακτικό όπως σου έγραψα δεν ξέρω πως το σετάρουν αυτοί σαν κωδικό και τι περιέχει η συσκευασία.

Μια χαρά τη βρίσκω την αντροσπηλιά σου φίλε !!!!!!

Praising
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Κάπως έτσι δουλεύω εγώ Άγγελε.



Φίλε για το ανταλλακτικό όπως σου έγραψα δεν ξέρω πως το σετάρουν αυτοί σαν κωδικό και τι περιέχει η συσκευασία.

To κρεβάτι που έχεις μέσα για ναποφεύγεις την μουρμούρα γιατί δεν το δείχνεις ποτέ σε φωτό??cdefg
 
N

notakos600

Guest
Να σου πω...χμμμ...κάποια εποχή θα το έκανα το έξοδο. Αλλά πλέον μου είναι αχρείαστο για μια φορά στα 2-3 χρόνια που τυχόν θα χρειαστεί.
Δεν μπαίνω πλέον σε έξοδα που δεν κάνουν απόσβεση της αξίας τους.;)
Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι τώρα πια...
Τάισα πολλά μαγαζιά και άπειρα στόματα τόσα χρόνια.
Τώρα απλά τα κάνω βενζίνες, καφέδες και σουβλάκια...funny
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι τώρα πια...
Τάισα πολλά μαγαζιά και άπειρα στόματα τόσα χρόνια.
Τώρα απλά τα κάνω βενζίνες, καφέδες και σουβλάκια...funny
Ε ναι ρε φίλε. Φτάνει.
Ασε που πια, θες λόγω της πολυετούς κρίσης, θες λόγω της αύξησης ανταγωνισμού, τα συνεργεία έχουν ρίξει αρκετά τιμές, σε βαθμό που αν δεν έχεις ήδη τα εργαλεία, δεν αξίζει να ασχοληθείς πέρα απο αλλαγές λαδιών, φίλτρων και μπουζι.
 
N

notakos600

Guest
Ε ναι ρε φίλε. Φτάνει.
Ασε που πια, θες λόγω της πολυετούς κρίσης, θες λόγω της αύξησης ανταγωνισμού, τα συνεργεία έχουν ρίξει αρκετά τιμές, σε βαθμό που αν δεν έχεις ήδη τα εργαλεία, δεν αξίζει να ασχοληθείς πέρα απο αλλαγές λαδιών, φίλτρων και μπουζι.
Θα μου επιτρέψεις να απέχω από τη συναλλαγή με τα μαστόρια λόγω ψυχαναγκασμού όταν αγγίζουν τις μοτο μου...
 
Last edited by a moderator:
Top Bottom