Εγώ φίλε το έχω!!Οπως καταλαβες δε βγαινει ακρη με υποθεσεις
Μονο στην πραξη θα το δεις.Εσυ θα το κανεις η ο μαστορας?
Tοτε πειραματιζεσαι...δε χρειαζεται να βγαζεις τροχο κ καλαμια καθε φορα.Εγώ φίλε το έχω!!
Δεν έχει τάπα στο κάτω μέρος...?...δεν ξεμοντάρεις μπροστινό αλλά σύριγγα και αφαιρείς όλο το λάδι.
Θα έχει σίγουρα βίδα πού βαστάει το καλάμι με την μπότα αλλά Θανάση για να την λύσεις πρέπει να αφαιρέσεις τον πύρο της ζάντας ενώ με την σύριγγα λύνεις την πάνω τάπα και αλλάζεις τα λάδια!!Δεν έχει τάπα στο κάτω μέρος...?
Καλή επιτυχία στο εγχείρημα!Specifications Item Standard Front Fork (Per One Unit) Fork Inner Tube Outside Diameter 41 mm (1.6 in.) Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable) Fork Spring Setting Non-adjustable Damper Setting Non-adjustable Fork Oil: Viscosity KAYABA KHL34-G10 or equivalent Amount approx. 390 mL (13.2 US oz.) (when changing oil) 458 ±4 mL (15.5 ±0.14 US oz.) (after disassembly and completely dry) Fork Oil Level 115 ±2 mm (4.5 ±0.08 in.) (below from inner tube top with fully compressed, without fork spring) Fork Spring Free Length 277.8 mm (10.94 in.) (Service limit 272 mm (10.7 in.))
Το ξέρω Θανάση ότι για να βγει όλο το λάδι θέλει κανονικά λύσιμο αλλά με την σύριγγα είναι πιο εύκολο και θα μετρήσω το λάδι που θα αφαιρεθεί πριν προσθέσω το καινούργιο. Η κουβέντα είναι για την περίπτωση που δεν κάνει το 15άρι λάδι και θέλω να το αλλάξω σε 10άκι ή mix 12.5 πάλι για να μην μπω στην διαδικασία του λυσίματος. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
Έτσι το κάνω και γω..ότι βγάζω, βάζω. Βάζω και κάτω απ τον μπροστινό τροχό ξύλα ώστε να είναι φουλ συμπιεσμένο το μπροστινό κ μετράω και σταθμη να έχω ένα μπουσουλαSpecifications Item Standard Front Fork (Per One Unit) Fork Inner Tube Outside Diameter 41 mm (1.6 in.) Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable) Fork Spring Setting Non-adjustable Damper Setting Non-adjustable Fork Oil: Viscosity KAYABA KHL34-G10 or equivalent Amount approx. 390 mL (13.2 US oz.) (when changing oil) 458 ±4 mL (15.5 ±0.14 US oz.) (after disassembly and completely dry) Fork Oil Level 115 ±2 mm (4.5 ±0.08 in.) (below from inner tube top with fully compressed, without fork spring) Fork Spring Free Length 277.8 mm (10.94 in.) (Service limit 272 mm (10.7 in.))
Το ξέρω Θανάση ότι για να βγει όλο το λάδι θέλει κανονικά λύσιμο αλλά με την σύριγγα είναι πιο εύκολο και θα μετρήσω το λάδι που θα αφαιρεθεί πριν προσθέσω το καινούργιο. Η κουβέντα είναι για την περίπτωση που δεν κάνει το 15άρι λάδι και θέλω να το αλλάξω σε 10άκι ή mix 12.5 πάλι για να μην μπω στην διαδικασία του λυσίματος. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
Πάνο μην σε ξεγελάει στο μάτι είναι στα 200 κιλά. Στο 10άκι όπως είπα έχουν θέμα *****ού μπροστινού από καινούργιες.
Φίλε και πάλι χρόνια πολλά. Με τρέλανες τώρα με την ανάλυση σου. Αποφάσισα να πάω σε 15άρι μήπως δω διαφορά ποιά είναι η γνώμη σου και σε τι μάρκα;Θα σου πώ δύο πραγματάκια για τα Fork Oils υδραυλικά λάδια να ξέρεις.
1. Δεν είναι τόσο σταθερά όπως τα Motor Oils που σημαίνει γίνονται γρηγορότερα και ευκολότερα νερό από τα λάδια της μηχανής όταν ζεσταθούνε που στην πράξη σημαίνει ότι ειδικά στα λάδια του μπροστινού πρέπει να βάζεις αυτά με την κορυφαία ποιότητα, προτίμησε συνθετικά από ορυκτέλαια.
2. Τα SAE που δίνουν οι εταιρίες μπορεί να είναι τα ίδια αλλά στην πράξη το ιξώδες διαφέρει δραματικά πχ. το Λάδι ΚΥΒ G10 έχει ιξώδες
33.2 sCt, ενώ το αντίστοιχο #10 της White power εχει ιξώδες 48.1 sCt, τεράστια διαφορά, της showa SS8 εχει 38 sCt δηλαδή το 8αρι της showa είναι πιό χοντρό από το 10αρι της KYB.
Στο μηχανάκι σου, σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή ταιριάζει περισσότερο τοSilkolene PRO RSF 10wt Semisynthetic στα 47.3 sCt που γίνεται 13.7sCtστους 100°C με Viscocity Idex 303 μιλάμε για πολύ σταθερό λάδι.
ΥΓ Συγνώμη έκανα λάθος το Silkolene PRO RSF 7.5wt ήθελα να πώ με 37.19 sCt kai 322 IDEX ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑΘΕΡΟ.
Τώρα άνοιξα το αρχείο Μανώλη εντάξει όλα τα λεφτά. Πάντως ακόμη το σκέφτομαι για 15άρι και συγκεκριμένα αυτό Castrol Fork Oil (15wt)Ανέβασα ένα αρχείο να υπάρχει στο φόρουμ να το έχετε σαν μπούσουλα για τα λάδια του μπροστινού και του/των αμορτισέρ σας
Τι οδήγηση θέλεις; Αν θες κυνηγητά και τάπες ανεβαίνεις σε ιξώδες ξεκάθαρα, αν θές πιό ήπια και τουριστικά πας εκεί που λέει ο κατασκευαστής ΠΡΟΣΕΞΕ ως προς το ιξώδες...Τώρα άνοιξα το αρχείο Μανώλη εντάξει όλα τα λεφτά. Πάντως ακόμη το σκέφτομαι για 15άρι και συγκεκριμένα αυτό Castrol Fork Oil (15wt)
Μετά τις απαντήσεις και γνώμες φίλε τελικά κατάλαβα ότι ο παράγοντας που παίζει ρόλο στην αλλαγή λαδιού είναι ξεκάθαρα ο τρόπος οδήγησης που θέλω να κάνω. Αλλά όπως κατάλαβες με τρώει και λίγο η μαλ.... να δω αν βελτιώνεται η ανάρτηση άσχετα αν με βολεύει στην οδήγηση πού κάνω.Ότι λέει ο γερόλυκος.. Σε πηρουνι χωρίς ρυθμίσεις, αλλαγή ιξώδους
για λιγότερο βύθισμα, σημαίνει και περισσότερο κοπανημα..
.. Αν κάθεσαι καλοκοτρονεικα οκ.. Αν όμως πέφτει βάρος και στα χέρια...