για το δικο σου λες?Τωρα θα αρχισουν τα δυσκολα, αν χρειασθει βαλβιδες, τεντωτηρες κλπ!
για το δικο σου λες?Τωρα θα αρχισουν τα δυσκολα, αν χρειασθει βαλβιδες, τεντωτηρες κλπ!
Εννοειται, εσυ το εστειλες!για το δικο σου λες?
Αν το οδηγήσω θα αλλάξω γνώμη?Ω! ... ποσο μεστός και με τοσα χειροπιαστα επιχειρηματα αντικειμενικος λογος ...!
ο τεντωτηρας ειναι μια 80αρα +εργατικα ..Ποσα να σου παρουν?Εννοειται, εσυ το εστειλες!
καταναλωση αστο......6.5 θα δεις μονο με αυγο στο χεριΕννοεις (θεωρεις μαλλον) μονο απο οδηγικη συμπεριφορα οτι θα ειναι χειροτερο το fjr ή συνολικα ολo μαζι το πακετο (αξιοπιστια , καταναλωση κ.λ.π) ?
Ακριβως ετσι Μπαμπη. Αλλαξε γνωστος τεντωτηρα με το ιδιο μοντελο. Ο θορυβος παρεμεινε.ο τεντωτηρας ειναι μια 80αρα +εργατικα ..Ποσα να σου παρουν?
Εγω μονος μου τον εβαλα, προληπτικα... δεν αλλαξε κατι ως προς τον ηχο..
Η Ρυθμιση βαλβιδων ειναι μπελαλιδικη, αλλα μια φορα θα κανεις καποια στιγμη και τελος...
αν εχεις το classic κροταλισμα στις 2500-3000 οταν ειναι ζεστο, ειναι απ τους οδηγους......γραφτο στ @ρχιδια σου..βαλε ωτοασπιδες.
Για να χρειαστει αλλαγη...θες πολλααααα χλμ...θα πρεπει καταρχην να καιει λαδι αβερτα!
Το πιο γερο μηχανακι ειναι το fjr...,με αξονα κ διαφορικο ΑΘΑΝΑΤΑ
Υπερβολικος εισαι, εχω βγαλει 400 χιλιομετρα με ταχυτητες 100-120 και με "ηπια " ανοιγματα γκαζιου.καταναλωση αστο......6.5 θα δεις μονο με αυγο στο χερι
Αθηνα μεσα? 9-10 λιτρα...(απο φιλο αυτο .....εγω δεν το κυκλοφορουσα αθηνα)
Ρε Φίλε μιλάς σε μηχανικό σίγουρα ξέρει να ρυθμίσει βαλβίδες. Θυμάμαι τους παλιούς μηχανικούς όταν τους έλεγες ακούω κάτι μπροστά στην μηχανή του αυτοκινήτου όταν οδηγώ σου απαντούσαν δεν έχεις δυνατά την μουσική για αυτό το ακούς.ο τεντωτηρας ειναι μια 80αρα +εργατικα ..Ποσα να σου παρουν?
Εγω μονος μου τον εβαλα, προληπτικα... δεν αλλαξε κατι ως προς τον ηχο..
Η Ρυθμιση βαλβιδων ειναι μπελαλιδικη, αλλα μια φορα θα κανεις καποια στιγμη και τελος...
αν εχεις το classic κροταλισμα στις 2500-3000 οταν ειναι ζεστο, ειναι απ τους οδηγους......γραφτο στ @ρχιδια σου..βαλε ωτοασπιδες.
Για να χρειαστει αλλαγη...θες πολλααααα χλμ...θα πρεπει καταρχην να καιει λαδι αβερτα!
Το πιο γερο μηχανακι ειναι το fjr...,με αξονα κ διαφορικο ΑΘΑΝΑΤΑ
Αγγελε ακου εδω στο χωριο τι κανουμε! Στα 100 μετρα απο το μαγαζι μου, ειναι συνεργειο με μηχανες και μαλιστα πολυ καλο.Ρε Φίλε μιλάς σε μηχανικό σίγουρα ξέρει να ρυθμίσει βαλβίδες. Θυμάμαι τους παλιούς μηχανικούς όταν τους έλεγες ακούω κάτι μπροστά στην μηχανή του αυτοκινήτου όταν οδηγώ σου απαντούσαν δεν έχεις δυνατά την μουσική για αυτό το ακούς.
