Δώσε μου λίγο ένα άλλο μέτρο σύγκρισης, επειδή με το RT δεν μπορώ να βγάλω άκρη για να καταλάβω πόσο καλή η κακή ανεμοκάλυψη έχει το καθένα..
Πες μου λίγο σε άνεση ταξιδίου του 1150 σε σχέση με άλλο ον οφ που είχες. Πχ το Αφρικα. Αισθητά καλύτερο το 1150; Τα ίδια; Χειρότερο; Και σε ποιον τομέα; Θόρυβο; Κύλιση, Ανεμοκάλυψη; Άνεση;
Ας πουμε και τα δύο σε ταχύτητες 150χλμ/ώρα.
Αν έχεις άποψη και και για άλλα ον οφ, δώσε αντίστοιχα και σύγκριση με εκείνα.
Πιστεύω 100%. τα παιδιά παραπάνω μιας και μόνος ή διπλός και φορτωμένος,βλέπω ότι στα 150 το GS1150 ζητάει μόνο του παραπάνω.
Εξηγώ ότι:
Δεν ξέρω αν και πόσο τσιμπάει λάδι..
Δεν πάω καρφωμένος σε αυτά τα χιλιόμετρα..
Νιώθω όμως ότι είναι ταχύτητες σε ανοιχτό δρομο που το 1150 τις έχει όμορφα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Άν το τανκς πάει τρένο στα 160... ΓΙΑΤΙ να μην πάει στα 170 το 1200άρι συνεχόμενα που είναι πολύ πιο πολιτισμένο μηχανάκι;
Δεν ειπα για σταθεροτητα...
Eιδικα το 1150gs ειναι πολυ σταθερο, πιο πολυ απ το 1200..(συμφωνα με το ιντερνετ)
Και απο το Ρτ (εχω σουπα αμορτισερ κ μεγαλη ζελατινα και κουναει στα πολλα)
Εγω για τον αναβατη ειπα, και κατα ποσο ειναι εφικτο να διατηρει τετοιες ταχυτητες στην εθνικη, οταν τρωει ξυλο απ τον αερα
Επειδη αναφερθηκε το αφρικα, ναι στην ανεμοκαλυψη υπερέχει, τρως μεν αέρα σε ώμους κ χέρια, αλλά προστατεύει καλύτερα κορμό κ μηρούς κ γενικότερα έχεις πιο ομαλη ροή αέρα..Στο τσιες η ζελατίνα είναι πολύ μακριά απ τον αναβάτη κ αυτό ευνοεί το στροβιλισμο.
Ομως το 1150 παει τρενο, με καλυτερη ποιοτητα κυλισης, πολυ καλυτερη σελα, πιο δυνατο μοτερ με ροπες .,πιο δεμενη μηχανη
(και το αφρικα βέβαια τρένο πάει, λόγω πιο αργής γεωμετρίας κ μεγαλύτερου μεταξόνιου)
Για την ανεμοκαλυψη , μιλανε οι φωτο...το τσιες μπαζει απ τα πλαγια
Εάν όμως μπει σε αφρικα ψηλή στενή ζελατίνα τύπου givi, η σταθερότητα πάει περίπατο, κ εχεις και στροβιλισμο