Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Θέλω τέλη του μήνα, μαζί με το προκαθορισμένο σέρβις να βελτιώσω τόσο τα φώτα, όσο και τον φωτισμό στο μηχανάκι.
Φωτισμός κοντέρ και φλας θα γίνουν LED, αυτά τα δυο αποτελούν μικρό κόστος, δεν με ενοχλεί. Έχω απορία λοιπόν για τα main φώτα...
Εδώ και κανά 2 μήνες έχω H4 60/55W φώτα αλογόνου στο μηχανάκι, τα οποία δουλεύουν απροβλημάτιστα. Προβλήματα σε καλώδια, κρύσταλλο και κάτοπτρο δεν υπάρχουν, συνεπώς το μηχανάκι τα αντέχει. Τα φώτα είναι μόνιμα αναμμένα.
Ένα άλλο στοιχείο είναι το εξής....με HS1 35/35W λάμπα (αλογόνου πάντα), αν σταθεροποιήσω τον διακόπτη στην μέση, να ανάψουν και οι δυο σκάλες, ανάβουν κανονικά, άρα 35+35 = 70W που επίσης σηκώνει. Αν κάνω το ίδιο στα Η4, σβήνει άρα το όριο πρέπει να είναι λογικά τα 70W.
Στο εμπόριο βρίσκω και Novsight λάμπες στα 60W έκαστη.
Τα αλογόνου 55/60W δεν έχουν θέμα...μια λάμπα LED ίδια σε W και Volt, θα δουλέψει κανονικά;
Φωτισμός κοντέρ και φλας θα γίνουν LED, αυτά τα δυο αποτελούν μικρό κόστος, δεν με ενοχλεί. Έχω απορία λοιπόν για τα main φώτα...
Εδώ και κανά 2 μήνες έχω H4 60/55W φώτα αλογόνου στο μηχανάκι, τα οποία δουλεύουν απροβλημάτιστα. Προβλήματα σε καλώδια, κρύσταλλο και κάτοπτρο δεν υπάρχουν, συνεπώς το μηχανάκι τα αντέχει. Τα φώτα είναι μόνιμα αναμμένα.
Ένα άλλο στοιχείο είναι το εξής....με HS1 35/35W λάμπα (αλογόνου πάντα), αν σταθεροποιήσω τον διακόπτη στην μέση, να ανάψουν και οι δυο σκάλες, ανάβουν κανονικά, άρα 35+35 = 70W που επίσης σηκώνει. Αν κάνω το ίδιο στα Η4, σβήνει άρα το όριο πρέπει να είναι λογικά τα 70W.
Στο εμπόριο βρίσκω και Novsight λάμπες στα 60W έκαστη.
Τα αλογόνου 55/60W δεν έχουν θέμα...μια λάμπα LED ίδια σε W και Volt, θα δουλέψει κανονικά;