Ναμαι ειλικρινης , μια φορα μονο πηγα βολτα απο επαρχιακους.....χωρις εθνικη......εκει ημουν με αυγο στο χεριΥπερβολικος εισαι, εχω βγαλει 400 χιλιομετρα με ταχυτητες 100-120 και με "ηπια " ανοιγματα γκαζιου.
Μήπως κάπως έτσι δεν κάνουμε όλοι στα χωριά μας; Ο ένας στηρίζει τον άλλο με την ειδικότητα του και παράλληλα έχει δουλειά και ο ίδιος.Αγγελε ακου εδω στο χωριο τι κανουμε! Στα 100 μετρα απο το μαγαζι μου, ειναι συνεργειο με μηχανες και μαλιστα πολυ καλο.
Του λεω Ανδρεα θα φτιαχνεις το μηχανακι οτι θελει, γιατι εγω δεν προλαβαινω, και λογω οτι θα χασω πιθανον και 5 πελατες και τα αναλογα χρηματα!
Και μου απαντα δικιο εχεις, ετσι θα κανω και εγω! Θα σου φερνω το αυτοκινητο προκειμενου να χανω πελατες και χρονο! Bike Bike
Κοίτα, το Κ στον δρόμο το είδα ακλόνητο, μ αρέσει που δεν βουτάει εμπρός, φρένα από τον Άρη, δεν με χάλασε ο άξονας, ξέρω ότι έχει θέματα αξιοπιστια, αλλά μ άρεσε. Όλο τα πακέτο μ άρεσε. Τώρα ζημιές δεν ξέρω πόσο θα τις αντέξει κάποιος..Εννοεις (θεωρεις μαλλον) μονο απο οδηγικη συμπεριφορα οτι θα ειναι χειροτερο το fjr ή συνολικα ολo μαζι το πακετο (αξιοπιστια , καταναλωση κ.λ.π) ?
Αυτό που λες παίζει κ παίζει πολύ. Γενικά καταλαβαίνουμε την αξία κάποιου, μηχανή αυτοκίνητο ανθρώπους εργασία κατόπιν εορτής.Το σχόλιο μου αφορούσε και εμένα .... επειδή έχω απορριψει μηχανάκια στο παρελθόν που μου φαινοντουσαν υποδεέστερα (ενός Ducati π.χ.) .....όμως τελικά αποδεικνύονται πιο φιλοτιμα και πιο φιλικά στον αναβάτη σαν συνολικό πακέτο γενικά.
αμ γι αυτο στελιο μου ειμαστε και με γυναικες ........πιο φιλοτιμες και φιλικες ...........στον αναβατηΤο σχόλιο μου αφορούσε και εμένα .... επειδή έχω απορριψει μηχανάκια στο παρελθόν που μου φαινοντουσαν υποδεέστερα (ενός Ducati π.χ.) .....όμως τελικά αποδεικνύονται πιο φιλοτιμα και πιο φιλικά στον αναβάτη σαν συνολικό πακέτο γενικά.
Οι βαλβίδες με καπελοτα με τη χρήση κλείνουν διάκενο, είναι λογικό να μην ακούγονται..Ακριβως ετσι Μπαμπη. Αλλαξε γνωστος τεντωτηρα με το ιδιο μοντελο. Ο θορυβος παρεμεινε.
Οσο αφορα την καταναλωση λαδιου το εγραψα και πιο πανω. Οταν το οδηγω σχετικα νορμαλ
και χωρις να το πηγαινω στα κοκκινα, η καταναλωση απο αλλαγη σε αλλαγη ειναι μηδαμινη.
Και στο τελευταιο στις βαλβιδες, μαλλον δε θα ασχοληθω καθολου. Αλλωστε ελαχιστα ακουγεται.
Θα παντρευτούν σωστά το μπροστά με το πίσω όμως;Σήμερα παραλάβαμε λάστιχο πίσω. Μετά από σκέψη θα μπει σωστό λάστιχο όσο αφορά το μηχανάκι.Pireli Angel ST.
Μπροστά θα μείνει το Dunlop Gpr 300 γιατί έχει μόνο 4200 κμ.
Στάλθηκε από το M2006C3MNG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρησταρα...εχεις μετρήσει sag ποτέ?... Μήπως εχει κάτσει το πίσω, και πάει σουζαριστο το εργαλειο?Σήμερα παραλάβαμε λάστιχο πίσω. Μετά από σκέψη θα μπει σωστό λάστιχο όσο αφορά το μηχανάκι.Pireli Angel ST.
Μπροστά θα μείνει το Dunlop Gpr 300 γιατί έχει μόνο 4200 κμ.
Στάλθηκε από το M2006C3MNG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk